Götmars Hallsberg

Götmars Hallsberg

En del av Götmars www.gotmars.se
  • BadgeTwoYears
Ring 0582-100 13 Dela

Välkommen till Götmars Hallsberg! Det finns alltid mycket som behöver göras när en anhörig går bort. Vi finns där som en hjälpande hand för dig som har en vän eller anhörig som har gått bort. Vi har en rad olika tjänster som vi erbjuder. Blommor och buketter till begravning, vilken urna ska du välja? Rådfråga oss gärna. Kista,...

41 omdömen om Götmars Hallsberg

Sedan starten hos Reco 2021

Mattias B
Skrev om Götmars Hallsberg

Jag blev direkt bra bemött när jag ringde och i den fortsatta processen fick jag bra råd och vägledning. Götmars Karina Karlsson var lyhörd inför mina önskemål och snabb med att verkställa. Det blev en fin begravning och jag är mycket nöjd.

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Mattias. Tack för dina värmande ord om oss. Det känns fint att vår kollega Karina Karlsson bemött er på ett tillfredsställande sätt. Vi tackar också för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Andreas B
Skrev om Götmars Hallsberg

Kompetent, erfaret och med god känsla för våra behov. Tjänst: begravning, minnesstund.

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Andreas. Tack för dina ord. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tiden att skriva. Tack för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Wiktor E
Skrev om Götmars Hallsberg

Ett rofyllt ställe att prata om de jobbiga saker i! Kände mig avslappnad och full i förtroende att personalen hade klienten i centrum för service och expertis

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Wiktor. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Fint att höra att vi lyckats få dig att kunna slappna av och känna förtroende i en svår situation. Vi tar med oss dina ord i vårt fortsatta arbete. Tack för att vi gavs förtroendet. Varma hälsningar

Laila S
Skrev om Götmars Hallsberg

Mycket gott bemötande och förståelse min mors begravning

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Laila. Fint att höra att vi hjälpt till på ett sätt som känts bra för dig. Vi strävar hela tiden efter att bemöta på bästa sätt. Tack för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi gavs förtroendet att hjälpa. Varma hälsningar

Marie B

Trevligt och proffsigt bemötande

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Marie. Tack så mycket för att du valt att skriva om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Dana B
Skrev om Götmars Hallsberg

Allt var underbar bemötande, stöttning just vid förlorande av en nära, hjälp med anordning vid begravning och hjälp med val av kista mm. Så underbar ❤️

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Dana. Varmt tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Fint att höra att vi hjälpt till på ett, för dig, bra sätt i en svår period i livet. Tack för att vi fick förtroendet. Varma hälsningar

Anna L
Skrev om Götmars Hallsberg

Väldigt fint bemötande. Den kontaktpersonen vi fick Carina, var väldigt bra vi kände oss så trygga med att det skulle bli bra, det blev bättre än vi trott. Ett proffsigt men varmt o fint bemötande kan vi sammanfatta vår upplevelse. Anna Lindqvist, Hallsberg

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Anna. Så skönt att höra att ni har känt er trygga med oss och då särskilt med Karina. Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Irene Å
Skrev om Götmars Hallsberg

Vi fick ett mycket bra bemötande av Karina K i Hallsberg. Vårt besök var att planera en begravning. Hon var mycket kunnig och var lätt att prata med, ordna kontakt med prästen och kontakten för bouppteckningen. Maila alltid utskrifter som skulle skickas till t.ex tidningen (dödsannons) skatteverket. Vi fick kolla om vi hade något att tillägga el ta bort. Vi har inget att klaga på. För drygt 6 år sedan hade vi kontakt med Götmars i Hallsberg, det var ingen bra kontakt. Gällde även då en begravning. Men det var en annan person som hade hand om oss då.

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Irene. Tack för dina fina om om vår Karina. Det känns fint att vi har kunna hjälpt er på ett bra sätt. Varma hälsningar.

Jörgen H
Skrev om Götmars Hallsberg

Bara gott att säga, karina som kontakt var underbar o omtänksam

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Jörgen. Tack för dina ord. Härligt att Karina hjälpt er på ett sätt som känts bra. Ditt omdöme, och att du tagit dig tiden att skriva, betyder mycket för oss. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa er. Varma hälsningar

Maria H
Skrev om Götmars Hallsberg

Vi är verkligen nöjda på alla sätt och vis. Vi har fått lugnt och fint bemötande. Karina är verkligen rätt person på rätt plats!

