Tollstedts Begravningsbyrå

Varmt välkommen till oss på Tollstedts Begravningsbyrå!

Vi vet hur svårt det kan vara när en anhörig går bort. Samtlig personal på Tollstedts begravningsbyrå strävar efter att ni ska känna er trygg i båda bemötande och hantering. Vi försöker alltid att vara lyhörd i ert engagemang och försöker i allra högsta mån tillgodo se det.

Har ni funderingar kring livstidsjuridik? Som testamente, framtidsfullmakter med mera.
Vi som auktoriserad begravningsbyrå har bred kompetens!

Vi har våra fysiska kontor i Hudiksvall, Delsbo och Harmånger.

Hudiksvall kontoret öppettider:
Måndag-Torsdag 09:00-16:00 (Undantag sommartid 1/6-31/8 09:00-15:00)
Fredagar varierar på grund av begravningar.

Delsbo kontoret öppettider:
Måndagar-Tisdagar 12:00-16:00
Övriga tider är kontoret öppet vid behov.

Harmånger är endast öppet vid behov.
- Vid önskemål kan vi komma hem till er, telefonmöte, teams mm.

Läs vad 24 kunder tycker om Tollstedts Begravningsbyrå 2

2022-05-11 Verifierad kund
    Varmt o kärleksfullt bemötande. Lyhörda för hur man önskar sitt avsked. Stunden i Sofiedals kapell blev oerhört fin och varm. Ett stort hjärtligt tack och många kramar till Ingela Söderlund.
    Tack snälla Du för dina fina ord! <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-29 Verifierad kund
    Fick ett mycket bra bemötande inför begravningen. Den var borgerlig och allt ordnades till det bästa. Officianten Ingela Söderlund, som vi även hade haft kontakt med innan läste dikter, sjöng och berättade så fint om vår pappa.
    Tack Anna-Lena <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-21 Verifierad kund
    Ett väldigt trevligt bemötande fick vi när vi kom. Mycket lugnt och bra förklaringar om begravningen, inget jäkt och bra svar på våra frågor. Vi beställde kista och blommor, psalmer och Ingela som sjöng.Vi är väldigt nöjd det blev en fin begravning.
    Tack Elisabeth <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-13 Verifierad kund
    Hej!
    Fantastiskt bra service. 10 av 10 möjliga.
    Bra bemötande i svår sorg och när man inte har en aning om hur man ska göra så är vi väldigt tacksam över hjälpen vi fick.
    Vi har bara gott att säga om hjälpen vi fick vid min pappas bortgång.
    Med vänlig hälsning,
    Agneta Kring
    Stort tack Agneta för att du tog dig tid och berätta om dina erfarenheter av oss som jobbar här! Vi sträcker på oss när vi läser detta <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-12 Verifierad kund
    Mycket vänligt, trevligt bemötande. Allting välorganiserat.
    Tack snälla Ivar! Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-09 Verifierad kund
    Ingela Söderlund var tillmötesgående och kunde laborera med mötestiderna efter våra behov. Men hon sa att vi skulle göra en dödsboanmälan för att slippa bouppteckning. Vi kontaktade då Britt på kommunen som sa att här krävs en bouppteckning!
    Ingela verkade inte ha den kollen på tillvägagångssättet vi förväntade oss.
    Trodde hon skulle vara mer påläst om div ev frågor mm. Trodde hon var rutinerad på sitt jobb.
    Hej Hans! Tack för att du delar med dig av din upplevelse av oss som begravningsbyrå. Både ris och ros, vilket är jättebra så att vi kan bli bättre även om det blir tråkigt att läsa! Vi som grupp ska ta med oss din information och gå igenom våra rutiner i vad vi säger i dessa sammanhang!

Vi tycker Ingela är en pärla och hon har ett stort värde hos oss på Tollstedts och Karins begravningsbyråer <3
    2022-04-09 Verifierad kund
    Fint och personligt bemötande.
    Tack Katarina! <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-08 Verifierad kund
    Mycket bra från början till slut.
    Tack Lars för att du delar med dig! <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-08 Verifierad kund
    Allt gick smidigt och bra. Vi samtalade om hur vi ville ha det över en kopp kaffe. Vi hade ju jordbegravning och avslut vid graven. Vår syster Greta var den första som åkte i deras nyinköpta begravningsbil. Toppenfina kort tagna både i kyrkan och vid graven. som vi sedan fick . Allt OK. Fick även hjälp med bouppteckningen så nu har alla 10 arvingarna fått dela på Gretas
    besparingar . Hon var i stort sett sjuk hela sitt liv men var den goaste och snällaste syster man kan ha.
    Storasyster Hedvig
    Underbara Hedvig! Vi är så tacksam över att du svarade så utförligt så att andra kan läsa dina erfarenheter av oss från första kontakt till bouppteckningen. Tack! <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-08 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och bra innkännande av alla berörda .
    Tack Carina <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jättefint bemötande. Gjorde min systers begravning jättefin
    Tack snälla Ami <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-08 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött, bra kontakt med personalen. Kontakt med dom i februari och i oktober 2021 pga av begravning bägge gångerna.
    Tack snälla Gunilla för fin feedback <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-08 Verifierad kund
    Allt fungerade mycket bra. Vi är nöjda med hela arrangemanget.
    Tack snälla Mats för att du tog dig tid att svara! Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-06 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Bekvämt och enkelt i en svår stund
    Tack Anna <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-06 Verifierad kund
    Vi är nöjda med bemötandet från personalen på Tollstedts. De svarade snabbt på alla våra frågor via mejl eller telefonsamtal.

Vår upplevelse, i en svår tid, var att de gjorde sitt allra bästa för att hjälpa och stötta.
    Vi stäcker verkligen på oss när vi läser detta! Tack Gerd för att du tog dig tid att svara och ge oss feedback <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-06 Verifierad kund
    Bra bemötande, ringde upp när de lovat.
    Levde upp till våra förväntningar
    Fint av dig att ta dig tid att svara Eva! Tack :) Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-06 Verifierad kund
    Mycket vänligt bemötande och professionell personal. Vår begravningsceremoni blev värdig och högtidlig och våra önskemål blev uppfyllda.
    Kan varmt rekommendera Tollstedts till vänner och bekanta
    Stort tack Annika! Vi blir väldigt stolt när vi läser din feedback <3 Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-03 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, enkelt att föra dialog och diskutera lösningar.
    Tack för dina fina ord Lena, samt att du tog dig tid att svara! Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-02 Verifierad kund
    Har fått bra bemötande och information omkring begravningen. Vi är mycket nöjda.
    Stort tack för värdefull feedback Anki! Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-04-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Har aldrig beställt någon begravning förtur och man fick hjälp och förklaring och tips på vad man skall tänka på.
    Tid att fundera och prata ihop oss, ingen stress.
    Tack snälla Katarina! Det är viktigt för oss att informera och att ni ska få den tid ni behöver. Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-03-31 Verifierad kund
    Tycker att kaggar blivit bra bemött och att de har en stor förståelse inför det svåra och för mej den nya situationen som jag blev ställd för.
    Tack för att du tog dig tid till att svara, Inga-Maj! Tollstedts Begravningsbyrå
    Tack Mikael! :) Tollstedts Begravningsbyrå
    2022-03-31 Verifierad kund
    Trevligt, lugnt och proffsigt bemötande.
    Mycket vackert i kyrkan.
    Vi är mycket nöjda ❤️
    Eva, tack för att du tog dig tid till att svara och stort tack för din feedback! <3 Tollstedts Begravningsbyrå