Alla kategorier Lantbruksmaskiner Halland Laholm Liljekvists Motor AB

Industrigatan 14A, 312 34 Laholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Liljekvists Motor AB

• Stefan T
    Stefan T skrev om Liljekvists Motor AB
    Företagets kommunikation med kunder är under all kritik. Vill verkligen INTE REKOMMENDERA ATT HANDLA via detta företag. Deras kundtjänst är obefintlig. UNDVIK!!!!

De skyller på att deras leverantörer inte sköter sig och att de därför inte kan leverera. Ger ingen återkoppling på att den order, med uppgifter om beräknade leveranstider, inte kommer att hållas. Det är jag som kund som vid upprepade tillfällen ska behöva söka upp dem för någon form av vagt besked om när det kanske skulle kunna tänka sig att det kan levereras. Gjorde en beställning den 7 maj. Varorna levererades den 25 maj. Det är inte OK! Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Liljekvists Motor AB
    Gjorde en beställning 30/4 på reservdelar till en Weber 210. Efter två veckor fick jag själv kontakta företaget för att få reda på vad som hänt med min beställning. Trots att de har en statussida för dina beställningar så fanns ingen information. Efter mejlkontakt så fick jag löfte om ett leverans skulle ske innan Juni. Nu idag 21/6 så har jag fortfarande inte fått några varor, ej heller någon uppskattning om leveranstid. Efter ny mejlkontakt så fick jag en lam ursäkt men ingen ny information om leveransdag. Varje vecka så har jag hoppats på att få delarna så att jag kan börja grilla med familjen igen. Då de är ensamma i Sverige om vissa delar så är jag otroligt frustrerad. Nu väljer jag att skrota min grill och köpa något nytt, någon annanstans. Jag kan därför INTE REKOMMENDERA ATT HANDLA via detta företag. Deras kundtjänst är under all kritik. UNDVIK!!!! Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Liljekvists Motor AB
    Följande gäller butiken i Malmö:
    Mycket trevligt bemötande och bra hjälp att hitta reservdelen jag var ute efter. Läs mer
  • Marie J
    Marie J skrev om Liljekvists Motor AB
    Liljekvists Motor AB i Laholm har mycket bra jordbruksmaskiner och gräsklippare av olika slag. Man får alltid den hjälp man behöver och personalen är alltid hjälpsam. Även om man inte vet så mycket om de olika produkterna när man kommer dit så vet man det när man går hem. På Liljekvists Motor AB kan de sin sak, det är en sak som är säker. Läs mer