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Maria. Tack för ditt omdöme och dina ord om Karina. Det betyder mycket att du tagit dig tiden att skriva. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till i en svår tid. Allt gott

Katrin A
Skrev om Götmars Hallsberg

Blev bemött otroligt bra(vilket jag visste jag skulle bli) Jag hade bra förväntningar iom att jag talat med samma personer förut i samma situation. 100% nöjd de gör ett så bra jobb. Detta möte handlade om begravning. Talat med Karina och Charlott. Tack för det ni gör, ni är guld värda 🌟🌟

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Katrin. Tack för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns bra att få höra att vi bemött dig på ett bra sätt. Vi vill också tacka för att vi fått förtroendet att hjälpa till i en svår tid. Varma hälsningar

Anna Maria Å
Skrev om Götmars Hallsberg

Bra bemötande Karina lyssnade på våra önskemål och levererade enligt dom och våra förväntningar. Upplevelsen var trevlig och familjär i en ledsam situation som än begravning är.

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Anna Maria. Tack för dina ord och för att du tagit dig tid att skriva. Tack också för att vi fick förtroendet att hjälpa er i er sorg. Allt gott

Lotta L
Skrev om Götmars Hallsberg

Jag blev väldigt bra bemött, Karina var fantastiskt. Vi alla som var där på min dotters begravning är väldigt mycket nöjda.

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Lotta. Det känns bra att höra att vi kunnat hjälpa er på ett sätt som fått er att känna er sedda, hörda och bemötta på ett sätt som varit tillfredsställande. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Det betyder mycket. Varma hälsningar

Johanna F
Skrev om Götmars Hallsberg

Mkt bra bemötande och medkännande

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Johanna. Tack för ditt fina omdöme om oss och för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss.

Ylva A
Skrev om Götmars Hallsberg

Kändes mycket proffsigt och tryggt. Rekommenderar varmt Götmars! Tack för hjälpen.

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Ylva. Tack för ditt omdöme, att du tagit dig tiden att skriva och vi tackar även för förtroendet vi fått med att hjälpa till. Varma hälsningar

Gösta F
Skrev om Götmars Hallsberg

Bra, Begravning ,Tack..Allt blev bra som man kan förvänta sig.

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Gösta. Tack för ditt omdöme. Det betyder mycket för oss att du tog dig tiden att skriva. Allt gott

Mari T

Trevlig personal , lättsamma , fina lokaler

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Mari. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss. Vänliga hälsningar

Solweig S
Skrev om Götmars Hallsberg

Götmars i Hallsberg gav oss anhöriga ett mycket bra bemötande i sorgen efter vår mamma. Först mötet när vi planerade begravning var väl strukturerat och tydligt Karina var öppen och lyhörd samt det var gott om tid som gjorde besöket till en trevlig stund med tid för reflektion och eftertanke. Under tiden fram till begravningen var det lätt att nå henne för eventuella funderingar. Begravningen blev väldigt fin och välplanerad. Vi uppskattar även att Götmars använder sig av lokala företag när det gäller blommor och catering. Vi är alla mycket nöjda.

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Solweig. Tack för ditt fina omdöme. Tack också för att du tog dig tid att skriva. Det betyder mycket för oss i vårt fortsatta arbete med att ge Er anhöriga en bra känsla i en svår tid. Allt gott

Marita R
Skrev om Götmars Hallsberg

Bra bemötande och det presenterades bra förslag vilket var till stor hjälp. Lätta att få kontakt med vid frågor. Vi fick hjälp med begravning av vår mor.

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Marita. Tack för din återkoppling, det betyder mycket för oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med er mors begravning. Varma hälsningar

Jakob E
Skrev om Götmars Hallsberg

Bra bemötande, proffsigt uppträdande och trevliga lokaler. Använde jänster av Götmars i Hallsberg i samband med en begravning.

Svar från Götmars Hallsberg

Hej Jakob. Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva. Vi tackar för förtroendet. Varma hälsningar från oss på

Ingela A
Skrev om Götmars Hallsberg

Vi är jättenöjda med bemötandet och det har nog att göra med de personer som jobbar där som vi mötte.

