Lilla Soffbutiken

Lilla Soffbutiken

Ring 08-519 980 80 www.lillasoffbutiken.se

Våra butiker är indelade i fem olika inredningsstilar - Leva lantligt, Leva kungligt, Leva kustnära, Leva klassiskt, Leva trendigt. Vi vill ge dig chansen att inspireras, köpa ett helt rum eller blanda inredningsdetaljer från olika stilar.

3 omdömen om Lilla Soffbutiken

Anders B
Skrev om Lilla Soffbutiken

Vi fick hjälp med att välja ut snygga möbler - valde leva kustnära. Med dels ett trevligt bemötande, dels pedagogisk genomgång fick vi en bra känsla för vad som skulle vara snyggast hemma hos oss. Sen blev det överleverans! Fint hanterat fick vi möblerna hemlevererade. Bra pris. Rekommenderar varmt ett besök.

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 371 omdömen 4.2 av 371 omdömen

Fick bra service av personalen i butik! Leveransen kom fortare än tänkt.

Emma K
Skrev om Lilla Soffbutiken

Gillar att gå in här när jag behöver mjuka upp de strama linjerna hemma, inte det billigaste du kan hitta men t.o.m. soffkuddarna jag köpte känns "kvalité" hela vägen. Trevlig personal och mycket att botanisera bland.

Nadia C
Skrev om Lilla Soffbutiken

Hit kommer jag i första hand för att få inspiration, eftersom det inte händer så ofta att man köper en soffa. Butiken är indelad i många små vardagsrum och alla (utom den enormt minimalistiske) kommer garanterat hitta något som passar ens tycke och smak. En vän till mig köpte en gång en bäddfåtölj här och då hon sålde den tre år senare kändes den fortfarande som "nyskick", utifrån denna vetskap kan jag även slå fast vid att möblerna som säljs har bästa kvalitén.

Emma K gillar detta