Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Lss Assistans Aros AB

Lss Assistans Aros AB

Theres Svenssons Gata 7, 417 55 Göteborg — Visa karta

Självbestämmande och Valfrihet! Vi på LSS Assistans står för personlig assistans med vård på dina villkor. Vi hjälper till med assistansersättning och hemtjänst helt enligt LASS

Läs vad 9 kunder tycker om Lss Assistans Aros AB

• Göran J
    Göran J skrev om Lss Assistans Aros AB
    Bra och personligt.
    Rekommenderas.
  • Yasmin E
    Yasmin E skrev om Lss Assistans Aros AB
    Hej, vi har haft dem i många år.
    Nöjd
  • Anna-Lena A
    Anna-Lena A skrev om Lss Assistans Aros AB
    Professionella och punktliga personliga assistenter för barn.
    Ett stort tack till er på LSS assistans som alltid är så tillmötesgående och duktiga med vår lille son.
  • Nina
    Nina skrev om Lss Assistans Aros AB
    Världens bästa jurister!
    Tack för all hjälp!!
    Äntligen kan jag leva som folk.
  • Marie
    Marie skrev om Lss Assistans Aros AB
    Trevliga, ödmjuka och professionella!
    Jag har själv fått välja min personliga assistent med LSS Assistans, och har verkligen prickat rätt.
    Rätt kvinna (assistent) för rätt behov.

Tack!
  • Linda
    Linda skrev om Lss Assistans Aros AB
    Jag vill passa på och tacka såväl min personliga assistent som juristen som hjälpte oss att överklaga försäkringskassans beslut. Jag har nu världens goaste assistent till mitt förfogande, som jag faktiskt själv fått välja.

Ett stort tack från nöjd kund!
  • Hasse
    Hasse skrev om Lss Assistans Aros AB
    Rekommenderas för dig som behöver hjälp med dagliga saker som du inte klarar av annars. De har även utmärkta jurister som hjälper till med ansökningar osv.
  • Marie
    Marie skrev om Lss Assistans Aros AB
    Väldigt professionellt bemötande och underbara jurister som hjälpte till att överklaga försäkringskassans avslag på assistansersättning till en nära anhörig till mig, och VI VANN!

Nu har vi äntligen fått igenom ersättningen, och har fått en trevlig men framförallt en kompetent personlig assistent!
  • S J
    S J skrev om Lss Assistans Aros AB
    Bland de större assistansbolagen i Sverige med väldigt trevliga, jordnära men framförallt duktiga assistenter som är specialanpassad efter MITT behov.

Rekommenderas starkt för dig som inte bara vill ha vem som helst som assistent.

Theres Svenssons Gata 7, 417 55 Göteborg