Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth

Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth

• Malin
    Malin skrev om Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth
    Liljeroth har överträffat alla mina förväntningar vad gäller resultatet av mina fantastiskt fina ringar. Kvalitet är väldigt viktigt för mig och Claes har verkligen visat sitt stora kunnande inom detta hantverk. Han är oerhört lyhörd och kommer med väldigt professionella åsikter och synpunkter. Jag kan varmt rekommendera denna lilla unika juvelbutik och lovar er att ni inte kommer att bli besvikna.
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth
    Liljeroth gav ett utmärkt bemötande och service. Claes lyssnad på våra tankar och gav oss sedan sina professionella synpunkter, vilket resulterade i ett fantastiskt resultat. Vi kan ge våra varmaste rekommendationer till alla er som är på jakt efter den perfekta ringen.
  • amanda b
    amanda b skrev om Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth
    Det finns enbart gott att säga om familjeföretaget Liljeroth!
    Kvalité är något som är viktigt för mig men även en god design. Hos Liljeroth har vi blivit väl bemöta och fått gehör för våra önskemål.
    De har verkligen känsla för design och en gedigen kunskap inom sin bransch. För er som söker något utöver det vanliga kan jag varmt rekommendera Liljeroth.
  • anki b
    anki b skrev om Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth
    Vill du ha något annourlunda smycke som ingen annan har. Kan jag rekommendera
    Liljeroth Juvelform. Jätte duktiga på att göra sin egen designe till dig som kund, Jag har fått gjort en fantastisk fin ring som bara jag har. Service och bemötande är 5 stjärnor. Anki Bergström

Föreningsgatan 70, 212 14 Malmö