Alla kategorier Shopping Östergötland Linköping Linköping

3.5 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Linköping

• 2009-08-25

Roland J skrev om Linköping
    Köpte stövlar åt vår son på ÖoB. Först slog kassörskan in fel pris, och när vi påpekade det skrek den andra kassörskan att hon "kände igen mig" och att jag tidigare köpt de dyrare stövlarna som de slagit in. Kändes som om det är ett trick de kör för att kunderna inte ska få rätt. Riktigt USELT!!!! Läs mer
  • 2009-03-15

Olivia J skrev om Linköping
    På ÖB finns billiga hårvårdsprodukter, billigt godis och allt man kan behöva för en campingtripp med polarna. Dess olägliga placering gör ÖB svårt att nå och detta är förstås ett stort minus. Läs mer
  • 2008-08-15

Fredrik J skrev om Linköping
    Överskottsbolaget(ÖB) - Här kan man fynda!
    PÅ ÖB kan man hitta allra mesta till ofantligt låga priser. Allt från inredningsprylar, mat, leksaker och som jag sist så, en vespa. De kanske inte ligger på bästa stället, men de är också en anledning till att de kan ha så låga priser, så det är lätt värt en tripp dit! Det är de ultimata stället vid nyinflytt, men man kan lika gärna åka dit för att bara fynda lite billiga och roliga saker. Läs mer
  • 2008-08-09

Martin H skrev om Linköping
    Skitkul affär. Så otroligt billigt och så mycket att välja på. Hit borde man åka oftare! Läs mer