En del av Götmars - www.gotmars.se
1 november 2022 byter Hultcrantz/Skagerstrands namn till Götmars.
Vi är samma personal, i samma lokaler, som ger dig samma personliga service.

Välkommen till Götmars!

Vi är en auktoriserad begravningsbyrå som står för förtroende och trygghet i livets allra viktigaste skeenden. Vi hjälper dig med juridisk rådgivning när du ska bli sambo, köpa hus, gifta dig, bli förälder eller när en anhörig lämnat oss.

Hos oss på Götmars kan du på ett enkelt sätt i lugn och ro planera begravning online genom att välja vilken typ av ceremoni, begravningsform, gravplats, musik, programkort, kista, gravsten och mycket mer. Du kan förstås även göra detta tillsammans med din begravningsrådgivare som finns där och stöttar. Vi har lång erfarenhet inom branschen och vårt motto är alltid omtanke i minsta detalj.

Varmt välkommen till Götmars Begravningsbyrå!

Läs vad 300 kunder tycker om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz 2

2022-11-25 Verifierad kund
    Begravning tjänst som vi köpte är vi väldigt nöjda med! Över förväntan. Däremot bodelningen jurist i Örebro är vi inte alls nöjd med vi tycker att denne inte företräder oss på ett korrekt sätt där vi ifrågasätter en eventuell adoption av en arvinge och bodelaren ställer sig neutral och säger sig inte vilja fråga eller införskaffa sig dokument som styrker arvinge rätt till laglotten där känner vi oss förbisedd med att jurist inte företräder oss på bra sätt
    Hej Håkan. Tack för din recension! Vi är mycket tacksamma över att du ger oss feedback på vårt arbete. Vår målsättning är att alltid leverera bästa service till våra kunder. Vi har uppenbarligen inte nått hela vägen fram gällande juridiken i detta fall, och jag skulle gärna få möjligheten att prata med dig. Dels för att se om det finns något vi kan göra för att hjälpa dig/er, dels för att se hur vi kan ta med oss dina erfarenheter i vårt arbete framöver! Bästa hälsningar Edward Götmar edward.gotmar@gotmars.se 0705-167137 Hultcrantz Götmars Örebro Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
    2022-11-24 Verifierad kund
    Vår mamma fick en fin och värdig begravning av Hultcrantz . Vi fick all hjälp och vägledning vi behövde. Mycket nöjda, vår mamma hade i ett formulär skrivit lite hur hon ville ha sin begravning. Hultcrantz skötte även vår pappas begravning för 14 år sedan.
    Tack för all hjälp.
    Hej Eva. Stort tack för dina värmande ord och att du valt att skriva till oss. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen.

2022-11-24 Verifierad kund
    Snabb respons och inbokat besök. Väldigt trevlig och lugn kontakt, Joel! Blev bemötta alldeles utmärkt och vi är så nöjda. Begravningstjänst och juristhjälp har vi haft.
    Hej Carin. Tack för fina ord och att du tog dig tid att skriva. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen och efterföljande juridik.

2022-11-24 Verifierad kund
    Bra.,kontakterna snabba svaren kommer snabbt
    Hej Börje. Tack för fint omdöme, det värmer. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande av begravning.

2022-11-22 Verifierad kund
    Mycket bra upplevelse, och förtroende.
    Hej Patrik. Tack för fina ord och att du valt att skriva om oss. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med begravningen.

2022-11-22 Verifierad kund
    Ett mycket fint o korrekt bemötande.
    Juristen kom hem till min vän o gick igenom o skrev testamente med henne. Han var väldigt tydlig med sina frågor o hon fick precis som hon önskade så hon var mycket nöjd
    Jag som hennes vän har alltid blivit mycket bra bemött o informerad. Nu är min vän borta, men Götmars fortsätter med sitt uppdrag att göra bodelningen klar, se till att allt blir enligt hennes önska. Jag får information när så behövs. Jag är mycket nöjd.
    Hej Carina.
    Tack för dina värmande ord, det betyder mycket för oss. Vi är tacksamma över att vi fått bistå med hjälp vid planering och genomförande av begravning och bouppteckning.

