Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth

Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth

Ring 040-93 88 22 www.liljerothsjuvelform.se

En liten och unik juvelbutik med stort kunnande inom hantverk och design.

4 omdömen om Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth

Malin
Skrev om Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth

Liljeroth har överträffat alla mina förväntningar vad gäller resultatet av mina fantastiskt fina ringar. Kvalitet är väldigt viktigt för mig och Claes har verkligen visat sitt stora kunnande inom detta hantverk. Han är oerhört lyhörd och kommer med väldigt professionella åsikter och synpunkter. Jag kan varmt rekommendera denna lilla unika juvelbutik och lovar er att ni inte kommer att bli besvikna.

Caroline J
Skrev om Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth

Liljeroth gav ett utmärkt bemötande och service. Claes lyssnad på våra tankar och gav oss sedan sina professionella synpunkter, vilket resulterade i ett fantastiskt resultat. Vi kan ge våra varmaste rekommendationer till alla er som är på jakt efter den perfekta ringen.

amanda b
Skrev om Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth

Det finns enbart gott att säga om familjeföretaget Liljeroth! Kvalité är något som är viktigt för mig men även en god design. Hos Liljeroth har vi blivit väl bemöta och fått gehör för våra önskemål. De har verkligen känsla för design och en gedigen kunskap inom sin bransch. För er som söker något utöver det vanliga kan jag varmt rekommendera Liljeroth.

anki b
Skrev om Liljeroths Juvelform Claes Liljeroth

Vill du ha något annourlunda smycke som ingen annan har. Kan jag rekommendera Liljeroth Juvelform. Jätte duktiga på att göra sin egen designe till dig som kund, Jag har fått gjort en fantastisk fin ring som bara jag har. Service och bemötande är 5 stjärnor. Anki Bergström