Tollstedts Begravningsbyrå

Tollstedts Begravningsbyrå

www.tollstedts.se
  • BadgeThreeYears

Varmt välkommen till oss på Tollstedts Begravningsbyrå! Vi vet hur svårt det kan vara när en anhörig går bort. Samtlig personal på Tollstedts begravningsbyrå strävar efter att ni ska känna er trygg i båda bemötande och hantering. Vi försöker alltid att vara lyhörd i ert engagemang och försöker i allra högsta mån tillgodo se...

191 omdömen om Tollstedts Begravningsbyrå

Ann-Christin H
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Tack så hemskt mycket vi är jätte nöjd med allt ni gjort🌻🌹

Kristina D
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Hjälpsam, och mycket trevligt bemötande av Helene

Maria J
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Har fått ett toppenfint bemötande av Helene - och även av Malin (?) som deltog vid begravningen, från första telefonsamtal till uppföljning efteråt. Allt har skötts väldigt varmt, personligt och professionellt.

Christina N
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Bra och tryggt val av begravningbyrå. Bra bemötande och bra personal som lyssnar in kundens önskemål. Resultatet blev så otroligt bra och vi alla är supernöjda.

Göran S
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Snabb, och personlig service. Bra återkoppling

Julia L
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Fint bemötande, Helen var helt fantastisk! Vi är så nöjda. Begravningen blev otroligt fin och hon stöttade oss och gav förslag igenom alla val i processen.

Carl-Åke C
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Blev mycket bra mottagen och kunde i lugn och ro utan stress diskutera och planera allt som måste ordnas inför begravningsgudstjänsten. Mina pojkar, som besökte en begravningsbyrå för första gången, kände också att de fick bra förklaringar på sina frågor. Själv kände jag mig mycket nöjd med att få ha fått verkligt professionell hjälp med att genomföra en värdig begravningsgudstjänst för min bortgångna maka. Den fina minnesboken med bilder från ceremonin i kyrkan samt texten om hur det är att leva med sorg uppskattades mycket!

Cecilia O
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

När livet vändes upp och ner och vår pappa/make gick bort, fick vi ovärderlig hjälp av Ingela på Tollstedts Begravningsbyrå. Kunnig och ödmjuk inför situationen. Alla frågor hade ett svar, fantastiskt fint bemötande och en väldigt vacker begravning. Fint att bära med sig i vardagen, som fortsätter som vanligt, fast på ett annorlunda sätt. Tack!

Annika B

Bra bemötande Bra återkoppling

Maria F
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Professionellt; tydlig information. Vänligt och lugnt bemötande. Tillgängliga vid frågor. Allt fungerade med kremering, begravningsakten i kyrkan, prästen, blommorna. De kontaktade gravstenstillverkaren som kontaktat mig. Jag är mycket nöjd.

Katarina N
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Ett varmt, fint och respektfullt bemötande. Tydlig information och Ingela var mycket hjälpsam. En familjär känsla.

Olle P
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Så underbart medmänskliga i min outgrundliga sorg efter min hustrus bortgång.Tack för allt.

Ann-Britt H
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Fint ordnat på alla sätt. I sorgens stund kunde vi släppa allt praktiskt och ta hand om varandra. Kände mig helt trygg med Ingela som lotsade oss på ett fint sätt. Varmt tack

Eva B
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vi fick ett jätteproffsigt, trevligt och lättsamt bemötande direkt när vi klev in på Tollstedts. Tydlig och bra information om allt som skulle hända. Det var verkligen en stor trygghet för oss anhöriga att de hade koll på och tog hand om allting. Vi är så nöjda med allt.

Elias B
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Väldigt proffsigt, kunde inte haft en bättre begravningsbyrå.

Jonas S
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket trevligt bemötande och väl utfört arbete.

Christina R
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

mycket bra bemötande,omtänksam personaltill oss anhöriga till den avlidne, uppföljande samtal om vårt mående, stöttande på bästa sätt i vår svåra stund,avslutningsvis en så vacker och respektfull minnesstund

Maria H
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevligt, lugnt och fint bemötande.

Malin K
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Bemötta med en omfamnade känsla och otroligt bra service. Våra förväntningar va att få ett fint sista avsked å de uppfylldes.

Åsa S
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket proffsigt bemötande och trevliga att ha att göra med. . Alltid snabba svar på våra frågor!

Karin L
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevlig och proffsigt bemötande liksom under begravningsakten. Jag ska absolut rekommendera Tollstedts och speciellt Ingela Söderlund som varit vår kontakt och den som utförde. Hon har tagit kontakt fortlöpande och informerat oss, ställt frågor och utfört efter vårt önskemål.

