Gällivare Begravningsbyrå

Gällivare Begravningsbyrå

www.gallivarebegravningsbyra.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Gällivare Begravningsbyrå: En byrå med hjärta och omtanke! På Gällivare Begravningsbyrå tror vi på att förena känsla och hjärta i vårt arbete. Trots att vi är en mindre byrå, har vi ett stort hjärta och en passion för att hjälpa våra kunder i deras stund av sorg. Vi skräddarsyr såväl borgerliga som kyrkliga begravningar,...

54 omdömen om Gällivare Begravningsbyrå

Karin O
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Ett jättefint bemötande i samband med min mans begravning! Vid besöket och för planering av begravningen fick vi jättebra hjälp o stöd! Snabb återkoppling vid frågor, funderingar och önskemål som vi hade fram till begravningen. Så nöjd med allt i kontakten med Gällivare Begravningsbyrå! /Mvh Karin Oskarsson

Roger E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket trevligt bemötande fick hjälp med frågor man hade. Allt var mycket proffsigt gjort toppen säger jag.

Birgitta L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi blev mycket väl omhändertagna.Gällivare begravnings byrå levde på alla sätt upp till våra förväntningar, Begravningen blev en mycket fin och värdig upplevelse.

Marina L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Proffsiga, tillmötesgående och med ett personligt och varmt bemötande. Både under planering av begravning och under själva begravningen. Också mycket lätta att komma i kontakt med snabbt med de frågor och funderingar man hade under vägens gång. Hjälper till med det där ”lilla extra” också som de egentligen kanske inte skulle behöva bistå med. Vi är så glada och nöjda över att vi valde just Gällivare Behravningsbyrå.

Annika K
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ett väldigt fint bemötande och fin begravning Annika

Monica E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi fick ett väldigt fint bemötande och allt gick smidigt och bra. Tack!

Yvonne B

Mycket fina. Trevligt bemötande

Greta O
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Tack Carola och Markus att ni fanns där för oss i en stund med en stor sorg och så många frågor! Från den stunden vi kom in på begravningsbyrån kände vi av värme och ett fint bemötande! Ni var med hela vägen ända fram till graven, det kunde inte blivit bättre! Vi kommer att minnas er med stor tacksamhet och er fina ödmjukhet! Familjen Oskarsson

Margith J
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Har blivit väldigt bra bemött och fått all hjälp med begravningen så jag kan varmt rekommendera det till andra.

Berth L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Trevligt samarbete och en värdig begravning

Berith L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Blev bemött på ett varmt och personligt sätt! Förväntningarna uppfylldes ,och det levde upp till allt som vi önskade! Begravningen blev ljus och fin !

Inger M
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande, vi är helnöjda. Dom levde upp till förväntningarna. Det blev en vacker begravning.

Berit R
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Jättefina personer, som verkligen passar för sitt jobb att möta oss i stor sorg. Begravningen blev som vi ville ha den. Enkel o bra. Kändes så bra att ha Carola med sin värme.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa er att ordna er ceremoni och att ni känner att det blev precis som ni anhöriga och den avlidne själv önskade. Mvh Carola & Marcus

Jessica N
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Gällivare begravningsbyrå är helt underbara. Dom ger en professionellt bemötande och finns verkligen där för att underlätta det som är svårt. Ingenting är omöjligt. Man känner att dom bryr sig för att det ska bli så bra som möjligt för både den avlidne och anhöriga.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för de fina orden Jessica, det känns bra att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat av oss och att ni även känner att vi tagit väl hand om den avlidne med den värdighet och den omsorg de så väl förtjänar. Mvh Carola & Marcus

Kerstin H
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi kände oss mycket bra bemött och fick bra hjälp med våra frågor.

