LuckorOnline Sverige AB

Midgårdsvägen 9 A, 136 38 Handen — Visa karta

LuckorOnline har sedan 2009 erbjudit sina kunder att byta köksluckor och kökstillbehör till bästa pris, online. Du kan räkna ut en offert och beställa produkter till köket oavsett var än i landet du befinner dig. Få hjälp med mätning över telefon, beställ hem provbitar / färgprover samt montera själv med bra guidning från vår webbsida (i Stockholm kan vi även hjälpa till med montering). Det skall vara enkelt att byta utseende på köket utan att det kostar allt för mycket.

Vi kan hjälpa dig med köksluckor till alla köksfabrikat (marbodal, ballingslöv, vedum etc), även äldre stommar från 50-, 60-talet. Vi har även en egen offertdel för dig som önskar luckor till Ikeas Faktum - och Metod - serie.

Köp inte nytt kök, byt köksluckorna istället!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 45 kunder tycker om LuckorOnline Sverige AB

• 2019-11-04

Marie Ö skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Det fungerade oerhört smidigt och blev toppenbra! Alla som vill renovera sitt kök och slippa kasta ut stommarna, som ju ändå oftast är helt ok, borde titta på det här alternativet. Istället för en veckas montering av helt nya köksskåp, så byttes luckorna på några timmar och sedan var det klart. Läs mer
  • 2019-10-24

Trond Ö skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Beställde nya luckor. Tommy kom hem till oss och mätte samtliga luckor.
    Fick otroligt bra service och är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-17

Anders N skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte extraluckor till mitt IKEA-kök. Bra service och bemötande. Läs mer
  • Magnus O

2019-08-15

Magnus O skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi köpte nya luckor till gammalt kök. Mycket bra hjälp och tips från Tommy.
    Leverans var väl packad och stämde fint.
    Prisvärt!! Läs mer
  • 2019-08-05

Eileen C skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Nya luckor till gamla stommar(ikea) handtag. Snygga! Snabba svar vid frågor via mejl. Nu är de på plats och jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-07-29

Fredrik S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köåte köksluckor till en gammail IKEA stomme och allting har fungerat utmärkt med LuckorOnline, bra service, tålamod och bra förslag. Läs mer
  • 2019-07-25

Sune S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpt köksluckor bra kvalitet trevlig bemötande snabb leverans. Läs mer
  • 2019-06-14

Per-Erik M skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Alla förväntningar uppfyllda och ett fantastiskt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-10

Anna-Lena H skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte nya lyckor till ett gammalt ikea-kök.
    Valde en egen nyans på färg och fick snabbt hem en provbit av luckan jag valt.
    Supersnabba svar på frågor. De var noggranna och bad mig mäta och kontrollera att det verkligen var rätt stommar jag hade så att allt skulle bli rätt.
    Jag fick jättefina luckor och superbra service!
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Andreas S

2019-06-10

Andreas S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte nya lackade luckor som passar Ikeas gamla Faktum-stommar. Otroligt nöjd med bemötandet, mycket trevlig och hjälpsam personal, utöver det vanliga! Bra leveranstid. Inga skador och mycket bra finish på luckorna. Bra gångjärn. Allt passade perfekt. Snyggt slutresultat. Kan verkligen rekommendera LuckorOnline till den som vill förnya sitt gamla kök utan att totalt riva och börja om! Läs mer
  • 2019-05-27

Göran N skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte köksluckor Aaria i en mellangrå kulör. Köket fick en riktigt modern stil. Jag är jättenöjd. Kontakten med Luckoronline via mejl fungerade mycket bra, fick goda råd och tips av säljaren som hjälpte mig att få till köket. Leveransen av luckor och tillbehör löpte snabbt och effektivt. Jag rekommenderar dem gärna.
    Göran i Gällivare Läs mer
  • 2019-05-26

Mats J skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte skåpluckor.
    OK bemötande
    Jag är nöjd Läs mer
  • 2019-05-26

Louies Ann L skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Kvalitet på produkten är topp. Bra kommunikation från beställning till leverans. Läs mer
  • 2019-05-24

Karin E skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte nya luckor. Snabb service och trevligt kundbemötande vilket ger stort förtroende. Rekommenderar dem gärna. Läs mer
  • 2019-05-24

Olivia E skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Supertrevligt bemötande och snabb leverans! Alltid lite läskigt när man beställer dyra saker från nya företag på nätet men fick snabbt kontakt och hela affären kändes trygg! Hade gärna sett dem på sociala medier då jag tror det hade underlättat för en som kund! Läs mer
  • 2019-04-28

Sofie F skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi beställde luckor och lådor. Fick jättebra hjälp och sevice. Det blev jättebra. Läs mer
  • 2019-04-26

