LINDEX

3.3

3 omdömen om LINDEX

Elina E
Skrev om LINDEX

Här har vi ett företag som förstått att inte bara tanter vill handla hos dem. Äntligen kan även vi modemedvetna unga köpa billiga kläder som är riktigt snygga här. Kul att de dessutom börjat ha lite skor i sitt utbud. Jag älskar dessutom deras underkläder, köp 3 betala för 2 finns på många bra bastrosor :) Kanonsmart av Lindex.

Telinet Energi AB
4.0/5 i betyg av 1848 omdömen 4.0 av 1848 omdömen
BadgeTwoYears

Trevligt bemötande och svarade snabbt i telefon. Tydliga besked och löste i stort det jag behövde hjälp med. Saknar dock återkoppling

Emma J
Skrev om LINDEX

För bara ett par år sedan gillade jag inte alls Lindex damavdelning. Jag tyckte kläderna var tråkiga och tantiga. På några år har de verkligen ryckt upp sig. Basplagg som skjortor och koftor kan jag mycket väl tänka mig att köpa på här (har ett par koftor härifrån som både håller formen och är "noppfria"!). På underklädesavdelningen däremot tycker jag att de haft helt OK kläder så länge jag kan minnas.

Amanda E
Skrev om LINDEX

Lindex har verkligen skärpt sig modemässigt på sistone. Förut tyckte jag det var en tråkig butik som bara sålde tantkläder men nu har de ryckt upp sig och har mycket snyggt som även passar yngre. Bra sortiment av kläder i olika stilar som passar de flesta, till bra priser. Dessutom har de en riktigt bra underklädesavdelning med mycket snyggt till bra priser!