LuckorOnline Sverige AB

LuckorOnline Sverige AB

Ring 08-403 057 10 luckoronline.se

LuckorOnline har sedan 2009 erbjudit sina kunder att byta köksluckor och kökstillbehör till bästa pris, online. Du kan räkna ut en offert och beställa produkter till köket oavsett var än i landet du befinner dig. Få hjälp med mätning över telefon, beställ hem provbitar / färgprover samt montera själv med bra guidning från vår...

108 omdömen om LuckorOnline Sverige AB

Thomas R
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Helt perfekt från beställning till leverans. Bra kvalité, perfekt passform och en mycket bra service. Vill man byta luckor/lådfronter är det här man ska beställa.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Sture W
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Vi ville renovera köket (10 luckor + lådhurts) till ett rimligt pris och utan att riva ut befintliga stommar. Nya luckor var ett klart prisvärt alternativ till att slipa och måla om befintliga luckor. Kräver dock mm-noggrannhet i mätningarna, men Tommy gav goda råd och reagerade när något verkade konstigt. Fick exakt vad som var beställt och på utsatt tid. Kanske fler/andra standardfärger hade varit bra, men vi är nöjda med den vi valde.

Adam A
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Betyg efter återbesök som kund. Lika bra personligt bemötande och skarp hjälp i utformning och vägval. Mycket bra stöd i instruktionsvideos på hemsidan också!

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Adam N
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Väldigt fina produkter och kvalitet! Föredömlig och personlig service med mycket kunskap om renovering och byte av köksluckor t.ex.

Riitta K
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Bra produkter. Kunna dela upp leveransen så att det passade in på mitt schema. Inga färgnyansskillnader som kan ses med blotta ögat. Leveranserna är välpackade så att inga skador har uppstått på luckorna. Flexibilitet vad det gäller att beställa till gamla stommar och nya IKEA stommar. Precision vad det gäller att såga plats för gångjärnen, passar perfekt. Till slut och inte minst enormt bra bemötande vad det gäller kundens krav och önskemål.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Erik S
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Enkel beställning och bra hjälp av Tommy! Fina luckor! Inget att klaga på.

Stig M
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Mycket bra och kunnig kontaktperson, verkligen proffsigt.

Ulf V
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Bra kontakt före och under tiden . Höll leveransmålet . Fina luckor som passade perfekt 👌

Ronny J
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Behövde gångjärn till lucka i köket. Mejlade med Tommy som tyvärr inte hade gångjärn som passade. Utan att jag hade frågat om hjälp så googlade han fram vart jag kunde hitta rätt gångjärn. Grym service!

Patrik H
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

En så angenäm upplevelse från början till slut! Professionella, och verkligen måna om att kunderna ska ha en 100% positiv upplevelse. Totalt exceptionellt lyhörda, hjälpsamma, kvalitetsmedvetna och ser till att jag (eller du) som kund har snabba, raka, tydliga och korrekta svar och fakta. Rekommenderar varmt Luckoronline efter vår härliga upplevelse med detta företag.

Tommy C
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Trevligt bemötande snabb service.

Niclas J
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Jättebra service och hjälp innan köp. Snabb och smidig leverans och luckorna var super fina och precis vad vi ville ha. Vi bytte från ekluckor till vita luckor med vitrin på överskåpen. Köket blev som nytt för en billig peng.

Bo G
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Mycket bra bemötande via Mail Helt nöjd fick det vi förväntat oss Lätt o smärtfritt genomförande av köp av köksluckor, Gångjärn o handtag snabb lev. Extra + till Tommy.

Andreas Å
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Nya luckor till vårt gamla kök. Ville inte ha något "fika-möte" och ville själv ta hand om montering. Utbud, kvalitet, priser, support och leverans, utmärkt på alla sätt och vis!

Alfred S
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Fantastiskt bra bemötande av LuckorOnline via Tommy och ett slutresultat som överträffade mina förväntningar. Tack!

Leif W
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Mycket trevligt och proffsigt bemötande från Tommy. Köpte lådor luckor, lådfronter m.m. och allt kom i rätt tid och inga skador eller andra avvikelser på godset. Fått bra hjälp från Tommy när man behöver hans tips och råd. Kan varmt rekommendera företaget. Mvh Leif

Oprak Fastighet O
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Jag är återkommande kund hos Luckoronline. Alltid trevlig och hjälpsam och levererar köksluckor i toppkvalitet till rimligt pris. Rekommenderas starkt!

Karin M
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Bra produkt och bra rådgivning. Lätt att få personlig kontakt med ansvariga när vi behövde ett bollplank. Detta var viktigt för oss som inte handlar så mycket på nätet utan vill ha fysisk adress , telefonnummer och ansvarig. Vi övervägde att bara köpa luckorna och montera själva, men valde hela paketet med både mätning och montering som säkerhet om något skulle krångla och det kändes som ett bra val. Vi är mycket nöjda.