2022-11-15 Verifierad kund
    Så trevlig o lyhörd personal! Allt gick så bra.Vi har inga som helst klagomål att komma med ! Vi kommer att rekomendera dem till våra vänner och bekanta.
    Hej Ingela. Tack för dina mycket värmande ord och din rekommendation. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen.

2022-11-11 Verifierad kund
    Mycket empatiskt och proffsigt bemötande.
    Vi kände oss väl omhändertagna.
    Snabba svar på Mail när vi hade synpunkter.
    Hej Kerstin. Tack för ditt fina omdöme och att du valt att skriva om oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande av begravningen.

2022-11-09 Verifierad kund
    Mycket bra kommunikation med företaget, de är lyhörda och kommer med bra inspel.
    Snabba svar på de frågor vi hade, de överträffade mina högt ställda förväntningar.

Rekommenderas varmt för juridisk hjälp vid hantering av dödsbo.
    Hej Mikael. Tack för dina värmande ord om oss. Det betyder mycket. Vi tackar så mycket för att vi fick hjälpa till i samband med begravningen.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Jag blev vänligt och personligt bemött. Själv var jag mycket förberedd eftersom min bror också är begravningsentreprenör. Allt gick smidigt under mötet så annonsen kom in i rätt tid exv. Vi blev lämnade ensamma i rummet under rätt lång tid medan skrivbordsarbete sköttes i annat rum.Bra samarbete när vi senare gjorde programbladet inför begravningen. Företaget skötte allt t o m lämnandet av kistan i domkyrkan. Sedan stod min bror för värdskapet där. Företaget tog sedan vid efteråt med transport av kistan.
    Hej Ulla. Tack för din fina feedback på vårt arbete. Vi är tacksamma att vi fick hjälpa till med planering och genomförande av begravningen.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Allt har fungerat bra och har levt upp till mina förväntningar
    Hej Conny,

tack för fina ord och att du valt att skriva om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Begravning för vår 100-åriga mor. I Västerås domkyrka. Kaffe efteråt. Bouppteckning. Allt gick precis enligt överenskommelse.
    Hej Erik. Tack för din fina recension och att du valt att skriva om oss. Vi är tacksamma att vi fick förtroendet att planera och genomföra begravningen.

2022-10-24 Verifierad kund
    Jättebra på alla sett o dessutom en väldigt trevlig tjej som
    Var otroligt hjälpsam

Birgitta
    Hej Birgitta. Tack för dina vänliga ord och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med begravningen.
    2022-10-19 Verifierad kund
    Blev vänligt bemött från dag 1.
    Fick stort förtroende för Carina som genomförde sin uppgift på ett ödmjukt och kunnigt sätt.
    Hej Annika. Tack för dina värmande ord, och att du valt att skriva. Vi är tacksamma för förtroendet.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande från Hultcrantz genom hela processen, bra kontakt och bra ordnat kring begravning och mottagning efteråt.
    Hej Anna.
    Tack för dina fina ord om oss. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Bra bemötande. Noga med kontakter. Bra service. Inga problem med ”extra ” uppgifter. Erfarna. Smidiga!
    Hej Attilla. Tack för dina väldigt värmande ord och att du valt att skriva. Vi är tacksamma att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande av begravningen. Varmaste hälsningar från oss på Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
    2022-10-16 Verifierad kund
    Seriöst, professionellt och vänligt bemött. Då det var flera länder involverade i begravnings processen, var H duktiga att sköta den.
    Hej Turanka. Tack för dina fina ord och att du valt att skriva om oss. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med begravningen.