Thommy B
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vi fick ett väldigt bra bemötande och Tollstedts begravningsbyrå uppfyllde alla våra förväntningar. Toppen 👍

Torbjörn P
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Tollsteds Begravningsbyrå håller med en bra service med varm hand och god omtanke för alla berörda. Från första omhändertagande till slutlig begravningsakt och jordsättning har allt varit med fokus på att allt skall gå lugnt och fint tillväga. Dock anser jag att totalkostnaden för hela begravningen är för hög och att det hade varit önskvärt om man varit tydligare gentemot kund med alternativ som kunnat varit behjälplig dödsboet med att hålla nere kostnaderna. Annars mycket bra service och ett varmt och tryggt omhändertagande.

Katarina D
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket fint bemötande i en svår situation samt, all info/råd/stöd, från planering till genomförd begravning med minnesstund har varit guld värt, tack 🙏

Märit A
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevligt bemötande. Fick snabbt tid för ett första möte, vilket underlättade när vi inte är bosatta i Hudiksvall. Gott om tid tid vid första mötet så att vi i lugn och ro kunde planerare vår fars begravning. Vackert och värdigt i kyrkan. Det enda som störde var att det tog lång tid innan Odd Fellow återkom med svar på våra frågor angående menyn vid minnesstunden.

Eva N
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vi blev mycket fint bemöte, och vi fick svar på frågorna vi undrade över. Och allt blev så fint i kyrkan. Tack för all hjälp.

Malin C

Bra information. Bra bemött. Hjälpsam personal

Birgit K
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Helene på Tollstedts har verkligen varit helt fantastisk i en svår stund. Inlyssnande och tröstande och stöttat och tillgodosett våra behov.

Hans E
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Personligt bemötande som väl uppfyllde mina förväntningar för planering och genomförande av begravning

Carina E
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande och bra service.

Ingrid O
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vänligt bemött, trygg och lugn miljö vid samtal. Planeringen och genomförandet av begravningen blev till fullo som familjen önskade.

Gunnar A
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Allt fungerade till belåtenhet.

Alf P
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Bra och snabbt hanterade tjänster

Anna-Karin R
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vänligt och proffesionellt bemötande.

Helena W
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Fantastiskt bemötande, hög service och stort engagemang. Mycket nöjd i kontakten med Helen och Miche. Fin minnesstund. Stort Tack!

Elsa P
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevligt, vänligt och hjälpsamt bemötande både inför utformande av begravning samt handhavande inför boutredning. Tollstedts kan rekommenderas!

Hanna R
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Tryggt och informativt bemötande. Respektfullt. Niklas gav fint stöd och vägledning Jag är mycket tacksam!!

Lena L
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Jag och min sambo (han som den förestående begravningen hällde) fick ett omgående och trevligt bemötande.

Christina G
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Bra och personlig service. Vi fick bra tips om hur vi kunde göra vid begravningen.

Karins Begravningsbyrå gillar detta
Tanja P
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vi blev mycket fint bemötande och hjälp i alla delar av begravningsförberedelser och vid begravningscermonin.

Kristina D
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket fint bemötande och hantering av våra frågor. Alla frågor besvarades snabbt och professionellt. En vacker och stämningsfull begravning ordnades helt enligt våra önskemål.

Sandra B
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Otroligt bra bemötande, hjälp och service i en sorgfylld tid. Det kändes tryggt

Maritha H
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevliga människor. Lite tidsbrist innan begravningen. Fin begravning. Köpte kista, solosång, blommor,fika m.m

Inger L
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Toppen. Trevligt bemötande och hjälpsam.

Bengt V
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Snabbt och professionellt. Okrångligt och bra kontakt uppskattas. Tyvärr var det en utdragen process att hitta plats för minnesstund. Det blev jättebra men lite stressande att byrån inte kunde presentera ett förslag som funkade. Det var många ”nej tack” på vägen fram. Sammantaget dock mycket bra intryck.

Jenny J
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Bra, kunnigt och tryggt bemötande. Vi fick den begravning vi önskade och förväntade oss.

Laila S
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Väldigt fint bemötande. Dom ordnade med allt så vi behövde inte tänka på någonting inför begravningen, uppfyller våra förväntningar på ett mycket proffsigt sätt. Vi fick hjälp med allt kring begravningen.

Birgitta Å
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vi är väldigt nöjda med bemötandet och hjälpen från tollstedts finns ingenting at klaga på. Kan varmt rekommendera dem, suverän personal både personligt samt per telefon. Dagens ros till dem.

Thomas E
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande från byrån. Proffsiga och mycket hjälpsamma. Priserna var humana och tydligt. Lätta att få kontakt med även efter kontorstid. Kan starkt rekommendera dem.

Anders H
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket fint och respektfullt bemötande. Stort tack för musik och solosången. Allt var toppen!