Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Läs vad 46 kunder tycker om Kungsbacka Begravningsbyrå AB 2

2022-01-14
    Trevligt bemötande. Den representant vi fick var ny i jobbet och det sa han också. Men han skötte det ganska bra ändå. Det märktes att han gjorde sitt bästa.
    2022-01-14
    Bra bemötande
    Jag var utomlands vid dödsfallet men fick en bra hjälp och kontakt.
    2022-01-12
    Bra bemött tycker jag. Inga speciella förväntningar mer än ett korrekt utfört arbete, och det levde dom upp till. Magnus Gunnarsson gjorde ett gott och noggrant arbete. Denise som skötte bouppteckningen likaså. Dom skötte hela arrangemanget angående begravningen väl.
    Professionella och inlyssnande.
    2022-01-12
    Mycket fint bemötande och blev lyssnad till ang mina önskningar hur begravningen skulle vara.Det blev precis så ljust och vackert som vi förväntat oss. Många som var närvarande har senare sagt att det var en fin och personlig begravning. Familjen är 100% nöjda med alla tjänster och arrangemang runt begravningen.
    2022-01-12
    De är personliga, hjälpsamma och trevliga. Allting går smidigt. Jag har anlitat dem flera gånger för att de är så bra på strukturen
    2022-01-10
    Kan bara rekomndera detta företag. Mycket bra.
    2022-01-09
    Allt var bra,bemötande,genomförande och uppföljning.
    2022-01-07
    Mycket fint och varmt bemötande inför och i samband med begravning. Professionellt men samtidigt personligt. ALLT var bra.
    2022-01-07
    Snabba svar, bra förmåga att anpassa sig till mig som kund. Korrekt, tydligt, lösningsorienterade, tydligt att de hade erfarenhet.

Jag är inte van vid att ta hjälp eller att folk fixar saker åt mig men det kändes tryggt o skönt.
    2022-01-07
    Vi har aldrig behövt anlita en begravningsbyrå innan så detta var vår första gång. Fick jättebra hjälp med allt. Bra förslag o tankar som vi kunde gå igenom o sen bestämma oss för hur vi ville göra. Trevliga killar o tjejer som kände av och tog in vilka vi var.🙏🏻🙏🏻
    2022-01-07
    De var fina i sitt bemötande. Vi gjorde det mesta själva till begravningen och då känns deras avgift lite hög, men så är det nog hos alla tänker jag.
    2022-01-07
    Väldigt trevlig och kunnig personal.Fick hjälp med allt som vi behövde
    2022-01-07
    Proffs som jobbar där.Enkelt bara konkreta fakta,vet precis vad som behövs.
    2022-01-04
    Vid min mammas begravning fick vi god hjälp av begravningsbyrån. Ett trevligt och korrekt bemötande, god vägledning och väldigt fint genomförd ceremoni.
    Vi är mycket nöjda och kan rekommendera andra till byrån.
    2021-12-29
    - Mycket bra
    - Mycket bra
    - Begravning
    2021-12-27
    Jag upplevde - och förväntade mig - värdighet , lugn och stöd i en svår stund.

Stort tack för ett proffsigt och varmt bemötande! <3
    2021-12-27
    Bra bemötande, har anlitat företaget innan. Trevlig och uppskattad fotobok.
    2021-12-27
    Mycket nöjd. Har tidigare erfarenhet av byrån.
    Vi fick fantastiskt stöd och hjälp med vår mammas begravning samt bouppteckning.
    All personal är mycket kunniga och professionella.
    Bedriver sin verksamhet ifrån en vacker byggnad vilket även höjer upplevelsen.
    2021-12-27
    Mycket nöjd med allt från första mötet till att begravningen var klar.
    Professionellt
    Ödmjukt
    Omhändertagande

