Lindgrens Måleri

Lindgrens Måleri

lindgrensmaleri.se
  • Badge2023

Ibland kan det vara svårt att veta vem man kan lita på när ett arbete ska göras på beställning, vi förstår att det skapar osäkerhet hos många. Därför är vi måna om att du som kund ska känna dig trygg i ditt val att anlita oss på Lindgrens Måleri. Våra värdegrunder är tydliga och dessa är vad vi bygger på verksamhet kring,...

21 omdömen om Lindgrens Måleri

Annette B
Skrev om Lindgrens Måleri

Snyggt! Mycket nöjd!bra dialoger!

Tack så mycket! Glad att du är nöjd 🌸 Uppskattar ditt omdöme 🫶

Jim D
Skrev om Lindgrens Måleri

Bra kommunikation, vettig offert och oerhört flexibla. Arbetet fixades under utsatt tid och inga kostnader tillkom utöver offerten, oerhört transparenta och proffsiga. Rekommenderas varmt för måleriarbeten.

Svar från Lindgrens Måleri

Tack Jim! Ditt omdöme värmer och tack för att du tog dig tiden. Mycket uppskattat !😍💐

Per M
Skrev om Lindgrens Måleri

Synnerligen vänligt och professionellt!

Svar från Lindgrens Måleri

Tusen tack för det fina omdömet! 😍💐

Martin Å
Skrev om Lindgrens Måleri

Proffsigt bemötande vid första kontakten Mån om kunden Fick mitt badrum vävt och målat och är mycket nöjd. Mycket nöjd och bra kommunikation med både bokaren och målaren när jag hade frågor och funderingar. Rekommenderas verkligen!

Svar från Lindgrens Måleri

Hej Martin! Uppskattar det fina omdömet 😁👍 Vi önskar dig all lycka i framtiden med det nya 💐

Helene O
Skrev om Lindgrens Måleri

Trevlig, kompetent och engagerad firma. Håller hög standard på jobbet. Byggde upp ett slätt och snyggt valv åt mig samt reparerade vägg där kakel suttit. Så slätt och snyggt vilket var viktigt då väggen skulle vara slutmåls. Rekommenderas.

Svar från Lindgrens Måleri

Fantastiskt att höra 😃 Glad att du blev nöjd. Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tiden till det ❤️💐

Stefan L
Skrev om Lindgrens Måleri

Ett mycket bra upplevelse och leverans både till utförande, kvalitet och kommunikation. Extra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ för lite fotbollssnack därtill!

Svar från Lindgrens Måleri

Tack Stefan för ditt fina omdöme 💐 Fotbollssnacket var det tur du tog med Tobbe 😂 för det kan jag inget om 🙃 Tack för ditt tålamod, då vädergudarna inte helt ville vårt bästa i år. 🏆 Allt bästa till dig och din familj 🌹 Mvh Heidi

Ellen N
Skrev om Lindgrens Måleri

Vi anlitade Lindgrens måleri för att måla om vårt hus. Vi är mycket nöjda med allt, tydlig kommunikation och mycket väl utfört arbete. Proffsig, lyhörd, kunnig och trevlig målare. Rekommenderar dem och skulle absolut välja dem igen.

Svar från Lindgrens Måleri

Hej Ellen och Tobias! Tack för otroligt fint omdöme 😃 Fin färgsättning ni valde till huset!👍 Önskar er en fortsatt trevlig sommar 💐

Erik S
Skrev om Lindgrens Måleri

Mycket nöjd från början till slut. God kommunikation och utmärkt resultat.

Svar från Lindgrens Måleri

Hej Erik Tack för ditt fina omdöme! 🙏 Önskar dig och familjen en fortsatt trevlig sommar 💐

Sonja S
Skrev om Lindgrens Måleri

Målningen av mitt hus blev mycket väl utfört. Lugn och duktig målare. De höll mej uppdaterad med jämna mellanrum innan de kom. Det tyckte jag var bra.

Tack Sonja ⭐ Jättefint hus du har 🤩 Ha det gott

Jens S
Skrev om Lindgrens Måleri

Dem var väldigt professionella och tillmötesgående vi beställde spackling och målning av rum det blev över vår förväntan till ett rimligt pris. Vi kan tänka oss använda dem igen till framtida projekt och även rekommendera dem till andra.

