Gällivare Begravningsbyrå

Gällivare Begravningsbyrå

www.gallivarebegravningsbyra.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Gällivare Begravningsbyrå: En byrå med hjärta och omtanke! På Gällivare Begravningsbyrå tror vi på att förena känsla och hjärta i vårt arbete. Trots att vi är en mindre byrå, har vi ett stort hjärta och en passion för att hjälpa våra kunder i deras stund av sorg. Vi skräddarsyr såväl borgerliga som kyrkliga begravningar,...

75 omdömen om Gällivare Begravningsbyrå

Majvor D
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Tack till Gällivare Begravningsbyrå, Marcus, för det fina bemötandet, och vackra sångerna, din hjälpsamhet och den välplanerade begravningen. Hälsignar Majvor Dynesius

Ann-Helene F
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Ett professionellt arbetssätt, trevligt och bra bemötande. Rekommenderar dem varmt.

Eva Maria I
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi vill tacka Gällivare begravningsbyrå för deras professionella och kärleksfulla bemötande vid vår fars bortgång. Underbar solosång av Markus! Under begravningens gång har vi känt oss trygga i deras händer vilket för oss har varit väldigt viktigt. De har mött upp våra önskemål gällande begravningens utformning och tagit väl hand om oss alla. Vi rekommenderar Gällivare Begravningsbyrå varmt. Tack för allt! Familjen Leif Isaksson

Märta I
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Varmt och fint bemötande vid planering av begravning och även efteråt vid beställning av gravsten. Fick hjälp med annonsering i dagspress, planering av ceremonin i kyrkan, blomsterbeställning, tackkort, musikval mm. Marcus på Gällivare begravningsbyrå kunde även bistå med vacker sång och gitarrspel vid begravningsceremonin. Det var också lätt att komma i kontakt med byrån - även om jag som anhörig bodde på annan ort och jag fick alltid snabb återkoppling vid meddelanden på telefon. Marcus ringde även upp mig utanför kontorstid...

Barbro K
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Marcus på Gällivare Begravningsbyrå är verkligen "rätt man på rätt plats". Han är tillmötesgående och kundfokuserad. Han är kunnig och saklig, har haft svar på alla våra frågor och bemött alla i familjen på ett respektfullt sätt. Begravningsbyråns personal var lyhörda för våra önskemål. Det har varit smidigt och lätt att ha kommunikation med Gällivare Begravningsbyrå. Vi har fått både ett personligt och professionellt bemötande.

Stina J
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket bra bemött av kunnig personal!

Eva J
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Visste ingenting om hur man ordnar för begravning, men fick allt förklarat av begravningsbyrån. Allt gick så mycket lättare och deras hjälp var guld värt. Ett varmt tack för att ni finns för att hjälpa i en svår stund.

Doris S
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande och jag vet inte vad mer man kan förvänta sig som inte blev uppfyllt. TRYGGHET, EMPATI och HJÄLPSAMHET är nyckelord hela vägen från dödsfalls- till begravningsdagen och även tiden därefter.

Dödsboet Ö
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Marcus gav oss ett tryggt mottagande. Han hjälpte oss med allt som hör till en begravning utan att försöka sälja in något extra. Vi är hel nöjda med Gällivare begravningsbyrå. Tommy med syskon.

Dödsboet N
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Helt perfekt!Lättsamma,trevliga.Kan lätt rekommendera dom! Såå lätt att fixa en begravning med dessa !

Dödsboet T
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi kände direkt när vi kom till begravningsbyrån att vi hamnade på rätt ställe. Carola och Markus tog hand om oss på det bästa tänkbara sätt. Eftersom vi aldrig har varit med om att mista en nära anhörig så kände vi oss väldigt trygga när vi kom till dem. Vi känner att det vi förväntade oss blev uppfyllt till hundra procent!! Så ett stort varmt tack till till Carola och Markus!

Östen J
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Allt fungerade bra. Vi blev väl omhändertagna och fick ett trevligt och gott bemötande.

Margareta J
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi tycker att Gällivare Begravningsbyrå jobbar professionellt och visar värme o hänsyn när man är som mest sårbar. Man känner sig trygg i deras arbete med vår anhörigs begravning. Vi fick råd och hjälp med allt, och kunde nå dom på telefon när man behövde.. Dom ordnade hela begravningen och gravstenen. Vi är jätte nöjda med dem. Margareta och Marina

Ella Ingegärd O
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi kände oss väl omhändertagna från första stund när pappa gick bort. Empatiska, omtänksamma och professionella. En byrå med hjärta.

Leif P
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Svårt att få ett bättre bemötande.- från det första personliga mötet till i dag. Ett uppdrag Gve begravningsbyrås ägare genomfört med med värme och omtanke.. Om behov av tjänster i framtiden blir byrån den som får uppdrag.

