Götmars Askersund

Götmars Askersund

En del av Götmars www.gotmars.se
  • BadgeTwoYears
Ring 0583-100 08 Dela

Välkommen till Götmars Askersund! På Götmars Askersund hittar du en jurist, två begravningsrådgivare, en boutredare samt en transportör. Alla jobbar de för att ta hand om allt som har med en anhörigs bortgång att göra. Från det juridiska till begravningsceremonin. Vi kan hjälpa dig med blomsterarrangemang och val av kista...

43 omdömen om Götmars Askersund

Sedan starten hos Reco 2021

Annalena H
Skrev om Götmars Askersund

Vänligt och hjälpsamt bemötande med allting som vi behövde hjälp med vid mammas bortgång. Rekommenderas varmt. MVH / Annalena Hailee

Svar från Götmars Askersund

Hej Annalena. Tack för ditt fina omdöme om oss. Vi är tacksamma för att vi gavs förtroendet att hjälpa till med mammas avsked. Varma hälsningar.

Ylva L
Skrev om Götmars Askersund

Begravningi det hela ganska ok. Men blev förvånad när vi skulle välja allt, då entreprenören konstaterade att vi hade hus och att vi inte skulle få hjälp via soc, vi hade inte nämnt ngt om det! Min dotter avbröt då o sa att pengar inte var ngt problem. Vi kunde sedan fortsätta valen. Vid begravningen, när jag gick fram till kistan och lade handen på den var den dammig/grusig smutsig, det var fruktansvärt jobbigt att min man låg i en smutsig kista.. Blommdekorationen ett hjärta med band och kort stod så långt ner på kistan,...

Svar från Götmars Askersund

Hej Ylva och tack för att du tagit dig tiden att skriva. Jag beklagar verkligen att vi inte levt upp till era förväntningar. Vi vill stå för professionalism och omtanke, men det verkar som att vi brustit i ert ärende. Jag tar åt mig av det du skrivit och jag lovar att vi ska se över våra interna rutiner ännu mer. Vill du få återge mer, är du varmt välkommen att kontakta mig direkt. maria.nylund@gotmars.se Med vänlig hälsning. Maria // Affärsområdeschef Götmars begravning.

Bo J
Skrev om Götmars Askersund

Bra och kunnig personal,har använt dom tidigare. Begravning och bouppteckning.

Svar från Götmars Askersund

Hej Bo. Tack för ditt fina omdöme om oss. Det känns fint att vi kunnat vara behjälpliga på ett tillfredsställande sätt. Bästa hälsningar.

Helena S
Skrev om Götmars Askersund

Trevligt bemötande och god hjälp med att välja vad som behövdes, Att jag inte satt högre betyg beror på att jag inte har erfarenhet av någon annan firma och inte har en aning om det är bättre eller sämre än andra. Men jag har inget att klaga på.

Svar från Götmars Askersund

Hej Helena. Stort tack för ditt omdöme. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tiden att skriva. Nej, det är ju så att de flesta inte har så stor erfarenhet att de tjänster vi erbjuder. Tur är väl det. Vi är glada över att vi hjälpt dig på ett sätt som känts bra i en svår tid i livet. Tack för att vi fick förtroendet. Varma hälsningar

Carin A
Skrev om Götmars Askersund

Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande och våra förväntningar uppfylldes.

Svar från Götmars Askersund

Hej Carin. Vi tackar för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns fint att höra att vår hjälp uppfyllt era förväntningar. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Sven-Erik A
Skrev om Götmars Askersund

Trevlig och kompetent personal.

Svar från Götmars Askersund

Hej Sven-Erik. Fint att höra att vi hjälpt till på ett sätt som känts bra. Tack för ditt omdöme och för att vi fått förtroendet. Allt gott

Eivor N
Skrev om Götmars Askersund

Bra bemötande. Kunnig personal.

Svar från Götmars Askersund

Hej Eivor. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Varma hälsningar

Erica B
Skrev om Götmars Askersund

Vänligt bemötande och kunniga. Bra information, hjälp och gjorde allt mycket bra. Stort tack!

Svar från Götmars Askersund

Hej Erica. Så fint att vi har kunnat hjälpa på ett tillfredsställande sätt. Vi är tacksamma för din feedback och för att vi fick ert förtroende. Allt gott.

Sofia H
Skrev om Götmars Askersund

Proffessionellt men ändå ett personligt bemötande. God service från första kontakten till begravningen

Svar från Götmars Askersund

Hej Sofia. Tack för dina vänliga ord. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill även tacka för att vi fått förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Leila A
Skrev om Götmars Askersund

Fint och trevligt bemötande. Våra förväntningar uppfylldes väl. Begravning med urna.

