Tollstedts Begravningsbyrå

Tollstedts Begravningsbyrå

www.tollstedts.se
  • BadgeThreeYears

Varmt välkommen till oss på Tollstedts Begravningsbyrå! Vi vet hur svårt det kan vara när en anhörig går bort. Samtlig personal på Tollstedts begravningsbyrå strävar efter att ni ska känna er trygg i båda bemötande och hantering. Vi försöker alltid att vara lyhörd i ert engagemang och försöker i allra högsta mån tillgodo se...

167 omdömen om Tollstedts Begravningsbyrå

Märit A
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevligt bemötande. Fick snabbt tid för ett första möte, vilket underlättade när vi inte är bosatta i Hudiksvall. Gott om tid tid vid första mötet så att vi i lugn och ro kunde planerare vår fars begravning. Vackert och värdigt i kyrkan. Det enda som störde var att det tog lång tid innan Odd Fellow återkom med svar på våra frågor angående menyn vid minnesstunden.

Eva N
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vi blev mycket fint bemöte, och vi fick svar på frågorna vi undrade över. Och allt blev så fint i kyrkan. Tack för all hjälp.

Malin C

Bra information. Bra bemött. Hjälpsam personal

Birgit K
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Helene på Tollstedts har verkligen varit helt fantastisk i en svår stund. Inlyssnande och tröstande och stöttat och tillgodosett våra behov.

Hans E
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Personligt bemötande som väl uppfyllde mina förväntningar för planering och genomförande av begravning

Carina E
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande och bra service.

Ingrid O
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vänligt bemött, trygg och lugn miljö vid samtal. Planeringen och genomförandet av begravningen blev till fullo som familjen önskade.

Gunnar A
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Allt fungerade till belåtenhet.

Alf P
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Bra och snabbt hanterade tjänster

Anna-Karin R
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vänligt och proffesionellt bemötande.

Helena W
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Fantastiskt bemötande, hög service och stort engagemang. Mycket nöjd i kontakten med Helen och Miche. Fin minnesstund. Stort Tack!

Elsa P
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevligt, vänligt och hjälpsamt bemötande både inför utformande av begravning samt handhavande inför boutredning. Tollstedts kan rekommenderas!

Hanna R
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Tryggt och informativt bemötande. Respektfullt. Niklas gav fint stöd och vägledning Jag är mycket tacksam!!

Lena L
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Jag och min sambo (han som den förestående begravningen hällde) fick ett omgående och trevligt bemötande.

Christina G
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Bra och personlig service. Vi fick bra tips om hur vi kunde göra vid begravningen.

Tanja P
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vi blev mycket fint bemötande och hjälp i alla delar av begravningsförberedelser och vid begravningscermonin.

Kristina D
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket fint bemötande och hantering av våra frågor. Alla frågor besvarades snabbt och professionellt. En vacker och stämningsfull begravning ordnades helt enligt våra önskemål.

Sandra B
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Otroligt bra bemötande, hjälp och service i en sorgfylld tid. Det kändes tryggt

Maritha H
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevliga människor. Lite tidsbrist innan begravningen. Fin begravning. Köpte kista, solosång, blommor,fika m.m

Inger L
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Toppen. Trevligt bemötande och hjälpsam.

Bengt V
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Snabbt och professionellt. Okrångligt och bra kontakt uppskattas. Tyvärr var det en utdragen process att hitta plats för minnesstund. Det blev jättebra men lite stressande att byrån inte kunde presentera ett förslag som funkade. Det var många ”nej tack” på vägen fram. Sammantaget dock mycket bra intryck.

Jenny J
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Bra, kunnigt och tryggt bemötande. Vi fick den begravning vi önskade och förväntade oss.

Laila S
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Väldigt fint bemötande. Dom ordnade med allt så vi behövde inte tänka på någonting inför begravningen, uppfyller våra förväntningar på ett mycket proffsigt sätt. Vi fick hjälp med allt kring begravningen.

Birgitta Å
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vi är väldigt nöjda med bemötandet och hjälpen från tollstedts finns ingenting at klaga på. Kan varmt rekommendera dem, suverän personal både personligt samt per telefon. Dagens ros till dem.

Thomas E
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande från byrån. Proffsiga och mycket hjälpsamma. Priserna var humana och tydligt. Lätta att få kontakt med även efter kontorstid. Kan starkt rekommendera dem.

Anders H
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket fint och respektfullt bemötande. Stort tack för musik och solosången. Allt var toppen!