Gunnel S
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Vi bytte luckor i vårt kök och bemötande från Luckoronline var absolut det bästa man kan tänka sig från första stund till den sista. Jag hade många frågor men möttes hela tiden av klara, raka, snabba och mycket trevliga svar. Det blev också mycket bättre än vad jag hade kunnat drömma om. Jag rekommenderar på det varmaste Luckoronline och även fixaren Dennis som hjälpte till, mycket trevligt att göra deras bekantskap.

Alexander S
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Mycket bra service och produkter

Simon B

Fantastiskt företag från dag ett! 12/10p

Sven P
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Mycket bra kontakt med Tommy från första början, 2 jättebra montörer och mycket trevliga , Luckoronline vill jag rekommendera

Stefan K
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Fantastisk kundsupport Lätt att beställa via hemsidan, snabb leverans och väldigt bra kvalitet på luckorna Kan verkligen rekommendera Luckoronline

Thomas S
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

De beställda luckorna och lådfronterna har kommit och dom är nu monterade, allt har gått strålande och det blev väldigt bra. Stort tack för ett strålande utfört jobb och ett bemötande med MVG!

Susanna H
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Personlig service trots att jag gjorde hela beställningen själv digitalt. Bekräftelsen var personlig och med en kommentar om att jag gjort ett fel. När jag engagerade mig och berättade hur deras beställningsformulär fungerade så var de tacksamma för inputen. Sa att de noterat att det i vissa fall blev fel och att de nu med min hjälp kunde fixa det i formuläret. Det tycker jag är trevligt. Att man förstår att vara tacksam för kundåterkopplingar. Vi köpte nya luckor o lådfronter till hela köket och allt kom i tid och fungerade perfekt! Snyggt blev det också.

Jonas L
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Gänget på LuckorOnline är grymma! Vid minsta problem såg de till att lösa dem direkt. Vi är supernöjda! /Jonas och Maria

Lena W
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

LuckorOnline har just bytt våra köksluckor och -lådor och vi är supernöjda. Det finns ett flertal företag i branschen och vi hade undersökt de olika företagens utbud men fastnade för LuckorOnline så snart vi tog kontakt med dem. Kontakten med Tommy har varit allt det man kan önska genom hela processen med snabba svar och goda råd. Vi kan rekommendera deras mätservice eftersom genom att utnyttja den vet båda parter vad hela projektet går ut på. Det gör att man får en snabb och säker offert. Vi använde också företagets installationsservice...

Stina W
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Proffsigt hela vägen. Kan verkligen rekommendera företaget! Hittade dom på nätet och såg att dom bara fått positiva recensioner. Jag kan bara instämma. Otroligt smidigt i alla steg och köket blev jättefint.

LOVISA S
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Mycket proffsigt och trevligt bemötande av Tommy. Noggrann, hjälpsam och engagerad, samt ger snabb respons och återkoppling. Leverans av luckor helt felfritt och allt har funkat mycket smidigt. Jättefina luckor, mycket gedigna samt superfina i lacken. Jag återkommer med bilder när vi har fått upp dem. Rekommenderar varmt LuckorOnline!

Christina L
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Köpte luckor: Aaria Lackad Grå K-162. Ett fantastiskt trevligt bemötande från start till mål. De svarade snabbt på mail. Bor inte i Stockholm så fick konsultation över telefon vilket fungerade alldeles utmärkt. Gjorde justeringar utifrån tips jag fick då. Slutresultatet blev ännu bättre än jag förväntat, toppen att kunna måttbeställa när man har gamla stommar. Kan varmt rekommendera detta företag. Luckorna blev levererade veckan det var sagt. Allting hur smidigt som helst. Superfina luckor.

Lars Magnus O
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Bästa serviceföretaget ever! Bra produkter, suverän rådgivning, tipsar om saker som de ej har egen vinning av och blir något fel får man hjälp de luxe. Båda bra till befintliga stommar och nya Ikea. Överväger ni att byta köksluckor är detta företaget ni ska använda!

Erika Mari S
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Jag hade problem med fel beställda luckor och några fel mätta luckor, MEN Tommy fixade allting. Vilken serviceminded kille. Jag ger sällan fem stjärnor. Jobbar själv med e-handel och när man stöter på problem så önskar jag att alla möter en Tommy. Suveränt! kan inte ge mindre än fem stjärnor trots lite fel i ordern. Toppen service, fantastiskt fina luckor och rekommenderar verkligen att ni slår en signal tilll Tommy för att han ska komma på besök och ge en offert. Blir det tokigt (som i vårt fall) så fixar han det utan problem.

Nicholas S
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Jag kan verkligen rekommendera Tommy och Luckor online. Helt ärligt så är det länge sen jag mött sån bra service, stöd och hjälp. Från första möte till sista har allt varit kanon. Kunskap och service, med fokus på min trygghet genom hela processen. Köket blev superfint och känns nu som helt nytt. Jag är även väldigt nöjd att jag tog hjälp av snickaren Benny (rekommenderad via Tommy) både med att byta luckorna, ordna med alla passbitar mm, men även med att bygga in kylskåpet som innan var fristående. Fem tummar upp av fem möjliga!

