Lite väl entusiastisk annons och sen leverans.
Ljus-butiken.se
160 omdömen om Ljus-butiken.se
Sedan starten hos Reco 2025
Mycket bra och snabb hjälp vid leveransfrågor
Min Flowerpot lampa är fantastiskt fin
Beställde på tisdagen och hade det redan på onsdagen. Otroligt fina lampor till väldigt bra priser. Inget att klaga på alls
Bra o snabb leverans dock är Bring en krånglig distributör och har dåliga utlämningsställen på Östermalm Sthlm
Enkelt att beställa och snabb leverans. Det kunde inte blivit bättre.
Trevligt bemötande Bra service
Bra erbjudande på lampa i och med black Friday. Nöjd
Har inte fått lampan än!! Beställd 28 november, idag är det 12 dec. Men det är väl Bring som har förseningar!! Mvh Lena Ekström
Det var lätt att beställa önskad vara och leveransen var snabb. Denna sladdlösa bordslampa ska bli julklapp till ett 26-årigt barnbarn. Den stod på hennes önskelista i färgen GREIGE och den är jättefin. Allt gick väldigt smidigt och själv känner jag mig mycket nöjd och belåten med detta.
Hej Maud, Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att beställningen gick smidigt och att leveransen kom snabbt. Bordslampan Flowerbud i färgen Greige är verkligen populär, och så fint att höra att ditt barnbarn önskat sig just en lampa från oss – vi hoppas verkligen att julklappen blir uppskattad. Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Beställde Betalade Fick paketet
Hej Hans, Tack för ditt fina omdöme – härligt att höra att allt gick smidigt från beställning till leverans. Vi hoppas du skall vara nöjd med din nya lampa från oss! Varmt välkommen tillbaka Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Köpt, via nätet, en lampa som inte fungerar enligt mig. Svårt att kommunicera när det inte finns telefon. Dock får jag snabbt svar via e-post, men vi kommer inte fram till lösning av problemet.
Hej Leif, Tack för att du delar din upplevelse! Vi beklagar verkligen att lampan inte fungerar som den ska enligt din upplevelse, och att det blivit svårt att nå fram till en lösning trots mejlkontakten. Även om vi inte erbjuder telefonsupport försöker vi alltid ge snabba och tydliga svar via e-post, och vi hjälper dig självklart vidare tills problemet är löst. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Jättebra! Jag är nöjd med Ljus Butiken!
Hej Rafael, Stort tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med oss på Ljus-butiken och att allt upplevdes som jättebra - det glädjer oss! Varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Lång leveranstid. Fin lampa dock!
Hej Susanne, Tack för ditt omdöme! Vi beklagar att leveransen tog längre tid än vanligt, men är glada att höra att du tycker om lampan Varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Nöjd med lamporna, lång leveranstid vid båda beställningarna.
Hej Maria, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med lamporna, även om leveranstiden tyvärr varit längre än normalt. Under perioder med hög belastning, förbeställningar och Black Week, har vissa leveranser dragit ut lite på tiden. Tack för din förståelse och varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Jag tycker att allt tar väldigt lång tid. Jag gillade inte lampan och vill lämna tillbaka det tog väldigt lång tid att få returordern och nu inväntar jag pengarna som snart tagit 2 veckor!
Hej Tina, Tack för att du delar din upplevelse! Vi beklagar verkligen att både returprocessen och återbetalningen tagit längre tid än normalt – så ska det inte vara. Under perioden efter Black Week har både vi och fraktbolagen haft längre handläggnings- och leveranstider, vilket även påverkat hur snabbt returer kommer fram till oss och kan behandlas. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Allt smidigt och bra förpackat men leveransen tog lite tid bara.
Hej Magnus, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att allt kom fram smidigt och väl förpackat. Vi beklagar att leveransen tog lite längre tid än vanligt – under perioden med förbeställningar och Black Week blev vissa leveranser dessvärre något fördröjda. Tack för din förståelse, och varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Hej. Köpte två stycken laddbara bordslampor som jag ska ge bort i julklapp, Har tidigare köpt en till mej själv som jag är mycket nöjd med Mvh Kerstin
Hej Kerstin, Stort tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med din egen lampa och nu valt att ge bort två som julklappar – det uppskattar vi verkligen. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Mycket fin produkt! Leverans något sen men det var inget problem, bra information från leverantören angående leveransen hela vägen. Eftersom produkten är en julklapp och ännu inte tagen i bruk kan jag inte lämna omdöme om själva produkten men den var lika snygg i vekligheten som jag hade hoppats!
