LuckorOnline Sverige AB

Midgårdsvägen 9 A, 136 38 Handen — Visa karta

LuckorOnline har sedan 2009 erbjudit sina kunder att byta köksluckor och kökstillbehör till bästa pris, online. Du kan räkna ut en offert och beställa produkter till köket oavsett var än i landet du befinner dig. Få hjälp med mätning över telefon, beställ hem provbitar / färgprover samt montera själv med bra guidning från vår webbsida (i Stockholm kan vi även hjälpa till med montering). Det skall vara enkelt att byta utseende på köket utan att det kostar allt för mycket.

Vi kan hjälpa dig med köksluckor till alla köksfabrikat (marbodal, ballingslöv, vedum etc), även äldre stommar från 50-, 60-talet. Vi har även en egen offertdel för dig som önskar luckor till Ikeas Faktum - och Metod - serie.

Köp inte nytt kök, byt köksluckorna istället!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 59 kunder tycker om LuckorOnline Sverige AB

• 2020-10-20

Jenny J skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte nya köksluckor till stommar från Ballingslöv. Bemötandet var utmärkt genomgående, då jag var lite osäker på hur jag skulle lägga in måtten på hemsidan fick jag hembesök och hjälp med att mäta. En mätning som sedan visade sig vara exakt utförd. Luckorna var av god kvalitét och levererades snabbt från fabriken i Finland. Jag är mycket nöjd över både den service och produktkvalitet jag fått och rekommenderar LuckorOnline varmt. Läs mer
  • 2020-10-15

Anna S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte nya luckor, lådfronter och täcksidor till vår nya bostad.
    Fantastisk service av Tommy som kom förbi 2 gånger för att hjälpa oss mäta och ge råd.
    Han var superbra på att snabbt svara på frågor och hålla oss underrättade om processen.

Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2020-09-02

Rickard E skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Mycket bra service. Bra produkter. Mycket nöjd 👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2020-08-26

Christina L skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Det är ofta när det strular till sej som man märker vilken kvalité ett företag har. Tommy hanterar både beställningar och reklamationer med samma professionalitet och serviceanda. Missen från tillverkningen rättades till och nu har vi sjukt snygga luckor i köket. Man känner direkt man öppnar förpackningen att detta är riktiga kvalitetsluckor, tunga och gedigna.
    Tommy är som sagt otroligt hjälpsam, flexibel, kommunikativ och kommer med både tips och förslag. Man kunde bolla idéer med honom innan och vid beställning. Vi kan inte bli mer nöjda än så här!

Tusen tack!
    /Kicki och Lasse Läs mer
  • 2020-07-25

Anna-lena U skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag beställde luckor och lådfronter till gammalt Ikea kök.
    Är mycket nöjd med service och bemötande och allt blev till belåtenhet Läs mer
  • 2020-07-17

Alexandra M skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Var ute efter något billigare variant av köksluckor och har funderat länge att beställa hos luckornaonline. Det enda jag ångrar är att jag inte gjort det tidigare! Fått all hjälp via mail som kan tänkas och nu sitter köksluckorna på plats. Det var enkelt att montera och snabbt gick det! Kan starkt rekommendera!!! Läs mer
  • 2020-07-09

CALLE N skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Luckoronline levererade inte bara ett kvalitativt nytt kök för ett rimligt pris, de gav mig också en utmärkt service. Det var överlag förhållandevis enkelt att montera de nya fronterna men när vi kom till lådorna behövde vi lite hjälp. Luckoronline lotsade oss med hjälpsam hand även igenom detta. Det blev ett helt nytt kök! Rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • 2020-06-28

Lars-göran S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi fick tips om LuckorOnline av vänner när vi skulle byta våra gamla ek luckor mot vita luckor/lådor i köket.
    Snabb och trevlig service av Tommy när han kom för att mäta våra luckor. Dessutom en del tips som vi tog till oss.
    Luckorna levererades efter några veckor och köksmontören Dennis tog ur de gamla och satt i de nya inkl. handtag på en eftermiddag.
    Vi är väldigt nöjda med de nya luckorna och den hjälp vi fått av Tommy och Dennis. Läs mer
    Tommy S gillar detta
  • 2020-05-12

