Götmars Örebro

Götmars Örebro

En del av Götmars www.gotmars.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Götmars! Vi är familjeföretaget som erbjuder juridisk service, rådgivning runt begravning samt hjälp vid boutredningar. Ska du köpa hus? Då kan du boka tid hos oss för en juridisk rådgivning. Vi är medvetna om att det kan vara svårt att hantera en begravning när en anhörig går bort. Därför är vi på Götmars flexibla...

433 omdömen om Götmars Örebro

Sedan starten hos Reco 2019

Bernt A

bra bemött begravning boupteckning

Svar från Götmars Örebro

Hej Bernt. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Det är fint att höra att vår hjälp varit till belåtenhet. Tack för förtroendet. Allt gott.

Eva K
Skrev om Götmars Örebro

Allt var toppen! Proffsigt bemötande.

Svar från Götmars Örebro

Hej Eva. Tack för dina fina ord om oss, det värmer. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Gunhild B
Skrev om Götmars Örebro

Vi fick snabbt en tid för planering av begravningen. Vår dotter och jag blev mycket väl bemötta. Jag valde Götmars för att även få juridisk hjälp med bouppteckningen. Vi är mycket nöjda med vad som Götmars gjorde för begravningen, minnesstunden på Karlslunds herrgård och bouppteckningsmötet.

Svar från Götmars Örebro

Hej Gunhild. Tack för att du har tagit dig tid att skriva om oss. Det känns fint att vi kunnat möta era behov på ett tillfredsställande sätt. Varma hälsningar.

Hans J
Skrev om Götmars Örebro

- Trevlig och tillmötesgående personal - Lätt att samtala med - Fina lokaler - Bra support

Svar från Götmars Örebro

Hej Hans. Tack för ditt fina omdöme om oss. Vi är tacksamma för att vi fick ditt förtroende att ordna med avsked. Bästa hälsningar.

Kalle M
Skrev om Götmars Örebro

Trevlig personal och kunnig. Hjälpte oss hela vägen

Svar från Götmars Örebro

Hej Kalle. Fint att höra att vi varit till god hjälp. Tack för att du tagit dig tiden att skriva och tack för att vi fick förtroendet. Varma hälsningar

Anders J
Skrev om Götmars Örebro

Har blivit mycket väl bemött i både planering och utförandet av såväl begravning samt bouppteckning. Götmars har på alla sätt uppfyllt mina förväntningar genom bra stöd och utmärkt kommunikation.

Svar från Götmars Örebro

Hej Anders. Tack för dina värmande ord om oss och våra kollegor i Örebro. Målet för oss är alltid att bemöta på bästa sätt. Fint att höra att vi har lyckats. Tack för att vi gavs förtroendet i en svår period. Allt gott

Staffan T
Skrev om Götmars Örebro

Trevligt och professionellt bemötande. Vi har fört en bra dialog i samband med min mors bortgång. Inget har lämnats åt slumpen.

Svar från Götmars Örebro

Hej Staffan. Skönt att höra att vi hjälpt till på ett sätt som känts bra. Tack för att vi fått förtroendet att stötta och hjälpa i en jobbig tid. Tack också för att du tagit dig tiden att skriva. Allt gott

Maria H
Skrev om Götmars Örebro

Professionellt och bra bemötande.

Svar från Götmars Örebro

Hej Maria. Tack för det fina omdömet, det betyder mycket för oss att få feedback på vårt arbete. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Moa T
Skrev om Götmars Örebro

Trevliga och tillmötesgående och gjorde allt på ett väldigt bra sätt!

Svar från Götmars Örebro

Hej Moa. Tack för dina fina ord om oss. Vi känner oss tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Bästa hälsningar.

Hans E
Skrev om Götmars Örebro

Väl bemött i samband med min fars begravning. Valde Götmars efter tidigare uppdrag ( min mors begravning 2019). Professionellt och empatiskt bemötande,

Svar från Götmars Örebro

Hej Hans. Tack för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill även tacka för att vi gavs förtroendet att hjälpa till ännu en gång. Allt gott

Maria A
Skrev om Götmars Örebro

Mycket bra bemötande från Klara på Götmars. Både professionell och medkännande. Tack för en fint ordnad begravning.

Svar från Götmars Örebro

Hej Maria. Tack för dina ord om oss och särskilt om vår Klara. Det känns gott att höra att vår hjälp varit bra. Vi strävar alltid efter att ge service som känns äkta. Tack för att vi fick förtroendet i en svår period. Varma hälsningar

Eva E
Skrev om Götmars Örebro

Vänligt och professionellt bemötande Inga förväntningar Borgerlig begravning, offeciant som var fantastisk, fin dekoration av salen. Bouppteckning pågår

Svar från Götmars Örebro

Hej Eva. Tack för dina ord. Fint att höra att vi hjälpt till på ett sätt som känts bra. Tack för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Eva S

Proffesionellt och med omtänksamhet

Svar från Götmars Örebro

Hej Eva. Stort tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi strävar ständigt efter att bemöta varje enskild individ på ett sätt som ska passa just den. Det känns fint att höra att vi verkar ha nått målet denna gång. Tack för förtroendet. Varma hälsningar

Sofia S
Skrev om Götmars Örebro

Mycket bra bemötande av Magnus. Vi är mycket nöjda.

