Logofactory Sverige AB

Logofactory Sverige AB

logofactory.se
  • BadgeThreeYears

Hej! Välkommen till oss på Logofactory Sverige AB - Vi hjälper företag och företagare att synas på bästa sätt! Hos oss kan ni få hjälp med en komplett helhet, så att ni slipper tänka och lägga tid på massa annat än det Ni är proffs på. Vi kan skapa allt från Företagsloggor, Hemsidor, hjälpa till med Google Ads, Sökmotoroptimering/SEO...

101 omdömen om Logofactory Sverige AB

Sebastian H
Skrev om Logofactory Sverige AB

Bra service, och snyggt jobb , och en riktigt snabb leverans.

Joel L

Klockrent! Snygga kepsar, bra bemötande och snabb leverans. Alla tummar uppåt 👍

Svar från Logofactory Sverige AB

Tusen tack Joel för omdömet, du blev dessutom nr 100! Coolt! 🙌😎 Ha en fin helg!

John Rikard H
Skrev om Logofactory Sverige AB

Super snabb service, och grymt serviceminded. Överträffade våra förväntningar med råge! 🔥⚡️ - Rikard , HEKAB

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack snälla du för en sån fredagspepp! 🏁 Vi hörs mer! Sköt om dig!

Filip P
Skrev om Logofactory Sverige AB

Toppen!! Bra kvalite på sina tryck och produkter!!! Bara positivt från mig!!!!!!👍🏻👍🏻👍🏻

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack snälla Filip för omdömet, blir jätte glad av o läsa det, så roligt att du är nöjd! 🫶

Håkan B
Skrev om Logofactory Sverige AB

Mycket bra med god service året om

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack snälla för att du tog dig tid o lämna ett omdöme, betyder massor! Hälsningar Frida

Mikael H
Skrev om Logofactory Sverige AB

Grymt bra och trevligt bemötande!

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack själv Mikael för ett så trevligt omdöme! Sköt om dig!

Jonne E
Skrev om Logofactory Sverige AB

Fick en fantastisk service och alla mina förväntningar blev uppfyllda!

Svar från Logofactory Sverige AB

Wohoo så roligt och läsa, tuusen tack för omdömet! Hoppas vi hörs mer, sköt om dig o ha en fin vår :) Hälsningar Frida

Magnus E
Skrev om Logofactory Sverige AB

Bra dialog om vad som önskades uppnås och bra kvalitet på det som levererats.

Svar från Logofactory Sverige AB

Tackar ödmjukast för att vi fick ett fint omdöme av dig! Allt gott så länge och på återseende ^^ Våriga hälsningar från Frida

Jonatan M
Skrev om Logofactory Sverige AB

Mycket trevliga och proffsiga!! Blev kepsar denna gången, supernöjd!! Riktigt bra kvalité !!

Svar från Logofactory Sverige AB

Jätte roligt att du känner så och blev så nöjd, det värmer i hjärtat! Vi hörs! Sköt om dig sålänge! Hälsningar Frida

Joakim W
Skrev om Logofactory Sverige AB

Riktigt bra många plus i kanten. Kan varmt rekommendera

Tackar för ett så trevligt omdöme! På återseende! Hälsningar Frida

Richard F
Skrev om Logofactory Sverige AB

Slutresultatet var bra men jag saknade en katalog där jag själv kunde bläddra efter vad för kläder som finns. istället blev det tusen frågor över mejl.

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack Richard för ditt omdöme! Nån fysisk katalog har vi ju tyvärr inte av lite olika anledningar, men Logofactory.STORE finns - men jag tar till mig det du skriver och ska se till & fylla på med mer produkter så man enklare kan se vad vi erbjuder! Våriga hälsningar från Frida

Daniel P
Skrev om Logofactory Sverige AB

Enkelt att beställa och fick snabbt svar på mina frågor. Rekommenderas!

Svar från Logofactory Sverige AB

Tackar Daniel för ett så trevligt omdöme!

Peter D
Skrev om Logofactory Sverige AB

Snabba, hjälpsamma och allt funkade klockrent. kommer beställa mycket mer.