Tack för ert förtroende i er stora sorg Mvh Marcus & Carola

Per E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Dom har mycket fin service och man känner stor tilltro för dom

Tack för ert förtroende att få hjälpa er i er sorg. Mvh Carola & Marcus

Kurt E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Har bara positivt att säga, blev bra omhändertagen

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende att få hjälpa er i er sorg, känns bra att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat. Mvh Marcus & Carola

Linda L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Professionellt bemötande och mycket god tillgänglighet. Var till stor hjälp och gott stöd i samband med min fars bortgång och begravning.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Det känns bra för oss att ni fått den hjälp ni önskat, vi tackar för ert förtroende. Mvh Carola & Marcus

Viola N
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket nöjd med Gve Begravningsbyrå, visade ett professionellt att hjälpa oss på bästa sätt i vår svåra stund.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för era fina ord och för att vi fått ert förtroende i er svåra stund. Mvh Carola & Marcus

Britt J
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Helt underbart bemötande. Så förstående och trevlig personal.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för era fina ord och förtroendet vi fick att hjälpa er i en svår stund. Mvh Marcus & Carola

Anna-Stina E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Varmt och personligt bemötande, informativt om möjligheter och alternativ och dess innebörd. Alltid nåbara på tel eller mail när vi undrade något. Marcus var mycket behjälplig och lyhörd för våra önskemål, inte minst i samband med transport, jordfästning/gravsättning . Rekommenderas varmt!

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende och de fina orden, vi är glada att ni fått de omhändertagande ni önskat från oss. Mvh Marcus & Carola

Margareta S
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi blev mycket fint bemötta.aĺlt har fungerat jättebra.de var så snälla o omtänksamma.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

vad fint att ni känner att ni fått den hjälp och den omtanke ni önskat och tack för ert förtroende. Mvh Marcus & Carola

Mariann U
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi blev mycket väl bemötta. Allt kändes proffsigt. De höll kontakt hela tiden, vi fick förslag i förväg som vi kunde ändra eller lägga till. Det kändes som att de var med oss hela vägen.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende och de fina orden, det känns bra att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat och behövt. Mvh Marcus & Carola

Taito P
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Väldigt bra bemötande och hjälp med det praktiska.

Tack för ert förtroende! Mvh, Marcus & Carola

Kjell J
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket bra val av begravningsbyrå när behovet uppstår

Tack för dina rekommendationer. Mvh Marcus & Carola

John E
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket nöjda, känner att dem lyssnade på alla våra önskemål och lite till❤️ Fina och mänskliga människor som är lyhörda, varma och hjärtliga. Fanns alltid där för oss. Vi är så tacksamma för allt och extra tack till Markus fina och vackra sång och gitarrspel på begravningen. Varma och goa kramar ❤️ John Engström med familj.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Stort tack för era fina ord och för ert förtroende, vi är glada att vi kunnat hjälpa er på bästa sätt som ni önskat. Med vänliga hälsningar, Marcus, Carola, Helena

Christina W
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket nöjd allt fungerade bra rekommenderas

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende, viktigt att vi på byrån kan underlätta för er anhöriga och hjälpa till i er svåra stund. Med vänlig hälsning, Marcus, Carola & Helena

Anders L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket bra, allt fungerade enligt överenskommelse. Service inriktad personal som ringer upp och kontrollerar saker så att det blir som man förväntar sig, JAG REKOMENDERAR GÄLLIVARE BEGRAVNINGSBYRÅ.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack så mycket för det fina orden, vi tackar för ert förtroende. Mvh Marcus, Carola, Helena

Annica O
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Så himla fint bemötande mot oss barnen. De behandlade våran bortgångne Mor med sån värdighet. Det var inget som var omöjligt för dem att lösa. Tillmötesgående, kändes att dom var tillgänglig 24_7, fram till begravningen. Kunniga, ja allt var så himla proffsigt och bra. Dottern Annica

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för era fina ord och för ert förtroende vi är glada att vi kunnat hjälpa er som ni önskade. Mvh Marcus, Carola, Helena

