Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

www.arfvidsons.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB! Vi på Arfvidsons begravningsbyrå kan hjälpa dig att ordna begravningar såväl som att se över det juridiska. Hos oss får du alltid ett vänligt bemötande och förstående personal som förstår att det kan vara jobbigt att behöva planera en begravning för anhörig. Vi ser till...

144 omdömen om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Sören K
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Proffesionellt till hög kvalitet.

Svar från Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Tack för ditt fina omdöme Sören.

Örjan J
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Bra bemötande. Hade höga förväntningar vilka fullföljde helt. Mycket bra upplevelse av begravningen i sin helhet.

Division Social Omsorg M
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Trevliga medarbetare. Familjär känsla. Har enbart använt Arfvidsons i tjänsten (arbetar som dödsbohandläggare i kommunen). Trevliga lokaler. Lyhörd personal som förstår att det i bland finns ekonomiska ramar att följa. Engagerad personal som man kan diskutera med.

Margareta E
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Proffesionellt bemötande.Så hjälpsamma i alla situationer och frågeställningar som dök upp under samarbetet man är lite vimsig själv i situationen. Så kunniga !! Är så tacksam

Anne-Marie E
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Bra bemötande, trevlig och kunnig personal, rimliga priser.

Elsy S
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Vänligt och proffsigt bemötande. Lyhörd för våra önskningar och tydlig med kostnader när vi bokade begravning för vår far. Gott stöd i kyrkan.

Svar från Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Tack för fina ord och ett fint omdöme Elsy.

Malin J
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Väldigt fint bemötande . Kände mig trygg med det stöd jag fick . Jag fick hjälp att hålla begravning för min pappa .

Svar från Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Tack för ditt fina omdöme Malin, vad bra att du kände dig trygg.

Ewa S
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Väldigt bra bemötande. Fixade allt enkelt och helt enigt våra önskemål. Blev en väldigt vacker begravning.

Harriet E
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Hade sen tidigare erfarenhet av professionellt bemötande. Dessa förväntningar uppfylldes även denna gång. Fick hjälp från första mötet till sista med trygg och lugn vägledning. Köpte samtliga erbjudna och egna önskade tjänster.

Roger T
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

alltid trevliga och hjäpsamma och stor kunskap

Lena A
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Mycket professionella och tillmötesgående! Vi behövde hjälp med min mors begravning och allt fungerade utmärkt. Extra gott omdöme ska Maria Larsson ha då hon efter begravningen fixat en ny ljuslykta, då den vi fick på begravningen gick sönder. Sedan hörde hon av sig igen och berättade om att de fått en extra ljuslykta, så den fick vi också!!!

Svar från Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Tack Lena, för fina ord och vad bra att det ordnade sig med ljuslyktan.

Cecilia S
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Hej! Hat väntat in mina bröder och pappas kommentarer, samt att vi har inte haft bouppteckning ännu därför kan jag/vi inte bedömma jurist biten fullt ut men hittills fungerat bra med Camilla därför svarade jag/vi inte på en gång. BEMÖTANDE:Jag/Vi blev otroligt proffitionellt bemötta i denna sorgensstund av alla på kontoret. Åsa som var vår kontaktperson kan sitt jobb,läser in och kodar av(när syskon inte kommer "överens"),stöttar upp,ger snabb återkoppling vid alla frågor som dykert upp. FÖRVÄNTNINGAR:Våra förväntningar...

Urban R
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Alltid ett trevligt bemötande och hjälpsamma med allt som hör till en begravning. Upplever också en proffsig hantering vid bouppteckningshanteringen och efterföljande delning av tillgångar.

Jan J
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Enkelt och proffsigt bemötande trevlig personal

Nils L
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Trevligt och proffesionellt bemötande. Hjälp med allt rörande begravning. Bouppteckning.

Wivi N
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Oerhört professionellt bemötande och lika professionellt genomförande.

Marina A
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Mycket proffessionellt. Vänligt bemötande och mycket bra service. Vi är mycket tacksamma för hjälp, stöd och vägledning.

Sune E
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Alltid till hands och personalen var både kunniga och förklarade allt på ett enkelt och förståligt sätt

Åsa Å
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

De var väldigt trevliga och hjälpsamma i den jobbiga tid som var!

Helena R
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Lugnt, professionellt och kompetent. Mötet, kontakter innan begravning och support under begravning har fungerat väldigt bra.

