Götmars Odensbacken

Götmars Odensbacken

En del av Götmars www.gotmars.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Götmars Odensbacken! Vi har sedan 1960 varit ledande begravningsbyrå i örebro län. Vi förstår att det kan vara en svår känslomässig process att gå igenom och planera en begravning. Därför finns vi till hands för att underlätta din upplevelse. Vi kan hjälpa dig med: Blommor, val av kista, olika typer av urnor,...

46 omdömen om Götmars Odensbacken

Sedan starten hos Reco 2021

Guninger Helén U

Värdigt och proffsigt bemötande

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Guninger. Tack för det du skriver. Det är fint att höra att vårt bemötande var bra. Vi vill även tacka för att vi fått förtroendet att hjälpa. Allt gott

Marianne L
Skrev om Götmars Odensbacken

Jag blev bra bemött av götmars. Jag hade nog inga förväntningar. Men dom skötte sig jättebra. Min mamma avled, så dom hjälpte oss med det. Både begravning och bouppteckning var bra skött.

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Marianne. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också tacka för att vi fick förtroendet att hjälpa till mitt i sorgen. Varma hälsningar

Liselotte A
Skrev om Götmars Odensbacken

Väldigt trevligt möte ang min pappas begravning. Mycket bra att begravningsrådgivare kunde komma hem till mamma. Vi är jätte nöjda med Götmars

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Liselotte. Så fint att höra att vi gett er den service vi ständigt strävar efter, service som passar era behov. Tack för att vi getts förtroendet att göra något för er i en svår period. Varma hälsningar

Tommy G
Skrev om Götmars Odensbacken

Hej. Hämtning på julafton 👍 Sedan begravning 🪦 krimering och urn sättning blommor & kransar sedan mat och fika . Allt har fungerat bra.😊 Mvh Tommy

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Tommy. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns fint att vi kunnat hjälpa till på ett värdigt sätt mitt i all sorg. Varmt tack för att vi gavs förtroendet.

Susanne C
Skrev om Götmars Odensbacken

Bra bemötande, känsla för sällskapets behov och önskningar

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Susanne. Tack för dina fina ord om oss. Vi tackar för att vi fick ert förtroende att skapa ett fint avsked. Varma hälsningar.

Tony A
Skrev om Götmars Odensbacken

Mycket bra bemötande när jag ringde och beställde tid för begravning. Och bouppteckningen gick bra också.

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Tony. Tack för att du valt att skriva om oss, det betyder mycket. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravning och juridik. Bästa hälsningar.

Kenneth S
Skrev om Götmars Odensbacken

Mycke bra hjälp med det man behöver

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Kenneth. Tack för ditt fina omdöme om oss, det betyder mycket. Vi känner tacksamhet för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar

Lars O
Skrev om Götmars Odensbacken

Bästa möjliga,så tacksam för ert agerande o handfasta organisation kring omhändertagande av begravningen.

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Lars. Tack för dina värmande ord om vår service. Det är fint att höra att vi hjälpt till på ett sätt som passat dig. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Johan O
Skrev om Götmars Odensbacken

Vänligt bemötande. Snabbt handläggare av det vi begärde;begravning o bouppteckning

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Johan. Vi tackar för förtroendet vi fått att hjälpa till. Tack också för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Varma hälsningar

Irene Pia L
Skrev om Götmars Odensbacken

Eftersom vi ville ha snabb behandling och det hörsammades på ett bra sätt, är jag väldigt nöjd med vår första kontakt. Även i samband med begravningen och mötet vi hade inför bouppteckningen har samarbetet fungerat bra.

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Irene. Tack för dina fina ord om oss, det betyder mycket. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande. Allt gott.

Monica P
Skrev om Götmars Odensbacken

Mycket professionellt bemötande. Vi hade inte några förväntningar, vi blev mycket väl omhändertagna. Vi fick en fin begravning och kommer att ha en bouppteckning inom kort.

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Monica. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi tackar också för att vi har fått förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Boa B

Proffessionellt och förtroendeingivande.

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Boa. Det känns bra att vi bemött dig på ett, för dig, tillfredsställande sätt. Tack för ditt omdöme och för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Ulrica C
Skrev om Götmars Odensbacken

Genuint omsorgsfullt fint bemötande ,och så tacksam för att min mammas begravning och minnesstund blev så som hon velat ha det. Tack från hela familjen ❤️🙏🏼

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Ulrica. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi tackar också för att vi fick förtroendet att hjälpa er med din mammas begravning. Varma hälsningar

Eva S
Skrev om Götmars Odensbacken

Väldigt trevliga och tillmötesgående..Fick hjälp med allt .Begravningen blev ett fint minne av pappa

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Eva. varmt tack för ditt omdöme, för att du tagit dig tiden att skriva och för att du gav oss förtroendet att hjälpa till i sorgen. Varma hälsningar

Anders P
Skrev om Götmars Odensbacken

Ett bra bemötande. Ordnade begravningen enl önskemål. Svarade på frågor o hjälpsamma att allt skulle bli det bästa. Slutade på uppgett pris..