SABRINA C
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Supernöjd med mina nya luckor! Väldigt bra bemötande och service! Professionell, hjälpsam och kunnig personal.

Helena K
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Vi beställde nya köksluckor (modell DUO) och är jättenöjda! Väldigt trevligt bemötande av Tommy som hjälpte oss med alla möjliga frågor. Alltid snabb respons. Rekommenderar verkligen.

Anders H
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Fagotti vitrinluckor, lådfronter och täcksidor, specialmått och specialfärg. Alltid hjälpsamma och kompetenta vid beställningar. Mycket fin finish och pålitliga leveranser med skyddande emballage Efter att ha byggt nytt kök med uteslutande LuckorOnline 2019 var det ett självklart val att återvända som kund när vi nu bygger ett sideboard. Toppenprodukter och jättebra service.

Lena H
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Vi skulle välja nya luckor till köket. Såg då att LuckorOnline fanns och vi fastnade för deras hemsida med tydlig information. De hade ett överraskande stort utbud och vi blev proffsigt och kunnigt bemötta av personalen. De kunde mycket och hade svar på de frågor vi hade. Väldigt god service! Vi är mer än nöjda och kan varmt rekommendera LuckorOnLine.

Jaana W
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Hela upplevelsen från början till slut var enbart positiv från första besöket och mätningen tills den sista luckan var på plats. Snabba och trevliga svar på frågorna och tidsplanen höll som lovat. Kan rekommendera varmt!

Lars L
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Mycket bra produkter och ett suveränt bemötade när jag byggde om och renoverade kitt kök. Servicen är mer än man kan förvänta sig och LuckorOnline gör verkligen det där extra man som kund vill ha för att känna sig trygg med affären. Snabba på att svara vid frågor. Jag kan verkligen rekommendera LuckorOnline!

Lars W
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Beställde köksluckor och lådfronter. Leverans som beräknat och allting passade utmärkt på våra gamla Ikea stommar. Mycket nöjd

Mattias N
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Vi har bytt ut samtliga fronter och luckor i ett Ikeakök, samt låtit montera nya överskåp och bänkbelysning. Tommy gjorde ett första hembesök för måttagning och kom med ideer och förslag på kreativa lösningar. Hela processen från offert till montering har varit mycket professionell och det märkts tydligt att fokus har legat på att vi ska bli nöjda. Vi skulle definitivt välja luckoronline igen.

Magnus S
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Köpte 17 nya laminerade köksluckor och lådfronter. Blev vänligt och hjälpsamt bemött både på telefon och via mail. Allt passade perfekt och priset var betydligt lägre än andra alternativ jag kikade på. Rekommenderas.

Fredrik S
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Köpte luckor och lådfronter med beslag och renoveringsstegar i Tenori vit träådrad. Vi är såååå nöjda med allt! Proffsigt och trevligt bemötande där eventuella frågetecken raderades omgående. Enkelt att montera och slutresultatet snyggt och som bonus kan man skryta inför sina vänner ”hur enkelt” det är att renovera kök själv!

Tommy S gillar detta
Sven R
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Beställde en lucka för att komplettera vårt Faktum-kök. Fick snabbt bra respons på min beställning och resultatet blev över förväntan. Hade trott vi skulle vara tvungna att lacka om för att matcha övriga, men det syns knappt att luckan är köpt i efterhand! Bra och tydlig information vid beställningen, bra bemötande från företaget, toppenresultat

David B

Topp service helt enkelt, från A till Ö

Oskar Magnus C
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Riktigt bra service! Letade efter speciella gångjärn som inte fanns i butik någonstans i Göteborg. Ringde luckoronline och fick kanonbra hjälp. Gångjärnen skickades samma dag, borde vänt mig till luckoronline tidigare!

Mats Ola Fredrik G
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Beställde beslag till IKEA FAKTUM. Ikea har slutat sälja dessa beslag men Luckoronline hade dom. Beställde ena dagen och dagen efter låg paketet i brevlådan. Riktigt snabb leverans och prisvärt. Mvh Fredrik

Shahin S
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Fantastiskt bemötande, från första kontakt till leverans. Tommy är extremt kunnig och hjälpte oss med alla detaljer i samband med att vi planerande och genomförde beställningen. När de måttbeställda luckorna levererades så passade allting på millimetern. Stort tack

Gracia
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Superfina luckor och otroligt bra service!

Jenny J
Skrev om LuckorOnline Sverige AB

Jag köpte nya köksluckor till stommar från Ballingslöv. Bemötandet var utmärkt genomgående, då jag var lite osäker på hur jag skulle lägga in måtten på hemsidan fick jag hembesök och hjälp med att mäta. En mätning som sedan visade sig vara exakt utförd. Luckorna var av god kvalitét och levererades snabbt från fabriken i Finland. Jag är mycket nöjd över både den service och produktkvalitet jag fått och rekommenderar LuckorOnline varmt.