Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

En del av Götmars www.gotmars.se
  • BadgeThreeYears
Ring 0586-404 57 Dela

1 november 2022 bytte Skagerstrands namn till Götmars. Vi är samma personal, i samma lokaler, som ger dig samma personliga service. Välkommen till Götmars! Vi finns nära till hands när du behöver oss. Vi förstår att mista en anhörig är något av det tuffaste som kan hända. Därför har vi professionella medarbetare som hjälper...

61 omdömen om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Sedan starten hos Reco 2021

Carola E
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Enhättefin begravningsbyrå med så fint bemötande av MALIN . TACK Malin du är en fin person tacksam för all hjälp och din lyhördhet Mvh Carola

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Carola. Tack för ditt omdöme om oss i stort och i synnerhet om vår Malin. Vi vill också tacka för att vi gavs förtroendet att stötta i en tuff tid i livet. Varma hälsningar

Susanna J
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vänligt bemötande med värdighet vid hämtning av avliden. Vackert o fint ordnat vid begravningen. Bra hjälp med bouppteckningen. Fin återkoppling efteråt. Susanna

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Susanna och stort tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss att höra att vår hjälp varit bra. Tack för att vi fick förtroendet. Allt gott

Emma T
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Super bra bemötande av Malin och vi har fått jätte bra hjälp med begravningen och allt runt omkring.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Emma och tack för dina ord om oss och särskilt om vår Malin. Det känns fint att höra av vi hjälpt till på ett sätt som passat er. Tack för att vi gavs förtroendet att vara ett stöd i en svår period. Varma hälsningar

Monika G
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Besökte Götmars på grund av min mammas bortgång. Blev fantastiskt bra bemött av Malin som var en trevlig varm o omtänksam person. Trevlig o fin miljö. Går gärna dit igen för att samtala med Malin. Begravningen blev så fin med hennes proffsiga hjälp, o allt annat som var med den. Anlitade också Ann-Louise, men tyvärr så sågs vi bara en gång, på grund av att hon var sjuk. Men vi har också telefonkontakt, och hon skall också göra deklarationerna nästa år. Känner mig mycket trygg med henne. Vill säga tack o rekommenderar Götmars till alla. Monika Gustafsson

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Monika. Tack för dina mycket värmande ord om Malin och Anne-Louise. Det känns fint att vi har kunnat möta era behov, och kunnat ge ett bra stöd. Bästa hälsningar

Rikard E
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Bra bemötande trevlig och kunig personal

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Rikard. Så fint att höra att vi gett ett bra stöd till er, och tack för att du valt att lämna ett omdöme. Bästa hälsningar.

Marie A
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Mkt bra, proffs och omtänksamt

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Marie. Så fint att du valt att skriva om oss, det betyder mycket. Vi tackar för att vi fick hjälpa er. Bästa hälsningar.

Lena A
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Mycket professionellt och personligt bemötande.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Lena. Tack för ditt fina omdöme om oss, det betyder mycket. Vi känner tacksamhet för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar

Christer V
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Absolut ingenting att anmärka. Bra bemötande och bra genomfört - inget mer att tillägga- mvh Christer Wikström

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Christer. Vi tackar för ditt omdöme, för att du tagit dig tiden att skriva och även för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Maino J
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vi anöriga har blivet oerhört väl bemötta så vi känner oss väldigt tacksamma

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Maino. Varmt tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns fint för oss att höra att vi bemött er på ett sätt som känts bra. Tack för att vi gavs förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Tomas R
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Bemötandet var mycket bra, från början till slut. Våra förväntningar uppfylldes och till och med, på flera sätt, överträffades. Vi har inte jämfört priset för bouppteckning med konkurrerande aktörer. Känslan är att er service var dyr. Tjänsten var en begravning.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Tomas! Stort tack för din recension och för att du ärligt delade med dig av dina tankar! Det är mycket värdefullt för oss att få återkoppling på vårt arbete. Vår målsättning är att ge våra kunder väldigt bra service vilket innebär att vi lägger ned en hel del tid och arbete just för att infria, och helst överträffa de förväntningar som finns på oss. Vi förstår helt och hållet att det är svårt att veta vad en begravning eller juridisk rådgivning kostar. Det är för de flesta av oss något man inte köper ofta, och det...

