Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Läs vad 19 kunder tycker om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå 2

2022-07-01 Verifierad kund
    Blev bra bemött och hade väl inga speciella förväntningar innan men bra präster och fint kapell gjorde att allt blev toppen.

Bra bemötande av handläggarna på begravningsbyrån
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vänligt bemötande.från personal.
    2022-06-19 Verifierad kund
    För mig finns bara Anderssons begravningsbyrå. Monika, Jörgen o blivande arkitekten löser alla mina önskningar, som jag har. Tack för all hjälp även denna gång.💕💕💕💕💕
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bemötandet var väldigt bra och personligt. Upplevelsen var att de lyssnade in oss anhöriga och stöttade och vägledde oss till en väldigt fin sista minnescermoni av vår mamma. Som blev utformad utifrån den hon var ❤ Vilket blev ett mycket positivt minne för oss anhöriga.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bouppteckning, hela processen har fungerat mycket bra
    2022-06-18 Verifierad kund
    Dom är bra på all sätt. Jag blev bra bemött och bodelningen gick enligt mina förväntningar
    2022-06-18 Verifierad kund
    I vår svåraste stund blev vi mycket fint och omtänksamt emottagna och bemötta av TA begravningsbyrå. Då pappa inte var medlem i kyrkan anordnade TA en värdig borgerlig begravning Vi ville hylla pappa och fick en begravning där pappa verkligen var i centrum efter våra önskemål. Istället för en präst ledde begravningsentreprenören ceremonin och det gjorde han på ett personligt och värdigt sätt. Vi skulle inte ha kunnat få ett bättre avsked av pappa.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och hjälpsam.
    Fick hjälp med att ordna begravning med allt som tillhör. Kista, transport annons och representant vid begravningen.
    Ordnade minnesstund och blommor själv.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Svårt med kommunikation, då ibland sådant som utlovats skulle mailas inte kom i tid, svårt att nå kontaktpersonen då hen ofta var iväg på annat, eller inte ringde upp som utlovat. Annars trevligt bemötande.
    Hade förväntningar att ovannämnda skulle fungera.
    I det stora hela fungerade det. Jag upplevde vår kontaktperson som relativt ny och oerfaren, därav småmissar i hanteringen. Någon blomställning rasade omkull under ceremonin, vilket var lite störande. Det ska inte behöva hända. Fin bok över begravningen. Bra att byrån ordnade kontakten med församlingshemmet för speciella önskemål gällande förtäringen.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bra bemötande. bäst i stan! Vi anlitade Thomas Anderssons byrå för hela begravningen, annons och genomförande i kyrkan.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande under en jobbig tid. Skötte vår mors begravning och detaljerna kring det på ett mycket bra och omtänksamt sätt.
    Proffsigt bemötande, kunniga medarbetare
    Då allt är kaotiskt behövs stöd och vägledning - vad måste jag göra , vad kan jag få hjälp med samt planering av innehåll inför begravnings cermonin.
    Jag är mycket nöjd med den hjälp och det stöd jag fick
    Min upplevelse är enbart positiv , begravningsceremonin med innehåll blev otroligt bra.
    Köpte även till försäkringsutredning vilket jag kan rekommendera.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Fint, seriöst bemötande. Helhjärtad uppslutning och engagemang. Stor kunnighet.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Vi fick bra hjälp hela vägen.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bra på alla sätt. Nöjd. Allt fungerade som vi tänkt.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Fick hjälp med att ordna en fond i mammas namn.
    Lugnt och seriöst.
    Inget påtvingat utan vi fick det råd vi önskade.
    Vi är nöjda.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Jag blev bemött mycket bra.Det var lite speciellt ärende det gällde min kompis begravning. Jag är närmast anhörig inte arvinge,hon hade inga arvingar.det blev en fin begravning allt till belåtenhet.Jag har anlitat Tomas Anderssons begravning tidigare alltid varit nöjd.
  • Magnus L
    skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå
    2022-06-16 Verifierad kund
    Bra bemötande, lösningsorienterade, flexibilitet och personligt engagemang.