2022-10-06 Verifierad kund
    Blev oerhört bra bemött av personalen som genomförde och samordnade begravningen på bästa sätt.
    Hej Ulla, tack för dina mycket värmande ord. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen.
    Bästa hälsningar från oss på
    2022-09-30 Verifierad kund
    Professionella,
    Begravningen med minnesstund av min pappa
    Hej Ola, tack för dina fina ord och att du valt att skriva till oss. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till med planering och genomförande av begravning.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Fick ett mycket bra bemötande i en svår stund. Bra hjälp och tips och råd på olika saker man undrade över.
    Allt från att min man blev hämtad från boendet till första mötet på begravningsbyrån var mycket bra. Vi fick hjälp med allt inför begravningen kontakten med prästen vid kyrkan och allt inför begravningsdagen på ett utmärkt sätt. Kontakten från Joel Kellerman som var våran kontaktperson har varit utmärkt, han har ringt och stämt av att allt är bra och det har varit betydelsefullt . Sedan har jag även fått hjälp med kontakt gällande bouppteckningen så jag är mycket nöjd med att hur det har skötts.
    Hej Birgit. Tack för att du valt att skriva till oss. Dina ord betyder mycket för oss. Vi är tacksamma att vi fick ert förtroende att hjälpa er genom en svår tid.

Våra varmaste hälsningar,
    2022-09-28 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött från första kontakt till det att begravningen var slutförd. Allt fungerade enligt mina förväntningar.
    Hej Ingegerd. Tack för dina värmande ord, och att du valt att skriva till oss. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med begravningen.

Bästa hälsningar från oss på
    2022-09-28 Verifierad kund
    Jag rekommenderar Hultcrantz begravningsbyrå. Jättebra bemötande och mycket professionell hantering samt ett fint minnesfoto av blommor vid begravningen
    Hej Lena. Tack för att du rekommenderar oss med dina fina ord. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till med planeringen och genomförandet av begravningen.

Kan inte vara bättre
    Borglig begravning
    Hej Bengt Göran. Tack för dina ord, de värmer. Tack också för att du tog dig tid att skriva till oss, och för att du gav oss förtroendet att hjälpa till i samband med akten.
    2022-09-28 Verifierad kund
    En fin begravning, fin musik och stämningsfullt.
    Hej Fredrik. Tack för fina ord och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi är tacksamma att vi fick ert förtroende att hjälpa till med planering och genomförande av begravningen.

2022-09-28 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, utmärkt praktisk support från första besöket till uppföljningssamtal efter begravningen. Extra tacksam för hjälpen med att hitta solist.
    Hej Lena. Tack för dina mycket fina ord. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Med varma hälsningar från oss på Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
    2022-09-22 Verifierad kund
    Bemötandet var väldigt fint och allt fungerade till största belåtenhet.
    Hej Lena.
    Tack för dina fina ord, de värmer. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Vänligt och sakligt bemötande . Har anlitat företaget tidigare så vi visste vad vi skulle få . Alla funderingar besvaras klart och tydligt , därför anlitades företaget.
    Hej Allan. Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med begravningen.

2022-09-16 Verifierad kund
    Mycket fint bemötande. Allt fungerade mycket bra.
    Hej Agneta. Tack för dina värmande ord. Vi känner stor tacksamhet för att vi fick ert förtroende att hjälpa till med planering och genomförande av begravningen.

2022-09-14 Verifierad kund
    Väl genomfört uppdrag på alla sätt för min brors begravning
    Hej Robert. Tack för ditt fina omdöme. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen.

