Götmars Askersund

Götmars Askersund

En del av Götmars - www.gotmars.se
Välkommen till Götmars Askersund!

På Götmars Askersund hittar du en jurist, två begravningsrådgivare, en boutredare samt en transportör. Alla jobbar de för att ta hand om allt som har med en anhörigs bortgång att göra. Från det juridiska till begravningsceremonin.

Vi kan hjälpa dig med blomsterarrangemang och val av kista såväl som borgerlig begravning, musik och mycket mer.

Vi ser till att du får ett personligt avsked! Varmt välkommen till oss på Götmars Askersund!

18 omdömen om Götmars Askersund

Sedan starten hos Reco 2021
    2023-01-15 Verifierad kund
    Jag fick snabb hjälp samma dag min mor gick bort.
    Begravningen var välarrangerad.
    2023-01-15 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med våra kontakter med personalen på Götmars i Askersund. Vi blev väldigt fint bemötta med förståelse och värme och hela upplevelsen inför, under och efter begravningen kändes värdig och personlig.

Mvh Erna med familj
    2022-12-31 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande i svåra stunden. Har anlitat dom innan och vi fick bra service då med.
    Kommer att rekommendera dom.
    2022-12-30 Verifierad kund
    Gjorde jobbet på ett i sammanhanget proffsigt sätt
    2022-12-06 Verifierad kund
    Mycket trevlig, hjälpsam och omtänksam personal. Stort utbud av olika kistor, blommor ock urnor som vi valde.
    Vi är mycket nöjda. Tack
    2022-10-06 Verifierad kund
    Vi blev bemötta av alla inblandade med medmänsklighet och värme. Stefans begravning blev ett ljust minne för livet.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, och bra hjälp med begravning och boupptäcning
    2022-09-23 Verifierad kund
    Bemötandet var utmärkt. Mer behöver inte sägas, utmärkt är utmärkt, men eftersom man måste skriva 30 tecken.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Varmt och respektfullt.

Visste inte vad vi skulle förvänta oss men allt har skötts fint och med lyhördhet.

Mycket bra.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Ända från hämtningen av Katarina i hemmet till begravningen, minnesbok och information om spridningen av askan har jag bara positivt att säga. Bemötandet jag fått från Sofie har varit så bra och stöttande och proffsigt att jag kännt mig så lugn att allt Katarina önskade inför begravningen blev så så långt det var möjligt.
    Anledningen till att Katarina ville att Götmars skulle ha hand om begravningen var att hon blev så väl bemött tidigare då vi var där för en minnesgåva. Då vi gick ut sa Katarina ”Den här begravningsbyrån vill jag ska ta hand om min begravning”.
    Kontakten med Sofie via mail, sms, telefon och besök har alltid känts välkomnande och aldrig stressande.
    Med många varma och vänliga hälsningar från Ronny Lilja
    2022-09-17 Verifierad kund
    Sofia mycket trevlig och inkännande. Hjälpte oss med det vi ville ha hjälp med!
    Vill gärna anlita er igen om behov finns!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Hej mitt mottagande av Karina var helt fantastiskt en person som engagerar sig verkligen för de sörjande.En upplyftande glad förtroende ingivande person som vill väl i sorgen efter en avliden människa.En mycket bra talare som beskriver den avlidne i kort och fint anförande.Sammanfattningen är en mycket bra begravningsbyrå.Det som gjordes var en jordbegravning med tal och musik .Tack Götmars för allt Mvh Stefan.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Vi kontaktade Götmars till begravning. Har haft kontakt med Götmars Askersund 3 ggr på 3 år. Vi har blivit väldigt bra bemötta alla gånger . Trevlig personal . Fixar önskemål man har .
    2022-08-15 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med snabb handläggning och utmärkt bemötande av Götmars representant i Askersund .Kan varmt rekommendera dem .Det gällde en begravning med allt vad det innebar av arrangemang.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Köpte begravning. Carina lotsade oss igenom detta svåra på ett jättefint och lugnt sätt. Vi är supernöjda med bemötandet o hjälpen!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Fantastiskt fint bemötande och ett otroligt gehör för hur vi ville genomföra ceremonin i kapellet och vilken musik och utsmyckning vi ville ha. Vi hade ett väldigt fint avsked och fick stöd och hjälp genom hela begravningen. Vi fick hjälp att välja allt från kista, bårtäcke, blommor, urna och uppföljning på allt under tiden innan begravningen. Stort tack till Göthmars för ett fint och minnesvärt avsked.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Jättenöjd. Karinas bemötande är alltid proffsigt och empatiskt.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Jag tycker att det fungerade bra och ett fint bemötande