Anna C
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Otroligt proffsiga alla medarbetare! Mkt nöjd.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende, är ni nöjd så är vi nöjd! Mvh, Marcus, Carola och Helena

Torbjörn F

Mycket bra, trevlig personal! Rekommenderas

Tack för visat förtroende! Mvh, Marcus & Carola

Inga-Britt R
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Professionellt bemötande och hjälp vid begravningen av min bror.Tydlig vägledning och ett stort tack

Tack för ert förtroende. Mvh, Marcus, Carola och Helena

Jaana Aulikki P
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Tillmötesgående och genomförde begravningen av vår mamma som vi önskade. Trots tidig morgon för avfärd till Finland så genomfördes begravningen med värme och omtanke. Marcus sjöng även vackert en sång som vi modifierat lite i texten. Kan varmt rekommendera Gällivare begravningsbyrå när man behöver hjälp vid en svår situation. Tack Marcus Taito, Aimo, Jaana, Kerstin

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för era fina ord, känns bra att allt blev som ni önskade. Mvh Marcus, Carola, Helena

Torvald B
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi har anlitat Gällivare Begravningsbyrå för två begravningar inom relativt kort tidsrymd. Trevligt bemötande, hög servicegrad, proffsigt, ja allt har varit mycket, mycket bra. Våra bästa rekommendationer!

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för era fina ord och för förtroendet vi fått vid båda era förluster inom så kort tid. Mvh Marcus, Carola, Helena

Mats L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Bra service och bemötande. Gällivare Begravningsbyrå ledsagade oss till en bra begravningsakt.som vi alla var väldigt nöjda med. Rekommenderar varmt Gällivare Begravningsbyrå.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Det känns bra att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat av oss, vi tackar för ert förtroende. Mvh Marcus, Carola, Helena

Jonas O
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Fantastiskt bemötande på alla sätt. Företaget levde verkligen upp till alla förväntningar OCH mer där till . Väldigt trevliga,kunniga,sympatiska och otroligt engagerade. Gällivare Begravningsbyrå är verkligen ett företag jag varmt kan rekommendera !

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende, det känns bra för oss att ni känner att ni fått den hjälp och det stöd ni har behövt av oss i er svåra stund. Mvh Marcus, Carola, Helena

Lena S
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Jag blev väldigt trevligt bemött i mina kontakter med byrån. Våra förväntningar om att få till en begravning väldigt snabbt infriades trots flera hinder på vägen. Skulle mer än gärna vända mig dit fler gånger.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende, känns bra att vi ändå kunde lösa det så bra som möjligt för er anhöriga. Mvh Marcus, Carola, Helena

Tomas P
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

En bra begravningsbyrå där du får all hjälp du behöver i en svår stund.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Det känns bra för oss att ni känner att ni fått den hjälp och det bemötande ni önskat i en svår stund. Tack för ert förtroende! Mvh Marcus, Carola, Helena

Karin Ö
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Mycket fint och omsorgsfullt bemötande.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för det fina orden, känns fint för oss att ni känner att vårt bemötande har varit bra. Mvh Marcus, Carola, Helena

Gerlinde K
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Exceptionellt bemötande! Blev bemötta med mycket värme och förståelse. Mycket proffsigt bemötande. Fick bra info om allt som måste ordnas inför begravningen och vi gavs möjlighet att själva planera hur vi ville ha ceremonin. Bra också med info och papper om hur en utformar tidningsannons och det goda samarbetet med att skapa en fin annons. Det blev en mycket fin begravningsceremoni som var full av värme. Carola var fantastisk som officiant! Mycket bra upplevelse av Gällivare Begravningsbyrå. 100 procent nöjda. Tack för ert fina arbete.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för era fina ord! Vi är glada att ert möte med oss och hjälpen från oss blev som ni önskade. Vi tackar för ert förtroende. Mvh Marcus, Carola, Helena

Tomas M
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Toppen bra på alla sätt. Jätte trevliga hjälpsamma. Bra på att bemöta människor