Hej Charlotte, Stort tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att lampan motsvarade dina förväntningar och att du upplevde leveransinformationen som tydlig, även om leveransen blev något sen. Vi hoppas julklappen blir uppskattad Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Fina varor o det kom snabbt Finns mycket fint att välja på
Hej Pernilla, Tusen tack för ditt fina omdöme – vad roligt att höra att du både gillar våra produkter och den snabba leveransen. Varmt välkommen tillbaka oss Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Jag beställde 2 olika lampor den 25/11. Har inte fått ngn uppdatering var mina prodeukter befinner. Har mejlat och frågat vad som händer. Ända svaret är att mitt mejl är placerat i kö och inte något mer. Nu börjar dagen närma sig då jag ska ge bort de här lamporna. Känner bara en stor frustration…. Är alltså allt annat än nöjd
Hej Pia, Tack för att du delar din upplevelse, och vi beklagar verkligen bristen på uppdateringar kring din leverans. Det är fullt förståeligt att du känner frustration, särskilt när produkterna ska ges bort som present. Jag kan se att er order har levererats och redo att hämtas hos postombud Tveka inte att återkomma vid frågor eller funderingar Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Köpte en svamplampa som tog lång tid innan den levererades. När jag packade upp den var gummit under lampfoten ojämnt klistrat (papper fastade mellan gummit och lampan som var svårt att få bort). Det visade sig även att lampan hade två små ljusare fläckar i lacken vilket såg sådär ut. Valde till slut att reklamera varan och den processen visade sig vara många mejl.
Hej Maria, Tack för att du delar med dig av din upplevelse – vi beklagar verkligen att lampan varit defekt vid mottagandet och att reklamationsprocessen upplevdes som omständlig. Tack för att du tog dig tid att ge feedback, det hjälper oss att bli bättre Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
bara bra ! lyser fint i hallen ! lite lång laddningstid bara Hälsningar Bengt
Hej Bengt, Tack för ditt fina omdöme – vad roligt att höra att lampan lyser fint i hallen Vi tar med oss din synpunkt om laddningstiden och uppskattar att du delar med dig. Varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Min beställning av belysningsarmaturer hos ljusbutiken.se var en i stort sett oklanderlig affär. Jag fann köpprocessen föredömligt enkel och noterade med tillfredsställelse en remarkabelt skyndsam expedition av varorna. Emellertid finns det utrymme för fulländning; dels hade jag haft en förväntan om leverans direkt till min residensport snarare än till ombud, dels fann jag att den medföljande bruksanvisningen för installation kunde varit mer utförlig. Trots dessa randanmärkningar var det en mycket god affärsupplevelse som jag gärna rekommenderar.
Hej Andreas, Tack för ditt fina och utförliga omdöme! Det gläder oss att höra att du upplevde både köpprocessen och leveransen som smidig och snabb. Vi tar till oss dina synpunkter kring leverans till ombud och den medföljande installationsmanualen. Vi arbetar löpande med att förbättra både leveransalternativ och instruktioner, och din feedback hjälper oss verkligen i det arbetet. Tack för att du rekommenderar oss – det uppskattar vi mycket. Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Trevlig, snygga varor. Snabb leverans
Hej Solweig, Tack för ditt fina omdöme – vad roligt att höra att du är nöjd med både produkterna och den snabba leveransen. Varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Jag vill returnera en vara men upplever att jag måste ge mer information än att jag är missnöjd med färgen på lampan, som inte överensstämmer med webb-butikens bild.
Hej Åsa, Tack för att du delar med dig! Vi beklagar verkligen er upplevelse samt att färgen på lampan inte motsvarade dina förväntningar. En viss färgskillnad kan tyvärr förekomma beroende på skärm och ljussättning i produktbilder, men vi hjälper dig självklart med en retur om du önskar. Kontakta gärna vår kundservice så hjälper vi dig vidare Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Det låga betyget hänför sig till, att de inte gav mig den minsta hjälp när mitt paket levererades till helt fel ställe. Allt fel hänförde de till distributionsföretaget. Har varit med om liknande tidigare, men då fått mycket god hjälp att ändra adressen. Det här var förbaskat dåligt. Jag är en gammal dam, har svårt att gå och äger ingen bil. Fick till slut hjälp med hämtandet. Inget fel på produkten.