Roger B skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte ett antal måttbeställda luckor och är mycket nöjd. Utmärkt hemsida för beställning. Därefter goda råd och extra verifiering att allt blivit korrekt i beställningen. Bra kvalitet på luckorna och enkel montering med deras tillbehör. Mycket bra service från beställning till leverans. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-04-17

Susanne W skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte 8 st luckor och gångjärn till mitt badrumsskåp.
    Jag fick väldigt proffsigt o trevligt bemötande.
    Luckorna passade perfekt o det blev snyggt .👍🏻🌹 Läs mer
  • 2020-03-12

Susanne F skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jättebra bemötande och hjälp att mäta våra gamla luckor samt hjälp med instruktioner för hur man fixar borrhålen till knopparna Vi är supernöjda Läs mer
  • 2020-02-15

Mia J skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi är så nöjda med våra nya luckor. Bemötandet hos LuckorOnline var från första början fantastiskt, professionellt och tryggt. Vi anlitade hjälp med installationen av luckorna, magiska killar. Vi är grymt nöjda med både slutresultat och pris. Läs mer
  • 2020-02-05

Lotta O skrev om LuckorOnline Sverige AB
    vi bytte skåpluckor och bänkskivor i ett kök. Läs mer
  • 2019-12-19

Gertrud L skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte två lådsatser inklusive fronter. Fick utmärkt service och rådgivning kring både färgmatchning och montering.
    Vi är mycket nöjda med både processen och resultatet. Lådorna är nu i full användning med funktion och kvalitet på topp. Rekommenderar tveklöst! Läs mer
  • 2019-11-04

Marie Ö skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Det fungerade oerhört smidigt och blev toppenbra! Alla som vill renovera sitt kök och slippa kasta ut stommarna, som ju ändå oftast är helt ok, borde titta på det här alternativet. Istället för en veckas montering av helt nya köksskåp, så byttes luckorna på några timmar och sedan var det klart. Läs mer
  • 2019-10-24

Trond Ö skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Beställde nya luckor. Tommy kom hem till oss och mätte samtliga luckor.
    Fick otroligt bra service och är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-17

Anders N skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte extraluckor till mitt IKEA-kök. Bra service och bemötande. Läs mer
  • Magnus O

2019-08-15

Magnus O skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi köpte nya luckor till gammalt kök. Mycket bra hjälp och tips från Tommy.
    Leverans var väl packad och stämde fint.
    Prisvärt!! Läs mer
  • 2019-08-05

Eileen C skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Nya luckor till gamla stommar(ikea) handtag. Snygga! Snabba svar vid frågor via mejl. Nu är de på plats och jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-07-29

Fredrik S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köåte köksluckor till en gammail IKEA stomme och allting har fungerat utmärkt med LuckorOnline, bra service, tålamod och bra förslag. Läs mer
  • 2019-07-25

Sune S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpt köksluckor bra kvalitet trevlig bemötande snabb leverans. Läs mer
  • 2019-06-14

Per-Erik M skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Alla förväntningar uppfyllda och ett fantastiskt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-10

Anna-Lena H skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte nya lyckor till ett gammalt ikea-kök.
    Valde en egen nyans på färg och fick snabbt hem en provbit av luckan jag valt.
    Supersnabba svar på frågor. De var noggranna och bad mig mäta och kontrollera att det verkligen var rätt stommar jag hade så att allt skulle bli rätt.
    Jag fick jättefina luckor och superbra service!
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Andreas S

2019-06-10

Andreas S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte nya lackade luckor som passar Ikeas gamla Faktum-stommar. Otroligt nöjd med bemötandet, mycket trevlig och hjälpsam personal, utöver det vanliga! Bra leveranstid. Inga skador och mycket bra finish på luckorna. Bra gångjärn. Allt passade perfekt. Snyggt slutresultat. Kan verkligen rekommendera LuckorOnline till den som vill förnya sitt gamla kök utan att totalt riva och börja om! Läs mer
  • 2019-05-27

Göran N skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte köksluckor Aaria i en mellangrå kulör. Köket fick en riktigt modern stil. Jag är jättenöjd. Kontakten med Luckoronline via mejl fungerade mycket bra, fick goda råd och tips av säljaren som hjälpte mig att få till köket. Leveransen av luckor och tillbehör löpte snabbt och effektivt. Jag rekommenderar dem gärna.
    Göran i Gällivare Läs mer
  • 2019-05-26

