Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Lokatten Bygg & Entreprenad AB

Välkommen till Lokatten Bygg & Entreprenad AB!

Är det dags att renovera badrummet? Kanske har du länge funderat på att måla om? Om du haft byggplaner under en längre tid och sparat ihop pengar till ditt byggprojekt så är vi på Lokatten Bygg & Entreprenad AB väl medvetna om att du söker en professionell och duktig byggare som inte tummar på kvaliteten. Vi garanterar alltid kvalitet på de arbeten vi utför och håller oss till de byggnormer och lagar som finns.

Våra tjänster: Tillbyggnation, Nybyggnation, markentreprenad, renoveringar, puts, gjutning, plattsättning, snickeri, spackling, måleri och mycket mer.

Varmt välkommen att läsa vad våra tidigare kunder tycker om oss eller be om en offert direkt här ovan för att se vilket pris vi erbjuder dig.

Läs vad 12 kunder tycker om Lokatten Bygg & Entreprenad AB 2

• Baran Cevdet S
    skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    2020-07-13
    Lokatten byggde vår altan, ca 40 kvm, nytt staket och trappa.

Genomgående professionellt bemötande.

Hantverkarna kom med förslag på olika alternativ kring detaljerna för att altanen ska bli snygg och höll oss informerade under bygget.

Bygget blev klart inom den estimerade tiden.

Vi är mycket nöjda med altanbygget.
    2020-05-18
    Stenläggning samt 25 meter mur. Företaget bemötte oss bra. Offerten stämde överens med utfallet. Slutresultatet blev över vår förväntan
    Tidsramen höll. Trevliga och kunniga hantverkare. Kan varmt rekomenderas
    2020-03-13
    Tak och måleri arbeten utfört. Gick bra och smidight. Mögel skadat och rötskadat delar byttes som isolering , vindskivor, vindskivebeslag, panellskivor och takfot.
    Tackar för omdömet! Önskar dig en fin sommar! Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    2020-03-13
    Anläggning av ny trädgårdsgång.
    Mycket trevligt bemötande av företaget.
    Snabbt och väl utfört arbete.
    Tackar för omdömet! Önskar dig en härlig sommar! Lokatten Bygg & Entreprenad AB
  • Kristoffer V
    skrev om Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    2020-03-13
    Lokatten anlitades för ett större altanbygge och tillhörande bastuhus. Vatten- och eldragning samt installation av vedeldat bastuaggregat var några av delarna.
    Vi var nog alla lite tidsoptimister och när det blev lite förändringar längs vägen så drog det ut något extra. Men Micke är en noggrann kille och för vår del så får det ta lite extra tid om resultatet blir bra. Resultatet blev utmärkt och vi är mycket nöjda med hur det hela fortlöpte. Bra och öppen dialog samt kloka inspel och förslag. Kommer gärna använda mig av dem igen.
    Tackar för omdömet! Härligt att projektet levde upp till visionen! Som entreprenör är det viktigt att vara flexibel och anpassa oss. Kul projekt med höga krav gällande olika regelverk som ska fungera ihop. Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    2020-03-13
    Bra utfört takarbete. Bra service.
    Tackar för omdömet! Önskar dig en skön avslappnad sommar med nytt tak! Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    2020-03-12
    Trevliga seriösa och noggranna
    kommer med bra tips på utförandet av bygget
    Tackar för omdömet! Härligt att våra tips & idéer passar lever upp till visionen. Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    2020-03-11
    Uterum, utmärkt kvalite och utmärkt bemötande
    Tackar för omdömet! Hoppas ni får njuta ordentligt av uterummet! Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    2020-03-11
    Snabba, trevliga och seriösa.

Fönsterbyte på ett litet hus. Dom hittade även fuktskador som dom snabbt och smidigt fixade .
    Tackar för omdömet! Härligt att ni är nöjda med renoveringen. Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    2020-03-11
    Vi behövde hjälp att rusta altanen och bygga en ovanjordpool för ett år sedan.
    Killarna på Lokatten var proffsiga, duktiga och fantasirika.
    Vi fick en finare altan än vad vi trott var möjligt och en stege till poolen som är stadig och bra!
    Vi blev så nöjda så nu är dom här igen och rustar farstukvisten
    Tackar för omdömet! Hoppas ni får en härlig sommar att njuta samt mycket bad! Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    2020-03-11
    Besiktning av vind ang fukt samt montering av huv på ventilationskanal
    Allt till full belåtenhet
    Tackar för omdömet! Önskar dig en skön sommar! Lokatten Bygg & Entreprenad AB
    2020-03-11
    Ett trädäck på min uteplats som blev precis som jag ville ha det med en liten trappa och en ramp för barnvagn och cyklar.
    Arbetet gick snabbt och personalen var trevlig.
    Tackar för omdömet! Önskar dig en härlig sommar att njuta på trädäcket! Lokatten Bygg & Entreprenad AB