Götmars Kumla

Götmars Kumla

En del av Götmars - www.gotmars.se
Välkommen till Götmars Kumla!

Vi är en begravningsbyrå som är belägen i Kumla och vi hjälper dig med rådgivning och samtal för att kunna förbereda för en fin ceremoni.

Tjänster: Urnor, blommor, cereminivärd, transporter, musik, dödsannons, borgerlig begravning och mycket mer.

Vi på Götmars Kumla tror på det personliga mötet och är en auktoriserad begravningsbyrå i Kumla.

Läs vad 2 kunder tycker om Götmars Kumla 2

• skrev om Götmars Kumla
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vi fick ett hjärtligt bemötande och kunde få ta den tid vi behövde utan att känna stress. Det var proffesionellt från det att dom hämtade mamma hemma tills begravningen var över.
    Vi fick hjälp att hålla allt så fint och värdigt till lägre kostnad. Det var ingen sälja-på taktik. Jätteskönt att kunna prata och bli lyssnad på.
    Vi gjorde mycket själva för att hålla nere kostnaderna, såsom blomsterarrangemang och program och minnesstund med fika. Familjegrav fanns också så vi beställde egen namnskylt. Götmars hjälpte till med grunderna och direktkremering och en fin urna.
    Vi kände oss väl omhändertagna<3
  • skrev om Götmars Kumla
    2022-01-11 Verifierad kund
    Bra bemötande i en svår stund, bra information och driv i det första mötet, det var mycket som skulle bestämmas och vi kunde göra det undan för undan.
    Känner oss mycket nöjda med hanteringen.