Svar från Götmars Örebro

Hej Sofia. Tack för dina ord om vår kollega Magnus. Fint att ni fått hjälp på ett sätt som passat er. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Arne L
Skrev om Götmars Örebro

Väl bemötande ned fin service

Svar från Götmars Örebro

Hej Arne. Tack för ditt omdöme. Vi är tacksamma att vi fick förtroendet att hjälpa till. Tack för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Bästa hälsningar

Björn-Ingvar O
Skrev om Götmars Örebro

Allt fungerade mycket bra ! Positiv första kontakt och allt fungerade utmärkt i samband med begravningsakten.

Svar från Götmars Örebro

Hej Björn-Ingvar. Tack för ditt omdöme. Det känns fint att höra att vi varit till bra hjälp i en svår period. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Ing-Marie H
Skrev om Götmars Örebro

Borde fått information av vad jag betalar för vid ankomst.. Till ex.vad som ingår i arbetskostnad, begravningsbyrå. Prästval något som ni troligtvis inte kan påverka. jag har bott på liten ort där man känner igen personal även på begravningsbyrå. Jag ser mycket illa, önskar större text.

Svar från Götmars Örebro

Hej Ing-Marie. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi tar till oss dina åsikter. Du får gärna höra av dig till oss och berätta mer om hur du önskat. När det gäller präster är det som du skriver, något vi inte kan påverka så mycket. Större text kan vi absolut ordna när våra kunder har det behovet! Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Ulla L
Skrev om Götmars Örebro

Proffsigt bemötande i en svår stund.

Svar från Götmars Örebro

Hej Ulla. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi strävar alltid efter att ge vårt yttersta till våra kunder. Att du upplever att vi lyckats känns fint att höra. Tack för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Tommy B
Skrev om Götmars Örebro

Jätte fin begravning dom ordna, jättebra hjälp med de juridiska Trevlig å kunnig personal

Svar från Götmars Örebro

Hej Tommy. Tack för dina värmande ord om oss. De betyder mycket. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Helena H
Skrev om Götmars Örebro

Trevligt bemötande. Saklig information.

Svar från Götmars Örebro

Hej Helena. Tack för ditt omdöme och för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Anna-Lena P
Skrev om Götmars Örebro

Vi blev väldigt fint bemöta, det kändes jätte bra. Våran mamma hade avlidit, så vi skulle beställa en begravning.. Sedan har vi haft bouppteckning och även skrivit ett testamente för sambon och mig.. Vi har fått fantastisk hjälp på alla sätt. Mvh Lena Persson

Svar från Götmars Örebro

Hej Lena. Tack för ditt fina omdöme om oss. För oss känns det fint att veta att vi kunnat ge bra stöd genom hela processen. Varma hälsningar.

Göran E
Skrev om Götmars Örebro

Peter har otroligt fint bemötande var snabb service fint programblad och album har inte att klaga på alla gick smidigt Stort Tack Peter Göran & Marleen Ullas begravning 19/1-24

Svar från Götmars Örebro

Hej Göran. Tack för dina fina ord om oss, och Peter i synnerhet. Det känns fint att vi kunnat möta era önskemål och att vi kunnat vara ett stöd i processen kring avskedet. Varma hälsningar från oss.

Marie M
Skrev om Götmars Örebro

God tillgänglighet Professionellt bemötande Bra koncept med egen florist och jurister

Svar från Götmars Örebro

Hej Marie. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Det känns fint att vi har kunnat ge er bra service och att ni upplevt att vi har gjort ett bra jobb. Vänliga hälsningar från oss.

Berit W
Skrev om Götmars Örebro

Vi blev väl omhändertagna. Trevliga begravning, fint ordnat i kyrkan. Allt till belåtenhet. Men dyrt. Mvh Berit Willerman

Svar från Götmars Örebro

Hej Berit. Varmt tack för ditt omdöme och för att du delade med dig av dina tankar och åsikter. Det är mycket värdefullt för oss att få återkoppling på vårt arbete. Vår målsättning är att ge våra kunder väldigt bra service vilket innebär att vi lägger ned en hel del tid och arbete just för att infria, och helst överträffa de förväntningar som finns på oss. Vår målsättning är att alltid vara öppna kring våra priser, samt att ge olika alternativ som ska passa just den kunden vi hjälper vid ett givet tillfälle. Vi vet att man...