2022-09-07 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött. Personlig service och inget krångel.
    Begravning av min far i kyrka, blommor m.m.
    Stort tack!
    Hej Göran. Tack för dina fina ord, och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med planering och genomförande av din fars begravning.
    2022-09-01 Verifierad kund
    Är så nöjd med Hultcrantz, fick så fint bemötande och dem lyssna på oss till 100%, begravningen kunde inte bli bättre än vad den var. Idag fastän allt är klart så kan jag ringa om jag har nå funderingar och dom tar sig tid att prata och svara på allt man undrar över. Jag rekommenderar dem till alla som behöver tjänster av en begravningsbyrå, vart själv rekommenderad Hultcrantz av flera olika personer nu när vi tyvärr behövde en begravningsbyrå. ❤️
    Hej Mia. Vi är väldigt tacksamma för dina fina och mycket värmande ord, och att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mycket bra
    Maria W👍

Jag kommer Rekomendera er.
    Hej Lars. Tack för dina fina ord, och att du tog dig tid att skriva. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar från oss på Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
    2022-08-24 Verifierad kund
    Trevliga och seriösa med stort intresse för att begravning och ceremonin ska bli så bra som möjligt. Fint bemötande och snabb återkoppling på alla frågor.
    Hej Ann. Tack för att du har valt att lämna feedback till oss, det värmer. Vi tackar så mycket för förtroendet att ha fått hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar från oss på Hultcrantz. Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
    2022-08-11 Verifierad kund
    Jag har anlitat Hultcrantz alltsedan min mormors bortgång 1977. Sammanlagt 4 ggr. Professionellt bemötande och förhållningssätt. Förutom begravningen med alla olika delar som hör till, så är deras juristavdelning att rekommendera. Kunniga, noggranna och sympatiska!
    Hej George. Vi är väldigt tacksamma för ditt fina omdöme. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med begravningen. Varma hälsningar från oss på Hultcrantz. Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
    2022-08-04 Verifierad kund
    Joel Kellerman är mycket kunnig, vänlig, förstående. Han hade svar på alla våra frågor, gav förslag, visade bilder. Vi hade lite problem med datum för begravningen, vi ändrade oss några gånger, men Joel ordnade så att det passade oss. Kistdekorationer ordnade vi själva, vi fick tips om vart vi skulle vända oss. Vi hade några ändringar i begravningsprogrammet, korrigeringarna kom snabbt tillbaka. Joel ringde dagen innan begravningen, vi diskuterade själva begravningsakten - så skönt att få gå igenom allt med en kunnig, vänlig person när vi själva har stor sorg. Högsta betyg till Joel och Hultcrantz Begravningsbyrå!
    Hej Eva. Tack för dina mycket fina och värmande ord, och att du tog dig tid att skriva. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med planering och genomförande av begravningen. Varma hälsningar från oss på Hultcrantz. Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
    2022-08-03 Verifierad kund
    Vi blev bemötta av lugna trevliga personer som kunde besvara alla våra frågor. Vi fick många bra tipps hur vi bäst kunde bygga
    upp begravningen. Vi tyckte att allt var mycket lugnt och vackert . Det kommer alltid att vara ett vackert minne. Nu får vi försöka att planera urnsättningen så att det stämmer med alla viljor.
    Hej Vera. Tack för dina varma ord. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen.
    2022-07-31 Verifierad kund
    Mycket väl bemött och proffsigt hanterat o samband med min pappas begravning.
    Hej Carina. Tack för dina värmande ord. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till.
    2022-07-30 Verifierad kund
    Jag blev korrekt bemött i linje med mina förväntningar. Jag beställde begravning av mina föräldrar.
    Hej Per. Tack för dina fina ord om oss. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med begravningar. Med varma hälsningar från oss på Hultcrantz. Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
    2022-07-21 Verifierad kund
    Allt flöt på enl plan och Jacob var väldigt tillmötesgående och hjälpsam 👍
    Hej Kimmo. Tack för dina fina ord. Vi är är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Vi fick ett vänligt bemötande. De förstod att vi led av djup sorg.
    Vi förväntade oss att skulle presentera sina produkter och tjänster så att vi fick välja mellan olika prislägen och typ av kista och dekorationer. De gjorde de.
    Personen som ledsagade oss genom begravningsproceduren gjorde det på ett fint sätt och sjöng vackert.
    Det var en borgelig begravning med kista och urna med plakett.
    Vi är nöjda.
    Hej Bo. Tack för dina fina ord och att du valt att skriva. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till i samband med begravningen.
  • Birgitta B
    skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
    2022-07-09 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick av Hultcrantz Begravningsbyrå.Ett fint bemötande och ett fint och värdigt utförande av alla tjänster som hörde till begravningen.
    Kunde inte vara bättre. Högsta betyg.
    Hej Birgitta. Tack för dina fina ord, och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi tackar för förtroendet att ha fått bistå med hjälp i samband med begravningen.