Mats J skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte skåpluckor.
    OK bemötande
    Jag är nöjd Läs mer
  • 2019-05-26

Louies Ann L skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Kvalitet på produkten är topp. Bra kommunikation från beställning till leverans. Läs mer
  • 2019-05-24

Karin E skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte nya luckor. Snabb service och trevligt kundbemötande vilket ger stort förtroende. Rekommenderar dem gärna. Läs mer
  • 2019-05-24

Olivia E skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Supertrevligt bemötande och snabb leverans! Alltid lite läskigt när man beställer dyra saker från nya företag på nätet men fick snabbt kontakt och hela affären kändes trygg! Hade gärna sett dem på sociala medier då jag tror det hade underlättat för en som kund! Läs mer
  • 2019-04-28

Sofie F skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi beställde luckor och lådor. Fick jättebra hjälp och sevice. Det blev jättebra. Läs mer
  • 2019-04-26

Kristina S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte nya köksluckor med montage för flera år sedan. Blev jättenöjd snygga luckor och personalen Tommy och Dennis var båda tiopoängare. Leverans på rätt datum likaså montage.
    Efter flera år efter en OVK mätning när kryddhylleluckan blev nerplockad kom den inte upp i rätt läge !! Då skickar jag en liten filmsnutt där jag beskriver problemet och frågar vilka skruvar jag ska justera med....efter ca fyra ÅR !! Oneline ringer efter några timmar då svarar jag inte trodde det var en försäljare. Vad gör Luckor online då ?? Jo skickar ett foto på sin egen hand med ett lås i handen och ringer och förklarar vilken skruv jag ska skruva på .....Detta kallas för UTMÄRKT SERVICE.
    Med vänlig hälsning Kristina Sallysdotter p Läs mer
  • 2019-04-19

Göran L skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Mycket positivt överraskad av luckornas kvalitet, dess passform, målning, emballering och hur hjälpsam Tommy var vid beställningen.

Bättre än så har finns inte! Läs mer
  • 2019-04-09

Sven-Eric S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte köksluckor.
    Bemötande, pris, kvalité, allt var toppen! Läs mer
  • 2019-04-02

Ebba R skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köksluckor, väldigt bra bemötande med trevlig och problemlösande personal! Läs mer
  • 2019-03-11

Dzenan I skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte luckor, lådfronter, handtag och gångjärn för hela köket.
    Trevlig, hjälpsam och noggrann personal.
    Vi blev jättenöjda, leveransen var enl. ök. Luckorna såg ut att vara
    av ganska bra kvalitet. Läs mer

Lennart K skrev om LuckorOnline Sverige AB
    23 köksluckor inkl. nya gångjärn
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande
    Leverans och allt mycket proffsigt och fungerade perfekt.
    Mycket nöjd Läs mer

Gunn N skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi köpte luckor till våra gamla Ikeastommar. De är väldigt fina och har bra kvalitet. Den ena luckan saknade färg på en liten yta som inte skulle synas när de var monterade, men säljaren var väldigt noga med att vi får en ny lucka.
    Väldigt bra service.
    Vi är väldigt nöjda med Luckoronline och har rekommenderat dem till andra Läs mer

Emma S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Kanon! Bara +, det blev perfekt! Läs mer
  • 2019-01-28

Thommy N skrev om LuckorOnline Sverige AB
    . Vårat IKEA-kök har ändrat sina mått.Vi köpte nya måttbeställda köksluckor och slapp byta hela köket.
    Professionellt bemötande, representant kom hem och måttade våra skåp.Fick väldigt bra service och tips och råd.
    Vi ville fräscha upp vårat kök och blev positivt överraskade av hur lätt det gick och till en billig penning.
    Leveransen kom till utlovat datum. Bra förpackat så vi slapp transportskador.
    Vill rekommendera Luckor Online till alla som vill fräscha upp sitt kök. Läs mer
  • 2019-01-03

Erik F skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag beställde nya köksluckor, typ "gamla IKEA luckor". En av luckorna blev fel, vilket snabbt åtgärdades av LuckorOnline Sverige AB. Tyvärr gick denna sönder i transporten, vilket sköttes exemplariskt. Jag fick av bolaget en personlig leverans som hanterades på bästa sätt. Jag är mycket nöjd med dessa. Läs mer
  • Erik H

2018-12-18

Erik H skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag beställde nya luckor till mitt Ikeakök av äldre modell.

