Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Snittbetyg
4.8
Ring 0300-52 04 47 Dela

Om företaget

Välkommen till Kungsbacka Begravningsbyrå! Vi är en auktoriserad begravningsbyrå vilket betyder att vi jobbar enligt Sveriges Begravningsbyråers Förbunds krav på kvalitet. I och med vår långa erfarenhet inom begravningsbranschen har vi mött många människor i sorg. Vi kan hjälpa dig med att planera begravning, bouppteckning,...

578 omdömen om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 578 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Ann-Louise L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Fick ett mycket fint och professionellt bemötande när vi kom till begravningsbyrån. Fick hjälp och svar på våra frågor och återkopplade snabbt när vi behövde svar inför vår pappas begravning. Kändes lugnt och tryggt, så bästa hjälpen.

Lasse A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

En mycket välskött begravning, vänligt och proffsigt bemötande

Lisbeth L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Lugnt o fint bemötande de gånger vi var där. Proffsigt med god erfarenhet i känslofulla stunder.

Lotta B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Fantastiskt bra hjälp och stöd i alla delar. Bemöttes med värme och omtanke, vilket var mycket värdefullt, i all sorg.

Barbro T
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev bemötta med respekt och värme! och empati! De var proffsiga och hjälpte oss med allt, över förväntan! Tack vare deras lyhördhet så blev begravningen ett mycket vackert minne🤗😍 TACK Tina och Magnus

Sylvia N
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket omhändertagande och personligt. Kände oss trygga

Björn E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Min upplevelse är väldigt bra. Jonas gjorde det väldigt proffsigt och enkelt för oss i en svår stund. Vi är väldigt nöjda med kungsbacka begravningsbyrå

Eva-Rosita N
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Köpte kista, urna dödsannons genom Kba begravningsbyrå+ samtal med Tina, hjälp med hämtning och körning av den döda och hjälp vid begravningen. Mycket nöjd med bemötandet! Det enda som känns helt fel är att det är alldeles för dyrt att dö!! Eva-Rosita ( kusin till den döda).

Anna H
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Fantastiskt bemötande för oss i sorg. Jonas visar så mycket hänsyn och empati och man känner sig alltid trygg att han ska göra begravningen till en fin stund!

Patrik E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Härligt bemötande och genomförande med öga och öra för detaljer. Stort tack för att ni gjorde min fars begravning så fin. /Patrik Einarsson

Susanne P
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bemötandet av Kungsbacka Begravningsbyrå har vart de bästa. De har uppfyllt de mesta av mina förväntningar. Underbar service och om händetangande. Pga min situation har de inte kunnat hjälpa mig med allt. Men är så tacksam för allt de gjort. TACK till alla som jobbar där.

Monica A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Professionellt och personligt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor.

Staffan M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bra bemötande, allting funkade…programblad, blommor, mammas annons. Tack för ett bra jobb Jonas B.

Sven S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi fick ett otroligt fint bemötande och en mycket fin och varm begravning.

Roland Hugo M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Väldigt bra bemötande och professionellt utfört arbete vid en anhörigs bortgång.

Gregor L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi fick hjälp med begravningen, bouppteckning och arvskiftet. Under hela processen fick vi ett trevligt och professionellt bemötande.

Jonas Ö
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Behagligt bemötande och lyhörda. Tackar Jonas B för sitt engagemang i vår väns bortgång.

Lisa E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Trots svår och tung tid så tog Tina fint hand om oss och vägledde oss genom hela processen. Det kändes väldigt tryggt.

Christel O
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

ok goda råd o trevligt bemötande

Inger O
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Allt kändes så fantastiskt bra.Hade aldrig trott att det skulle vara så lätt.Fick ett underbart bemötande. Lystnade och förstod så bra.Kortet i kyrkan var sååå fint,Allt kändes så bra.Jag har berättat för många hur bra jag tycker Kungsbacka begravningsbyrån är.

Tarja K
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket bra bemötande och väl du igt kunniga

Rose-Marie J

Jättebra. Inget att klaga på. Proffsigt

Eivor P
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Ett mycket fint bemötande som ingav förtroende. Fick bra information om olika tjänster som erbjöds och inget som kändes påtvingat. Vi kände oss fria att själva bestämma. Man förväntar sig att få hjälp med dom frågor och funderingar man har kring begravningen. Vi upplever att vi fått all den hjälp som vi hövde och på ett mycket bra sätt.

Jeanette J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi fick ett mycket varmt och proffesionellt mottagande. Har känts tryggt och bra hela vägen. Jättefin ceremoni och arrangemang. Så vi är jättenöjda med allt.

Marie J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Väldigt fint bemötande! Kontinuerlig uppföljning. Lätt att samarbeta med.

Elisabeth R
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Väldigt fint bemötande och fint stöd i vår sorg

Helene B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev bemötta på ett väldigt tillmötesgående sätt. Allt var strukturerat och förberett. Inga förväntningar. Allt gick snabbt och smidigt. Vi köpte begravningstjänst.

