Lindströms Skylt AB

Lindströms Skylt AB

Ring 013-12 27 00 www.skyltar.org

Lindströms Skylt är skyltföretaget med bas i Linköping och Stockholm som även är verksamma i större delen av Sverige. Utöver skyltar printar vi allt tänkbart från vepor och banderoller till mindre dekaler och större bildekorer. Oavsett om du bär i behov av en klassisk neonskylt eller en enkel gatupratare gör du rätt i att kontakta...

8 omdömen om Lindströms Skylt AB

Ralf K
Skrev om Lindströms Skylt AB

Trevlig personal Har fixat företagets hemsida samt monterat reklam på mina företagsbilar vid ett flertal gånger.

Andreas K
Skrev om Lindströms Skylt AB

Proffsigt bemötande och lyhörda för kunds önskemål Hög och bred kompetens vilket motsvarade mina förväntningar IT-tjänst/hemsida

Lotta V
Skrev om Lindströms Skylt AB

Bemötandet var mycket trevligt! Jag köpte en skylt och flaggskylt. Belysning ordnades på deras initiativ vilket jag uppskattade väldigt mycket. Jag hade en mycket bra upplevelse hela vägen från idé till genomförande av vad jag ville ha. Rekommenderar dom varmt!

Niclas H
Skrev om Lindströms Skylt AB

Högsta möjliga betyg, proffsiga i sitt bemötande och riktigt bra produkter/leveranser. Jag är väldigt noga som kund och tycker Lindströms alltid levt upp till mina högt ställda förväntningar.

Lika S
Skrev om Lindströms Skylt AB

Servicenivån är suverän De lyssnar och återkommer med pris och layout Hög klass

Farsbo T
Skrev om Lindströms Skylt AB

Alltid trevligt bemötande och bra support

Climanordic S
Skrev om Lindströms Skylt AB

Proffsiga och mycket bra support!

Niklas L
Skrev om Lindströms Skylt AB

Oerhört bra och privat service. Snabbt arbete och två sköna lyhörda linköpingskillar! Supernöjd!