Linnerbäck's Media

Linnerbäck's Media

Ring 070-690 60 09 linnerback.se

4 omdömen om Linnerbäck's Media

Saras Begravningsbyråer och Juridik AB

Jag är mycket nöjd med Linnerbäcks media. Har haft kontakt med Marie i många år och kan varmt rekommendera henne. Saras Olsson Saras Begravningsbyråer & Juridik

Svar från Linnerbäck's Media

Tack så mycket Sara. Det känns bra för oss att ni känner så. Vi jobbar på mot nya mål.

Anette P
Skrev om Linnerbäck's Media

Alltid positiv och hjälpsam.

Svar från Linnerbäck's Media

Tack Anette, vad kul att höra. Vi gör det vi är bra på så ni får tid att göra detsamma, en win win tänker vi.

Mikael K
Skrev om Linnerbäck's Media

Vi har samarbetat Linnerbäck's Media i många år och de har alltid arbetat för vårt bästa på ett proffessionellt sätt och genom åren lärt sig våra behov om hur och vart vi ska annonsera.

Svar från Linnerbäck's Media

Tack för ett fint omdöme. Vi känner likadant och ser fram mot fortsatt samarbete.

Carina N
Skrev om Linnerbäck's Media

Känner mig väldigt nöjd efter flera års gott samarbete med Marie, gällande marknadsföring och att synas på sociala medier. Hon gör ett bra och professionellt arbete. Hon är lätt att få kontakt med så kommunikationen fungerar också utmärkt. Linnerbäck´s Media kan varmt rekomenderas.

Svar från Linnerbäck's Media

Tack Carina! Vårt samarbete funkar väldigt bra och det är kul att ni är engagerade i er marknadsföring.