Maisie A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bästa tänkbara, helnöjd. Även med vår präst Christina Wannebo.

Britt F
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket bra bemötande hela vägen. Professionella men ändå personliga. Självklart val eftersom vi tidigare anlitat dem.

Anna V
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev mycket väl bemötta, informerade, omhändertagna genom hela begravningen för min älskade pappa. Det blev precis som vi, och pappa, hade önskat. Särskilt tack till Jonas Bertilsson!

Marianne S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bra bemötande trevlig och hjälpsam personal

Katarina G
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Trevligt bemötande. Lyhört inför våra tankar och idéer om begravningen. Och begravningen blev väldigt fin tyckte vi hela familjen. Tack!

Mats K
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bemötandet var bra och upplysande om alla formaliteter.

Karin N
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Blev så varmt och fint bemött.Hade ingen erfarenhet och därför inga förväntningar men det kunde inte ha blivit bättre. De är lyhörda, tillmötesgående och kommer med .många förslag och goda råd. Jag lade med full trygghet hela begravningen och allt som hade med den att göra i deras händer,även bouppteckningen.

Kerstin S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Omtänksam, respektfull. Lättade vår sorg med en aning humor. Rådgivande på ett bra sätt.

Eva J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Proffsiga i sitt bemötande och inlyssnande och rådgivande på ett mycket bra sätt!

Patric G
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Trevligt och professionellt uppträdande rakt igenom.

Margareta W
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bra och värdigt bemötande.Professionell och vänlig kommunikation.Fin begravning genom byråns goda kontakter och bra fingertoppskänsla. Förväntningarna var höga och infriades. Så gott som alla begravningsgäster har framfört hur finstämd och gripande begravningen var med en fantastisk präst, rörande musik och härliga musiker. Alltså ,bara goda omdömen.

Hans A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Varmt och välkomnande, trevlig och lyhörd personal. Allt man kan önska av en begravningsbyrå. Tack!

Ulf B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi bemöttes på ett respektfullt och professionellt sätt. Lugnt och tryggt. Genomförandet av begravningen blev ett mycket fint sista farväl. Utomordentligt bra genomförande. Det enda mindre bra var Cynk som i efterhand kändes som falsk marknadsföring. Vi fick inte ut något alls av detta.

Lena W
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Jag är mycket nöjd med bemötande av Jonas. Första gången jag kommit kontakt med en begravningsbyrå och jag hade många frågor hur allt går till. Jonas svarade på alla och verkligen hjälpte oss genom denna jobba stund kring min pappas bortgång. Enda som vi missade var när de skulle ringa för pappa i kyrkan någon dag efter bortgången. (Minns inte vad det heter) Mamma fick info på mail men då mamma inte läser mail och var i sorg skulle den informationen kunnat ske personligen så att man kan se att mottagen verkligen fått informationen....

Birgitta E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Som nybliven änka och med stor sorg i hjärtat upplevde jag att jag blev bemött på ett både vi värdigt, deltagande och professionellt sätt. Allt har fungerat perfekt. Begravningsakten blev en mycket vacker och minnesvärd ceremoni.

Inta W
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Ett mycket varmt bemötande och ett mycket välutarbetat koncept över vad man kunde välja mellan Ett verkligt stöd. Det kändes enkelt att välja mellan olika förslag Allt det praktiska skötte begravningsbyrån utomordentlig bra.

Kerstin K
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Möttes av en långhårig man med hästsvans. Visade ingen empati. Skyndade på mina beslut o ville snabbt få till en annons samt val av urna. Kändes helt fel att han skulle göra en borglig begravning av min 94 åriga mamma. Vi valde att avstå ceremoni pga av honom och gör en egen sammankomst. Askan ska spridas i minneslund så vi får ju inte vara med.

Martin L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Professionellt, ödmjukt & insiktsfullt.

Sophie C
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Effektivt ” like a clockwork”, säljande. Jag hade inga förväntningar. Det gäller att hålla huvudet kallt… Som kund är man sårbar i den här situationen. Lite för mycket konventioner som stöd för säljet för min smak.

Göran K
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Fint mottagande och väl utfört arbete.

Roland J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Allt var helt perfekt. Även hjälpen i kyrkan var jättebra.

Eva-Britt M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi fick ett värdigt avsked av vår älskade familjemedlem. Mycket professionellt bemötande och stort engagemang.

Birgitta M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi visste sedan tidigare hur bra man blir omhändertagen då vi anlitat er redan 1976 och det var precis lika bra nu 47 år senare. Allt som omfattar vårt sista avsked till min make och våra två flickors far har blivit ett ljust minne mitt i den stora sorgen. Kista, blommor, tacktalet och sedan även bouppteckningen blev vi väl bemötta.

Filtrera omdömen