Lomma Bygg & Montage AB

Lomma Bygg & Montage AB

lommabygg.com
  • Badge2023

Välkommen till Lomma Bygg & Montage AB! 2015 var året då Emil Mena startade Lomma Bygg & Montage AB. Sedan dess har vi växt och är nu 6 anställda, och fler ska det bli. Vi hjälper privatpersoner och företag. Tjänster: Tillbyggnader, panelbyten, takbyten, takläggning, renovera köket, bygga altan, lägga golv, fastighetsservice...

18 omdömen om Lomma Bygg & Montage AB

Jyrki M
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

pålitlig entreprenad ock kunnande i yrket

Gunnar P
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Bra bemötande och snabb återkoppling o hanterande av uppdraget

Niklas N
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Fantastisk service. Dyker upp när dem lovar och arbetet gick fortare än vi tänkte. Blev kanonfint. Vi är otroligt nöjda!

Stig J
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Jag fick hjälp av Lomma Bygg & Montage AB med att byta ut panelbrädor på mitt garage. Hantverkarna från företaget kom på utsatt tid, dom var trevliga och riktigt duktiga och snabba. Resultatet på utförandet översteg vitt mina förväntningar. Jag har bara positiv upplevelse med att ha anlitat Lomma Bygg & Montage AB

Kent N
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Vi anlitade Lomma Bygg & Montage AB (här LBM) för att lägga om vårt tegeltak på ca.120 kvm, reparera vår skorsten, plåta om två kupor och fyra gesimser, samt montera plåttak på vårt garage. Fredrik Lyberg Plåt AB, Lomma, utförde ett alldeles utmärkt plåtarbetet. LBM ombesörjde också kontakten med Byggnadsvård AB, Dala, Hörby, som utförde ett alldeles utmärkt arbete med omfogning av hela vårt hus. LBM jobbar snabbt och effektivt och är lätta att kommunicera med. LBM utförde hela entreprenaden till stor belåtenhet. Vi kan...

Peter K
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Trevligt bemötande och korrekt utfört mycket nöjd.

Fredrik L
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Ett bra företag som är duktiga på sitt arbete.

Anna Josefine A
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

snabba, effektiva och bra kvalitet

Dennis H
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Utmärkt bemötande och bra utfört arbete

Isabel W
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Nöjda med bygget av vårt uterum. Kommer anlita Lomma Bygg & Montage igen.

Lisetté N
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Anlitade lomma bygg för att sätta in ett takfönster. Mycket nöjd med arbetet och kunniga, trevliga killar. Rekomenderas!!

Simone N
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Alltid ett trevligt bemötande och bra utfört jobb!

Johanna W
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Kan varmt rekommendera Lomma Bygg & Montage. Vi fick hjälp med att byta ut vindskenor och andra snickerier på huset samt målning av träpartier. Allt genomfördes enligt överenskommelse och med stor noggrannhet. Trevligt bemötande och väldigt proffsiga hantverkare. Vi är väldigt nöjda med resultatet.

Marcus B
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Utförde en tillbyggnad av vårt hus efter de ritningar vi tillhandahöll. De genomförde arbetet snabbt och effektivt och resultatet blev mycket bra. Tydlig kommunikation och trevligt bemötande från början till slut.

Peter K
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Vid en ombyggnad av ett fönsterparti gick det smidigt hel vägen med ett proffsigt och trevligt team.

Inger R
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Har alltid blivit mycket bra bemött. Vi hade gått igenom innan vad som vi ville ha gjort. Allt blev gjort som planerat på ett fint sätt. Byte fönster på 2 vpl i ett rum. Byte av vindskivor i trä på södergavel. Målning av båda gavlar samt allt trä i takfoten. Vidare målades även carport med förråd. Alla ytor målades 2 ggr.

Nataliya B
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Vi anlitade Lomma Bygg och montage till att lägga om taket på vårt hus. Vi fick snabbt offert och proffsigt bemötande av företagets medarbetare. Vi hade bra dialog och kunde snabbt få svar på våra frågor. Vi är nöjda med det utförda arbetet. Vi kommer vända oss till Lomma Bygg och montage igen om vi behöver deras tjänster och kan varmt rekommendera det till andra.

Halina P
Skrev om Lomma Bygg & Montage AB

Toppen - väl utförd arbete och super trevligt kille