Svar från Logofactory Sverige AB

Hallåj Peter, vad kul & läsa - tack snälla för omdömet! Vi ser fram emot att få jobba mer med dig! Allt gott / Frida

Martin L
Skrev om Logofactory Sverige AB

Tycker det kan vara svårt att veta hur man ska gå tillväga, hur man ska sätta loggor och liknande. Här löste Logofactory allting perfekt och vi fick förslag skickade till oss. Rekommenderat vidare till andra och är nu en återkommande nöjd kund!

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack snälla för att du tog dig tid & skriva ett så trevligt omdöme, sköt om dig och på återseende!! Våriga hälsningar från Frida

Mattias S
Skrev om Logofactory Sverige AB

Bra kommunikation! Vi har höga förväntningar på produkten, som infriades! Jättefina stickers till oss!

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack snälla för omdömet, blir jätte glad & höra att klibborna uppskattades!

Robin P
Skrev om Logofactory Sverige AB

Logofactory leverar som vanligt riktigt bra grejer och snabbt!

Svar från Logofactory Sverige AB

Man blir "varm, go & gla" när man läser detta, tuuusen tack för ditt fina omdöme och att du la ner tiden att skriva ett. Hälsningar Frida

Daniel H
Skrev om Logofactory Sverige AB

Mycket bra och trevligt bemötande! Flexibel och löser det mesta. Kommer med nya idéer och förslag hela tiden. Innovativt! Kör inte bara i samma gamla hjulspår, det uppskattas! Löser även saker med kort varsel, fast det egentligen är för ont om tid. Klart nöjd!

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack snälla Daniel för att du tog dig tid o skriva ett så fint omdöme! Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Johan André D
Skrev om Logofactory Sverige AB

Fantastisk service och kvalitet! Bra priser - tack!

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack själv för ett så fint omdöme! Varma hälsningar från Frida

Helsinge Klimat AB
Skrev om Logofactory Sverige AB

De här måste vara ett av Sveriges bästa företag, så mångsidiga, så lösningsorienterade. Har själv anlitat dem för köp av arbetskläder och tryck samt lite annat dekaler, å de är bara bäst.. Kommer verkligen återkomma när de skall inhandlas kläder och tryck...

Svar från Logofactory Sverige AB

Helt fantastiska ord Håkan, vet knappt hur jag ska tacka..Tack Tack TACK! Du är såååå välkommen tillbaka när som helst, det vet du! Sköt om dig sålänge i vinterrusket! Väldigt tacksamma hälsningar/ Frida Birkl

Larsa K
Skrev om Logofactory Sverige AB

Produkter av hög kvalitet, 5 stjärniga brodyrer och super trevligt bemötande.

Svar från Logofactory Sverige AB

Men wow tack snälla för ett sånt omdöme, kul att höra att du tyckte brodyren hade sån kvalitet! På återseende Larsa! :)

Rasha C
Skrev om Logofactory Sverige AB

Fantastiska kläder och fantastisk service! :)

Svar från Logofactory Sverige AB

Så roligt att få läsa ditt omdöme, tack!! Hoppas vi hörs mer framöver! Sköt om dig sålänge, hälsningar Frida

Fredrik A
Skrev om Logofactory Sverige AB

Snyggt tryck och snabb leverans

Tackar så mycket för omdömet! Hälsningar Frida

Martin E
Skrev om Logofactory Sverige AB

Trevligt bemötande, snabbt och enkelt! Och bra blev det också!

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack snälla Martin för ett omdöme med så trevlig läsning! Sköt om dig!

Jimmy B
Skrev om Logofactory Sverige AB

Otroligt proffsigt bemötande och bra kvalitet 🙌🏻

Svar från Logofactory Sverige AB

Tusen tack Jimmy för din tid att lämna ett omdöme, så uppskatta, Tack med stort T! Hälsningar Frida

Robert P
Skrev om Logofactory Sverige AB

Bra bemötande och snabba leveranser!