Helena E
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Vi möttes av vänlighet, lyhördhet och ett professionellt sätt. Våra förväntningar uppfylldes till 100 %. När vi hade frågor per telefon var de mycket hjälpsamma och snabba i sina svar. Begravningsakten och arrangemanget var väldigt fint liksom mottagandet av begravningsrepresentanten när vi kom till kyrkan. Juristen har också varit till hjälp och besvarat och förklarat våra frågor.

Robert L
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

I stort sett bra. Dock gickj det för fort vilket min mor reeagerade på

Monica D
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Begravning. Allt sköttes på bästa.sätt,precis som vi önskade.

Eiler N
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Ett mycket fint omhändertagande. Löste våra önskningar så det blev ett fint avslut

Agne S
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Jag är väldigt nöjd med den hantering som Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB som jag fick hjälp med. Jag har inget att klaga på Bouppteckning med m.m. är kvar som jag får hjälp också med. Tack Agne Sjödin

Johan R
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Fint bemötande av personal. Bra specad faktura.

Sune E
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Bra bemötande fick hjälp med allt.

Kerstin R
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Bra bemötande. Proffsig och lyhörda för oss anhöriga.

Linda S
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Väldigt fint, respektfullt loch ugnt bemötande. Till själva ceremonin hade hon lagt upp det så fint och även stoppat in en dikt mellan musik och det vi skrivit. Vi är tacksamma över att det hela blev precis som vi tänkt.

Anita O
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Mycket bra bemötande och bra svar på våra frågor angående minnesgåva när vi var ute i sista minuten.

Eva L
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Fint och omtänksamt bemötande i en svår stund.

Per-Olof P
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Vänliga, trevliga och ordnar allt som behövs. Återkommer ordentligt med svar på de frågor man har.

Håkan O
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Bra bemötande, kunnig personal och ett helhetsansvar att göra allt till det bästa för kunden.

Mikael A
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Bra bemött och bra hjälp genom allt från början till begravning. Fugerat utmärkt.

Roland B
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Utmärkt bemötande Företaget levde helt upp till förväntningarna Vi köpte en borgerlig begravning. Allt blev mycket bra och helt efter våra önskemål

Runa F
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Jag kände mig varmt välkommen och de lyssnade på mina önskningar. Mina förväntningar var att bli lyssnad på ge uppslag och råd då jag kände mig tveksam. Det jag beställt var begravningsakt samt förtäring efteråt, det blev till belåtenhet.

Bia N

Snabb tidsbokning Kunnig personal Trevligt bemötande Bra lokaler

Magnus S
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Bra och ett trevligt bemötande jag är helnöjd.

Caroline K
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Fin service och hjälp genom hela planeringen och under begravningen.

Christina A
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Fint bemötande, gjorde vad de skulle

Mikael S
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Väldigt trevliga och tillmötesgående på alla sätt

Kerstin W
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Mycket nöjd, trevligt bemötande.

Helena S
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Trevligt bemötande och bra utfört arbete. Begravningen blev väldigt fin!

Thomas A
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Vi blev väl omhändertagna och fick den hjälp vi efterfrågade angående begravning och bouppteckning.

Marianne A
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

I en svår stund gjorde de allt mycket lättare. Proffsiga och trygga .omtänksamma och trevliga.

Lena E
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Vi blev väldigt väl bemötta både av Magnus och Camilla i hjälpen med mammas begravning och bouppteckning.

Berit Margareta L
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Jag, som var tvungen att ordna begravningen på distans, har haft en mycket smidig kommunikation med rådgivare Magnus. Vi har talats vid och mailat. Även nu när jurist Camilla har gått in i uppgiften känner jag tillit. Vid mötet med dem på plats stärktes detta och jag kan varmt tekommendeta dem till andra.

Chatarina B
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

De är otroligt professionella och här känner man sig trygg med alla beslut som man måste fatta när en anhörig avlidit. De har också förmågan att vara familjära så det inte blir så stelt. De har också fantastisk juridisk hjälp.

Dagmar V
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Vi har blivit väldigt bra bemötta från första stund. De har lyssnat på våra önskemål och genomfört allt på ett bra sätt. Vi har uppskattat den snabba återkopplingen som vi fått på de frågor som vi har haft. Arfvidson har tagit hand om begravningen på ett sätt som vi är mycket nöjda med.

Lars B
Skrev om Arfvidsons Begravningsbyrå & Juridik AB

Tog hand om begravningen på ett föredömligt sätt. Allt fungerade innan, under och efter begravningen. Det blev ett fint avslut.