Kjell Åke A
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vänligt och kompetent bemötande. Snabb och bra service. Det handlade om kremering och minnesceremoni.

Jan L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande och de har kunden och dennes behov i focus. De är även flexibla med en otrolig servicekänsla.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende att få hjälpa er i en svår stund, det känns fint att ni fått den hjälp ni önskat av oss. Mvh Marcus & Carola

Lars Gunnar E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

trevliga och mycket bra bemötande

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för det fina orden och för att vi fick förtroendet att hjälpa er. Mvh Marcus & Carola

Sanna A
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Bra bemötande, trevliga, hjälpsamma, förstående.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende att få hjälpa er och att ni känner att ni har fått den hjälp och det stöd ni önskat. Mvh Marcus & Carola

Jonny O
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande och som ombesörjde hela begravningen mycket värdigt och fint .........Ett stort tack

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack själv för de fina orden och för att vi fått förtroendet att hjälpa er. Mvh Marcus & Carola

Marina P
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Bemötandet visade hjälpsamhet, omtanke och kunnighet. Ceremonin utfördes med värdighet och professionalism.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för erat förtroende och för det fina orden. Vi är glada att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat. Mvh Marcus & Carola

Karin O
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Ett jättefint bemötande i samband med min mans begravning! Vid besöket och för planering av begravningen fick vi jättebra hjälp o stöd! Snabb återkoppling vid frågor, funderingar och önskemål som vi hade fram till begravningen. Så nöjd med allt i kontakten med Gällivare Begravningsbyrå! /Mvh Karin Oskarsson

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

så fint det känns för oss att ni fått hjälpen i önskat, tack även för det fina orden. Mvh Marcus & Carola

Roger E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket trevligt bemötande fick hjälp med frågor man hade. Allt var mycket proffsigt gjort toppen säger jag.

Tack för ert förtroende och för de fina orden. Mvh Marcus & Carola

Birgitta L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi blev mycket väl omhändertagna.Gällivare begravnings byrå levde på alla sätt upp till våra förväntningar, Begravningen blev en mycket fin och värdig upplevelse.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

så bra det känns att ni fått den hjälp ni önskat från oss, tack för ert förtroende. Mvh Marcus & Carola

Marina L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Proffsiga, tillmötesgående och med ett personligt och varmt bemötande. Både under planering av begravning och under själva begravningen. Också mycket lätta att komma i kontakt med snabbt med de frågor och funderingar man hade under vägens gång. Hjälper till med det där ”lilla extra” också som de egentligen kanske inte skulle behöva bistå med. Vi är så glada och nöjda över att vi valde just Gällivare Behravningsbyrå.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för era fina rekommendationer, det känns bra att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat. Mvh Marcus & Carola

Annika K
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ett väldigt fint bemötande och fin begravning Annika

Tack så mycket för de fina orden. Mvh Marcus & Carola

Monica E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi fick ett väldigt fint bemötande och allt gick smidigt och bra. Tack!

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende att få hjälpa er.

Yvonne B

Mycket fina. Trevligt bemötande

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

vi är så glada att ni känner att ni fått den hjälp i önskat. Tack så mycket Marcus & Carola

Greta O
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Tack Carola och Markus att ni fanns där för oss i en stund med en stor sorg och så många frågor! Från den stunden vi kom in på begravningsbyrån kände vi av värme och ett fint bemötande! Ni var med hela vägen ända fram till graven, det kunde inte blivit bättre! Vi kommer att minnas er med stor tacksamhet och er fina ödmjukhet! Familjen Oskarsson

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack själva för ert förtroende, det känns bra att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat. Mvh Marcus & Carola

Margith J
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Har blivit väldigt bra bemött och fått all hjälp med begravningen så jag kan varmt rekommendera det till andra.

Tack för förtroendet och dina fina rekommendationer. Mvh Marcus & Carola

Berth L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Trevligt samarbete och en värdig begravning

Tack så mycket för ert förtroende. Mvh Marcus & Carola

Berith L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Blev bemött på ett varmt och personligt sätt! Förväntningarna uppfylldes ,och det levde upp till allt som vi önskade! Begravningen blev ljus och fin !