Vi bytte hastigt begravningsbyrå och utan krångel kunde ni ta emot oss samma dag, otroligt flexibla. Ni gjorde en tung dag väldigt fin.
    2021-12-26
    Jag är så glad att jag valde er. Kunde inte ha blivit bättre på något sätt. Tack snälla ni för all hjälp.
    2021-12-26
    Vi fick ett mycket bra och personligt bemötande i samband med vår mors bortgång och begravning. De var mycket hjälpsamma och lätta nå för frågor under processens gång.
    2021-12-26
    Välbemött från första samtal. Erbjuds ett stöd och hjälpande hand som jag och min syster inte klarat oss utan
    2021-12-26
    Underbart fint och proffsigt bemötande.
    De levde med råge upp till våra höga förväntningar.
    2021-12-26
    Är väldigt nöjd,blev enligt förväntan.
    Speciellt tack till Magnus som gjorde skillnad❤
    2021-12-26
    Första kontaktens känsla borgade för en fortsättning. Detta bekräftades i varje del därefter. Där KBB:s genuina ansträngning att göra det so måste göras, upplevdes för oss anhöriga alltid som rätt och med stor värdighet.
    Stort tack till alla, där Jonas Johansson varit ett speciellt stöd - tack, Jonas.
    Tjänster: Förutom omhändertagandet och den fina ceremonin på Hemmet, begravningsceremoni o arrangemang, kontakt med Kyrkogårdsförv. rörande gravrätt, schemaläggning och transporter samt deltagande vid de olika tillfällena har KKB:s erfarenhet varit ovärderlig. Köp: Kista + Urna. Så fint skött.
    2021-12-26
    Vi blev bemötta både proffsigt och värdigt. Köpte hela paket kring en begravning.
    De uppfyllde våra förväntningar och ordnade allt vi önskade.
    2021-12-25
    Jag har kontaktat begravningsbyrån i samband med 2 st.
    dödsfall.Man har skött allting inkl. begravningar och bouppteckningar på ett både värdigt och utmärkt sätt.
    Personalen sätter verkligen kunden i centrum.
    2021-12-25
    Fullständigt enastående! En fullkomligt perfekt service ända från första stund jag tog kontakt efter det min hustru avlidit.
    Vänligen
    Lennart Lidholm
    2021-12-25
    På ett fantastiskt sätt balansera känslor och det affärsmässiga.
    2021-12-25
    Fint och inkännande bemötande. Lyhördhet för förväntningar och bra återkoppling vid frågor.
    Vi är mycket nöjda med Sebastian Bagger som hjälpte oss.
    2021-12-25
    Fantastiskt bemött, då vi visste att mamma gått ur svenska kyrkan och att vi då var tvungen göra alt själv. Detta kändes jättesvårt, men blev sååå bra. Vår officiant var ung, men såå duktig. Han läste en dikt, pratade om vår mamma som han fått till sig via blomsteraffären. Alla mammas gamla kompisar ville ha en likadan begravning för de tyckte den blev helt underbar. Reaktionerna blev, kan man göra så fint. Det blev våra ord om mamma och inga ord från någon som inte kände henne. Jag vill också ha en sådan begravning. Tack Kungsbacka begravningsbyrå för den fina fina begravningen.
    2021-12-25
    Jättebra hjälpsamma löste allt på ett smidigt sett från början till slut
    2021-12-25
    Ett mycket proffesionellt bemötande där varenda detalj tänktes på och gicks igenom för att allt skulle bli perfekt.
    2021-12-24
    Proffsigt och empatiskt bemötande vid begravning
    2021-12-24
    Yrkesmässigt och personligt i topp.
    2021-12-24
    Bre bemötande, vi fick precis efter våra önskemål.
    Begravning.
    2021-12-24
    Jag har anlitat dom i alla tjänster. Personalen är mycket proffsigt i allt dom gör
    2021-12-24
    Mycket trevligt omhändertagande och jag upplevde att man lyssnade på oss på ett mycket positivt sätt, man försökte inte göra något extra utan var mycket lyhörda. Högsta betyg.
    Tack för en mycket fin begravning.
    2021-12-24
    Hjälp och förslag i vår svåra stund. Det blev en fin begravning
    2021-12-24
    Vi blev väldigt väl bemötta, en stor eloge till Magnus.
    Begravningen var väldigt fin och kistan med blommor mycket stiligt.
    Promenaden till sista vilan med de sex herrarna som bar kistan hade mamma varit mycket nöjd med.
    2021-12-24
    I samband med min frus bortgång blev jag rekommendera att kontakta Kungsbacka begravningsbyrå för hjälp.

Hela processen sköttes galant. Jag och våra barn kunde koncentrera oss på vår sorg fullt ut. Vår kontaktperson, Jonas, var ansvarstagande och ödmjuk. Vi är så tacksamma för den hjälp vi fick samt den fina, värdiga och minnesvärda begravning av vår älskade fru/mamma.
    Tack!
    2021-12-24
    Kungsbacka Begravningsbyrå is outstanding; I do not think that a very sad job, for all, can be done better. Their experience shines through the job they do.

They made my sorrow a little easier to carry - and I thank them for that.
    2021-12-24
    Vi blev varmt och empatiskt bemötta i vår stora sorg.
    2021-12-24
    Man blev behandlad med stor respekt och omsorg , lyhörda, vi kunde enkelt välja präst, samlingslokal, musik, allt blev väldigt fint och bra . bra människor på rätt plats 10 av 10 poäng
    Roy Carlsson