Anette B
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

De var väldigt hjälpsamma o trevlig personal

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Anette. Så fint att höra att vi kunnat hjälpt till på ett sätt som passat dig. Tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme och tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Allt gott

Mats H
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Mycket bra, kände att Götmars kan man lita på. Hade inga speciella förväntningar, allt gick bra. Toppen, 100% nöjd. Dom fixa som vi ville ha det, plus mer. Bära kistan telexempel.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Mats. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Att vi hjälpt er på ett sätt som känts tryggt känns gott att höra. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Gun L
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Mycket bra bemötande och kunnande! Vi fick hjälp med hela planeringen av begravningen och begravningsdagen. När vi gick dit visste vi inte vad vi skulle göra för att planera begravningen! När vi gick hem kände vi att vi fått hjälp med allt och att det var klart med allt som behövde göras! Fantastiskt skönt! Allt visade sig också fungera bra (dödsannons, blommor, programblad och allt annat). Även efteråt kontaktade Malin oss för att höra om allt gått bra mm! Vår upplevelse är mycket positiv! Allt var perfekt! Med vänlig hälsning, Gun Löfroth

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Gun. Tack för ditt fina omdöme. Det känns så bra för oss att få höra att vi uppfyllt vårt mål, att vi bemött er på ett sätt som känts tryggt och förtroendeingivande. Tack för att du tagit dig tiden att skriva och för att vi gavs förtroendet att hjälpa till i en tung period i livet. Varma hälsningar

Mikael S
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Mycket bra service och genomförande av begravningen, tack🙏🏻

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Mikael. Tack för ditt fina omdöme om oss, vi är tacksamma över att vi fick förtroendet att hjälpa till med begravningen. Allt gott.

Mats J
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Mycket bra bemötande och professionell inställning. Enkelt att tillsammans arbeta fram en helhet i en känslig process.. Tack!

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Mats. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det känns bra att få höra att vi lyckats hjälpa till på ett sätt som passat er. Tack för att vi fick förtroendet. Varma hälsningar

Kerstin K
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Mammas begravning blev precis som vi tänkt oss. Vi har hela tiden blivit trevligt bemötta. Allt har fungerat perfekt.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Kerstin. Det känns fint att höra att vi kunnat bemöta er på ett bra sätt i er sorg. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Vi vill också gärna tacka för att vi fick förtroendet. Varma hälsningar

Mariana G
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Finns inget att anmärka på. Mycket bra bemötande!

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Mariana. Tack för ditt omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss att få en återkoppling. Allt gott

Anna N
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Toppenpersonal. Vänliga, proffsiga och kunniga.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Anna. Vi tackar för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Det känns gott att höra att vi hjälpt till på ett bra sätt. Varma hälsningar

Lena O
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej. Jag och min syster miste vår mamma för ca 2 månader sedan. För oss var det självklart att välja er. Vi bor i Rudskoga och känner Malin och har hört så mycket gott om henne. Från första besöket hos oss till begravningen var avslutad har allt gått så bra. Det vi särskilt uppskattade var att Malin åkte till mammas hem med urnan, 1,5 km från kyrkan och lät henne ta farväl av Labacka en sista gång. Malin besitter kunskap, lyhördhet och empati. Var rädda om henne.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Lena. Tack för dina mycket värmande ord om oss, och specifikt Malin. Vi tackar så mycket för att vi fick ert förtroende att hjälpa till med planering och genomförande av er mors farväl. Bästa hälsningar från oss.

Lisbeth C
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Det är alltid svårt när anhöriga avlider men tack vare Malin Jansson på Götmars klarade vi veckorna från dödsfall till begravning bra. En underbar människa som kunde känna hur vi mådde o anpassade sig utifrån det. Malin har verkligen rätt arbete. Hon kunde allt det praktiska o lotsade oss igenom varje fråga som kom upp., empatisk o fin person. Kan inte nog rosa henne men hon var så värdefull för oss.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Lisbeth. Tack för dina fina ord. Det värmer oss verkligen att vi, och särskilt Malin Jansson, hjälpt er i er svåra sorg. Vi arbetar hela tiden för att uppnå en känsla av att de som kommer till oss blir sedda och hörda. Det känns bra att ni känt just så. Tack för att vi fick förtroendet och för att du tagit dig tid att skriva. Varma hälsningar