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ditt förtroende, det känns bra för oss att du känner att du har fått hjälp i din sorg och att ceremonin blev som du önskade. Mvh Marcus, Carola, Helena

Kurt B
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Proffsigt bemötande och allt fungerade mycket bra 👍

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende och det känns bra för oss att det blev som ni önskade och att ni är nöjda med vår hjälp. Mvh Marcus, Carola, Helena

Margaretha N
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Vi är mycket nöjda med byrån. Med lyhördhet, hjälpsamhet och empati bemöttes vi i den svåra stunden. Vi tog hjälp med det mesta som berör begravningen från kistdekoration till sång och mat till minnesstunden. Rekommenderar varmt denna begravningsbyrå.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för ert förtroende, det känns bra för oss att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat av oss. Mvh Marcus, Carola, Helena

Doris L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Har haft 2 ganska täta begravningar av mina föräldrar och har bara rosor att ge begravningsbyrån. Så professionella, lyhörda och trygga. Kan starkt rekommendera dem

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack för att vi har fått ert förtroende att hjälpa er flera gånger, det känns bra att ni känner att ni fått den hjälp ni önskat av oss. Mvh Marcus, Carola, Helena

Henrik Å
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Jag/vi har anlitat dom ett flertal gånger och är jätte nöjda. Allt från mötet innan begravning när man får ett engagerande och personligt mottagande och stöttning med allt praktiska som skall göras innan och efter begravningen. Släkt och vänner har berömt om att det var så bra ordnat under begravnings ceremonin. Det har blivit minnesvärda stunder de gånger Markus har hjälp till med sånger. Carolas hjälp med fotografering är också mycket värt. Vi rekommenderar Gällivares begravnings byrå till alla våra vänner o bekanta.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Tack så mycket för de värmande orden och vi tackar så klart för att vi har fått ert förtroende att hjälpa er i svåra stunder flera gånger. Mvh Marcus, Carola, Helena

Carin A
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Ett varmt bemötande. Ville ha en ljus o fin akt, dom som hade hand om det levde verkligen upp till det. Vi som anhöriga är alla så nöjda med dom fina personerna som jobbar där. Kommer att anlita detta företag fler gånger, rekommenderas varmt. Köpte en Begravningstjänst.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Vi tackar för ert förtroende och det känns bra för oss att vi kunnat hjälpa er på bästa sätt. Mvh Marcus, Carola, Helena

Ann-Helen Ö
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Blev utmärkt bemött i denna svåra stund.rekommenderar dem starkt

tack för de fina orden och för ert förtroende. Mvh Marcus, Carola, Helena

Mats H
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Ett fantastiskt proffsigt och samtidigt personligt bemötande. Otroligt duktig på att återkoppla hela tiden vilket gjorde att jag kände mig trygg med alla moment som skulle ordnas. Dessutom ordnades musiken under ceremonin också via byrån vilket innebar att jag inte behövde fundera på det heller. Fantastiskt fint framfört i kyrkan dessutom. Trots att kontakten med byrån var pga ett dödsfall så är känslan mycket ljus och varm. Det kan inte bli bättre

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

Vi tackar för ert förtroende och det känns bra att ni fått den hjälp ni önskat och behövt av oss. Mvh Marcus, Carola, Helena

Håkan L
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Kunnigt och mycket varmt omhändertagande i en jobbig situation.

Svar från Gällivare Begravningsbyrå

känns bra i oss att vi kunnat hjälpa er på bästa sätt i en svår stund, Tack för ert förtroende. Mvh Marcus, Carola, Helena

Marlene G
Skrev om Gällivare Begravningsbyrå

Allt gick lugnt och kunnig personal. Vi i familjen tyckte att det var bra. Vi fick den hjälp vi behövde. Och det var en fin stund i kyrkan. Allt var fint ordnat i kyrkan. Vi är nöjda med allt. 🙏