Niklas A
Skrev om Götmars Örebro

Trevliga och bra bemötande. Begravningen blev som vi önskade. Kan rekommendera Götmars Örebro

Svar från Götmars Örebro

Hej Niklas. Tack för dina ord om oss. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tiden att skriva. Vi tackar också för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Christina N
Skrev om Götmars Örebro

Bemött på det allra bästa sätt! 👍🏻❤️

Svar från Götmars Örebro

Hej Christina. Tack för dina värmande ord. Vi är glada att höra att vår hjälp varit till belåtenhet. Tack för förtroendet och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Varma hälsningar

Ola K
Skrev om Götmars Örebro

Hej Proffsigt bemötande! Vi var i vår sorge- bubbla o blev väldigt väl omhändertagna o lotsade i allt som måste göras. Allt har fungerat perfekt! Nu återstår arbetet med bodelningen, som Götmars också ska hjälpa oss med. Blir säkert bra!

Svar från Götmars Örebro

Hej Ola. Tack för dina värmande ord om oss. Det känns fint att vi har kunnat vara behjälpliga på ett tillfredsställande sätt. Det är vår önskan att ni ska känna er trygga med ert val. Allt gott.

Bo Hans-erik K
Skrev om Götmars Örebro

Kunnig personal med trevligt bemötande..

Svar från Götmars Örebro

Hej Bo. Tack för dina ord. Alla omdömen är av vikt för vårt fortsatta arbete. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Vänligen

Maria A
Skrev om Götmars Örebro

Vi blev bemötta på ett behagligt, inlyssnande och personligt sätt, vilket medförde att vi direkt kände oss trygga och omhändertagna. Våra förväntningar var att få hjälp med allt praktiskt inför, under och efter begravningen, vilket vi upplevde att vi fick, allt omhändertogs och utformades så tryggt, tydligt och personligt. Rekommenderar gärna Götmars Örebro.

Svar från Götmars Örebro

Hej Maria. Det känns väldigt fint att vi lyckats med det vi ständigt strävar efter, att bemöta er som kommer till oss på ett sätt som ska kännas personligt, professionellt, inkännande och tryggt. Tack för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Peter L
Skrev om Götmars Örebro

Bra kontakt och vänligt bemötande

Svar från Götmars Örebro

Hej Peter. Tack för dina ord och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Vi vill också passa på att tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Rita G
Skrev om Götmars Örebro

Mycket bra bemötande så här långt.

Svar från Götmars Örebro

Hej Rita. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Tack för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Kent L
Skrev om Götmars Örebro

Mycket bra bemötande. Lyhörda för våra önskemål. Enkelt att ordna möten. Var delaktiga i att minnesstunden blev utöver det vanliga.

Svar från Götmars Örebro

Hej Kent. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi strävar hela tiden efter att bemöta på bästa sätt. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till i en tuff period i livet. Varma hälsningar

Karin K
Skrev om Götmars Örebro

Inget att klaga på. Blev bemött med värme och hjälpsamhet. Tack från Karin Klintman

Svar från Götmars Örebro

Hej Karin. Tack för att du tagit dig tiden att skriva. Ditt omdöme betyder mycket för vårt fortsatta arbete. Tack för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Karin S
Skrev om Götmars Örebro

Fick tid att planera begravning samma dag som vi ringde. Trevligt och bra bemötande.

Svar från Götmars Örebro

Hej Karin. Tack för ditt omdöme. Tack också för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Lena T
Skrev om Götmars Örebro

Begravning av min far blev en bra upplevelse. Allt från första kontakten till allt är klart så har vi inget att klaga på. Tack //Lena och Kent

Svar från Götmars Örebro

Hej Lena. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Dina ord tar vi med oss i vårt fortsatta arbete. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Ann-Kristin N
Skrev om Götmars Örebro

I sorg och ledsamhet möts vi av en otroligt fin person som lotsar oss genom begravningsförberedelserna ger goda råd där vi tvekar och allt blev så fint och vackert .

Svar från Götmars Örebro

Hej Ann-Kristin. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns fint att höra att vår hjälp varit bra för er i er svåra stund. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Britt-Marie B
Skrev om Götmars Örebro

Den var bra. Allt fungerade bra h vi är nöjda

Svar från Götmars Örebro

Hej Britt-Marie. Vi tackar för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det är skönt att höra att vår hjälp varit till belåtenhet. Tack för förtroendet. Allt gott

Kjellåke F
Skrev om Götmars Örebro

Vi fick omgående ett stort förtroende och gav ett fullt förtroende att arrangera vår man, pappa, farfar och gammelfarfar ett sista avsked. Allt fungerade jättebra och kista och blommorna blev bättre än förväntat. Minnesstunden på Karlslunds Herrgård blev fantastiskt ombonad och trevlig. Deras personal var också mycket trevliga i den stunden vi var i. Vår kontaktperson Magnus läste av oss och kommunicerade på ett mycket bra sätt, med kombination av sorg och humor. Han följde även upp arrangemanget efter en tid för att höra...

