Louis Vuitton AB

3.1

10 omdömen om Louis Vuitton AB

KHATEREH M
Skrev om Louis Vuitton AB

Jag har handlat i denna butik 3ggr och varenda gång har jag blivit bemött på det mest otrevliga sätt. Jag har varit en trogen kund mot LV och denna butik (säljare) är under ALL KRITIK! Efter dessa upplevelser kommer jag aldrig mer besöka denna butik, nu handlar jag bara från deras hemsida. Om ni vill bli bemötta på ett undermåligt sätt med 0 service och medkänsla då är detta rätt plats för er. Håller med föregående recension att alla i denna butik är jävla KOSSOR!

ASHURIINA A
Skrev om Louis Vuitton AB

Sämsta servicen någonsin. Aldrig varit med om att man bollas runt bland personal som sedan stressar ihjäl en och säger att om man ska stå och titta så kan man göra det hemma. Fick inte ens röra väskorna och vad värre är så blir de arga når man vill se produkter och prova. Gick till Gucci istället och blev bemött som en människa och spräckte mina pengar där istället. Jävla kossor hela högen på LV

KHATEREH M gillar detta
Sara H
Skrev om Louis Vuitton AB

Urusel service. Hur fungerar er rekrytering? Har handlat i denna butik minst 4 ggr och inte en enda av gångerna har jag varit nöjd med servicen

Rendas  S
Skrev om Louis Vuitton AB

Fin butik men väldigt blandade säljare. Vissa säljare är hur trevliga som helst medan vissa ser ut att lida av att hjälpa till. Men Lv är ju klassiskt och tidlöst ändå?

Nicolina  S
Skrev om Louis Vuitton AB

Vissa anställda är jätte trevliga O vissa är super dryga. Men LV är klassiskt såkalrt så trots detta är kvalitén underbar och de har massa fina väskor. Synd attt priserna gått upp så mycket dock.

Johanna A
Skrev om Louis Vuitton AB

Helt klart bäst service av alla lyxbutiker i Stockholm. Köpte min första nya Louis Vuitton Alma MM Vernis (brukar vanligtvis handla vintage) och blev varmt överraskad av den trevliga och tillmötesgående personalen. Inte det minsta snobbigt!

Andreas P
Skrev om Louis Vuitton AB

otrevliga trots att man handlar för flera tusen vid flera tillfällen.

Magdalena V
Skrev om Louis Vuitton AB

Love it!. Butiken har fått ett proffsigare bemötande än tidigare.

Mac J
Skrev om Louis Vuitton AB

Är återkommande kund hos LV, fantastiskt välsydda produkter och mycket trevlig personal !

Amanda E
Skrev om Louis Vuitton AB

Ett besök hos Louis Vuitton blir alltid dyrt, men kika och inspireras kan man ju också! Det klassiska franska modehuset med sitt monogram har en fin butik på Birger Jarlsgatan som jag tycker är värd att spana in. Många fina väskor och accessoarer. Personalen är alltid trevlig och hjälpsam vilket är ett stort plus!

Fredrik T gillar detta