Monica G
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Proffsig byrå med kännedom om florister och restaurangkök , Ambitiös personal som ser till att tekniken fungerade.. Alltid tillgängliga per telefon. Snabb återkoppling. Så nöjd med denna fina begravning. Hälsningar Monica

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Monica. Tack för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Härligt att höra att vi lever upp till de förväntningar man ska kunna ha på en begravningsbyrå. Tack för att vi fått förtroendet att hjälpa till i en svår tid. Varma hälsningar

Onerva S
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vänligt och professionellt bemötande.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Onerva. Tack för dina ord och för att du tagit dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss. Vänligen

Magnus R
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Mycket bra allting från genomförande, mottagande och efter kapitlet.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Magnus. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva. Det betyder mycket för oss. Tack också för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar

Sandra N
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Omtänksamma, förutseende, ordnar och ger råd om allt som man inte själv tänker på i en svår stund. Otroligt professionella.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Sandra. Tack för dina fina ord om oss. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Varma hälsningar

Tuula B
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vi blev vänligt bemötta och fivk den hjälp vi behövde. Skönt att kunna anlita er som kunde hjälpa oss rådvilla. Götmars har levt upp till våra förväntningar. Vi köpte begravning, kista och allt som hör till. Blommorna var fantastiskt fina. Vi alla var mer än nöjda att mamma fick en fin och värdig begravning.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Tuula. Tack för de fina orden du skrivit om oss. Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa er med planering och genomförande av begravningen. Varma hälsningar

Kerstin G
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

VÄNLIGT, VÄRDIGT, DELTAGANDE OCH KUNNIGT.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Kerstin. Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi är tacksamma över att vi fick förtroende att hjälpa till med begravningen. Varma hälsningar

Aina S
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vi blev väldigt bra bemötande när vi kom , vi hade hört om att ni var så bra av andra och att personal var så tillmötesgående. Vi köpte allt till en begravning.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Aina. Tack för ditt omdöme. Det betyder mycket för oss att du tog dig tiden att skriva. Vi tar med oss dina ord i vårt fortsatta arbete. Allt gott

Stina P
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Ett värdigt och fint bemötande från första samtalet. Förväntningarna vi hade levdes upp till och med stor omtänksamhet. Frågor vi hade kunde besvaras och vi upplever att allt blev så väldigt smidigt. Efter begravning gjordes bouppteckning som vi också blev nöjda med.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Stina. Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden att skriva.. Det betyder mycket för oss i vårt fortsatta arbete med att ge god service i en svår tid. Varma hälsningar

Lena E
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vi blev väldigt väl bemötta och företaget levde verkligen upp till våra förväntningar. Det blev ett värdigt avslut för vår pappa.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Lena. Tack för dina ord. De betyder mycket för oss att höra att vi hjälpt er på ett sätt som gjort att ni känt er väl omhändertagna. Tack för att du tog dig tid att skriva. Varma hälsningar

Maud T
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Fick fin hjälp och bemötande. Allt fungerade optimalt Bra stöd och bra ordnat under begravningscermonin och vid graven. Även efter vid med måltiden. Tack Malin

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Maud. Tack för ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss att få denna återkoppling. Tack också för att du tog dig tiden att skriva. Allt gott

Stina V
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Jag tycker att vi fick ett varmt och proffsigt bemötande. Mammas begravning, dödannons och allt runt omkring blev väldigt fint och precis så som vi tänkte oss. Kan varmt rekommendera Götmars.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Stina. Tack för dina vänliga ord och för att du tog dig tiden att skriva. Fint att höra att vi hjälpte er på ett bra sätt i er sorg. Allt gott

Eva F

Snabba och hjälpsamma. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Eva. Tack för ditt fina omdöme. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Jan H
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Bra bemötande, snabba och tydliga besked/svar. Kort och gott: Mycket bra!

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Jan. Tack för dina fina ord. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Magnus S
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Idel lovord från min sida angående allt som hade med min fars begravning att göra, från första kontakt till avslut. Professionellt och samtidigt mänskligt bemötande och agerande, även i detaljer. Kan bara hålla med kompisen kyrkomusikern: "De är klockrena"

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Magnus. Tack för dina fina ord om oss, det betyder mycket. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Bästa hälsningar.