Svar från Götmars Örebro

Hej Kjellåke. Tack för dina fina ord om oss, och särskilt vår Magnus. Det värmer att höra att vi lyckats möta er på ett bra sätt, och att det hela blev en fin upplevelse. Bästa hälsningar.

Conny E
Skrev om Götmars Örebro

Allt fungerade till vår förväntan. Deras begravningsrådgivare Peter gjorde ett "jätte" bra jobb i alla delar som vi är tacksamma för. Vi är nöjda med allt.

Svar från Götmars Örebro

Hej Conny. Tack för dina ord och för att du har tagit dig tiden att skriva. Det känns fint att vi kunnat hjälpa till på ett bra sätt. Tack för förtroendet. Varma hälsningar

Anette S

Proffesionellt och respektfullt bemötande

Svar från Götmars Örebro

Hej Anette. Tack för ditt omdöme och för att du gav oss förtroendet att hjälpa. Varma hälsningar

Kerstin J
Skrev om Götmars Örebro

Dom var mycket bra att ha att göra med.ochdom kunde svara på på mina frågor.Det tyckte jag var bra och att dom ställde upp när jag behövde ha hjälp med en del saker.tack för all hjälp.

Svar från Götmars Örebro

Hej Kerstin. Tack för dina fina ord, och att du tog dig tid att skriva. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet. Allt gott.

Carina Å
Skrev om Götmars Örebro

Professionellt och respektfullt bemötande. Förväntningarna var att få guidning och stöd i det praktiska kring begravningen. Vi upplever att Götmars levde upp till förväntningarna. Uppskattade särskilt att vi fick snabb återkoppling i mejlkommunikationen under processen. vi fick den hjälp vi behövde i planering och genomförande av begravningen och även en snabb kontakt med jurist inför bouppteckning.

Svar från Götmars Örebro

Hej Carina. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns fint att höra att vi hjälpt till på ett tillfredsställande sätt i en svår period. Vi tar med oss detta in i vårt fortsatta arbete. Tack för att vi fick förtroendet. All gott

Marie K
Skrev om Götmars Örebro

Tack för fint bemöttade vid min mammas bortgång. Känner mig trygg, ordning, bra kontakt vid mejl. Fint avsked. Tusen Tack Karina Karlsson.

Svar från Götmars Örebro

Hej Marie. Tack för ditt fina omdöme om oss och speciellt om Karina. Vi är tacksamma för att vi gavs förtroendet att hjälpa till och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Varma hälsningar.

Ulla A
Skrev om Götmars Örebro

Begravning, bouppteckning, arvsskifte Professionellt, medk'nnande, otroligt positiv upplevelse.

Svar från Götmars Örebro

Hej Ulla. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi tackar också för att vi gavs förtroendet att hjälpa till en en svår period i livet. Varma hälsningar

Lennart B
Skrev om Götmars Örebro

Mycket trevlig och vänligt bemötande inför planeringen av min hustrus begravning. Mycket fint och vackert i kyrkan med blomdekorationer, en fin upplevelse.

Svar från Götmars Örebro

Hej Lennart, tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Berit K
Skrev om Götmars Örebro

Efter tidigare kontakter med Götmars Örebro var det en självklarhet att anlita företaget när vi behövde deras tjänster. Förväntningarna på bra och vänligt bemötande infriades.

Svar från Götmars Örebro

Hej Berit, tack för dina fina ord om oss, det värmer. Det känns fint att vi än en gång kunnat vara behjälpliga. Allt gott.

Fredrik M
Skrev om Götmars Örebro

Allt har skötts på ett väldigt värdigt och bra sätt, är helt nöjd.

Svar från Götmars Örebro

Hej Fredrik. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Det gläder oss att vi kunnat hjälpa på ett bra sätt. Varma hälsningar.

Helén W
Skrev om Götmars Örebro

Fint bemötande genom hela processen, inklusive hjälp med bouppteckning.

Svar från Götmars Örebro

Hej Helén. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till i en svår period i livet. Att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme är betydelsefullt för oss, tack. All gott

Ingemar M
Skrev om Götmars Örebro

Bra service, trevligt o snabbt mottagande, fint genomfört begravningsakt.

Svar från Götmars Örebro

Hej Ingemar. Tack för ditt fina omdöme. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande av begravningen. Varma hälsningar.

Robert K
Skrev om Götmars Örebro

Bra bemötande, förståelse, uppfyllande av önskemål, informerande i områden vi inte hade koll på

Svar från Götmars Örebro

Hej Robert. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Dina ord är viktiga för oss i vårt fortsatta arbete. Vi tackar också för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Allt gott