Hej Barbro, Tack för att du delar din upplevelse. Vi beklagar verkligen det inträffade och förstår hur besvärligt det måste ha varit för dig. Dessvärre kan vi inte påverka vart fraktbolagen levererar, då de utgår från sina egna regler och rutiner vid val av utlämningsställe. Vi tar till oss din feedback och ska se över hur vi kan ge bättre stöd i liknande situationer framöver. Vi är glada att du i övrigt är nöjd med produkten. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Vi beställde tre lampor för 14 dager sen. Vi väntar fortfarande på leverans. Leveranstiden är under all kritik. 3/5 är ett högt betyg med detta i åtanke men vi hoppas att varorna kommer snart. Annars blir det 1/5.
Hej Gustav, Tack för att du delar din upplevelse! Vi beklagar verkligen den fördröjda leveransen. Vissa produkter har tyvärr haft något längre leveranstid än beräknat på grund av hög efterfrågan samt att de varit förbeställningar, men vi följer upp ditt ärende och ser till att lamporna levereras så snart som möjligt. Vi uppskattar verkligen ditt tålamod och förståelse. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Betyget dras ned av mycket dålig återkoppling. I mitt fall försenad leverans.
Hej Ruben, Tack för att du delar din upplevelse! Vi beklagar verkligen den försenade leveransen och att återkopplingen inte levde upp till dina förväntningar. Vi försöker alltid svara så snabbt som möjligt och arbetar löpande med att förbättra kommunikationen vid förseningar. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Jag köpte en bordslampa. Den funkade inte som den skulle enligt beskrivningen i deras webbsida. Man skulle ladda lampan i 3-5 timmar. Sedan står att lampa skulle funka i 8 timmar. Detta stämmer inte. Batteri går ut mycket snabbare. Sedan när jag skulle returnera produkten, det fanns krav på 149kr för frakt. Helt oacceptabelt. Varför ska kunden betala frakten för en produkt som kunden inte är nöjd med. Jag kommer aldrig köpa från dem igen. De svarar inte heller på mailen, de har inte telefonnummer eller chat.
Hej Antonis, Tack för att du delar din upplevelse! Vi beklagar verkligen att lampan inte motsvarade dina förväntningar. Batteritiden kan variera något beroende på ljusstyrka, användning och laddningskabel, men vi förstår självklart din besvikelse om den inte levt upp till beskrivningen. Ifall om du inte fått återkoppling är du varmt välkommen att mejla oss igen så hjälper vi dig direkt. Gällande returfrakten på 149 kr följer vi våra allmänna villkor, där returfrakt bekostas av kunden vid ångerköp. Självklart är det...
Hej! Jag returnerade lamporna då de inte passade med min andra belysning. Inte ert fel! Jag har returnerat dem ,men har ej fått pengarna ni skrev tillbaka. Tacksam om ni kan ordna det. Susanne Nyberg
Hej Susanne, Tack för ditt omdöme! Vi beklagar att lampan inte levde upp till dina förväntningar, jag kan se att vi inte mottagit din retur ännu. när vi mottagit den kommer vi att kontrollera samt genomföra en återbetalning till dig Du är varmt välkommen tillbaka i framtiden Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Har ff inte fått min beställning!!
Hej Lena, Tack för att du delar med dig! Vi beklagar verkligen att din beställning inte har levererats. Flera av våra mest populära produkter har varit förbeställningsvaror i november, vilket har påverkat leveranstiderna, men vi förstår självklart frustrationen när det dröjer. Vi vill försäkra dig om att vi gör allt vi kan för att din order ska levereras så snart som möjligt Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Leveransen är sen och jag har inte fått uppdatering på när den kommer. Hittills har jag inte heller fått svar fr kundtjänst på status uppdatering.
Hej Madeleine, Tack för att du delar med dig! Vi beklagar verkligen den sena leveransen och att du inte fått den uppdatering du förväntat dig. Flera av våra mest populära produkter har varit förbeställningsvaror under november, vilket tyvärr påverkat leveranstiderna. Detta har stått tydligt vid beställning – men vi förstår att du hade önskat snabbare besked från oss. Om vi mot förmodan inte har återkopplat på ditt tidigare mail får du gärna kontakta oss på nytt och inkludera ditt ordernummer, så hjälper vi dig direkt....
Den 15 nov beställde jag en lampa. Kan inte se orderstatus om när lampan kommer att skickas. Har inte fått någon uppdatering på min order ang. leveransdatum, vilket jag tycker är dåligt. Det har snart gått tre veckor sedan beställning. Eftersom det är första gången jag handlar med Ljus-butiken.se så börjar man undra om man har hamnat på en fakesida och blivit lurad. (Det kanske jag har, det återstår att se). För jag har inte fått någon leverans ännu. Men när det dyker upp en sån här omdömesenkät kanske det ändå är en riktig e-handelsbutik.
