Ringabyråer - Ljungandalens Begravningsbyrå

Ringabyråer - Ljungandalens Begravningsbyrå

En del av Ringabyråer www.ringabyraer.se

Välkommen till Ringabyråer - Ljungandalens Begravningsbyrå! Vi är en begravningsbyrå som hjälper dig som har förlorat en anhörig i Stöde, Ånge, Haverö eller Torp att anordna begravning. Ni hittar oss i Fränsta från måndag - Torsdag klockan 09 - 15. Beroende på hur det ser ut med transporter, kundbeslk och förrättningar så kan...

6 omdömen om Ringabyråer - Ljungandalens Begravningsbyrå

Peter A
Skrev om Ringabyråer - Ljungandalens Begravningsbyrå

Begravning för min far. Allt till belåtenhet, trevligt bemötande, lyhörd, kommer med bra förslag, allt ordnat in i minsta detalj. Kan inte vara nöjdare. /Peter

Marianne L
Skrev om Ringabyråer - Ljungandalens Begravningsbyrå

Bemötande fantastiskt värdigt och kunnigt. Förväntningar - tror inte det fanns några i den stund man anlitades.

Göran M
Skrev om Ringabyråer - Ljungandalens Begravningsbyrå

Mycket fint och personligt bemötande efter vår mammas bortgång. Det kändes tryggt och begravningen blev den finaste man kunnat få. Staffan fick mycket beröm. Tack!

Monica G
Skrev om Ringabyråer - Ljungandalens Begravningsbyrå

Väldigt fint bemötande av personal på plats. Ingen stress med planering inför min mors begravning , kom med bra förslag och allt gick lugnt och fint tillväga Toppenservice var det.

Erik R
Skrev om Ringabyråer - Ljungandalens Begravningsbyrå

Trevligt bemötande snabbt och bra pris

Lena E
Skrev om Ringabyråer - Ljungandalens Begravningsbyrå

Att ha förmågan att göra ett besök på begravningsbyrån till ett avslappnat och trevligt möte är en konst. Staffan besitter den förmågan. Han är verkligen rätt person på den platsen.