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Anders. Stort tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns fint att höra att vi hjälpt till på ett sätt som känts bra. Vi vill också tacka för förtroendet. All gott

Moa T
Skrev om Götmars Odensbacken

Jag är döv och då brukar det bli dåligt benötande ibland, men inte på Götmars, det var riktigt fint och bra bemötande av Karina, hon gör sitt jobb riktigt bra om man kan säga så. Omtänksam och fantastisk som gjorde mycket för oss i de svåra. För hon tog hand fint om vårt barn och gjorde de vackraste begravning jag varit med om. Hade inte förväntat mig sån bemötande och omsorgsfullt, så det var över all förväntan och hon är riktig bra. Skulle rekommendera Karina på Götmars Odensbacken. Svarar snabbt, hjälper med det vi...

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Moa. Så fint att höra att vi, och allra helst Karina, har kunnat bemöta er på bästa sätt! Tack för dina värmande ord och att du tagit dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss och vi tar med oss detta i vårt fortsatta arbete. Att få ett tryggt och omsorgsfull bemötande är mycket viktigt i den svåra period i livet Ni befinner er i. All värme och omtanke till er.

Margareta H
Skrev om Götmars Odensbacken

Blev trevlig och bra bemött av personalen på Götmars. Få hjälp att planera begravning och få hjälp med bouppteckning vi upplevde att vi fick bra hjälp.

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Margareta. Tack för ditt fina omdöme om oss. Vi är tacksamma för att vi fick hjälpa er med planering, genomförande och efterföljande juridik. Vänliga hälsningar.

Kennet B
Skrev om Götmars Odensbacken

Både utmärkt bemötande och service. Tack

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Kennet. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss. Allt gott

Marie D
Skrev om Götmars Odensbacken

Trevligt och fint bemötande i en sorglig situation

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Marie. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi tackar för förtroendet att hjälpa till i sorgen. Varma hälsningar

Katarina S
Skrev om Götmars Odensbacken

Jag fick ett ok bemötande men det blev bara bättre under perioden fram till begravningen. Arbetet med själva begravningen levde verkligen upp till förväntningarna - fint bemötande och omhändertagande. Arbetet i samband med bouppteckningen är förklarande, lugnt och fint bemötande. Nöjd med arbetet

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Katarina. Tack för din feedback, det betyder mycket för oss. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravning och efterföljande juridik. Varma hälsningar

Marie S

Personalen var väldigt tillmötesgående

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Marie. Tack för ditt fina omdöme. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar

Martin N
Skrev om Götmars Odensbacken

Vår senaste begravning gällande min bror sköttes uruselt av er, ni gick helt emot oss som kände våran bror och son, som ville ge han ett bra avslut genom att lyssna på en människa som gjorde hans liv till en pina som inte brydde sig ett smack om hans verken levande eller avlidna tillstånd. Anmälan kommer att göras emot er som gick bakom ryggen när vi skulle vara dom som skötte allting.

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Martin! Tråkigt att ni inte varit nöjda med vårt arbete. Vi håller alltid en neutral roll när det finns schismer i familjeförhållanden. Vill du lyfta det mer ingående vad ni anser har blivit fel är du varmt välkommen att höra av dig till vår affärsområdeschef. Götmars Odensbacken

Mats Olov L
Skrev om Götmars Odensbacken

Mycket bra bemött och bra anordnad minnesstund och fin dokumentation

Yvonne N

Vänligt och professionellt bemötande

Vanja S
Skrev om Götmars Odensbacken

Är mycket nöjd med bemötande jag fick de levde upp mycket bra till mina förväntningar. Alla har bemött mig på ett fint o värdigt bemötande. Köpte allt som hör till en begravning samt att jag har hjälp av en jurist som sköter allt som skall ske efter min makes bortgång.

Kjell L
Skrev om Götmars Odensbacken

Jag har blivit bemött på bästa möjligt sätt Den förväntnig jag har haft på Götmars har till fullo stämt in , väldigt vänligt och profsig hjälp med begravmimg och boupptekning Kjell Ledin

Helen B
Skrev om Götmars Odensbacken

Jättefint bemötande och bra hjälp att ordna med allt praktiskt inför begravning och bouppteckning.

Birgitta M
Skrev om Götmars Odensbacken

Jag är mycket nöjd med bemötandet, både första telefon mötet och det personliga mötet på byrån. Lugnt och välkomnande, inte påstridigt eller styrande på något sätt. Jag tycker att representanten var mycket lyhörd och förekommande. Hämtningen av den avlidne gjordes på ett föredömligt sätt. Dock har jag två synpunkter som jag tycker att byrån borde beakta 1. När jag ringde, min far hade avlidit i hemmet, frågade jag om han kunde få ligga kvar till sen em. Han hade dött kl 10 på fm. Det gick bra kvinnan som svarade...

