Lovefilm Sverige AB

Lovefilm Sverige AB

Ring 031-704 58 83 www.lovefilm.se
2.6

DVD/Blu-ray-filmerna skickas hem med posten och returneras samma väg. Alltid portofritt och utan förseningsavgifter. Välj bland över 17 000 filmtitlar. Hushåll som blir nya medlemmar får en kostnadsfri provperiod som övergår i en fast månadskostnad.

7 omdömen om Lovefilm Sverige AB

Patrick
Skrev om Lovefilm Sverige AB

Fy tusan vad dåligt. Fy tusan. Kanske aldrig blivit så besviken. På Lovefilm gäller endast krediterna(som man hyr film med) i TRE månader. Så om du inte kikar så mycket försvinner dom. Så lite här och där försvinner några krediter som man inte använt. Ibland en, ibland fem. Men det jag blir arg på är: TILL VILKET SYFTE, PÅ EN SÅDAN HÄR SITE FINNS EN SÅDAN KORT TIDSGRÄNS? KOMMER INTE PÅ NÅGON FÖRUTOM ATT MAN PRÖVA FÅ LITE EXTRA CASH FRÅN KUNDER. Fy tusen vad less jag blir. Visst om en rabttkupong på ICA går ut inom...

Elina E
Skrev om Lovefilm Sverige AB

Jag är riktigt nöjd kund till LoveFilm. Jag älskar idén att jag kan hyra filmer, ha dem hemma tills jag sett dem, skicka tillbaka dem och då få hem nya filmer. Fantastisk idé då jag inte har så lätt att ta mig ner till den lokala videouthyraren när jag är ute efter film. LoveFilm har riktigt bra utbud av filmer och du kan hyra både vanlig dvd och blueray-filmer. Fantastiskt! Kommer stanna som kund länge!

Nikke L gillar detta
Stine B
Skrev om Lovefilm Sverige AB

Jag är jättenöjd kund på Lovefilm. Flexiblet och enkelt sätt att hyra film. Dessutom billigare än videoaffären. Deras sajt har också många enkla, bra funktioner som hjälper mig som kund att hitta det jag lätar efter och kommer även med förslag på vad jag kanske skulle gilla utifrån mina tidigare val.

LOVEFiLM.se L gillar detta
Örjan F
Skrev om Lovefilm Sverige AB

Lovefilm har ett klassiskt sätt att locka kunder med introduktionserbjudanden där man blir bunden av ett abonnemang om man inte skickar tillbaka filmerna inom introduktionsperioden, en risk som är betydande då tiden att se introduktionsfilmerna är mycket kort. Därefter är det nästan omöjligt att säga upp abonnemanget och om man missar att skicka tillbaka filmerna i tid, filmer som man har avsagt sig, men som man ändå fått i brevlådan, saltar man räkningen med höga förseningsavgifter. När man kräver att abonnemanget...

Linus W gillar detta
Nathalie N
Skrev om Lovefilm Sverige AB

Lovefilm har blivit sämre och sämre genom året. Det var bättre innan det blev Lovefilm. Nu är det nya regler hur många prioriteringar man har varje månad. Utbudet har blivit sämre och månadspriset har gått upp. Eftersom Lovefilm inte ändrat sitt pris enligt sig själva så är det bara att beklaga att de inte har bättre koll. Deras "stora" abbonemang kostade när jag belv medlem 189 kr plus att du fick en DVD spelare, priset höjdes efter ett år till 199 kr och nu ligger det på 249 kr. Skivorna är dessutom ofta repiga när du väl får dem.

Karl H
Skrev om Lovefilm Sverige AB

Jag tycker Lovefilm funkar bra. Praktiskt, prisvärt och stort utbud till rimligt pris.

LOVEFiLM.se L gillar detta
Erik J
Skrev om Lovefilm Sverige AB

Jag blir förbannad när ett företag gör massa reklam för att en tjänst "bara kostar 99kr/mån", och inte nämner ett ord om att det tillkommer faktureringsavgifter och annat. Om ni nu tänker ta mer än 99kr på första fakturan, se då också till att tala om det i marknadsföringen och vid registreringen. Visst, jag kan ägna en timme åt att ordna autogiro (om jag orkar och hinner och ens vill ha autogiro med Lovefilm), men kunde jag inte fått veta detta från början då?