Götmars Kumla

Götmars Kumla

En del av Götmars www.gotmars.se
  • Badge2023

Välkommen till Götmars Kumla! Vi är en begravningsbyrå som är belägen i Kumla och vi hjälper dig med rådgivning och samtal för att kunna förbereda för en fin ceremoni. Tjänster: Urnor, blommor, cereminivärd, transporter, musik, dödsannons, borgerlig begravning och mycket mer. Vi på Götmars Kumla tror på det personliga mötet och är en auktoriserad begravningsbyrå i Kumla.

23 omdömen om Götmars Kumla

Sedan starten hos Reco 2021

Ingrid G
Skrev om Götmars Kumla

Bra bemötande. Motsvarade mina förväntningar. Skötte allt i samband med begravningen.

Svar från Götmars Kumla

Hej Ingrid. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Det känns fint att höra att vi lyckats bemöta dig på ett sätt som du förväntat dig. Vi strävar ständigt efter att bemöta våra kunder på ett bra sätt, som ska passa dem. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Kristina O
Skrev om Götmars Kumla

Mycket snabb och bra hjälp. Trevligt bemötande.

Svar från Götmars Kumla

Hej Kristina. Tack för att du har valt att skriva om oss. Det är värdefullt att få feedback på vårt arbete. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott.

Lisbeth G
Skrev om Götmars Kumla

Jag tyckte att dom var väldigt bra

Svar från Götmars Kumla

Hej Lisbeth. Tack för dina ord och för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Emma X
Skrev om Götmars Kumla

Fick bra bemötande och hjälp i att planera en begravning. Inga negativa upplevelser alls.

Svar från Götmars Kumla

Hej Emma. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också passa på att tacka för förtroendet vi fått att få hjälpa till. Varma hälsningar

Karl J
Skrev om Götmars Kumla

En bra upplevelse i en tuff situation. Götmars var lyhörda och bemötte oss på ett empatiskt och varmt sätt.

Svar från Götmars Kumla

Hej Karl. Tack för ditt omdöme. Dina ord, och att du tog dig tiden att skriva, betyder mycket för oss. Tack också för att vi fick förtroendet att hjälpa till i ert sorgearbete. Varma hälsningar

Tomas E
Skrev om Götmars Kumla

Hjälpsamma och bra bemötande.

Svar från Götmars Kumla

Hej Tomas. Tack för ditt fina omdöme. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Janne A
Skrev om Götmars Kumla

Väldigt trevligt och professionellt bemötande i en svår stund.

Svar från Götmars Kumla

Hej Janne. Tack för dina fina ord, det betyder mycket för oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Vänliga hälsningar

Marianne C
Skrev om Götmars Kumla

Snabbt ,bra och trevligt bemötande i en svår tid.

Svar från Götmars Kumla

Hej Marianne. Tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss att höra att vi kunnat ge er det ni behövde i er stora sorg. Tack också för att du tog dig tiden att skriva. Varma hälsningar

Kerstin L
Skrev om Götmars Kumla

Vi köpte alla tjänster, bra bemötande, kunde använda nära leverantörer av mat o blommor.

Svar från Götmars Kumla

Hej Kerstin. Tack för dina fina ord, och att du tog dig tid att skriva om oss. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar

Thomas N
Skrev om Götmars Kumla

Ang begravning och boupptäckning mycket trevlig och kunnig personal som fixade allt Ang vår mors bortgång tack för det

Svar från Götmars Kumla

Hej Thomas. tack för ditt omdöme. Det känns bra för oss att vi har kunnat hjälpa er på ett sätt som blev bra. Tack också för att du tog dig tid att skriva. Varma hälsningar

Tomomy I

Trevligt bemötande och proffsiga

Svar från Götmars Kumla

Hej Tomomy. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss. Allt gott

Gun W
Skrev om Götmars Kumla

Bra bemötande och bra upplägg. Vi är nöjda

Svar från Götmars Kumla

Hej Gun. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att skriva. Det betyder mycket för oss. Varma hälsningar

Sandra N
Skrev om Götmars Kumla

Väldigt trevligt bemötande. Götmars hjälpte till med det som behövdes göras. Försökte inte sälja på oss en massa som vi inte ville ha. 5 stjärnor av 5 möjliga.

Susanna A
Skrev om Götmars Kumla

Vi blev bemötta på ett professionellt och bra sätt vid vår fars begravning

Kristina L
Skrev om Götmars Kumla

Jag blev bemött väldigt bra av Götmars. Dom var måna om att jag skulle få den service jag ville ha, och det fick jag av dom. Hade beställt en begravning och den blev så fin som jag hade önskat mig.

Anders T
Skrev om Götmars Kumla

Vi blev bemötta bra. De levde upp till förväntningarna. Vi köpte tjänsten att begrava våran pappa.

Irene H
Skrev om Götmars Kumla

Bra bemötande, Snabba beslut. Mycket bra information!

Christer H
Skrev om Götmars Kumla

Götmars anlitades för att ordna med begravning, bouppteckning, arvskifte, förvaltning och avveckling av dödsbo. Företagets representanter har visat ett mycket bra bemötande och skött sitt uppdrag på bästa sätt.

Dorie E
Skrev om Götmars Kumla

Härligt ’närvarande’ o personligt bemötande av både jurist och begravningsentreprenör🙋🏼‍♀️❤️❤️

Anders E
Skrev om Götmars Kumla

Allt har fungerat mycket bra. Helt problemfritt.

Birgitta B
Skrev om Götmars Kumla

Tycker allt varit super så bra service både med bouppteckning o begravning

Camilla R
Skrev om Götmars Kumla

Vi fick ett hjärtligt bemötande och kunde få ta den tid vi behövde utan att känna stress. Det var proffesionellt från det att dom hämtade mamma hemma tills begravningen var över. Vi fick hjälp att hålla allt så fint och värdigt till lägre kostnad. Det var ingen sälja-på taktik. Jätteskönt att kunna prata och bli lyssnad på. Vi gjorde mycket själva för att hålla nere kostnaderna, såsom blomsterarrangemang och program och minnesstund med fika. Familjegrav fanns också så vi beställde egen namnskylt. Götmars hjälpte till...

Marianne A
Skrev om Götmars Kumla

Bra bemötande i en svår stund, bra information och driv i det första mötet, det var mycket som skulle bestämmas och vi kunde göra det undan för undan. Känner oss mycket nöjda med hanteringen.