Svar från Lindgrens Måleri

Hej Jens! Tack för ditt fina omdöme och tack igen för att du tog dig tiden 😃🙏

Lena S
Skrev om Lindgrens Måleri

Jag blev utmärkt bemött av företaget. Lugnt och vänligt bemötande. Jag hade en offert på målning av 2 vindsfönster men det tillkom tvätt och målning av badrum. Ytterligare målning av ett vardagsrum har jag fått offert på. Så mina förväntningar som jag hade, blev klart uppfyllda. De hade en bra planering ,så tidsaspekten blev också uppfylld kanske också pga Heidi som jobbar på kontoret. De är varmt välkomna tillbaka. MVH, Lena

Svar från Lindgrens Måleri

Hej Lena! Tack för era fina ord. Det värmer. Trevligt att vi snart ses igen :) Vi ser fram emot att starta ert nästa projekt!

Therese B
Skrev om Lindgrens Måleri

Lindgrens Måleri levererar det där lilla extra, otroligt skickliga hantverkare i kombination med hög servicenivå. Jag skulle rekommendera min bästa vän att anlita Lindgrens Måleri alla dagar i veckan!

Hej Therese! Fantastiskt att höra! Tack för det fina omdömet 🤩

Johan H
Skrev om Lindgrens Måleri

Anlitade Lindgrens Måleri till att ta hand om ytskiktet när jag byggde villa. Proffsigt arbete/bemötande från första kontakt till sista penseldraget. Mycket nöjd! Kan varmt rekomenderas

Svar från Lindgrens Måleri

Hej Johan! Så trevligt att höra! Tack för att ni tog er tiden för att lämna ett omdöme💐

Emma W
Skrev om Lindgrens Måleri

Vi är glada att vi anlitade Lindgrens måleri när vi skulle måla om hemma! Det trevliga bemötandet, kunskapen och ett mycket väl utfört arbete inom utsatt tid värdesätter vi högt. Våra allra varmaste rekommendationer!

Svar från Lindgrens Måleri

Hej Emma! Vi blir så glada av det positiva omdömet! Tack för ett gott samarbete.😃💐

MARIE E
Skrev om Lindgrens Måleri

Trevlig och kunnig målare. Lyssnade på mina önskningar och kom med tips för bästa resultat. Blev ett stort lyft med ny färg på alla hotelldörrar samt väggar, tak, element och lister. Kan verkligen rekommendera Lindgrens Måleri :) Hotell Briggen Åhus

Svar från Lindgrens Måleri

Hej Marie! Fantastiskt att höra. Så fint och trevligt hotell ni har. Hört mycket positiva saker från Tobbe🤩

Maria T
Skrev om Lindgrens Måleri

Vi använder oss alltid av Lindgrens Måleri när vi behöver målaretjänster - både via företag och privat. Lindgrens Måleri är tillförlitliga, kunniga och jobben utförs med perfektion. Rekommenderas varmt!

Hej Maria! Tusen tack för det fina omdömet. Glädjer mig att höra💐😃

Ida G
Skrev om Lindgrens Måleri

Lindgrens måleri gör en aldrig besviken. Proffsigt jobb och bemötande! Rekommenderas verkligen!

Hej Ida! Tackar tackar😃 Härligt att höra!💐

Anna J
Skrev om Lindgrens Måleri

Trevligt bemötande! Proffsigt och snabbt utfört jobb! Supernöjd!

Hej Anna! Tack för ditt fina omdöme. Mycket uppskattat!🤩💐

Daniel B
Skrev om Lindgrens Måleri

Jag har anlitat Lindgrens Måleri flera gånger och har alltid fått ett väldigt trevligt och positivt bemötande av företaget. Det märks verkligen att de har kunden i fokus och brinner för service med det lilla extra. Tobbe på Lindgrens Måleri besitter en stor kunskap och kommer alltid med goda råd om hur jag som kund kan få det bästa resultatet. Då jag ställer höga krav på målningsarbeten, så känner jag mig väldigt trygg med den kunskapen han besitter och även trygghetsgarantin som företaget tillhandahåller. Kan väldigt varmt rekommendera deras tjänster!

Svar från Lindgrens Måleri

Hej Daniel! Uppskattar det fantastiska omdömet och tiden ni tog för att göra den. Otroligt uppiggande hur ni förklarar Lindgrens Måleri precis som det är 😃 Tusen tack! 🙏💐

Christer L
Skrev om Lindgrens Måleri

Fint bemötande och kontakt. Väl utfört arbete. Rekommenderas!

Hej Christer! Så roligt att höra. Tack för fint samarbete🤝💐

Jan-Erik L
Skrev om Lindgrens Måleri

Tobbe på Lindgrens måleri startade jobbet på avtalad tid och avslutade snyggt och prydligt inom tidsgränsen. Det gällde invändiga målningsarbeten i ett vardagsrum.

Hej Jan-Erik! Alltid lika trevligt! Tack för ett gott samarbete 😃💐