Liljekvists Motor AB

2.0

9 omdömen om Liljekvists Motor AB

Frida Christina W
Skrev om Liljekvists Motor AB

Värdelös ”kundtjänst”. Tog två veckor innan de ens hörde av sig för bekräfta min reklamation av en produkt som ej var komplett vid leverans. Liljekvists tar ej ansvar och har ett riktigt dåligt kundbemötande. Varning för köp hos detta företag!

Lennart O
Skrev om Liljekvists Motor AB

Beställde på nätet två stycken speciella handtag, tog kanske lite tid men de kom och priset var bra. Jag kommer handla där igen

Ola L
Skrev om Liljekvists Motor AB

Kundtjänsten är helt obefitlig. Jag har ännu inte fått svar (eller ens ett livstecken) efter 3 veckor trots att jag påmint. Tummen ner!

Lars H
Skrev om Liljekvists Motor AB

Utlovar leverans inom 3-5 dagar. Har väntat två veckor på mina varor.

Hans Runo P
Skrev om Liljekvists Motor AB

Långsamma och struliga. Beställde reservdelar till röjsåg o gräsklippare. Fick en delleverans efter 2 veckor plus en dubbeldebitering av en artikel. Efter 3 veckor fortfarande inte alla artiklar levererade. Deras internkommunikation verkar vara under all kritik. Undvik.

Stefan T
Skrev om Liljekvists Motor AB

Företagets kommunikation med kunder är under all kritik. Vill verkligen INTE REKOMMENDERA ATT HANDLA via detta företag. Deras kundtjänst är obefintlig. UNDVIK!!!! De skyller på att deras leverantörer inte sköter sig och att de därför inte kan leverera. Ger ingen återkoppling på att den order, med uppgifter om beräknade leveranstider, inte kommer att hållas. Det är jag som kund som vid upprepade tillfällen ska behöva söka upp dem för någon form av vagt besked om när det kanske skulle kunna tänka sig att det kan levereras....

Jan S
Skrev om Liljekvists Motor AB

Gjorde en beställning 30/4 på reservdelar till en Weber 210. Efter två veckor fick jag själv kontakta företaget för att få reda på vad som hänt med min beställning. Trots att de har en statussida för dina beställningar så fanns ingen information. Efter mejlkontakt så fick jag löfte om ett leverans skulle ske innan Juni. Nu idag 21/6 så har jag fortfarande inte fått några varor, ej heller någon uppskattning om leveranstid. Efter ny mejlkontakt så fick jag en lam ursäkt men ingen ny information om leveransdag. Varje vecka...

Anders B
Skrev om Liljekvists Motor AB

Följande gäller butiken i Malmö: Mycket trevligt bemötande och bra hjälp att hitta reservdelen jag var ute efter.

Marie J
Skrev om Liljekvists Motor AB

Liljekvists Motor AB i Laholm har mycket bra jordbruksmaskiner och gräsklippare av olika slag. Man får alltid den hjälp man behöver och personalen är alltid hjälpsam. Även om man inte vet så mycket om de olika produkterna när man kommer dit så vet man det när man går hem. På Liljekvists Motor AB kan de sin sak, det är en sak som är säker.