Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Ranhammarsvägen 18 A, 168 67 Bromma — Visa karta

Välkommen till Lokatten Bygg & Entreprenad AB!

Är det dags att renovera badrummet? Kanske har du länge funderat på att måla om? Om du haft byggplaner under en längre tid och sparat ihop pengar till ditt byggprojekt så är vi på Lokatten Bygg & Entreprenad AB väl medvetna om att du söker en professionell och duktig byggare som inte tummar på kvaliteten. Vi garanterar alltid kvalitet på de arbeten vi utför och håller oss till de byggnormer och lagar som finns.

Våra tjänster: Tillbyggnation, Nybyggnation, markentreprenad, renoveringar, puts, gjutning, plattsättning, snickeri, spackling, måleri och mycket mer.

Varmt välkommen att läsa vad våra tidigare kunder tycker om oss eller be om en offert direkt här ovan för att se vilket pris vi erbjuder dig.

Läs vad 10 kunder tycker om Lokatten Bygg & Entreprenad AB

erhan huseyinoglu skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    Tak och måleri arbeten utfört. Gick bra och smidight. Mögel skadat och rötskadat delar byttes som isolering , vindskivor, vindskivebeslag, panellskivor och takfot. Läs mer

Ingela L skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    Anläggning av ny trädgårdsgång.
    Mycket trevligt bemötande av företaget.
    Snabbt och väl utfört arbete. Läs mer
  • Kristoffer V

2020-03-13

Kristoffer V skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    Lokatten anlitades för ett större altanbygge och tillhörande bastuhus. Vatten- och eldragning samt installation av vedeldat bastuaggregat var några av delarna.
    Vi var nog alla lite tidsoptimister och när det blev lite förändringar längs vägen så drog det ut något extra. Men Micke är en noggrann kille och för vår del så får det ta lite extra tid om resultatet blir bra. Resultatet blev utmärkt och vi är mycket nöjda med hur det hela fortlöpte. Bra och öppen dialog samt kloka inspel och förslag. Kommer gärna använda mig av dem igen. Läs mer

Andreas H skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    Bra utfört takarbete. Bra service. Läs mer
  • 2020-03-12

Hans B skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    Trevliga seriösa och noggranna
    kommer med bra tips på utförandet av bygget Läs mer

Torgny J skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    Uterum, utmärkt kvalite och utmärkt bemötande Läs mer

Daniel E skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    Snabba, trevliga och seriösa.

Fönsterbyte på ett litet hus. Dom hittade även fuktskador som dom snabbt och smidigt fixade . Läs mer

Kerstin A skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    Vi behövde hjälp att rusta altanen och bygga en ovanjordpool för ett år sedan.
    Killarna på Lokatten var proffsiga, duktiga och fantasirika.
    Vi fick en finare altan än vad vi trott var möjligt och en stege till poolen som är stadig och bra!
    Vi blev så nöjda så nu är dom här igen och rustar farstukvisten Läs mer

Thomas L skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    Besiktning av vind ang fukt samt montering av huv på ventilationskanal
    Allt till full belåtenhet Läs mer

Gunilla C skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    Ett trädäck på min uteplats som blev precis som jag ville ha det med en liten trappa och en ramp för barnvagn och cyklar.
    Arbetet gick snabbt och personalen var trevlig. Läs mer

Ranhammarsvägen 18 A, 168 67 Bromma