Alla kategorier Industridesign Skåne Malmö Linnfashion (linnfashion)

Linnfashion (linnfashion)

Vimpelgatan 13, 211 14 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Linnfashion (linnfashion)

• Josefin H
    Josefin H skrev om Linnfashion (linnfashion)
    På kort tid sydde Linn upp en fin klänning till mig och hjälpte min pappa att få en smoking uppsydd av sina trevliga samarbetspartners. Vi skulle gå på studentavslutning på Lundsberg och var lite sent ute men det var inga problem för Linn!
    Första gången vi sågs hade jag ingen bestämd bild av hur min klänning skulle se ut men tillsammans med Linn beslutade jag mig för en figursydd, knälång klänning i turkosfärgat siden och till det en midjekort jacka i samma tyg.
    Efter ha setts några gånger för provning av modellen, justeringar och beslut kring utsmyckning var min klänning klar. Var super nöjd efter åt och tyckte det var en rolig process att se hur klänningen växte fram och det mycket tack vare Linns trevliga och professionella sätt. Rekommenderar varmt att låta Linn sy upp era idéer!

/Josefin
  • Ancki E
    Ancki E skrev om Linnfashion (linnfashion)
    Excellens och skönhet – det är LINNfashion för mig.
    Klänningen jag beställde är helt underbar och sitter perfekt!

Studion är fantastisk och väldigt trevlig liksom Linn Widén.
  • Ida E
    Ida E skrev om Linnfashion (linnfashion)
    Linn gjorde min bröllopsklänning. Trots mina dåliga teckningar förstod hon precis vad jag ville ha och gjorde en underbar klänning som blev spektakulär till både färg och stil. Linn är väldigt professionell och härlig att jobba med. Rekommenderas starkt!

Vimpelgatan 13, 211 14 Malmö