Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

En del av Ringabyråer www.ringabyraer.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Agenda Begravningsbyrå! Hos Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik hjälper vi dig med allt från rådgivning inför begravning till om ni behöver en sångsolist i vad som kan vara en väldigt svår tid, då finns vi där som stöd för er. Våra besökstider är mån-ons 10:00-15:00 Torsdagar och fredagar når ni oss per telefon eller på plats enligt överrenskommen tid.

84 omdömen om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Torsten U
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Han har en lugnande inverkan på anhöriga och är pedagogisk. Minnesstunden efter Inger skötte han bra och musiken var väldigt bra

Anna-Lena L
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Väldigt bra bemötande. Skönt att han ordnade allt. Blommor, sång och musik vid begravningen. Han ordnade annonser Allt fungerade Väldigt bra. Jag är väldigt nöjd med Agenda Begravningsbyrå.

Hanna L
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Arve är magisk! Känner av sin publik. Trevlig. Till och med åkte hem till min 90 åriga mormor så hon slapp ta sig till byrån. För att göra en dödsannons

Ingela A
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Det var en fantastisk fint bemötande på alla sätt och vis. Vår familj är så tacksam och nöjda.

Sophie R
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Blev mycket nöjd med bemötandet först i telefon vid första kontakten och därefter lika nöjd vid besöken. Kändes tryggt och lättsamt i samtalen. Vi använde Arve som höll i hela begravningen från att ordna med blommor, annons i tidningen, ordna med fika efter begravningen, officiant vid begravningen, sjöng sånger . Jag skulle varmt rekommendera Agenda Begravningsbyrå och Arves ceremoni &musik .

Irene S
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Ett fint bemötande dessutom proffesionellt. Fint ordnat i kyrka. Vi är helnöjda

Enar E
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Tack för en mycket värdig och fin begravning med vacker och stämningsfull sång och musik.

Gunilla B
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Allt var fantastiskt bra från första stund, bra bemötande, allt blev precis som vi önskat det skulle bli. Kommer att rekommendera Agenda Begravningsbyrå när ens svåra stund har kommit.

Gabriella N
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Fantastiskt bemötande av Arve Solli som hjälpte oss skapa en fin cermoni för min mamma. Värdigt med omtanke och värme. Tusen tack!

Yvonne H
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Arve ingav ett lugn både på begravnings byrån och framför allt under begravningen. Han talade så fint om min mor och sjöng mycket bra. Förväntningarna blev presis som jag ville ha det.Eftersom vi hade haft Arve vid min pappas begravning så visste jag att han skulle göra en fin stund. Det jag köpte var en enkel kista med en fin blomuppsättning.Min mamma ville ha en enkel begravning och det fick hon

Björn Johan Gustav Ö
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Tillgänglig, respektfull och professionell. Rekommenderas varmt.

Mats S
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Mycket bra bemötande och tydlig trevlig.

Anneli J
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Det blev en ljus och fin ceremoni enligt alla deltagare som var med och jag är mycket nöjd över det bemötande vi fick och min mamma hade varit mycket nöjd med ceremonin också! Fina blommor, bra ordnat med musiken och ett fint ställe. Högsta betyg till Arve!

Lars N
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Vi köpte begravningshjälp av Agenda Begravningsbyrå. Allt fungerade väldigt bra och vi är mycket nöjda.

Björn W
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Bra bemötande samtliga av våra önskemål ett något sent uppfylldes, mycket bra :)

Anneli A
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Väldigt hjälpsam och tillmötesgående.

Eva L
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Så enkelt och fint allt funkade redan från början, var jag som valde Arve pga att jag vid andra av mina anhörigas bortgång valt honom.

Marita G
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Lätt att få kontakt med. Snabba svar.

Margareta Ö
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Väldigt bra bemötande, Arve var trevlig och hjälpsam med våra behov när vår anhörig gick bort.

Berith H
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Mycket nöjd med bemötande o engagemang samt stöd och tips bl a om psalmer av Arve. Även ceremoni och musik. Har erfarenhet av Arve vid tidigare begravning.

Rut G
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Arve väldigt ödmjuk och tillgänglig i stortsätt oavsett tid på dygnet vilket underlättade för oss, stort tack.

Hans J
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Vänligt och fint bemötande Ja Agenda levde upp till förväntningarna även denna gång Vi anlitade för begravning. Vi var mycket nöjda med allt de stod till tjänst med.

Gun Kristina S
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Mycket fnt bemötende vid förstq möte, känndes lugnt och tryggt vid planeringen av pappas begravning. Ett extra plus för "hundvakten" Kommer varmt rekommendera Agenda Begravningsbyrå-Arves cermoni & musik

Tarja J
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Mycket hjälpsam och trevlig person. Jag och sönerna tyckte att begravningen av min man blev precis som vi hade planerat och tänkt. Allt fungerade jättebra! Tack!