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för era fina ord och för att vi fått förtroendet att hjälpa er. Mvh Marcus & Carola

Inger M
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande, vi är helnöjda. Dom levde upp till förväntningarna. Det blev en vacker begravning.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Det känns bra för oss att ni känner att det blev som ni önskade. Tack för ert förtroende. Mvh Marcus & Carola

Berit R
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Jättefina personer, som verkligen passar för sitt jobb att möta oss i stor sorg. Begravningen blev som vi ville ha den. Enkel o bra. Kändes så bra att ha Carola med sin värme.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa er att ordna er ceremoni och att ni känner att det blev precis som ni anhöriga och den avlidne själv önskade. Mvh Carola & Marcus

Jessica N
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Gällivare begravningsbyrå är helt underbara. Dom ger en professionellt bemötande och finns verkligen där för att underlätta det som är svårt. Ingenting är omöjligt. Man känner att dom bryr sig för att det ska bli så bra som möjligt för både den avlidne och anhöriga.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för de fina orden Jessica, det känns bra att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat av oss och att ni även känner att vi tagit väl hand om den avlidne med den värdighet och den omsorg de så väl förtjänar. Mvh Carola & Marcus

Kerstin H
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi kände oss mycket bra bemött och fick bra hjälp med våra frågor.

Tack för ert förtroende i er stora sorg Mvh Marcus & Carola

Per E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Dom har mycket fin service och man känner stor tilltro för dom

Tack för ert förtroende att få hjälpa er i er sorg. Mvh Carola & Marcus

Kurt E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Har bara positivt att säga, blev bra omhändertagen

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende att få hjälpa er i er sorg, känns bra att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat. Mvh Marcus & Carola

Linda L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Professionellt bemötande och mycket god tillgänglighet. Var till stor hjälp och gott stöd i samband med min fars bortgång och begravning.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Det känns bra för oss att ni fått den hjälp ni önskat, vi tackar för ert förtroende. Mvh Carola & Marcus

Viola N
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket nöjd med Gve Begravningsbyrå, visade ett professionellt att hjälpa oss på bästa sätt i vår svåra stund.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för era fina ord och för att vi fått ert förtroende i er svåra stund. Mvh Carola & Marcus

Britt J
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Helt underbart bemötande. Så förstående och trevlig personal.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för era fina ord och förtroendet vi fick att hjälpa er i en svår stund. Mvh Marcus & Carola

Anna-Stina E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Varmt och personligt bemötande, informativt om möjligheter och alternativ och dess innebörd. Alltid nåbara på tel eller mail när vi undrade något. Marcus var mycket behjälplig och lyhörd för våra önskemål, inte minst i samband med transport, jordfästning/gravsättning . Rekommenderas varmt!

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende och de fina orden, vi är glada att ni fått de omhändertagande ni önskat från oss. Mvh Marcus & Carola

Margareta S
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi blev mycket fint bemötta.aĺlt har fungerat jättebra.de var så snälla o omtänksamma.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

vad fint att ni känner att ni fått den hjälp och den omtanke ni önskat och tack för ert förtroende. Mvh Marcus & Carola

Mariann U
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi blev mycket väl bemötta. Allt kändes proffsigt. De höll kontakt hela tiden, vi fick förslag i förväg som vi kunde ändra eller lägga till. Det kändes som att de var med oss hela vägen.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende och de fina orden, det känns bra att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat och behövt. Mvh Marcus & Carola

Taito P
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Väldigt bra bemötande och hjälp med det praktiska.

Tack för ert förtroende! Mvh, Marcus & Carola

Kjell J
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket bra val av begravningsbyrå när behovet uppstår

Tack för dina rekommendationer. Mvh Marcus & Carola

John E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket nöjda, känner att dem lyssnade på alla våra önskemål och lite till❤️ Fina och mänskliga människor som är lyhörda, varma och hjärtliga. Fanns alltid där för oss. Vi är så tacksamma för allt och extra tack till Markus fina och vackra sång och gitarrspel på begravningen. Varma och goa kramar ❤️ John Engström med familj.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Stort tack för era fina ord och för ert förtroende, vi är glada att vi kunnat hjälpa er på bästa sätt som ni önskat. Med vänliga hälsningar, Marcus, Carola, Helena

Christina W
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket nöjd allt fungerade bra rekommenderas

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende, viktigt att vi på byrån kan underlätta för er anhöriga och hjälpa till i er svåra stund. Med vänlig hälsning, Marcus, Carola & Helena

Anders L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket bra, allt fungerade enligt överenskommelse. Service inriktad personal som ringer upp och kontrollerar saker så att det blir som man förväntar sig, JAG REKOMENDERAR GÄLLIVARE BEGRAVNINGSBYRÅ.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack så mycket för det fina orden, vi tackar för ert förtroende. Mvh Marcus, Carola, Helena

Annica O
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Så himla fint bemötande mot oss barnen. De behandlade våran bortgångne Mor med sån värdighet. Det var inget som var omöjligt för dem att lösa. Tillmötesgående, kändes att dom var tillgänglig 24_7, fram till begravningen. Kunniga, ja allt var så himla proffsigt och bra. Dottern Annica

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för era fina ord och för ert förtroende vi är glada att vi kunnat hjälpa er som ni önskade. Mvh Marcus, Carola, Helena