Lena H
Skrev om Götmars Odensbacken

Trevligt bemötande. Lyhörda för våra tankar och ideer.

Per S
Skrev om Götmars Odensbacken

Hej, Mycket bra bemötande och förväntningarna var kanon i samband med morbrors begravning.

Per-Gunnar S
Skrev om Götmars Odensbacken

Blev omhändertagna på bästa sett, både vid testaments utformning och senare vid begravningen.

Marianne W
Skrev om Götmars Odensbacken

Vi blev bemötta väldigt fint när vår Faster gick bort. Det som är så bra med Götmars är att dom har många tjänster att erbjuda.. Dom ombesörjde begravningsgudstjänsten, kontaktade bokning av minnesstund, annonser, bouppteckning. Vi hade stora förväntningar som uppfylldes. För oss var det självklart att välja Götmars då vår Faster valt dom . Vi var samtliga gånger på Örebro kontoret.

Linus S
Skrev om Götmars Odensbacken

Bra förstående o nogrann personal som fick begravningen att bli fint genomförd.

Nils Johan Mikael G
Skrev om Götmars Odensbacken

Mammas begravningsakt, med förberedelser och utförande, genomfördes mycket professionellt med stor hjälpsamhet.

Maj-Britt B
Skrev om Götmars Odensbacken

Professionella Lyhörda Vid kontakt då anhörig hittats avliden i sitt hem

Elisabet T
Skrev om Götmars Odensbacken

Väldigt trevligt bemötande! Det var andra begravningen och det motsvarade förväntningarna. En och bouppteckning. Det som jag ville ta hand om själv gick bra som gravdekoration och musik.

Björn E
Skrev om Götmars Odensbacken

Trevligt bemötande. Jag fick svar på de flesta av mina frågor. Allt var smidigt och jag är supernöjd

Anita K
Skrev om Götmars Odensbacken

Tack vare att jag känner personalen och dom känner mig så har det gott alldeles utmärkt. Vid mina föräldrars bort gång.

Ann-Sofie L
Skrev om Götmars Odensbacken

Vi tycker att vi fick ett gott bemötande av Helene Åkerling. Vi kände oss trygga och nöjda.

Birgitta L
Skrev om Götmars Odensbacken

Jag kände till företaget, hade höga förväntningar vilka infriades. Fick ett gott personligt bemötande. Det förutsätter att jag som beställare känner till mina val och kan tacka nej till onödigheter. Då är företaget lyhörd. När jag som beställare behöver resonera är representanten bra på att förstå mig som kund. Företaget är bra på att följa hela processen. Jag rekommenderar gärna mina vänner

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Birgitta! Tack för den fina recensionen och att du tagit dig tid att skriva till oss. Extra roligt att du betonar att vi är lyhörda vilket är väldigt viktigt för oss då det är du som kund som ska få bestämma vad du vill ha hjälp med! Varma hälsningar från oss på Götmars.

Lars-åke F
Skrev om Götmars Odensbacken

Vid vårt möte kändes det tryggt och inte så krångligt med allting i en svår stund.

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Lars-Åke. Tack för dina ord, och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars.

Lasse S
Skrev om Götmars Odensbacken

Professionellt bemötande tydligt och bra. Ordnade en väldigt fin begravningsgudstjänst så jag/vi är väldigt nöjda. Nu är det bara det juridiska kvar och jag förväntar mig samma professionella bemötande där.

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Lasse! Tack för dina ord, och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars.

Lena A
Skrev om Götmars Odensbacken

Väl bemött vid mötet och efterföljande kontakter då vi planerade min pappas begravning. Lite sämre vid begravningen då vi själva fick plocka handbukett ur pappret från hinken med vatten. Lite dålig guidning för gästerna som satte sig för tätt på varje rad, de hade behövt lite vägledning. Trångt vid kistan med alla blommor då man skulle ta avsked, fanns inte så mkt plats att gå på och ett par gäster snubblade nästan omkull.

Helena M
Skrev om Götmars Odensbacken

Götmars hjälpte oss att ordna en begravning. De stöttade och ledde oss genom många beslut. Jag kände mig väl omhändertagen i en svår situation.

Astrid Å
Skrev om Götmars Odensbacken

Kontakten med Götmars har varit i samband med min mans bortgång 211015. Vi har vid alla tillfällen bemötts på ett snabbt, vänligt och proffsigt bemötande. Familjen är mycket tacksam. Vänliga hälsningar Astrid Å Larsson

Svar från Götmars Odensbacken

Hej Astrid! Tack för dina ord, och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars.

Sofia G
Skrev om Götmars Odensbacken

Kunniga, professionella. Vid varje kontakt så var de närvarande i samtalet och gav bra råd om livets nya situationer.