2022-07-07 Verifierad kund
    Ett jättebra företag med rätt stöttning, jättebra personal, håller vad dom lovar, bra feedback efter ett par veckor
    Tack Hultcrantz Västerås
    Hej Maria. Tack för dina värmande ord. Vi är tacksamma att vi fick förtroendet att hjälpa till med planering och genomförande.

Varma hälsningar från oss på Hultcrantz.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevligt, effektivt och bra. Levererade vad vi förväntade oss.
    Hej Mats.
    Tack för fina ord och att du tog dig tid att skriva. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med begravningen.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Har enbart positivt att säga om bemötandet.
    Man känner sig sedd och får snabba svar på sina frågor.
    Har använt företaget vid alla begravningar i min familj.
    Har köpt tjänster utöver begravningen, bouppteckning och deklaration.
    Hej Christina. Tack för dina värmande ord och att du valt att lämna ditt omdöme. Vi är tacksamma för att vi har fått förtroendet att hjälpa er familj.

2022-06-27 Verifierad kund
    Helt enl våra önskemål o proffsigt skött
    Hej Kerstin. Tack för fina ord och att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till i samband med begravningen.

2022-06-26 Verifierad kund
    Ganska bra bemötande, lite rörigt men det löste sig.
    Lite besviken på att de inte informerade om allt och att de gav ut fel inloggningsuppgifter. Väldigt dyra tjänster. Fick efterfråga vilka som skänkt gåvor. Dålig kvalitet på minnesalbum.
    Hej Tina! Tack för din recension! Vi är mycket tacksamma över att
    du ger oss feedback på vårt arbete.
    Vår målsättning är att alltid leverera bästa service till våra kunder. Vi har uppenbarligen inte nått hela vägen fram i detta fall, och jag skulle gärna få möjligheten att prata med dig.

Bästa hälsningar Edward Götmar
    edward.gotmar@gotmars.se 0705-167137 Hultcrantz
    Götmars Örebro
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mycket professionellt men med stor medkänsla.
    Hej Lennart. Tack för dina fina ord och att du tog dig tid att skriva. Vi är tacksamma att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Med varma hälsningar från oss på Hultcrantz. Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande lugnt och vi kände att dom ville vårt bästa kan verkligen rekommendera Hultkrans
    Hej Ulla -Britt.
    Tack för dina fina ord. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till med begravningen. Med vänliga hälsningar från oss på Hultcrantz.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jag blev varmt bemött och de var lyhörda för mina önskemål och lotsade mig fram till att finna en fin och harmonisk begravning för min mor. Jag är mycket nöjd med deras bemötande och deltagande
    Hej Marianne. Tack för fint omdöme och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Med varma hälsningar från oss på Hultcrantz. Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
  • Monica C
    skrev om Götmars Västerås f.d.Hultcrantz
    2022-06-23 Verifierad kund
    Lugnt och varmt bemötande.
    Öppen och lyhörd för våra önskemål.
    Hörde av sig till oss flera gånger för att "kolla läget" och för uppföljning.
    Allting fungerade och blev som vi i familjen önskat.
    Möjlighet till tmöte via Teams då syskon befann sig i annat land.
    Hej Monica. Tack för dina värmande ord, och att du tog dig tid att skriva till oss. Vi tackar för förtroendet att ha fått hjälpa till kring begravningen. Med vänliga hälsningar från oss på Hultcrantz. Götmars Västerås f.d.Hultcrantz