Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Lokatten Bygg & Entreprenad AB

www.lokattenbygg.se
  • Badge2022

Välkommen till Lokatten Bygg & Entreprenad AB! Är det dags att renovera badrummet? Kanske har du länge funderat på att måla om? Om du haft byggplaner under en längre tid och sparat ihop pengar till ditt byggprojekt så är vi på Lokatten Bygg & Entreprenad AB väl medvetna om att du söker en professionell och duktig byggare som...

30 omdömen om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Sedan starten hos Reco 2019

Ekologikonsulten Ab
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Vi har fått hjälp med ett par olika arbeten. Vi har byggt till en del på en uteplats inkluderande konstruktion av en trappa och renovering av en äldre betongtrappa, vi har även beställt konstruktion och installation av smidda räcken efter specifika mått för fransk balkong och ett trappräcke. Vi är mycket nöjda med arbetet då det blev ett väldigt lyckat resultat! Jobbet gjordes på utsatt tid och kommunikationen med entreprenören har varit bra med löpande uppdateringar. På det hela taget mycket snyggt skött! Tack för det!

Mehmet Can O
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Super nöjd. Super trevliga och proffsiga. Allt sådant som ”vi tar det sen, på slutet” gör de verkligen, återkommer, följer upp och fixar. Något man saknar otroligt mycket på senare år hos andra bolag.

Peter S
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Hej.. Vi blev väldigt bra bemötta av Lokatten bygg. Hade väl bara förväntningar att dom skulle leverera ett bra jobb och tyckte dom levde upp till det. Dom byggde upp en stenmur utanför radhuset.. ersatte ruttna slipers. Mvh Peter Svenlén

mikael s
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Mkt bra byggfirma. Bra på hålla tider, budget och bra kvalité på arbetet.

Jenny S
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Fantastiskt bra jobb! Det blev precis som vi önskat och ännu bättre!

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Önskar er en riktigt härlig jul sam Gott Nytt År!!

Gustaf L
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Trevliga och proffsiga. Har anlitat dem upprepade gånger.

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Önskar er en riktigt härlig jul sam Gott Nytt År!!

Mats R
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Vi kom överens om vad vi skulle bygga och det blev bättre än vad jag trodde, möjligen lite dyrt men nöjd med bygget!

Maria S
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Mycket trevlig bemötande av dom flesta som jobbar där. Är mycket nöjd med det arbetet dom gjorde hos oss. Dom lyssnar till idéerna som man har och skulle det inte funka att göra. Så hjälper dom att fixa det på något viss så det blir ungefär som man har tänkt. Vi gjorde en ny antren till huset med badrum. Vi gjorde ett helt nytt kök. Uterum med terrass.m.m.

Jessica K
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Proffsiga och skickliga byggare som också tar ett helhetsansvar. Mycket angelägna om att kunden är nöjd. Bra tidplan och uppskattning av kostnaden i förväg. Mycket god dialog genom hela processen. Rekommenderas varmt!

Birgitta L
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Superproffsiga och vänliga samt superproffsigt utfört arbete med renovering av altan, balkong och entré samt stenläggning av trädgårdsgång. Företaget levde upp till alla våra förväntningar.

Daniel B
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Riktigt bra och pålitliga byggare!! Bra på att anpassa läget efter situation och jag kände mig trygg hela vägen. Småfix som dök upp löste vi genom goda dialoger och att det alltid valdes god kvalitet men som stämdes av med bästa pris hela tiden innan. Jag jillade att allt gjordes på riktigt. Att dom är kunniga. Ibland kom dom med smarta lösningar och tips som jag själv inte hade tänkt på. Sånt uppskattades mycket, Saker som man gärna inte vill komma på i efterhand. Jag kan gott rekomendera Lokatten. Vi byggde om en...

Staffan E

Snabba, proffsiga och nogranna

Gudrun N
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

De är jätteduktiga och seriösa. Har inget att erinra mot dem. De gjorde ett jättefint arbete med stenläggning på framsidan av mitt hus och en underbar inglasad uteplats på baksidan. Bra jobbat!!

Emma A
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Vi har fått hjälp med att bygga en altan på ca 80m2 och ca 1m ovan mark, fyra sidoluckor för att nå förvaring under altan, nedfällda klinkerplattor i trallen från huvudtrappa till entrédörr, tre olika trappor till altanen, nedsänkt spabad samt ett uterum med glas i tak och väggar. De har varit mycket lyhörda, tillmötesgående och pålitliga, men de har också kommit med bra råd för praktiska och fina lösningar. De har utfört ett gediget arbete och varit måna om att rekommendera bra och funktionella lösningar.

