Alla kategorier Järnhandel Skåne Lomma Lindströms Bad och Kakelvaruhus

Lindströms Bad och Kakelvaruhus

Prästbergavägen 53, 234 35 Lomma — Visa karta

Lindströms Bad och Kakelvaruhus har marknadens bredaste sortiment av badrum och kakel. Vi tycker det är viktigt att du som kund skall kunna se och uppleva badrum på riktigt. Därför har vi 400 inspirationsutställningar i vår butik att botanisera bland.

Läs vad 1 kund tycker om Lindströms Bad och Kakelvaruhus

• rickard
    rickard skrev om Lindströms Bad och Kakelvaruhus
    Välj om möjligt en annan leverantör av badrumsinredning. OK priser. OK service innan köp/betalning men dålig service efter köp när problem uppstår. Skyller ifrån sig och ovilliga att lösa problemet. Jag hade direktkontakt med tillverkaren ett par dagar efter beställning och då hade han inte fått den... de hade "glömt" lägga beställningen till leverantören, utan påminnelse hade 3 veckors leveranstid lätt blivit fler. När vi ska hämta badkaret är det fel storlek. Då har karet legat i Lomma i flera dagar utan att någon kontrollerat. Jag provar att googla "lindströms kakel lomma arn" och ser att de blivit anmälda 2 ggr under 2010 enligt byggahus.se

vi skulle beställa badkaret och då var det omöjligt att få snabbare leveranstid än 3 veckor. När det blivit fel så tar det 1,5 veckor tills det är fixat. Men med dålig service

Nej, nej, nej. Jag kan inte rekommendera företaget.

Prästbergavägen 53, 234 35 Lomma