Svar från Logofactory Sverige AB

Tuuuusen tack Robert att du tog dig tid o lämna ett omdöme, hoppas du haft en bra start på året! På återseende! Varma hälsningar Frida

Georgios K
Skrev om Logofactory Sverige AB

Bra priser och support, snabba leveranser,

Svar från Logofactory Sverige AB

Kul med årets första omdöme, tack snälla! God fortsättning så kanske vi hörs mer - Allt gott! / Hälsningar Frida

Dainius R

Trevlig och super snabb service... Vill handla igen 👌👍

Svar från Logofactory Sverige AB

Hej Dan, så roligt att få vakna upp och det första är att läsa ditt omdöme - så stort tack! Passar på att önska dig en God Jul 🎅 så hoppas jag vi hörs mer framöver. Sköt om dig! ❄️ Hälsningar från Frida

Peter W
Skrev om Logofactory Sverige AB

Snabba svar via mail och mycket bra bemötande. Nöjd med produkten och kommer nog beställa fler gånger. Gillar dock inte att betala så pass mycket i frakt på så små försändelser och särskilt inte när summan överstiger som i detta fallet 2000kr

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack snälla för omdömet Peter! Brukar alltid fixa fraktrabatt på återkommande kunder så vet du hur jag gör om du behöver något framöver. Passar på att önska dig en God Jul! 🎅 Sköt om dig! Hälsningar Frida

MJ Tak Entreprenad AB
Skrev om Logofactory Sverige AB

Snabb återkoppling och trevligt och hjälp samt bemötande.

MJ Tak Entreprenad AB och Frida B gillar detta
Svar från Logofactory Sverige AB

Tusen tack Mykola för att du lämnade ett så fint omdöme! Vi hörs mer på Instagram! :) Varma hälsningar från Frida

Björn N
Skrev om Logofactory Sverige AB

Snabb & prisvärd! Service utöver det vanliga!

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack! Så kul att läsa detta, vilken bra start på veckan. Sköt om dig Björn så hoppas jag vi hörs mer! / Frida

Martin A
Skrev om Logofactory Sverige AB

Fick ett bra intryck av marknadsförningen, tog kontakt för hjälp med reklamartiklar och kan säga att bemötandet och resultatet är till och med över förväntan. Snabb hjälp, proffsigt engagemang och förstklassiga produkter. 👍🏻

Svar från Logofactory Sverige AB

Stort tack Martin att du tog dig tiden o skriva detta, betyder massor och så roligt att läsa att du är nöjd! Du är så välkommen tillbaka om du behöver hjälp med något mer! Allt gott & Trevlig helg! / Frida

Erik B
Skrev om Logofactory Sverige AB

Oslagbar service som gör att man som kund kommer tillbaka gång efter gång

Oslagbart omdöme Erik, så jäkla glad jag blir! Tack! 🫶

Acke's A
Skrev om Logofactory Sverige AB

Bästa produkterna med Bästa priserna och dom är Bästa alternativet inom de dom gör. Är Super nöjd.

Svar från Logofactory Sverige AB

Men wow tack för dina fina ord, du är bäst du med!! Ha en fin vecka så hörs vi! Höstiga hälsningar från Frida :)

Anders B
Skrev om Logofactory Sverige AB

På det hela taget ett bra intryck. Det tog lite tid innan det blev svar på mailen i börja, men resultatet blev kanon!

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack snälla för omdömet Anders! Och ja ursäkts för segt svar i mailen men så kul att du är nöjd - då är vi nöjd! Sköt om dig o varmt välkommen o tjoa till om du behöver något annat! Hälsningar från Frida

Humanji A
Skrev om Logofactory Sverige AB

Proffsigt bemötande och fina produkter!

Bygg & Montage Trosa AB
Skrev om Logofactory Sverige AB

Snabbt smidigt och enkelt vad mer krävs? Frida löser allt! Så roligt och få svänga förbi och störa i arbetet och snacka skit och hämta sina produkter man beställt varenda gång. Ni är överlägset bäst Logofactory !