Fredrik D
Skrev om Götmars Hallsberg

Lugna och gav utrymme till resonemang utan att känna stress. Bra återkoppling innan och efter, välkomnande och empatiska.

Ulla O
Skrev om Götmars Hallsberg

Kunde inte ha blivit bättre bemött. På ett mycket bra sätt togs min systers begravning om hand trots att det inte var helt lätt. En stor eloge till Carina att det blev så bra.

Birgitta A
Skrev om Götmars Hallsberg

Mycket bra bemött. Representanten lätt att nå. Lyhörd för våra frågor och önskningar.

Frank S
Skrev om Götmars Hallsberg

Profsigt bemötande väl omhändertagen vid ett känsligt tillfälle. En begravning med efterföljande minnesstund köptes.

Marina E
Skrev om Götmars Hallsberg

Trevligt bemötande varmt mottagande, lite haltande pga av naturliga skäl sjukdom Blev lite mindre personlig känsla med en duktig vikarie i kyrkan.

Bernt E
Skrev om Götmars Hallsberg

Väldigt bra lättsamma o förstående inget krångel

Anna L
Skrev om Götmars Hallsberg

Fint och respektfullt bemötande i vår svåra stund.

Eva H
Skrev om Götmars Hallsberg

Vi fick den bästa servicen/hjälpen att ordna vår mosters begravning. Karina på Götmars fixade med allt. T.ex så fick vi reda på att bara några dagar innan så skulle det komma fler gäster. Då sprack vår egen plan att gå på kondis efteråt. Kontaktade Karina som då bokade församlingshemmet och catering. Perfekt! Karina är en klippa. Har bara bra att säga om Götmars

Linda Q
Skrev om Götmars Hallsberg

Ett helt fantastiskt bemötande och otroligt fint omhändertagen.

Margit E
Skrev om Götmars Hallsberg

Hej! Har redan svarat för några dagar sedan, men jag kanske inte gjorde rätt? Jag är jättenöjd med Götmars. Maria Slåtterman ordnade min mans begravning och var också officiant. Det var en varm och innerlig stund, högtidlig och fin. Förberedelser och genomförande mycket bra,. Minnesstunden likaså och god mat och bra bemötande, jag kan verkligen rekommendera Götmars. Förtjänar högsta betyg, men jag vet inte om jag fyller i svaret rätt?

Leif E
Skrev om Götmars Hallsberg

Vi anlitade Götmars för min fars begravning, detta via Maria Slåtterman som var hans önskan som förrättare. Vi är helt nöjda med det hela, vi önskade solrosor kring kistan och Maria gjorde mer av det genom att låta gästerna få solrosfrön efter akten och låta gästerna få solrosor efter maten och kaffet.

Susanna S
Skrev om Götmars Hallsberg

Vi hade inga förväntningar, det var första gången. Allt tråkigt som var tvunget att göras och fixas med begravningen gjordes tillsammans med den fantastiska Karina Karlsson, Hallsberg. Naturligt trevlig, respektfull, lätt att ha att göra med. Utan henne vet jag inte hur det hade varit. Henne måste ni vara rädda om!

Lars-Åke D
Skrev om Götmars Hallsberg

Proffsigt och kunnigt bemötande. Det var en trygg och familjär känsla på bemötandet.

Pernilla J
Skrev om Götmars Hallsberg

Supersmidigt å inkännande. Snabb hjälp å bra service. Karina hjälpte oss med annons å allt runt begravning. Hon var toppen. Vi är sååå nöjda.

Louise U
Skrev om Götmars Hallsberg

Bemött på ett väldigt bra sätt och allt har uppfyllt mina förväntningar.

Mats K
Skrev om Götmars Hallsberg

Bara bra allt sköttes med bravur

Rikard N
Skrev om Götmars Hallsberg

-Tryggt och respektfullt bemötande. -Dom var lyhörda på vår önskan och gjorde det som behövdes för att tillgodose det. -Dom hjälpte omsorgsfullt till att göra begravningen minnesvärd.

Gunilla E
Skrev om Götmars Hallsberg

Begravning och bouppteckning. Fint och naturligt bemötande. Lätt att få tider och även snabbt. Bra kommunikation med personalen, snabb återkoppling vb.

Peter L
Skrev om Götmars Hallsberg

Bra kontakt och info. Bra och kunnig personal.

Lars-åke L

Bra.