Alla kategorier Tobak Jönköping Jönköping Linnéas Tobak

Klostergatan 64, 553 35 Jönköping — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Linnéas Tobak

• Stor J
    Stor J skrev om Linnéas Tobak
    Fantastisk service och trevlig personal, ni som inte håller med, gå dit själva idag och skaffa er en ny uppfattning. Vet inte vem "tanten" skulle vara men idag är det som jag sett två killar/män som jobbar där, båda mycket trevliga.

Mvh, Pakethämtare
  • erling h
    erling h skrev om Linnéas Tobak
    finns bättre nere i city, bättre service när det gäller spel
    Adam N gillar detta
  • Chimira
    Chimira skrev om Linnéas Tobak
    Jag finner personalen på Linneas Tobak helt variera i service. Första gångerna jag var där var det en ung kille som var trevlig och gav god service, de andra gångerna jag varit där har en tant arbetat där som helst inte lyfter ett finger mer än nödvändigt. Sur, kort i ton och med inställningen att kunder är i vägen ger inte ett gott intryck eller bidrar till service.
    Går främst dit för att hämta paket vilket ger varierad service som sagt beroende på vem som är där för tillfället.
  • Kristian O
    Kristian O skrev om Linnéas Tobak
    Jag är av en helt annan åsikt än de föregående!
    Jag blir alltid behandlad med mycket respekt och de har aldrig sagt något, jag är 90% av gångerna där för att hämta post... Linnéas tobak är en jättebra affär...personalen har glimten i ögat och bryr sig om sina kunder... BRA! Mvh Kristian
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Linnéas Tobak
    Otrevlig personal, godtyckliga öppettider, tar extra betalt när man vill använda kort (kallar det för "kontantrabatt") och verkar tycka att man bara är jobbig om man kommer med postärenden och inte vill spela V75.

Klostergatan 64, 553 35 Jönköping