Götmars Hallsberg

Götmars Hallsberg

En del av Götmars - www.gotmars.se
Välkommen till Götmars Hallsberg!

Det finns alltid mycket som behöver göras när en anhörig går bort. Vi finns där som en hjälpande hand för dig som har en vän eller anhörig som har gått bort.

Vi har en rad olika tjänster som vi erbjuder. Blommor och buketter till begravning, vilken urna ska du välja? Rådfråga oss gärna. Kista, dödsannons, ceremonivärd och allt du kan tänka dig kring en begravning.

Vi respekterar att du vill planera begravningen i din egen takt och enligt dina eller din anhöriges önskemål.

19 omdömen om Götmars Hallsberg

Sedan starten hos Reco 2021
    2023-01-19 Verifierad kund
    Kunde inte ha blivit bättre bemött. På ett mycket bra sätt togs min systers begravning om hand trots att det inte var helt lätt. En stor eloge till Carina att det blev så bra.
    2023-01-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemött. Representanten lätt att nå. Lyhörd för våra frågor och önskningar.
    2023-01-13 Verifierad kund
    Profsigt bemötande väl omhändertagen vid ett känsligt tillfälle. En begravning med efterföljande minnesstund köptes.
    2022-12-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande varmt mottagande, lite haltande pga av naturliga skäl sjukdom Blev lite mindre personlig känsla med en duktig vikarie i kyrkan.
    2022-11-25 Verifierad kund
    Väldigt bra lättsamma o förstående inget krångel
    2022-11-05 Verifierad kund
    Fint och respektfullt bemötande i vår svåra stund.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Vi fick den bästa servicen/hjälpen att ordna vår mosters begravning. Karina på Götmars fixade med allt. T.ex så fick vi reda på att bara några dagar innan så skulle det komma fler gäster. Då sprack vår egen plan att gå på kondis efteråt. Kontaktade Karina som då bokade församlingshemmet och catering. Perfekt! Karina är en klippa.
    Har bara bra att säga om Götmars
    2022-09-01 Verifierad kund
    Ett helt fantastiskt bemötande och otroligt fint omhändertagen.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Hej! Har redan svarat för några dagar sedan, men jag kanske inte gjorde rätt?
    Jag är jättenöjd med Götmars. Maria Slåtterman ordnade min mans begravning och var också officiant. Det var en varm och innerlig stund, högtidlig och fin. Förberedelser och genomförande mycket bra,. Minnesstunden likaså och god mat och bra bemötande, jag kan verkligen rekommendera Götmars.
    Förtjänar högsta betyg, men jag vet inte om jag fyller i svaret rätt?
    2022-07-10 Verifierad kund
    Vi anlitade Götmars för min fars begravning, detta via Maria Slåtterman som var hans önskan som förrättare. Vi är helt nöjda med det hela, vi önskade solrosor kring kistan och Maria gjorde mer av det genom att låta gästerna få solrosfrön efter akten och låta gästerna få solrosor efter maten och kaffet.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Vi hade inga förväntningar, det var första gången. Allt tråkigt som var tvunget att göras och fixas med begravningen gjordes tillsammans med den fantastiska Karina Karlsson, Hallsberg.
    Naturligt trevlig, respektfull, lätt att ha att göra med.
    Utan henne vet jag inte hur det hade varit.
    Henne måste ni vara rädda om!
    2022-07-01 Verifierad kund
    Proffsigt och kunnigt bemötande.
    Det var en trygg och familjär känsla
    på bemötandet.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Supersmidigt å inkännande. Snabb hjälp å bra service. Karina hjälpte oss med annons å allt runt begravning. Hon var toppen. Vi är sååå nöjda.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bemött på ett väldigt bra sätt och allt har uppfyllt mina förväntningar.
    2022-02-28 Verifierad kund
    Bara bra allt sköttes med bravur
    2022-01-28 Verifierad kund
    -Tryggt och respektfullt bemötande.

-Dom var lyhörda på vår önskan och gjorde det som behövdes för att tillgodose det.

-Dom hjälpte omsorgsfullt till att göra begravningen minnesvärd.
    2022-01-09 Verifierad kund
    Begravning och bouppteckning.
    Fint och naturligt bemötande. Lätt att få tider och även snabbt. Bra kommunikation med personalen, snabb återkoppling vb.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Bra kontakt och info.