Sååå trevligt när du dyker förbi! You rock du med! Ha en fantastisk sommar 🌞

Daniel P
Skrev om Logofactory Sverige AB

Super bra service och ett proffsigt bemötande..Stort tack till logofactory och Frida för allt fantastiskt jobb ni gjort med glassvagnen som striping och reklam. Kan varmt rekommendera

Apstol B
Skrev om Logofactory Sverige AB

Jete nöjd service och kvalitet på topp 🔝🔝

Anders Per Michael H
Skrev om Logofactory Sverige AB

Har använt mig av Frida på Logofactory ett bra tag nu, hon har fixat hemsida, sköter min SEO samt alla arbetskläder/reklam osv. Är väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Logofactory till andra.

0431 A
Skrev om Logofactory Sverige AB

Grymt bra bemötande! Snabb återkoppling genom hela processen! Tummen upp!!

Svar från Logofactory Sverige AB

Och ett Grymt Fint omdöme!! Tackar ödmjukast! Bara tjoa till om det skulle vara något, det vet du! Allt gott sålänge! / Frida

Tommy J
Skrev om Logofactory Sverige AB

Alltid trevliga, proffsiga och levererar kvalitet.

Svar från Logofactory Sverige AB

Tusen tack Tommy för att du tog dig tid o lämna en recension 😇 Soliga hälsningar från Frida

Jan Johny L
Skrev om Logofactory Sverige AB

Beställde en leverans med express som fraktbolaget inte kunde spåra,då körde Frida 20 mil med en ny leverans för å va säker på att ja skulle få mitt vatten till helgens utställning,det kallar ja service🤩 (1 timme senare kom ordinarie leverans)/ JL Mark AB

Svar från Logofactory Sverige AB

Wow tack för din fina recension, blir så glad av att läsa det! Ja vad gör man inte för att säkra upp, nu fick du ju lite premium-flarror också 😉 Vi hörs i veckan Johnny! Sköt om dig 🌞

Jerry J
Skrev om Logofactory Sverige AB

Jag fick dålig respons på mina mail

Svar från Logofactory Sverige AB

Åh vad tråkigt att du känner så, har haft lite körigt med mailen, varit sjuk, så ber verkligen om ursäkt om du tycker jag var seg med svar.. :( önskar dig i vilket fall en trevlig sommar och hoppas vara snabbare på svara-knappen nästa gång! Allt gott! 🌞 Hälsningar Frida

Stefan W
Skrev om Logofactory Sverige AB

Mycket bra bemötande samt snygga produkter.

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack snälla Stefan för din tid till omdömet och så roligt att få läsa det! Ha en fin sommar! Hälsningar Frida

Patrik J

Världsklass Frida👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Tack snälla Patrik för omdömet 😊🙌

Lorance K
Skrev om Logofactory Sverige AB

Vi tog kontakt med Frida efter rekommendation från ett annat företag. Hon är superproffsig, serviceminded och har överkomliga priser. Smidig leverans och bästa kvalitèt på trycken! Vi kommer definitivt anlita henne igen.

Svar från Logofactory Sverige AB

Tack snälla för ert fantastiskt fina omdöme, bara kul att få jobba med er! Allt gott, våriga hälsningar Frida

Marcus Alexander H
Skrev om Logofactory Sverige AB

Toppenbra bemötande och fina unika produkter !

Svar från Logofactory Sverige AB

Hej och stort tack för ditt omdöme och vad kul att läsa om din upplevelse! Sköt om dig och trevlig helg!

Fresh  H
Skrev om Logofactory Sverige AB

Jättefin service och snabb leverans!

Tusen tack för omdömet! Så kul att få jobba med er :) Hälsningar Frida

TOMAS R
Skrev om Logofactory Sverige AB

Ända sedan start så har kontakten med Logofactory varit både snabb och personligt proffsig. Jag är mycket nöjd med att ha Logofactory som min leverantör. Snabb service och bra lösningar.

Svar från Logofactory Sverige AB

Så roligt att läsa ditt fina omdöme, tusen tack 🫶

Magnus J

Grymma och snabb service 👍🏻🤟