Lovefilm

Lovefilm

Ring 031-739 19 37 www.lovefilm.se
3.2

DVD/Blu-ray-filmerna skickas hem med posten och returneras samma väg. Alltid portofritt och utan förseningsavgifter. Välj bland över 17 000 filmtitlar. Hushåll som blir nya medlemmar får en kostnadsfri provperiod som övergår i en fast månadskostnad.

16 omdömen om Lovefilm

Patrick
Skrev om Lovefilm

Fy tusan vad dåligt. Fy tusan. Kanske aldrig blivit så besviken. På Lovefilm gäller endast krediterna(som man hyr film med) i TRE månader. Så om du inte kikar så mycket försvinner dom. Så lite här och där försvinner några krediter som man inte använt. Ibland en, ibland fem. Men det jag blir arg på är: TILL VILKET SYFTE, PÅ EN SÅDAN HÄR SITE FINNS EN SÅDAN KORT TIDSGRÄNS? KOMMER INTE PÅ NÅGON FÖRUTOM ATT MAN PRÖVA FÅ LITE EXTRA CASH FRÅN KUNDER. Fy tusen vad less jag blir. Visst om en rabttkupong på ICA går ut inom...

Magnus T
Skrev om Lovefilm

Försöker använda deras Stream tjänst, men nu har vi felsökt i flera dagar, även tillsammans med min Internetleverantör och problemet ligger inte hos oss, men det vägrar Lovefilm acceptera. Så nu lämnar vi denna tjänst...

Pär O
Skrev om Lovefilm

Kan inte rekommendera Lovefilm! Skickar sällan eller aldrig filmer som ligger i prio 1 på filmlistan, följer inte filmlistan som man skapat utan skickar slumpmässigt utvalda filmer, även filmer man raderat från filmlistan. Lovefilm påstår sedan att dessa filmer funnits med på filmlistan, trots att de raderats för mer än en vecka sedan. Man kan inte själv styra över filmerna som skickas, deras system med prioritering på filmlistan fungerar absolut INTE! Jag vill ha lite mer koll på vad som skall komma och i vilken ordning...

Agnetha L gillar detta
Pia K
Skrev om Lovefilm

Visst, snabba leveranser MEN filmerna som kommer är nästan uteslutande från prio3 listan! Vi tröttnade på att aldrig få filmer från prio1 och prio2 listan så vi gjorde ett test mot LoveFilm. Vi tog helt enkelt bort alla filmer från listan UTOM 5 st som vi verkligen ville ha. Naturligtvis så sparade vi hela filmlistan på ett Worddokument för att senare kunna ändra på hemsidan. Vad händer? Jo, 10 dagar efter att vi tagit bort filmerna från listan skickar vi tillbaka 2 filmer. 4 dagar senare (det var helg när vi skickade...

Agnetha L gillar detta
Tomas
Skrev om Lovefilm

Har varit medlem ett par år men på senare tid får jag bara Prio 3 filmer trots att man väntar på många filmer under Prio 1 o 2. Har påpekat detta flera gånger till kundtjänst utan resultat. Verkar som man bara satsar på att få in nya kunder istället för att ta hand om befintliga. Tjänsten som som sådan är bra. Detta gäller ju bara att se till att man nån gång får dom filmer man vill ha. Tråkigt Lovefilm

Pia K gillar detta
Jessica O

Simklubben E

Smidigt och bra, några dagar efter vi sett en film får vi hem en ny i brevlådan - som vi ser när vi hinner och har tid. Varit medlem i flera år, och mer än nöjd.

Anders S
Skrev om Lovefilm

Trevligt bemötande men lite väl dyrt (jämfört med att ladda ner). Saknar även filmer inom 'Vuxen' kategorin.

Julia F
Skrev om Lovefilm

Ett himla smidigt och bra sätt att se både gamla godingar, missade filmer och senaste nytt. Har även TV-serier. Flera olika abonnemang att välja på, bra priser. Helt klart effektivare än att inte komma iväg till lokala videobutiken! ;o)

jessica A
Skrev om Lovefilm

Jag har haft Lovefilm i flera år och jag rekommenderar det starkt. Alltid lika skönt när jag känner för att se en film och jag har en bra film hemma. En film som jag själv valt och vill se, gammal eller ny.

Björn Å
Skrev om Lovefilm

Har haft tjänsten i två veckor nu och har inte upplevt några problem än så länge. Räknar man på det sparar man faktiskt en del pengar mot att hyra film i dom etablerade videobutikerna. Rekommenderas starkt.

Linda
Skrev om Lovefilm

Jag betalar 99 kr/månad för mitt abonnemang hos Lovefilm. Då får jag 4 filmer i månaden, och får ha 2 filmer hemma samtidigt. Det har fungerat hur bra som helst och jag har sett en massa bra film. De riktigt populära filmerna kan ta ett tag innan man får, men det är en perfekt tjänst för de filmer som man har velat se länge men av någon anledning missat. Bra tjänst och billigare än min lokala videobutik. Hett tips: Man kan testa kostnadsfritt i 2 veckor.

Tobias B och LOVEFiLM.se L gillar detta
Jaspar L
Skrev om Lovefilm

Har varit medlem i Lovefilm i ganska många år och jag tycker det fungerar hur smidigt som helst. Kan verkligen rekommendera det!

Jeanette B
Skrev om Lovefilm

Smidigt och enkelt film sätt att hyra film. Looooooooooooove it.

Emma J
Skrev om Lovefilm

Varit medlem i Lovefilm i snart 2 år och har ännu inte haft några som helst problem. Stort utbud av både gamla som nya filmer och serierna man bittert ångrar att man missade. Det går smidigt och snabbt att få hem filmerna i brevlådan, titta på dem, och sedan skicka tillbaka. Kul nu under julen när man fick en bonusfilm varje gång man fick sin "beställning". Ett bra sätt att hyra film :)

Therese R
Skrev om Lovefilm

Stort utbud av hyrfilm. Enkelt, smidigt med film i brevlådan. Lägg upp filmer på en lista och så skickas de hem till dig. Välj erbjudantet 4 filmer i månaden för 99 kr. Mycket prisvärt. Filmerna du inte hyrt sparas i två månader. Speciellt kul om man vill få tag på äldre filmer, men de har också alla nyheter. Dock kan det vara svårt att få tag på nyheterna.