Götmars Odensbacken

Götmars Odensbacken

En del av Götmars - www.gotmars.se
Välkommen till Götmars Odensbacken!

Vi har sedan 1960 varit ledande begravningsbyrå i örebro län. Vi förstår att det kan vara en svår känslomässig process att gå igenom och planera en begravning. Därför finns vi till hands för att underlätta din upplevelse.

Vi kan hjälpa dig med: Blommor, val av kista, olika typer av urnor, skapa dödsannons, musik och ceremonivärd. Önskar du en borgerlig begravning så går det också bra.

21 omdömen om Götmars Odensbacken

Sedan starten hos Reco 2021
    2022-12-28 Verifierad kund
    Jag har blivit bemött på bästa möjligt sätt
    Den förväntnig jag har haft på Götmars
    har till fullo stämt in , väldigt vänligt och
    profsig hjälp med begravmimg och boupptekning

Kjell Ledin
    2022-11-10 Verifierad kund
    Jättefint bemötande och bra hjälp att ordna med allt praktiskt inför begravning och bouppteckning.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med bemötandet, både första telefon mötet och det personliga mötet på byrån. Lugnt och välkomnande, inte påstridigt eller styrande på något sätt.
    Jag tycker att representanten var mycket lyhörd och förekommande.
    Hämtningen av den avlidne gjordes på ett föredömligt sätt.

Dock har jag två synpunkter som jag tycker att byrån borde beakta
    1. När jag ringde, min far hade avlidit i hemmet, frågade jag om han kunde få ligga kvar till sen em. Han hade dött kl 10 på fm.
    Det gick bra kvinnan som svarade föreslog 17 eller 18 tiden. Dock sa hon inte att det skulle betyda övertidsarvode. Det tycker jag att hon borde sagt, jag tänkte inte på det i ögonblicket. Det gjorde en rejäl ökning på priset att vi väntade till 17.30.

2. Vi hade förberett det mesta hemma inför begravningen. Bokat kyrka, präst, musiker, ordnat allt med samkväm efteråt. Annonsen var klar och ordningen för gtjen klar i detalj.
    Blommor och kistdekoration hade vi beställ och
    vidtalat trädgårdsmästaren själva.

Ändå är det ett och samma pris för representantens insats vid mötet. Det tycker jag att man borde fundera över, tycker inte att det verkar helt juste , det tar bort en del av det i övrigt positiva intrycket.

Alla personer som utfört personliga möten och bidragit med sin tjänst har gjort ett mycket gott jobb, mina två punkter är ju en fråga för företagets ledning.
    2022-10-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Lyhörda för våra tankar och ideer.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Hej,
    Mycket bra bemötande och förväntningarna var kanon i samband med morbrors begravning.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Blev omhändertagna på bästa sett, både vid testaments utformning och senare vid begravningen.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Vi blev bemötta väldigt fint när vår Faster gick bort. Det som är så bra med Götmars är att dom har många tjänster att erbjuda..
    Dom ombesörjde begravningsgudstjänsten, kontaktade bokning av minnesstund, annonser, bouppteckning.
    Vi hade stora förväntningar som uppfylldes.
    För oss var det självklart att välja Götmars då vår Faster valt dom . Vi var samtliga gånger på Örebro kontoret.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Bra förstående o nogrann personal som fick begravningen att bli fint genomförd.
    2022-07-16 Verifierad kund
    Mammas begravningsakt, med förberedelser och utförande, genomfördes mycket professionellt med stor hjälpsamhet.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Professionella
    Lyhörda
    Vid kontakt då anhörig hittats avliden i sitt hem
    2022-07-07 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande!
    Det var andra begravningen och det motsvarade förväntningarna.
    En och bouppteckning.
    Det som jag ville ta hand om själv gick bra som gravdekoration och musik.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Jag fick svar på de flesta av mina frågor. Allt var smidigt och jag är supernöjd
    2022-06-22 Verifierad kund
    Tack vare att jag känner personalen och dom känner mig så har det gott alldeles utmärkt. Vid mina föräldrars bort gång.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Vi tycker att vi fick ett gott bemötande av Helene Åkerling. Vi kände oss trygga och nöjda.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Jag kände till företaget, hade höga förväntningar vilka infriades. Fick ett gott personligt bemötande. Det förutsätter att jag som beställare känner till mina val och kan tacka nej till onödigheter. Då är företaget lyhörd. När jag som beställare behöver resonera är representanten bra på att förstå mig som kund. Företaget är bra på att följa hela processen. Jag rekommenderar gärna mina vänner
    Hej Birgitta! Tack för den fina recensionen och att du tagit dig tid att skriva till oss. Extra roligt att du betonar att vi är lyhörda vilket är väldigt viktigt för oss då det är du som kund som ska få bestämma vad du vill ha hjälp med! Varma hälsningar från oss på Götmars. Götmars Odensbacken
    2022-03-19 Verifierad kund
    Vid vårt möte kändes det tryggt och inte så krångligt med allting i en svår stund.
    Hej Lars-Åke. Tack för dina ord, och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars. Götmars Odensbacken
    2022-03-19 Verifierad kund
    Professionellt bemötande tydligt och bra.
    Ordnade en väldigt fin begravningsgudstjänst så jag/vi är väldigt nöjda. Nu är det bara det juridiska kvar och jag förväntar mig samma professionella bemötande där.
    Hej Lasse! Tack för dina ord, och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars. Götmars Odensbacken
    2022-03-12 Verifierad kund
    Väl bemött vid mötet och efterföljande kontakter då vi planerade min pappas begravning.
    Lite sämre vid begravningen då vi själva fick plocka handbukett ur pappret från hinken med vatten. Lite dålig guidning för gästerna som satte sig för tätt på varje rad, de hade behövt lite vägledning.
    Trångt vid kistan med alla blommor då man skulle ta avsked, fanns inte så mkt plats att gå på och ett par gäster snubblade nästan omkull.
    2022-02-05 Verifierad kund
    Götmars hjälpte oss att ordna en begravning. De stöttade och ledde oss genom många beslut. Jag kände mig väl omhändertagen i en svår situation.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Kontakten med Götmars har varit i samband med min mans bortgång 211015. Vi har vid alla tillfällen bemötts på ett snabbt, vänligt och proffsigt bemötande. Familjen är mycket tacksam.

Vänliga hälsningar
    Astrid Å Larsson
    Hej Astrid! Tack för dina ord, och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars. Götmars Odensbacken
    2021-12-09 Verifierad kund
    Kunniga, professionella. Vid varje kontakt så var de närvarande i samtalet och gav bra råd om livets nya situationer.