Hej Mariette, Tack för att du delar med dig! Vi beklagar verkligen den bristande informationen kring din order. Under november har flera av våra mest populära lampor varit förbeställningsvaror, och det har tyvärr lett till längre leveranstider än normalt. Detta har stått tydligt vid beställning, men vi förstår självklart att du hade önskat tydligare uppdateringar från vår sida – och det tar vi till oss. Vi vill försäkra dig om att vi gör allt vi kan för att din order ska levereras så snart som möjligt Tveka inte att...
Fortfarande inte fått några lampor så dåligt betyg än så länge
Hej Ann-Charlotte, Tack för att du delar med dig! Vi beklagar verkligen förseningen. Våra mest populära produkter har varit förbeställningsvaror och detta har stått tydligt vid beställningstillfället. Vårt lager håller på för fullt att skicka ut alla ordrar, och vi följer din leverans noggrant tills den når dig. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor – vi hjälper gärna till. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Har fortfarande inte fått de varor jag har beställt. Har själv mailat företaget och frågat när varorna kommer. Dock ej fått besked om när leveransen kommer att ske. Företaget har alltså inte på eget initiativ tagit kontakt med mig för att informera mig om varför det dröjer.
Hej Helen, Tack för att du delar med dig! Vi beklagar verkligen att du inte fått tydligare information från oss. Under november har flera av våra mest populära produkter varit förbeställningsvaror, och detta har stått tydligt vid beställning. Förseningen beror på att leveransen från vår leverantör tyvärr drog ut på tiden – något vi borde ha informerat dig om utan att du behövde kontakta oss först. Tveka inte att återkomma vid fler frågor eller funderingar Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Jag har fortfarande inte fått min vara, så då blir betyget inte bättre än så här
Hej Kristina, Tack för att du delar med dig! Vi beklagar verkligen förseningen. Våra mest populära produkter har varit förbeställningsvaror och detta har stått tydligt vid beställningstillfället. Vårt lager håller på för fullt att skicka ut alla förbeställda ordrar och vi följer din leverans noggrant tills den når dig. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor – vi hjälper gärna till. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Kan inte bedöma. Ingen lampa har kommit trots beställning 15 nov
Hej Gudrun, Tack för att du delar med dig! Vi beklagar verkligen förseningen. Våra mest populära produkter har varit förbeställningsvaror och detta har stått tydligt vid beställningstillfället. Vårt lager håller på för fullt att skicka ut alla förbeställda ordrar och vi följer din leverans noggrant tills den når dig. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor – vi hjälper gärna till. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Har inte fått min beställning ännu trots att det är drygt 14 dagar sedan jag beställde lampan. Hade önskat få meddelande att leverans skulle dröja. Dock fått trevligt svar från kundtjänst när jag efterfrågade leverans även om jag inte fick reda på hur länge det skulle dröja.
Hej Susanne, Tack för att du delar din upplevelse. Vi beklagar verkligen att din leverans dröjt och att du inte fick information om den längre leveranstiden direkt vid beställning. Våra normala leveranstider är 1–3 vardagar för produkter som finns på lager, men vissa av våra mest populära lampor har varit förbeställningar och därför tagit längre tid att leverera. Det gläder oss att du fick ett trevligt bemötande av kundtjänst, men vi tar till oss att du önskat tydligare besked om när lampan anländer. Hör gärna av dig...
Jag har fortfarande inte fått min beställning efter 3 veckor (den skulle komma på 3 arbetsdagar...). Men kundservice var trevliga och svarade fort, så det är ett plus. :)
Hej Sofija, Tack för att du delar din upplevelse! Vi beklagar verkligen att din leverans tagit betydligt längre tid än de 1–3 arbetsdagar som gäller för produkter som finns i lager. Vissa av våra mest populära lampor har varit förbeställningar den senaste tiden, vilket tyvärr påverkat leveranstiderna. Det gläder oss att du upplevde vår kundservice som trevlig och snabb, och hör gärna av dig med ditt ordernummer så uppdaterar vi dig direkt om status och ser till att ordern kommer iväg så snart som möjligt. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Super lång leveranstid ☹️☹️☹️☹️☹️
Hej Zhen, Tack för att du delar med dig! Vi beklagar verkligen att din leverans dragit ut på tiden. Våra normala leveranstider är 1–3 vardagar för produkter som finns på lager, men vid hög belastning eller förbeställningar kan det tyvärr bli längre väntetid. Hör gärna av dig med ditt ordernummer så uppdaterar vi dig direkt om status och ser till att ordern kommer iväg så snart som möjligt. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Snabb leverans. Snabb och trevlig återkoppling på trasig vara. Pengar tillbaka som tyvärr inte räckte till att köpa en ny liknande vara, minus-betyg på detta då jag anser att det var snålt nu i efterhand.