Svar från Götmars Askersund

Hej Leila. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Vi vill också tacka för att vi gavs förtroendet att hjälpa till i en svår tid i livet. Varma hälsningar

Lars P
Skrev om Götmars Askersund

Vi fick hjälp vid begravning O allt sköttes jättebra så vi är nöjda

Svar från Götmars Askersund

Hej Lars. Tack för fint omdöme om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Leif A
Skrev om Götmars Askersund

Vart väldigt bra bemöta av en mycket trevlig Sofie och fick all hjälp med våran begravning så allt vart rätt och bra

Svar från Götmars Askersund

Hej Leif. Så skönt att höra att ni känt er väl mötta av vår Sofie. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Allt gott

Maj-Stina F

Blev väldigt bra bemött Var fint i kyrkan Proffsig personal

Svar från Götmars Askersund

Hej Maj-Stina. Tack för dina ord och för att du tog dig tid att skriva. Det betyder mycket för oss. Varma hälsningar

Maud R
Skrev om Götmars Askersund

Bra bemötande. Bra tillgänglighet, ringde alltid upp om de var upptagna. Det blev en fin begravning, alla önskemål blev tillgodosedda. Fick hjälp med begravning , catering i sockenstugan och bouppteckning, allt fungerat utmärkt!

Svar från Götmars Askersund

Hej Maud. Stort tack för ditt fina omdöme. Dina ord betyder mycket för oss i vårt fortsatta arbete. Tack också för att du tog dig tiden att skriva.

Britta S
Skrev om Götmars Askersund

Hjälpsam och trevlig. Är mycket nöjd

Svar från Götmars Askersund

Hej Britta. Tack för dina ord och för att du tog dig tid att skriva. Det är viktigt för oss i vårt fortsatta arbete. Allt gott

Naima E
Skrev om Götmars Askersund

Oerhört nöjd med Götmars, tjänsterna som beställdes var begravning och boupptäckning. Blev rekommenderad att ta de av en begravningabyrå uppe i Norrland så jag bokade in ett första möte med de nere i Askersund eftersom jag ändå skulle neråt. Innan mötet fick jag höra av andras upplevelser med Götmars, bland annat av en i Askersund, och det var många negativa åsikter men jag ville ändå bilda en egen uppfattning. Det visade sig till sist att de negativa åsikterna var felaktiga och att de på Götmars är väldigt förstående,...

Svar från Götmars Askersund

Hej Naima. Tack för ditt fina omdöme. Det känns skönt för oss att höra att vi hjälpte er på ett sätt som blev till belåtenhet. Tack för att du tog dig tid att skriva. Allt gott

Carina X
Skrev om Götmars Askersund

Hejsan å tack för ert förtroende.. Mötet med hon som var hos oss på ett hembesök var mycket fint bemötande, sååå trevlig och vi fick all information vi behövde… så glad och snäll emot oss. Över förväntan bra 👍 Vårt ärende var angående en begravning å hur allt ska gå till väga…jag är personal på ett servicehus å hjälper en brukare med begravning, urnsättning, osv mvh nöjd brukare och personal/ Carina

Svar från Götmars Askersund

Hej Carina. Tack för ditt fina omdöme. Det känns mycket bra att få höra att vi har hjälpt till på ett sätt som fått er att känna er trygga och sedda. Tack också för att du tog dig tiden att skriva.

Ann-charlotte K
Skrev om Götmars Askersund

Bästa bemötande från A till Ö. Före, under tiden och efter. Så glad att vi valde Götmars för begravningen av vår nära och kära släkting. Det är ledsamma omständigheter som råder runt ett evigt farväl trots att det är en del av livet. Därför är det en avlastande lättnad när någon så effektivt rattar runt alla frågetecken och punkter att beta av. Det lindrar sorgen på något sätt.. När man dessutom besitter en sådan NATURLIG värme, empati och fingertoppskänsla som Sofie på Götmars ger det hopp om så mycket. Tack Sofie för att du uträttade så mycket mer än "bara" ditt arbete.

Svar från Götmars Askersund

Hej Ann-Charlotte. tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss. Tack också för att du tog dig tid att skriva. Allt gott

Gun H
Skrev om Götmars Askersund

Proffsigt bemötande o mycket tillmötesgående. Allt från hämtning till begravning fungerade utmärkt. Även att vi fick den officiant vi önskade. Varmt tack!

Svar från Götmars Askersund

Hej Gun. Stort tack för ditt fina omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss.

Erika F

Trevliga, omtänksamma och hjälpsamma

Svar från Götmars Askersund

Hej Erika. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att skriva. Det betyder mycket för oss.

Bjarne G
Skrev om Götmars Askersund

Inget att klaga på. Sofie Svallin, utförde allt på bästa sätt!

Svar från Götmars Askersund

Hej Bjarne. Tack för dina fina ord om vår Sofie. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Maria E
Skrev om Götmars Askersund

God kontakt i den övergripande planeringen. Erfarenhet, trygghet och ökad känslighet hos begravningsombudet kommer ytterligare att öka kvaliteten. Begravningsgudstjänsten i Askersunds Landskyrka var som helhet värdig, vacker och ett ljust minne. Tack till alla som bidrog till detta.