Jan B
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevligt och värdigt bemötande efter vår pappas bortgång. Professionellt överlag.

Margareta V
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Ett väldigt fint mottagande och ett stort engagemang. Vi är väldigt nöjda med hur begravningen och allt runt omkring har ordnats.

Marina B
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevligt bemötande och allt fungerade perfekt utifrån våra önskemål. Det blev tom bättre och finare än vi hade trott.

Kent J
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket bra hjälp och bemötande både på begravningsbyrån och vid ceremonin.

Stefan H
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevligt och ett jättebra bemötande i en svår stund.

Jeanette Å
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Fantastiskt och stöttande bemötande på alla vis i denna svåra stund.

Carina J
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Trevligt och bra bemötande.👍 rekommenderar Tollstedts varmt

Eva S
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Väldigt bra personligt bemötande. Bra tillgänglighet då vi hade frågor.

Anna Helena B
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket fint bemötande och bra samarbete med Helene Ling!!

Håkan A
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mycket trevligt och bra bemötande i en svår stund. Dessutom så kände jag den kontakt jag fick sedan tidigare, vilket också underlättade. Trots mycket strul vid besökstillfället med cyberattacken mot Svenska Kyrkan så löste min kontakt allt på ett mycket proffesionellt sätt. Ceremonin i kyrkan blev också en vacker upplevelse, då man väl landat i min mors bortgång. Summa summarum, professionellt och ödmjukt bemötande och en vacker ceremoni i kyrkan.

Agnetha R
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vänligt och tryggt mottagande.. Kunnig personal.

Ingela B
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Varmt och respektfullt mottagande. Förtroende fullt behandling av kund i en omvälvande livssituation.

Per E
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Lung och tydlig personal som hjälper kunden 100% Tar sig tid utan stress och fullföljer ärendet även avslutet Fint utbud av material i pärmar Prisvärt Fin och lugn lokal

Marie S
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vi möttes hela tiden av respekt,värme och kunskap ❤️

Ove S
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vi blev bemötta på ett proffesionellt och samtidigt varm sätt från aalra firsta början. De ställde upp i alla lägen och besvarade alla våra frågor och ordnade frm önskemål om präst och sångerska på kort varsel. Vi är verkligen tacksamma för deras insatser och engagemang.

Peter S
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Kan varmt rekommendera. Vänligt och proffsigt bemötande och hög servicenivå.

Eriksson L
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Vi blev emottagna mycket snabbt med en fin service. De var lätta att kommunicera med via mail då vi bor på annan ort. Ingela Söderlund höll i ceremonin och hon var lugn, trygg och varm. Vi är mycket nöjda med Tollstedts.

Marie B
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Familjärt och väldigt god service.

Elisabet F
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

bra bemötande, utan att ha bokat tid fick jag hjälp att planera begravning

Marianne Å
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Blev mycket trevligt bemött. Lite besviken över att den vi först var i kontakt med hade sin semester tiden före och på beegravningsdagen. Vilket vi ifs har full förståelse för, fast det hade känts bättre om vi fått iformation om det. Men det fungerade iaf bra med den person som tog över.också.

Svar från Tollstedts Begravningsbyrå

Tack för att Du tagit dig tid att skriva, Marianne! Så olyckligt att ni inte fick den informationen, vi brukar alltid vara noggranna med att dela sådan information & beklagar verkligen att det föll bort. Det gläder oss dock att Ni känner att Ni fick ett fint bemötande av våra rådgivare! Tack, än en gång, för Ert förtroende!

Anna-lena F
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Mkt bra bemötande, kunnig och hjälpsamma. Stort tack för er hjälp genom sorgen och att allt blev fantastiskt, Tack!

Stefan L
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Bra bemötande från första stund, och personal som tog sig tid att lyssna på önskemål och hjälpa till,kort sagt mycket bra!

Margaret S
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Stort TACK till Tollstedts begravningsbyrå , från familjen Christer Samuelsson! Säskilt TACK till Niklas Andersson, som bemötte oss på ett mycket vänligt och professionellt sätt. Han lotsade oss igenom min mans begravning , då vi behövde all hjälp vi kunde få. Niklas förklarade allt mycket tydligt och det bästa var att han alltid fanns tillgänglig! Svarade alltid lika vänligt och direkt, när vi ringde och undrade något. Vi är väldigt tacksamma för det. Begravningen blev oerhört vacker och blommorna fint arrangerade...

Stefan A
Skrev om Tollstedts Begravningsbyrå

Jag tyckte bemötande var riktigt bra lugnt och fint