Hej Jill, Tack för att du delar din upplevelse. Det gläder oss att du fick snabb leverans och att vår kundservice kunde hjälpa dig direkt när varan tyvärr var defekt. Samtidigt beklagar vi att kompensationen inte upplevdes som tillräcklig – det tar vi verkligen till oss. Om du vill att vi ser över ärendet igen är du varmt välkommen att kontakta oss, så hjälper vi dig gärna vidare. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Väntan på beställda produkter är evighetslång. Gjort min första beställning och väntat i 3 veckor. Ännu ingen leverans...
Hej Cecilia, Tack för att du delar din upplevelse. Vi beklagar verkligen den långa väntetiden. Våra mest populära lampor har varit förbeställningar den senaste tiden, vilket tyvärr har gjort att vissa leveranser tagit längre tid än vanligt. Vi förstår att det känns frustrerande att vänta i flera veckor utan att ordern har kommit fram. Hör gärna av dig med ditt ordernummer så uppdaterar vi dig direkt och gör allt vi kan för att din leverans ska nå dig så snart som möjligt. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Snabb leverans. Tyvärr var varan jag beställde lite trasig , men jag fick ett gott bemötande och reducerat pris så jag är en nöjd kund.
Hej Petra, Tack för din fina recension! Vi beklagar att varan var lite skadad vid leverans, men det gläder oss att du fick ett gott bemötande och en lösning som gjorde dig nöjd. Hör av dig om det är något mer vi kan hjälpa till med - vi finns här för att hjälpa till Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Jag har väntat över tre veckor på min beställning och ännu inte fått den.
Hej Ulrika, Tack för att du delar med dig! Våra mest populära lampor har varit förbeställningar den senaste tiden och vi beklagar verkligen att din order ännu inte levererats. Vi förstår att det känns frustrerande att vänta så länge. Vi gör allt i vår makt för att din order ska nå dig så snart som möjligt. Hör gärna av dig med ditt ordernummer så kan vi uppdatera dig om status direkt. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Trevlig lampa till mitt barnbarn.
Hej Emma, Tack för din fina recension! Vad härligt att höra att lampan blev uppskattad till ditt barnbarn. - Det glädjer oss att höra Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Tar alldeles för lång tid att få varan. Men med info underhand så hade det känts rätt ok. Men bara tyst och inga varor efter 2 v, det är dåligt.
Hej Svante, Tack för att du delar din upplevelse. Vi beklagar verkligen förseningen av din förbeställningsvara och förstår att det känns frustrerande när kommunikationen inte upplevts tillräcklig under väntetiden. Det ska självklart inte vara tyst från vår sida. Hör gärna av dig med ditt ordernummer så följer vi upp direkt och ser till att du får uppdaterad information om din leverans. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Snabb leverans,.Har inte hunnit kolla lampan, är en julklapp.
Hej Michaela, Tack för din fina recension! Vad roligt att höra att leveransen var snabb. Hoppas lampan blir en uppskattad julklapp – hör gärna av dig om du undrar något när den packas upp. Med vänlig hälsning, Jennifer på Ljus-butiken
Fått vänta så länge på min lampa inget besked när lampan kommer
Hej Ywonne, Tack för att du delar med dig! Vi beklagar verkligen att din förbeställning blivit några dagar försenad och förstår fullt ut att detta kan vara frustrerande. Vi vill försäkra dig om att vi gör allt vi kan för att din order ska skickas ut så snart som möjligt. Vi har just nu ett mycket högt tryck på grund av black week samtidigt som vissa leveranser till oss blivit fördröjda, vilket tyvärr påverkat några av våra utskick. Vi följer din order noggrant och återkopplar så fort den lämnar vårt lager. Tveka inte...
Jag är djupt besviken på att aldrig erhålla de varor som jag den 13 november betalade för. Få se om de kommer till jul??? Mvh Berith Ek
Hej Berith, Tack för att du delar med dig! Vi beklagar verkligen att din förbeställning blivit några dagar försenad och förstår fullt ut att detta kan vara frustrerande. Vi vill försäkra dig om att vi gör allt vi kan för att din order ska skickas ut så snart som möjligt. Vi har just nu ett mycket högt tryck på grund av black week samtidigt som vissa leveranser till oss blivit fördröjda, vilket tyvärr påverkat några av våra utskick. Självklart hjälper vi dig gärna att dubbelkolla status på din order – kontakta oss bara...