Begravningstjänst Habo

Begravningstjänst Habo

begravningstjansthabo.se
Ring 036-400 50 Dela

Vi är inte bara en vanlig begravningsbyrå, utan en omsorgsfull följeslagare på din resa genom sorg. Med vår djupa förståelse för din unika situation, erbjuder vi skräddarsydda lösningar för varje steg på vägen. Vår närvaro sträcker sig över Habo och dess omgivningar, inklusive Mullsjö, Sandhem, Bankeryd, Jönköping, Tenhult,...

8 omdömen om Begravningstjänst Habo

Lisbeth D
Skrev om Begravningstjänst Habo

Bra bemötande vilket gjorde det avslappnande trotts sorg och saknad.. Våra förväntningar gick som vi önskade och vi fick hjälp med våra funderingar hur allt skulle bli till det bästa. Vi tog hjälp med annonser beställning av kista urna begravningsgudstjänst som blev riktigt bra och ett ljust minne.Så ännunen gång ett stort Tack

Maria W
Skrev om Begravningstjänst Habo

Proffsigt och trevligt bemötande. Bra under själva ceremonin och toppen med att kunna få hjälp med även bouppteckningen efter. Mycket nöjda

Rune Magnus A
Skrev om Begravningstjänst Habo

Allt funkade jättebra, bra planerat.

Rune I
Skrev om Begravningstjänst Habo

Seriösa, sakkunniga och tillmötesgående. Lyssnade på kundens önskemål!

Thomas L
Skrev om Begravningstjänst Habo

Va jättenöjd med allt inklusive att man hjälpte till med bodelningen Tack

Anders W
Skrev om Begravningstjänst Habo

Vi fick ett bra ock kunnigt mottagande. Vi var väl förberedda med egna förberedelser och med kunnig hjälp så blev det ett bra möte. Man har väl vissa förväntningar men det är ju sällan man har kontakt med begravningsbyråer och därmed ingen erfarenhet. Vi fick en positiv uppfattning och en bra och konstruktiv kontakt. Hämtning av avliden, kista och urna , programblad och mottagande i kyrkan men även hjälp att lägga ut blommorna på graven efter behravmingsgudstjänsyen

Bo B
Skrev om Begravningstjänst Habo

Mycket väl utfört "arbete" under hela processen. Mina förväntningar stämmer bra som utlåvat. Min fru Gerd fick en väldigt värdig och hedrande begravning..

Gustav Ingvar L
Skrev om Begravningstjänst Habo

Väldigt bra bemötande och en realistisk kalkyl över vad begravningen skulle kosta. Fint genomförande av själva begravningen.