Lena L
Skrev om Götmars Askersund

Jag fick ett mycket mer levande möte hos Götmarks än jag fått vid sjukvården i flera år. En oväntad överraskning som berörde mig starkt. Det fanns inga oviktiga frågor eller åsikter. Själva Cermonin i Det vackra rummet, orgelpelet och prästens fantastiska förmåga att vända sorgens stund till något fint. Jag kommer lägga detta till vackra minnen, så stämningsfullt vackert ni gjorde stunden och jag är er evigt tacksam. Mvh Lena Lindberg.

Håkan K
Skrev om Götmars Askersund

Bra bemötande allt har fungerat bra. Begraving

Dick J

Bra bemötande. Nöjd på alla sätt och vis! Mvh Dick Jensen

Anders N
Skrev om Götmars Askersund

Jag fick snabb hjälp samma dag min mor gick bort. Begravningen var välarrangerad.

Erna S
Skrev om Götmars Askersund

Vi är väldigt nöjda med våra kontakter med personalen på Götmars i Askersund. Vi blev väldigt fint bemötta med förståelse och värme och hela upplevelsen inför, under och efter begravningen kändes värdig och personlig. Mvh Erna med familj

Ann K
Skrev om Götmars Askersund

Väldigt trevligt bemötande i svåra stunden. Har anlitat dom innan och vi fick bra service då med. Kommer att rekommendera dom.

Tord S
Skrev om Götmars Askersund

Gjorde jobbet på ett i sammanhanget proffsigt sätt

Maria J
Skrev om Götmars Askersund

Mycket trevlig, hjälpsam och omtänksam personal. Stort utbud av olika kistor, blommor ock urnor som vi valde. Vi är mycket nöjda. Tack

Gunilla J
Skrev om Götmars Askersund

Vi blev bemötta av alla inblandade med medmänsklighet och värme. Stefans begravning blev ett ljust minne för livet.

Anders H
Skrev om Götmars Askersund

Trevligt bemötande, och bra hjälp med begravning och boupptäcning

Juan A
Skrev om Götmars Askersund

Bemötandet var utmärkt. Mer behöver inte sägas, utmärkt är utmärkt, men eftersom man måste skriva 30 tecken.

Ylva A
Skrev om Götmars Askersund

Varmt och respektfullt. Visste inte vad vi skulle förvänta oss men allt har skötts fint och med lyhördhet. Mycket bra.

Ronny L
Skrev om Götmars Askersund

Ända från hämtningen av Katarina i hemmet till begravningen, minnesbok och information om spridningen av askan har jag bara positivt att säga. Bemötandet jag fått från Sofie har varit så bra och stöttande och proffsigt att jag kännt mig så lugn att allt Katarina önskade inför begravningen blev så så långt det var möjligt. Anledningen till att Katarina ville att Götmars skulle ha hand om begravningen var att hon blev så väl bemött tidigare då vi var där för en minnesgåva. Då vi gick ut sa Katarina ”Den här begravningsbyrån...

Ann L
Skrev om Götmars Askersund

Sofia mycket trevlig och inkännande. Hjälpte oss med det vi ville ha hjälp med! Vill gärna anlita er igen om behov finns!

Stefan V
Skrev om Götmars Askersund

Hej mitt mottagande av Karina var helt fantastiskt en person som engagerar sig verkligen för de sörjande.En upplyftande glad förtroende ingivande person som vill väl i sorgen efter en avliden människa.En mycket bra talare som beskriver den avlidne i kort och fint anförande.Sammanfattningen är en mycket bra begravningsbyrå.Det som gjordes var en jordbegravning med tal och musik .Tack Götmars för allt Mvh Stefan.

Ulrika W
Skrev om Götmars Askersund

Vi kontaktade Götmars till begravning. Har haft kontakt med Götmars Askersund 3 ggr på 3 år. Vi har blivit väldigt bra bemötta alla gånger . Trevlig personal . Fixar önskemål man har .

Elisabet H
Skrev om Götmars Askersund

Är mycket nöjd med snabb handläggning och utmärkt bemötande av Götmars representant i Askersund .Kan varmt rekommendera dem .Det gällde en begravning med allt vad det innebar av arrangemang.

Britt-marie L
Skrev om Götmars Askersund

Köpte begravning. Carina lotsade oss igenom detta svåra på ett jättefint och lugnt sätt. Vi är supernöjda med bemötandet o hjälpen!

Agneta D
Skrev om Götmars Askersund

Fantastiskt fint bemötande och ett otroligt gehör för hur vi ville genomföra ceremonin i kapellet och vilken musik och utsmyckning vi ville ha. Vi hade ett väldigt fint avsked och fick stöd och hjälp genom hela begravningen. Vi fick hjälp att välja allt från kista, bårtäcke, blommor, urna och uppföljning på allt under tiden innan begravningen. Stort tack till Göthmars för ett fint och minnesvärt avsked.

Ann-Sofie Sossi F
Skrev om Götmars Askersund

Jättenöjd. Karinas bemötande är alltid proffsigt och empatiskt.

Kent F
Skrev om Götmars Askersund

Jag tycker att det fungerade bra och ett fint bemötande