Catarina P
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Fint och tryggt bemötande, mycket fin solosång under begravningen,

Lena E
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Från första kontakten via telefon med Arve Solli kan jag bara ge de absolut bästa rekommendationer. Han var väldigt trevlig och lugn. Han lade ned mycket tid på att berätta och förklara för mig och min dotter då det var första gången vi besökte en begravningsbyrå. Både jag och min dotter var otroligt lättade och fick sån ro i kroppen när vi åkte därifrån. Allt från kista, blommor, solist, präst m.m blev precis som vi alla anhöriga önskat sig. Otroligt trevligt och respektfullt bemötande av samtliga.

Gunnar A
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Bra bemötande under hela tiden, det blev en otroligt fin begravning med sång o allt. VI kände oss omhändertagen och kände ett lugn att allt var ordnat och så var det också.

Ulrika R
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Mycket fint bemötande, begravningen med musik och minnesstund var jättefin!

Ulla L
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Vår upplevelse var att Arve var inkännande och tog våra önskemål på allvar. Han hjälpte oss med musikval och guidade oss rätt i för oss svåra beslut att ta. Ceremonin sedan, blev jättefin.

Maria N
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

De var tråkigt att jag behövde anlita dom... men eftersom min pappa ändå dog...Så var Arve den absolut bästa människan att utföra ceremonin för lilla pappa.

Anngreth N
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Trevligt bemötande och god hjälp. Bra info.

Kristin S
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Arve är ju fantastisk! Så fin och minnesvärd ceremoni!

Joanna M
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Ett helt fantastiskt bemötande och vi fick all hjälp som tänkas kan! Vi kommer att vända oss till Arve igen när det är dags för nästa begravning .

Maria H
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Vi blev jättefint bemött av Arve i våran sorg. Arve sjöng väldigt fint i kyrkan och prästen var väldigt bra. Alla vi som var i kyrkan tyckte att det var en väldigt fin och värdig begravning. Jag kan varmt rekommendera både Arve och prästen Frida. Med vänliga hälsningar Maria

Hans Göran G
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Det var ett trevligt mottagande och proffsigt utförande. En duktig sångare, alla vart överraskade hur bra sångare han var. Jag kan rekomundera denna begravningsbyrå.

Eila H
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Hjälpsamma, fint mottagande riktiga proffs Mycket nöjd

Stefan W
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Både proffsigt och trivsamt. Begravningsakten var också mycket bra arrangerad o genomförd!

Mats E
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Väldigt bra och personligt bemötande. Väldigt bra bollplank vid planering av begravningen, och väldigt bra omhändertagande och smyckning etc vid begravningen.

Tomas A

Proffsigt bemötande Allt flöt på

Niklas L
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Otroligt ödmjuk, lättsam och personlig begravningsbyrå. Arve förklarade procedurer lättsamt från början till slut på ett sätt som var enkelt att ta in även i en svår stund. Alltid lätt att få kontakt med via telefon eller mail. Arve är dessutom en riktigt duktig musiker både på sång och gitarr som bidrog med fin stämning till begravningen.

Inga-Lena S
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Bra bemötande och våra förväntningar vi hade klarades av galant! Fint arrangerat med bild, bil och blommor i kyrkan En fin upplevelse i en svår stund med sång o gitarrspel av Arve

Per J
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Riktigt bra från första mötet till musiken på begravningen Vi är supernöjda

Christer L
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Finns inget att klaga över, vi har använt Agenda Begravningsbyrån vid tre begravningar och allt har varit till belåtenhet, så det finns inget att klaga på.

Lars-Johan D
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Jättebra musik och framförande samt bemötande.

Hans B
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Bra och trevligt bemötande , bra genomgång om hela ceremonin

Kerstin N
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Bra service tryggt o enkelt vi fick verkligen allt o lite till

Rolf J

Proffsigt, personligt.helt enkelt toppen

Petra H
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Enkel och prestigelös kontakt. Snabb att återkoppla. Anlitade Arve för att ordna med mammas begravning och begravningsannons. Han spelade och sjöng två utvalda låtar på begravningen, jättefint!

marie h
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Fint bemötande. Kändes enkelt och ändå så värdigt. Och smidigt!! Snabb att återkoppla! Och Arve genomförde sång med ”extra allt” 😅.. och det blev så fint. Varm tack.

Tommy V
Skrev om Agenda Begravningsbyrå - Arves ceremoni & musik

Mycket tillmötesgående och fantastisk service, alla rätt hos Arve!