Alla kategorier Begravning Begravningsbyrå

Begravningsbyråer i fler län

Topp 25 begravningsbyråer

Fenix Begravning

Klarabergsgatan 35, Stockholm
    När du förlorat någon finns Fenix begravningsbyrå där för dig och din familj. Hos oss får du personlig, prisvärd och professionell hjälp i nästan hela landet. Varmt välkommen!
    Elisabeth N
    Elisabeth N: Mycket bra bemötande. Det är bra med tät telefonkontakt. Att dom kom hem till vårt hem är bra.

Thure Söderquist Begravningsbyrå

Mariatorget 1, Stockholm
    Oavsett begravningstyp eller hur mycket stöd och hjälp du behöver finns vi till hands för att du ska få det avsked du vill ha. Välkommen att kontakta oss på Thure Söderquist Begravningsbyrå för med in...
    Maria S
    Maria S: Mycket bra. Trevligt bemötande. Har hjälp till med mycket extra. Super profsiga.

Lova Begravningsbyrå

Parkvägen 25, Nacka
    Planera begravningen tryggt, i lugn och ro hemifrån. Vi finns som stöd och hjälp genom hela planeringen. Välkommen till Lova Begravningsbyrå!
    Nina G
    Nina G: bra bemötande, inga krångligehter alls. Allt fungerade utan några fadäser. kan varmt rekommendera Lova begravningsbyrå.

ABC Lilla Begravningsbyrån Enskede

Skönviksvägen 244, Enskede
    Vi utför begravningar i hela Storstockholm, på era villkor och till rimligt pris.
    Nina P
    Nina P: Mycket fint bemötande vid familjens sorg. Bra och billiga alternativ, men ändå proffessionellt. Rekommenderar varmt.

Rospiggens Begravningsbyrå AB

Strandgatan 7, Vaxholm
    Vi på Rospiggens Begravningsbyrå är utbildade begravningsentreprenörer som vet vikten av bra bemötande och samarbete. Välkommen till oss.
    Lars L
    Lars L: Rospiggens Begravningsbyrå ordnade en jättefin minnesstund åt oss och tog hand om allt runt omkring på ett jättebra sätt...

Allmänna Begravningsbyrån

Järnvägsgatan 11B, Örebro
    Välkommen till Allmänna Begravningsbyrån!
    Lilian S
    Lilian S: Professionellt bemötande i vår svåra stund.

Nova Begravningsbyrå AB

Fenix Väg 12, Gustavsberg
    Lena C
    Lena C: Andres var väldigt tillmötesgående och förstående. Han ringde flera gånger och ville bara kontrollera att allt var OK! K...

Lavendla Begravningsbyrå

Korta Gatan 7, Solna
    Lavendla begravningsbyrå erbjuder omtanke, service och trygghetsgaranti. Kontakta oss så hjälper vi dig att ordna begravning. Vi har telefonjour dygnet runt!
    Eva S
    Eva S: Lavendla har varit trevliga, snabba att svara och gett tydliga besked. Vänligt och respektfullt bemötande.

Sankt Eriks Begravningsbyrå

Frejgatan 10, Stockholm
    Hög personlig service där de sörjande sätts i fokus.
    Olle H
    Olle H: Mycket professionellt rakt igenom

Ekens Begravningsbyrå AB

Råsundavägen 160, Solna
    Välkommen till en liten och personlig begravningsbyrå. Vi hjälper dig få ta det avsked du önskar.
    Anette E
    Anette E: Fantastiska att ha och göra med.Hjälpte mig vid både far och mors bortgång.

Evigheten Begravningsbyrå AB

Prästgatan 8, Sigtuna
    Stefan W
    Stefan W: Ett värdigt och engagerande bemötande. Begravningsbyrå med kunnighet och erfarenhet på orten.

Klara Begravning

Korta Gatan 7, Solna
    Vi på Klara Begravning är en begravningsbyrå som finns där som din trygga hand under hela planeringen. Välkommen till oss!
    Katharina B
    Katharina B: Att förlora en anhörig är fruktansvärt. Cathrine på Klara Begravning har varit en klippa under hela begravningsanordnand...

Grindstolpens Begravningsbyrå

Storgatan 9A, Uppsala
    Välkommen till oss på Grindstolpens Begravningsbyrå. Vi hjälper dig med allt som rör begravningen, från ceremonin till det juridiska. Kontakta oss.
    Monica C
    Monica C: Tack Jenny för ett otroligt proffsigt, varmt och medmänskligt bemötande! Du bidrog till att min pappas begravning blev s...

Nukic Begravningsbyrå

Västra Holmgatan 6, Jönköping
    Välkommen till oss på Nukic Begravningsbyrå! Vid en muslimsk begravning är det oss du ska vända dig till. Vi erbjuder helhetslösningar i en tid av sorg.
    Rima A
    Rima A: Toppen betyg, snabba och håller vad de har lovat. Rekomenderar statkt!

Torslanda Begravningsbyrå AB

Gamla Flygplatsvägen 26 A, Torslanda
    Reine A
    Reine A: Varm och personlig service.

Esters Begravningsbyrå

Åkerövägen 3, Leksand
    Ricard E
    Ricard E: Otroligt bra och lugnt bemötande på ett professionellt sätt. Samt saklig , kunnig (kändes tryggt)

Fonus Leksand

Norsgatan 27F, Leksand
    Jimi W
    Jimi W: Varma, omtänksamma och lyhörda. Tre ord som betyder så mycket och som Fonus i Leksand verkligen lever upp till.

Svenija HB

Häradsvägen 125, Segeltorp
    Martin
    Martin: Vi var väldigt väldigt nöjda med Svenija. Trevligt kundbemötande. Jobbet utfördes proffesionellt. Allt klickade som avta...

Begravningsbyrån Stilla AB

Infanterivägen 2, Linköping
    Magnus W
    Magnus W: Otroligt bra bemötande som präglades av omtanke, professionalism, kreativitet och respekt.

Bibi´s Begravningsbyrå

Nykarlebygatan 196, Kista
    tord p
    tord p: vänligt bemötande och jättebra priser

Funeral Begravningsbyrå

Handelsvägen 22, Enskede
    Ingrid E
    Ingrid E: Jag har det största förtroende för denna byrå efter att ha samtalat länge och väl med personalen. När jag en gång dör ka...

Centrala Begravningsbyrån Serenander

Bergagatan 2, Uppsala
    Mikael N
    Mikael N: Mycket trevligt bemötande av denna begravningsbyrå i Uppsala.

Haparanda Begravningsbyrå AB

Storgatan 76A, Haparanda
    Robert C
    Robert C: Perfekt och kunnig personal som tänker på de anhörigas bästa i deras svåra stund. De tar hand om allt som berör begravni...

Fonus Köping

Torggatan 11, Köping
    Esbjörn S
    Esbjörn S: Fantastikst bra personal, Trevliga och serviceinriktade. Dessutom ett otroligt bra utbud på gravstenar.

Edlunds Begravningsbyrå AB

Folkungagatan 10, Göteborg
    abc .
    abc .: Mycket bra. Ordnar allt precis som man vill ha det och till det bästa. Alla arrangemang går att kolla på deras hemsida...