Alla kategorier Järnhandel Skåne Lomma Lindströms Bad och Kakelvaruhus

Lindströms Bad och Kakelvaruhus

Prästbergavägen 53, 234 35 Lomma — Visa karta

Lindströms Bad och Kakelvaruhus har marknadens bredaste sortiment av badrum och kakel. Vi tycker det är viktigt att du som kund skall kunna se och uppleva badrum på riktigt. Därför har vi 400 inspirationsutställningar i vår butik att botanisera bland.

Läs vad 17 kunder tycker om Lindströms Bad och Kakelvaruhus

• Birgitta E
    Birgitta E skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Bra och snabbt hanterand av ärendet
  • Elisabeth P
    Elisabeth P skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    God service allt bra. Kan rekommendera.
  • Ann-katrin B
    Ann-katrin B skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Förstoringsspegel Tyckte det tog nog så lång tid att få den levererad samt jag fick ringa o efterlysa den.
  • Hans-olov B
    Hans-olov B skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Jag har köpt golv och tycker att jag har blivit bra bemött av företaget. Det blev en transportskada som jag tycker att de skötte på ett bra sätt genom att jag fick ett nytt paket istället för det skadade. Det jag saknade var mer information om var min beställning fanns i tid. Golvet fanns ju inte i lager och jag fick bra uppgiften att det var c:a 2 veckors leveranstid. När man befinner sig mitt uppe i en renovering vill man gärna veta mer precis var varorna befinner sig.
  • Lina F
    Lina F skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Snabbt, smidigt, rätt! Inget att klaga på.
  • Per Erik L
    Per Erik L skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Snabbt, fraktfritt och billigt.
  • Ulf P
    Ulf P skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Sökte överallt efter ett självstängande toalettlock till min Hafa Kioto toalettstol eftersom det gått sönder.
    Till min glädje hittade jag detta hos Lindströms!
  • Bertil A
    Bertil A skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Bra bemötande och service.
    Leverans var över förväntan
  • Bo L
    Bo L skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Bra och enkelt att beställa. Lite lång leverans med det kan ju bero på produkten.
  • Kent E
    Kent E skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Har bara gjort ett köp, leveransen gick snabbt.
  • Åge J
    Åge J skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Tillmötesgående personal och snabb hantering av order.
  • Ilija O
    Ilija O skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Tydlig sidan med mycket info och bra erbjudanden
  • Sven E
    Sven E skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Det gick att beställa reservdel till Ifö toastolen vilket inte gick att göra direkt från Ifö.
  • Jan J
    Jan J skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Snabb leverans fraktfritt och ett bra pris på varan.
  • Lena I
    Lena I skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Jag är helnöjd med bemötandet i butiken på Lundavägen i Malmö. Fick hjälp med val och tips som passade mej. Ordern fick ändras efter kontrollmätning men det var inga problem.
  • Ann-britt B
    Ann-britt B skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Hej
    Har egentligen inte haft någon kontakt med bolaget. Beställde på nätet och det gick snabbt och smidigt.
  • rickard
    rickard skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Välj om möjligt en annan leverantör av badrumsinredning. OK priser. OK service innan köp/betalning men dålig service efter köp när problem uppstår. Skyller ifrån sig och ovilliga att lösa problemet. Jag hade direktkontakt med tillverkaren ett par dagar efter beställning och då hade han inte fått den... de hade "glömt" lägga beställningen till leverantören, utan påminnelse hade 3 veckors leveranstid lätt blivit fler. När vi ska hämta badkaret är det fel storlek. Då har karet legat i Lomma i flera dagar utan att någon kontrollerat. Jag provar att googla "lindströms kakel lomma arn" och ser att de blivit anmälda 2 ggr under 2010 enligt byggahus.se

vi skulle beställa badkaret och då var det omöjligt att få snabbare leveranstid än 3 veckor. När det blivit fel så tar det 1,5 veckor tills det är fixat. Men med dålig service

Nej, nej, nej. Jag kan inte rekommendera företaget.

Prästbergavägen 53, 234 35 Lomma