Lingvalls Motor

2.8 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Lingvalls Motor

• 2019-09-27

Gustav O skrev om Lingvalls Motor
    Köpte en ATV, 2004 Yamaha 660, av dem via annons på Blocket till ett bra pris. Hade inte möjlighet att åka och titta på den men är bekant med modellen. Det var ett lågt pris så jag förväntade mig ett slitet fordon vilket bekräftades via kommunikation där jag fick foto på en kåpa som var heltrasig.
    Efter leverans fann jag en avsevärt större mängd skador i samma område. Lingvalls erbjöd olika lösningar och vi enades om en jag fann bra. Jag kunde ha kvar fordonet och kommer kunna få det i bruksskick via min lokala verkstad. Lingvalls var alltid trevliga och lösningsorienterade. Jag kan absolut tänka mig att köpa via dem i framtiden. Läs mer
  • Roger S

2018-09-06

Roger S skrev om Lingvalls Motor
    Fick ett finansieringsalternativ. Men när affären skulle gå igenom så fanns inte det alternativet. Läs mer
  • Robert L

2016-03-23

Robert L skrev om Lingvalls Motor
    Extremt negativ - Köpte en 390 Duke som endast gått 70mil och den skulle levereras nyservad hem till GBG. Väl hemma gick den ej köra en meter utan fick bärgas ner till Bike i Göteborg som konstaterade att bränslemumpen var sönder. Hur kan man inte märka det vid utförd 100mila service? 1500 spänn i kompensation för allt strul. Köpte hojen i Januari men först i april har jag en körbar maskin. Uselt. Läs mer
  • 2014-03-21

Kent M skrev om Lingvalls Motor
    Bra och kunnigt bemötande. Jag fick det stöd jag behövde med köpet av MC så att det passade mina behov. Läs mer