Jim K
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Snabb och proffesionell hjälp med att byta ut gammal vindsdörr då den nya hade annat mått och skulle reglas om mm. Kan starkt rekommendera.

P O W

Helt suveräna och professionella

Siw S
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Hej ! Jag vill tacka för ett proffsigt bemötande vid kontakten inför uppgifterna som skall åtgärdas. Det blev om-arbeten av plattsättning (med anledning av asfaltering) samt borttagning av ett gammalt staket och inköp och montering av ett nytt långt staket mot gata. Även målning. Alla arbeten med nämnda uppgifter utfördes helt enligt mina önskningar.

Tony H
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Proffsiga, trevliga och jag rekommenderar dem gärna!

Baran Cevdet S
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Lokatten byggde vår altan, ca 40 kvm, nytt staket och trappa. Genomgående professionellt bemötande. Hantverkarna kom med förslag på olika alternativ kring detaljerna för att altanen ska bli snygg och höll oss informerade under bygget. Bygget blev klart inom den estimerade tiden. Vi är mycket nöjda med altanbygget.

Rolf L
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Stenläggning samt 25 meter mur. Företaget bemötte oss bra. Offerten stämde överens med utfallet. Slutresultatet blev över vår förväntan Tidsramen höll. Trevliga och kunniga hantverkare. Kan varmt rekomenderas

erhan h
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tak och måleri arbeten utfört. Gick bra och smidight. Mögel skadat och rötskadat delar byttes som isolering , vindskivor, vindskivebeslag, panellskivor och takfot.

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Önskar dig en fin sommar!

Ingela L
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Anläggning av ny trädgårdsgång. Mycket trevligt bemötande av företaget. Snabbt och väl utfört arbete.

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Önskar dig en härlig sommar!

Kristoffer V
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Lokatten anlitades för ett större altanbygge och tillhörande bastuhus. Vatten- och eldragning samt installation av vedeldat bastuaggregat var några av delarna. Vi var nog alla lite tidsoptimister och när det blev lite förändringar längs vägen så drog det ut något extra. Men Micke är en noggrann kille och för vår del så får det ta lite extra tid om resultatet blir bra. Resultatet blev utmärkt och vi är mycket nöjda med hur det hela fortlöpte. Bra och öppen dialog samt kloka inspel och förslag. Kommer gärna använda mig av dem igen.

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Härligt att projektet levde upp till visionen! Som entreprenör är det viktigt att vara flexibel och anpassa oss. Kul projekt med höga krav gällande olika regelverk som ska fungera ihop.

Andreas H
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Bra utfört takarbete. Bra service.

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Önskar dig en skön avslappnad sommar med nytt tak!

Hans B
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Trevliga seriösa och noggranna kommer med bra tips på utförandet av bygget

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Härligt att våra tips & idéer passar lever upp till visionen.

Torgny J
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Uterum, utmärkt kvalite och utmärkt bemötande

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Hoppas ni får njuta ordentligt av uterummet!

Daniel E
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Snabba, trevliga och seriösa. Fönsterbyte på ett litet hus. Dom hittade även fuktskador som dom snabbt och smidigt fixade .

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Härligt att ni är nöjda med renoveringen.

Kerstin A
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Vi behövde hjälp att rusta altanen och bygga en ovanjordpool för ett år sedan. Killarna på Lokatten var proffsiga, duktiga och fantasirika. Vi fick en finare altan än vad vi trott var möjligt och en stege till poolen som är stadig och bra! Vi blev så nöjda så nu är dom här igen och rustar farstukvisten

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Hoppas ni får en härlig sommar att njuta samt mycket bad!

Thomas L
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Besiktning av vind ang fukt samt montering av huv på ventilationskanal Allt till full belåtenhet

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Önskar dig en skön sommar!

Gunilla C
Skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Ett trädäck på min uteplats som blev precis som jag ville ha det med en liten trappa och en ramp för barnvagn och cyklar. Arbetet gick snabbt och personalen var trevlig.

Svar från Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Tackar för omdömet! Önskar dig en härlig sommar att njuta på trädäcket!