Topp 25 företag inom begravning

Fenix Begravning

Klarabergsgatan 35, Stockholm
    När du förlorat någon finns Fenix begravningsbyrå där för dig och din familj. Hos oss får du personlig, prisvärd och professionell hjälp i nästan hela landet. Varmt välkommen!
    Bengt B
    Bengt B: Ett mycket bra och trevligt bemötande hela vägen fram till begravning. Vänligen Bengt

Lova Begravningsbyrå

Parkvägen 25, Nacka
    Planera begravningen tryggt, i lugn och ro hemifrån. Vi finns som stöd och hjälp genom hela planeringen. Välkommen till Lova Begravningsbyrå!
    Elisabeth T
    Elisabeth T: Trevligt bemötande och smidig hjälp.I

Thure Söderquist Begravningsbyrå

Mariatorget 1, Stockholm
    Oavsett begravningstyp eller hur mycket stöd och hjälp du behöver finns vi till hands för att du ska få det avsked du vill ha. Välkommen att kontakta oss på Thure Söderquist Begravningsbyrå för med in...
    Samuel A
    Samuel A: En av den best jag vart med om

Wilja Begravningsbyrå

Korta Gatan 7, Solna
    Vi på Wilja Begravning är en begravningsbyrå som finns där som din trygga hand under hela planeringen. Välkommen till oss!
    Elisabet A
    Elisabet A: Begravningstjänst: mycket trevligt, värdigt, vänligt och korrekt bemötande i telefon

Rospiggens Begravningsbyrå AB

Strandgatan 7, Vaxholm
    Vi på Rospiggens Begravningsbyrå är utbildade begravningsentreprenörer som vet vikten av bra bemötande och samarbete. Välkommen till oss.
    Cecilia A
    Cecilia A: Det finns en mening med allt och jag är så glad över att det blev Therese från Rospiggens Begravningsbyrå som tog hand o...

Melody Flowers

Roslagsgatan 25, Stockholm
    Välkommen till blomsterbutiken Melody Flowers! Blommor och buketter för alla tillfällen som levereras inom en timme eller på bestämd tid. Bröllop, fester och event.
    Camilla Ö
    Camilla Ö: Bra och trevligt! Fräscha och snygga buketter som håller minst en vecka på vårt kontor.

ABC Lilla Begravningsbyrån Enskede

Skönviksvägen 244, Enskede
    Vi utför begravningar i hela Storstockholm, på era villkor och till rimligt pris.
    Anita Björn A
    Anita Björn A: Vill lämna de varmaste rekommendationer till Tord, Tomas och Bibbi för ert varma och proffsiga bemötande i vår stora s...

Skickablommor

Karlavägen 24, Stockholm
    Karl R
    Karl R: Enkelt och billigt, blommorna blev mycket uppskattade av mottagaren.

Allmänna Begravningsbyrån

Järnvägsgatan 11B, Örebro
    Välkommen till Allmänna Begravningsbyrån!
    Evi J
    Evi J: Dom hjälpte till vid svår tid på allra bästa sätt

Blomstersnäckan

Nynäsvägen 24, Nynäshamn
    Välkommen till Blomstersnäckan i Nynäshamn! Vi är en blomsterbutik som ger personlig service och hjälper till med både små och stora lösningar.
    Allan W
    Allan W: Skulle denna gång endast sända ett blommogram och blev lika väl bemött som alltid. Blev t o m insläppt i butiken trots a...

Nova Begravningsbyrå AB

Fenix Väg 12, Gustavsberg
    Lena C
    Lena C: Andres var väldigt tillmötesgående och förstående. Han ringde flera gånger och ville bara kontrollera att allt var OK! K...

Säterbygdens Begravningsbyrå

Åsgränd 3, Säter
    Välkommen in till oss på Säterbygdens Begravningsbyrå.
    Kristina B
    Kristina B: Ett Stort tack till Camilla och Inger som tillsammans gjorde en fin och minnesvärd begravning av min pappa.

Sankt Eriks Begravningsbyrå

Frejgatan 10, Stockholm
    Hög personlig service där de sörjande sätts i fokus.
    Nariman D
    Nariman D: Tack för ett varmt och nära bemötande. Vi fick hjälp med hela processen vilket kändes tryggt. Bouppteckningen fick vi ti...

Ekens Begravningsbyrå AB

Råsundavägen 160, Solna
    Välkommen till en liten och personlig begravningsbyrå. Vi hjälper dig få ta det avsked du önskar.
    Helene S
    Helene S: Super, absolut perfekt. Vi kunde inte blivit bättre omhändertagna efter båda våra föräldrars bortgång.

Lavendla Begravningsbyrå

Korta Gatan 7, Solna
    Lavendla begravningsbyrå erbjuder omtanke, service och trygghetsgaranti. Kontakta oss så hjälper vi dig att ordna begravning. Vi har telefonjour dygnet runt!
    Klas W
    Klas W: enkelt, snabbt, professionellt

Stockholms Begravningstjänst

Engelbrektsgatan 41, Stockholm
    Välkommen in till oss på Stockholms Begravningstjänst. Vi finns här för dig med omtanke hela vägen.
    Birgitta E
    Birgitta E: 100% empati. Jättenöjd. Rekommenderar dem varmt.

Fondkistan Kandema

Sankt Eriksgatan 90, Stockholm
    Vi på Fondkistan Kandema är din trygga begravningsentreprenör. Vi hjälper till med allt som ska göras under begravningen. Välkommen!
    Lena B
    Lena B: Begravningstjänst Trevligt bemötande Uppfyllde våra krav

Klockarebolagets Begravningsbyrå

Brommaplan 409, Bromma
    Välkommen till Klockarebolagets Begravningsbyrå! Vi är Sveriges äldsta begravningsbyrå och hjälper dig till en minnesvärd stund.
    Ulla H
    Ulla H: Jag har bara positiva erfarenheter av begravningsbyrån. Vissa saker var besvärliga men dessa löstes på bästa sätt.

Flowerhouse.se

Karlavägen 24, Stockholm
    Jenny T
    Jenny T: Jätte vackra blommor som uppskattades! Jätte trevlig kundtjänst , bra service

Tarjas Blommor

Sankt Eriksgatan 83, Stockholm
    angelique h
    angelique h: De gör fantastiskt fina buketter Super mysig butik och trevlig personal Kommer alltid att handla där 😊

Hedemora Begravningstjänst

Ämbetsgatan 8, Hedemora
    Välkommen till Hedemora Begravningstjänst - Känn dig trygg när vi tar hand om begravningen!
    Ingela K
    Ingela K: Begravning blev bra bemött var nöjd med allt

Oasen Blommor

Östergatan 1, Malmö
    Stina
    Stina: Min blomsterbutik! Ingen slår denna charmiga källare full med vackra blommor för alla smaker. Grym personal som är oerhö...

Evigheten Begravningsbyrå AB

Prästgatan 8, Sigtuna
    Stefan W
    Stefan W: Ett värdigt och engagerande bemötande. Begravningsbyrå med kunnighet och erfarenhet på orten.

Vallentuna - Täby Begravningstjänst

Tellusvägen, Vallentuna
    Välkommen till Vallentuna - Täby begravningstjänst! Vi planerar begravningen helt efter dina önskemål.
    Eva H
    Eva H: Begravning,blommor,bra personal

Camillas Blommor AB

Alléplan 2, Tyresö
    Madeleine M
    Madeleine M: Bästa blomsterhandlaren! Väldigt trevlig och serviceinriktad personal. Det är alltid uppskattat att ge bort blommor f...