Ann-Charlotte J
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vi anlitade Götmars/Skagerstrands vid planering och genomförande av begravning. Då jag tidigare har haft kontakt med Malin också då vid planering av begravningen så var valet lätt. Mycket proffsigt bemötande och goda samtal. Skulle prata gott om Degerfors kontoret om någon i min närhet skulle behöva råd/hjälp vid tex begravning.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Ann-Charlotte. Tack för ditt fina omdöme, och fina ord om vår Malin. Vi är tacksamma för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Mariann K

Vi är 100 procent nöjda. Malin var en så underbar person så tillmötesgående

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Mariann. Tack för ditt fina omdöme, och fina ord om vår Malin. Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Berit F
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Bra bemötande av personalen när vi planerade begravningen. Eftersom vi anlitat byrån förut så kändes det bra att ta er igen. Det vi kommit överens om angående begravningen tycker vi att ni levde upp till. Som jag skrev här ovanför, så är vi mer än nöjda

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Berit. Tack för ditt fina omdöme. Det känns fint att vi har kunnat hjälpa er på ett bra sätt. Bästa hälsningar.

Anna E
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vi blev fint bemötta och lyssnade till så att vi kände frihet att utforma begravning precis som vi ville ha den. Inga krav eller måsten. Lätt att ta kontakt och bemötta med respekt. Ett gott betyg! Vi köpte kista och kistdekoration. Fick hjälp med kontakt med pastor och kantor och kyrkogårdsförvaltning. Hade personal med på själva begravningen. Kremering. Lämnade in egen urna för askan inga problem.

Svar från Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Hej Anna. Tack för ditt fina omdöme om oss. Vi tackar även för att vi fick förtroendet att hjälpa till. Varma hälsningar.

Ulla Ö
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vi blev så fint mottagna på Götmars i Degerfors. Allt blev så fint å perfekt som vi ville ha det. Tack Malin på Götmars.

Nina L

Enkelt och familjärt bemörande

Susanne A
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Bra bemötande och utförande och inlyssnande till oss.

Ann-Margret K
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Mycket fint bemötande. Upplevde att vi gick god hjälp att arrangera begravning och allt däromkring så att det blev som vi ville ha det. Har bara gott att säga om Götmars och Malin som var vår kontakt där.

Inger N
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Det var min mammas begravning och vi hade varit i kontakt begravningsbyrån vid pappas bortgång. Jag ringde och frågade efter en medarbetare som jag vet bor i vår socken och hon kunde komma på besök när vi syskon plockade i mammas rum på äldreboendet. Allt sköttes på ett tillmötesgående och mjukt sätt och hon hade med sig allt vi behövde för att kunna bestämma allt inför begravningen. Sedan hade vi kontakt via mejl en gång försatt stämma av någon detalj och vi blev uppringda kvällen innan. Det blev en fin stund med vår mamma och hennes närmaste. Mvh Inger Niklasson.

Marita J
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Bra bemötande både av begraningsförrättaren och boupptäckaren.

Johan W
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vår upplevelse av Götmars var blandad. Besöket i Degerfors var väldigt bra med bra information och vi blev hörda om vad vi ville. Sen var dom väldigt tålmodiga där med alla ändringar vi ville göra. Bodelningen, som skedde över teams var däremot inget vidare. Vi tyckte samtliga syskon att det var rörigt, sammanställningen stämde inget vidare och prishöjningen från beräknade 9000:- till 12000:- kändes helt omotiverad.

Cajsa J
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vi blev trevligt bemötta.Då vi anlitat företaget tidigare visste vi att det var ett bra företag, Vi hade hjälp med begravning och även bouppteckning. Vi upplevde personalen som mycket proffsiga /cajsa

Ingemar J
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Vänligt och värdigt bemötande. Alla förväntningar och önskemål blev uppfyllda till min belåtenhet.

Anita S
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Mycket bra bemötande. Även uppföljning var bra.

Madelene H
Skrev om Götmars Degerfors f.d Skagerstrands

Träffade jurist för bouppteckning. Mycket nöjd med den hjälpen.

Arie-louise B

Trevligt bemötande. Förväntningarna infriade. Begravning