Lilla Blomsterhörnan Flemingsberg centrum

Lilla Blomsterhörnan Flemingsberg centrum

En vacker bukett skapar en varm och välkomnande atmosfär i de mest skilda miljöer! Det kan vara i företagets reception eller mötesrum, men också på större företagsevent där blomsterarrangemang skapar en grön inramning som får människor att trivas.

Våra kreativa florister har koll på det senaste och kan hjälpa dig uttrycka varumärke och budskap genom blommor till kontoret eller arbetsplats. Välj om du vill prenumerera på blommor veckovis eller om du vill beställa efter behov. Boka ett besök så återkommer vi med ett skräddarsytt förslag. Några exempel där snittblommor blir pricken över i:

· Blomsterdekorationer till större evenemang.

· Vecko- eller månadsabonnemang av buketter eller arrangemang till exempelvis reception, konferensavdelning, mötesrum eller direktion

· Buketter eller arrangemang till företagets alla uppvaktningar; välkomsbuketter och avtackningar

· Tackbuketter till kunder, godiskorgar, fina chokladaskar med en massa annat, vi ordnar det vår kund ville ha.

· Blomsterförmedling inom Sverige och till övriga världen genom Euroflorist och Interflora

Beställningar görs smidigast genom att mejla eller ringa till oss så har ni eran beställning på önskad tid och adress.

Läs vad 8 kunder tycker om Lilla Blomsterhörnan Flemingsberg centrum 2