Liljeholmen

Mejerivägen 9, 117 61 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Liljeholmen

• willy d
    willy d skrev om Liljeholmen
    Läste DotNet programmering och måste jag säga att, om du inte har nån erfarenhet av nåt programmeringsspråk bakom dig kommer det att vara slöseri med tid, om du nu inte är väldig smart.
    I kurs info står det "inga förkunskaper krävs" och att 8 av 10 får jobb. Men man behöver kunna nåt språk innan. Blev tvungen att hoppa av, liksom flera andra. Och men tanken på att av 30 elever som börjar sgs 10 hoppar av.
  • Carina S
    Carina S skrev om Liljeholmen
    Läste Grundkurs trycksaksproduktion på distans med början jan 07. Är tyvär inte nöjd. Det var en helt interaktiv utbildning och kursen i sig var helt ok. Men det skickades inget utbildningsmaterial på vad man gått igenom på kursen. Jag fick inte heller något kursintyg eller diplom trots att kursen var godkänd och jag blev lovad detta via mail. Fortfarande i skrivande stund, alltså ett år senare och senaste mailkorrespondans i augusti 07 så har jag fortfarande inte fått detta. Väldigt dåligt skött!

Mejerivägen 9, 117 61 Stockholm