Jag fick ett mycket bra bemötande samt vägledning, vilket gjorde det enkelt att fatta ett beslut om vilken produkt vi skulle välja för att det skulle passa våra stommar samt vår stil.

Eftersom Tommy var väldigt behjälplig och lånade ut provluckor som vi fick testa innan beställning så visste vi vad vi kunde förvända oss av den färdiga produkten och vi blev ej besvikna.

Efter en snabb leverans fick vi ett uppföljningssamtal där LuckorOnline ville säkerställa att allt levt upp till våra förväntningar.
    Med tydlig guidning om montering av luckorna var det väldigt enkelt att att färdigställa vårt projekt och vårt kök blev som nytt!

Mycket bra service! Läs mer
  • 2018-12-17

Annicka W skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag var i behov av ett par gångjärn till ett kökshörnskåp och köket var inte ett nytt kök. Tommy som jag var i kontakt med var mycket trevlig och hjälpsam. Jag är oerhört nöjd med den service jag fick och jag kommer att rekommendera andra att ta kontakt med dom vid liknande behov. Läs mer
  • 2018-12-05

Philip P skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi köpte luckor till ett äldre marbodalkök från LuckorOnline.se. Känner att detta har gått över förväntan och vi fick bra rådgivning över telefon. Mycket nöjda! Läs mer
  • Tommy E

2018-12-04

Tommy E skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi var ute efter nått lite mer eget än det Ikea erbjuder. Så vi hörde av oss till LockorOnlne. Dom var väldigt lättsamma och lyhörda när det gällde våra önskemål. Vi är väldigt nöjda med vårt nya kök och skulle rekommendera LuckorOnline både när det service och kvalitét. Läs mer
  • 2018-11-30

Marcus D skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Bytt luckor och täcksidor i köket, med gamla Ikea mått. Gick mycket smidigt att byta då allt är förborrat etc. En extra eloge till den som packar på fabriken, mycket väl emballerat! Läs mer
  • 2018-11-27

Sven W skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi köpte IKEA luckor och en golvsockel till Faktum stommar, det var lätt att beställa Online till ett överkomligt pris, leverans utlovades inom 5-6 veckor men kom redan efter 2 veckor. Vi är mycket nöjda med LuckorOnline.
    Sven Elisabet Läs mer
  • 2018-11-26

Selma A skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag har handlat två gånger från LuckorOnline: måttbeställda luckor till eget kök samt till min mammas kök. Båda köken har fått rejäla lyft. Luckorna är mycket prisvärda och fina och beställning och leverans har fungerat utmärkt båda gångerna. Jag har fått ett mycket trevligt och personligt kundbemötande. LuckorOnline har varit hjälpsamma vid beställning och ställt kontrollfrågor om de mått jag angett för att tillse att alla mått är korrekta. Är nöjd och kan starkt rekommendera LuckorOnline.

Selma Läs mer
  • 2018-11-23

Nellie B skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Super nöjd med allt!
    Servicen från Tommy i butiken, all hjälp man har fått från honom och alltid fått den extra hjälpen så man kände sig extra speciell.
    En extra stjärna till både fabriken som gjorde exemplariska luckor som fraktats fint från Finland. Inte en enda skråma. Vi är super nöjda med resultatet och kommer definitivt köpa från Luckoronline i framtiden. Läs mer
  • 2018-10-21

Desiree C skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Beställde nya köksluckor, dessa är helt fantastiskt fina!
    Outstanding service! Läs mer
  • 2018-10-19

Ingegerd R skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Trevligt bemötande av Luckor Online redan vid första kontakten via telefon. Bemötandet har varit fantastiskt hela vägen, från hembesök -mätning, montering av snickare och sedan förberedelser inför målning av väggar och tak. God service hela vägen och snabbt jobbat med gott resultat. Kan verkligen rekommendera Luckor on line. Läs mer

Midgårdsvägen 9 A, 136 38 Handen

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte