Lomma Bygg & Montage AB

Lomma Bygg & Montage AB

Välkommen till Lomma Bygg & Montage AB!

2015 var året då Emil Mena startade Lomma Bygg & Montage AB. Sedan dess har vi växt och är nu 6 anställda, och fler ska det bli. Vi hjälper privatpersoner och företag.

Tjänster: Tillbyggnader, panelbyten, takbyten, takläggning, renovera köket, bygga altan, lägga golv, fastighetsservice och mycket mer.

Behöver du inspiration eller bolla någon idé kring ditt nästa byggprojekt så tveka inte att höra av dig till oss. Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 5 kunder tycker om Lomma Bygg & Montage AB 2

2022-11-02 Verifierad kund
    Utförde en tillbyggnad av vårt hus efter de ritningar vi tillhandahöll.
    De genomförde arbetet snabbt och effektivt och resultatet blev mycket bra.
    Tydlig kommunikation och trevligt bemötande från början till slut.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Vid en ombyggnad av ett fönsterparti gick det smidigt hel vägen med ett proffsigt och trevligt team.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Har alltid blivit mycket bra bemött.

Vi hade gått igenom innan vad som vi ville ha gjort. Allt blev gjort som planerat på ett fint sätt.

Byte fönster på 2 vpl i ett rum. Byte av vindskivor i trä på södergavel. Målning av båda gavlar samt allt trä i takfoten. Vidare målades även carport med förråd. Alla ytor målades 2 ggr.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Vi anlitade Lomma Bygg och montage till att lägga om taket på vårt hus. Vi fick snabbt offert och proffsigt bemötande av företagets medarbetare. Vi hade bra dialog och kunde snabbt få svar på våra frågor. Vi är nöjda med det utförda arbetet. Vi kommer vända oss till Lomma Bygg och montage igen om vi behöver deras tjänster och kan varmt rekommendera det till andra.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Toppen - väl utförd arbete och super trevligt kille