Alla kategorier Kontorsmöbler Stockholms län Huddinge Livingstore AB

Livingstore AB

Solfagravägen 8, 141 45 Huddinge — Visa karta

Livingstore - Möbler och accessoarer för levande hem. Välkommen in i vår butik, vardagar 10 - 19
Lördag 10 - 16
Söndag 11 - 16
eller ring för överrenskommelse.

Läs vad 11 kunder tycker om Livingstore AB

• Henrik A
    Henrik A skrev om Livingstore AB
    Soffan var jättefin, kom före utsatt tid och allt har fungerat bra.
  • Lars G
    Lars G skrev om Livingstore AB
    Som motvikt till några.hårda Reco-omdömen kan jag säga att Anders på L-store personligen levererade o bar upp våra möbler 5 tr. eftersom de inte gick in i hissen. Då väger några dagars försening lätt.
  • Peter P
    Peter P skrev om Livingstore AB
    Hej! Jag handlar mycket här jag nöjd dom har bra priser lätt att hitta saker bra möbler
  • Marie H
    Marie H skrev om Livingstore AB
    SUPERVARNING FÖR EN MYCKET OSERIÖS BUTIK.
    I juni 2011 köpte jag en mycket efterlängtad bäddsoffa, som skulle vara för permanent bruk. OK, den fick kosta! Den levererade i början av september. Raskt insåg jag att den knarrade. Jag kontaktade genast butiken som bara slog ifrån sig. Ingen hade någonsin klagat på soffan tillverkad av en Holländs fabrik med högsta renomé. Att få lämna tillbaka soffan var stört omöjligt! Det tog flera månader innan personal till slut kom och FILMADE knarret med en smartphone. Oj, det skulle ta tid att skicka ner filmen till Holland mmm struntprat. Inget hände. Veckorna gick. Gång efter annan gick jag ner till butiken och där fick jag bara olika bortförklaringar. Till slut blev jag nästan galen i butiken och var ilsket högljudd i min frustration. Då började säljaren torka sig i pannan och i ögonvrån och vädjade till lugn eftersom hans mor just gått bort...
    Ännu en gång kom han hem och smartphonefilmade knarret. Jodå, nu skulle jag få en ny soffa. Månaderna gick. Vid ett tillfälle när jag återigen surt besökte butiken var där en kvinnlig säljare som var mer tillmötesgående. Hon visade mig att hon omedelbart skickade ett mail till fabriken - som visade sig ligga i ett östeuropeiskt land! Nu började det ändå hända något, för senare erkände den manlige säljaren att det visst var fel på soffan (vilket han egentligen försökt förneka tidigare), att fabriken sagt det och jag skulle få en ny inom några veckor. Ja hans kollega skulle ringa mig på måndag (det har han också sagt förr). Men näää det ringer aldrig någon därifrån. 7 månader har gått nu och jag har en skitdyr pianotung bäddsoffa som inte går att använda. Det är helt enkelt fruktansvärt.
    Tobias B gillar detta
  • Elyssa K
    Elyssa K skrev om Livingstore AB
    Alltså mitt besök där var det mest otrevliga jag upplevt hittills. När mannen som jobbar där trodde jag hade gått så säger han högt till en annan kund att jag var en typisk billig hora som aldrig kommer att hitta det jag letar och att jag är en 50 årig kvinna som ingen man vill ha, jag är idag gift sedan 15 år tillbaka.
    En sådan säljare har verkligen fått "fokus på kunden" helt om bakfoten. Jag har aldrig blivit så verbalt förnedrad av en okänd man. Fina möbler men jag rekommenderar inte någon att gå dit och riskera att bli förtalad på det sättet.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Livingstore AB
    De har fina möbler och ett bra sortiment, MEN detta kan inte uppväga det faktum att jag inte fått svar när jag ringt (ca 7-8 ggr under en period om 2 veckor) eller de mail jag skickade då jag inte fått svar. Har även fått arrogant bemötande av en i personalen, kanske finns det dem som är trevliga och tillmötesgående, det vet jag ej, men detta är tillräckligt för mig att få en negativ intryck av dem (tyvärr).
  • Bob L
    Bob L skrev om Livingstore AB
    Vill varna andra personer för detta bluff företag. Jag kan säga ALDRIG mer köpa något från livingstore. de har lurat mig det här är ett ärende för ana. Varor som man har besällt får man inte och om de blir fel lovar de beställa nya men de kommer aldrig och d hör aldrig av sig. Att de får hålla på så hel sjukt. De är väldigt bra på att ta betalt.
  • Paul R
    Paul R skrev om Livingstore AB
    Jag tycker att Livingstore har bra "svensson" möbler och priset är faktiskt helllllt ok.
  • Angelica
    Angelica skrev om Livingstore AB
    Instämmer helt och fullt med Lisa L. Jag skulle ALDRIG rekommendera någon att köpa något ifrån dem.
  • Malin J
    Malin J skrev om Livingstore AB
    Trevlig personal, bra öppettider. Bra priser på fina möbler.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Livingstore AB
    Duktiga att sälja men värdelösa att leverera. Fullständigt kaos på ordrar och noll koll på att fullfölja vad de lovat. Urdåliga ursäkter och ringer aldrig tillbaka.
    Angelica gillar detta

Solfagravägen 8, 141 45 Huddinge