Kristina S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte nya köksluckor med montage för flera år sedan. Blev jättenöjd snygga luckor och personalen Tommy och Dennis var båda tiopoängare. Leverans på rätt datum likaså montage.
    Efter flera år efter en OVK mätning när kryddhylleluckan blev nerplockad kom den inte upp i rätt läge !! Då skickar jag en liten filmsnutt där jag beskriver problemet och frågar vilka skruvar jag ska justera med....efter ca fyra ÅR !! Oneline ringer efter några timmar då svarar jag inte trodde det var en försäljare. Vad gör Luckor online då ?? Jo skickar ett foto på sin egen hand med ett lås i handen och ringer och förklarar vilken skruv jag ska skruva på .....Detta kallas för UTMÄRKT SERVICE.
    Med vänlig hälsning Kristina Sallysdotter p Läs mer
  • 2019-04-19

Göran L skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Mycket positivt överraskad av luckornas kvalitet, dess passform, målning, emballering och hur hjälpsam Tommy var vid beställningen.

Bättre än så har finns inte! Läs mer
  • 2019-04-09

Sven-Eric S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte köksluckor.
    Bemötande, pris, kvalité, allt var toppen! Läs mer
  • 2019-04-02

Ebba R skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köksluckor, väldigt bra bemötande med trevlig och problemlösande personal! Läs mer
  • 2019-03-11

Dzenan I skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag köpte luckor, lådfronter, handtag och gångjärn för hela köket.
    Trevlig, hjälpsam och noggrann personal.
    Vi blev jättenöjda, leveransen var enl. ök. Luckorna såg ut att vara
    av ganska bra kvalitet. Läs mer

Lennart K skrev om LuckorOnline Sverige AB
    23 köksluckor inkl. nya gångjärn
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande
    Leverans och allt mycket proffsigt och fungerade perfekt.
    Mycket nöjd Läs mer

Gunn N skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi köpte luckor till våra gamla Ikeastommar. De är väldigt fina och har bra kvalitet. Den ena luckan saknade färg på en liten yta som inte skulle synas när de var monterade, men säljaren var väldigt noga med att vi får en ny lucka.
    Väldigt bra service.
    Vi är väldigt nöjda med Luckoronline och har rekommenderat dem till andra Läs mer

Emma S skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Kanon! Bara +, det blev perfekt! Läs mer
  • 2019-01-28

Thommy N skrev om LuckorOnline Sverige AB
    . Vårat IKEA-kök har ändrat sina mått.Vi köpte nya måttbeställda köksluckor och slapp byta hela köket.
    Professionellt bemötande, representant kom hem och måttade våra skåp.Fick väldigt bra service och tips och råd.
    Vi ville fräscha upp vårat kök och blev positivt överraskade av hur lätt det gick och till en billig penning.
    Leveransen kom till utlovat datum. Bra förpackat så vi slapp transportskador.
    Vill rekommendera Luckor Online till alla som vill fräscha upp sitt kök. Läs mer
  • 2019-01-03

Erik F skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag beställde nya köksluckor, typ "gamla IKEA luckor". En av luckorna blev fel, vilket snabbt åtgärdades av LuckorOnline Sverige AB. Tyvärr gick denna sönder i transporten, vilket sköttes exemplariskt. Jag fick av bolaget en personlig leverans som hanterades på bästa sätt. Jag är mycket nöjd med dessa. Läs mer
  • Erik H

2018-12-18

Erik H skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag beställde nya luckor till mitt Ikeakök av äldre modell.

Jag fick ett mycket bra bemötande samt vägledning, vilket gjorde det enkelt att fatta ett beslut om vilken produkt vi skulle välja för att det skulle passa våra stommar samt vår stil.

Eftersom Tommy var väldigt behjälplig och lånade ut provluckor som vi fick testa innan beställning så visste vi vad vi kunde förvända oss av den färdiga produkten och vi blev ej besvikna.

Efter en snabb leverans fick vi ett uppföljningssamtal där LuckorOnline ville säkerställa att allt levt upp till våra förväntningar.
    Med tydlig guidning om montering av luckorna var det väldigt enkelt att att färdigställa vårt projekt och vårt kök blev som nytt!

Mycket bra service! Läs mer
  • 2018-12-17

Annicka W skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag var i behov av ett par gångjärn till ett kökshörnskåp och köket var inte ett nytt kök. Tommy som jag var i kontakt med var mycket trevlig och hjälpsam. Jag är oerhört nöjd med den service jag fick och jag kommer att rekommendera andra att ta kontakt med dom vid liknande behov. Läs mer
  • 2018-12-05

Philip P skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi köpte luckor till ett äldre marbodalkök från LuckorOnline.se. Känner att detta har gått över förväntan och vi fick bra rådgivning över telefon. Mycket nöjda! Läs mer
  • Tommy E

2018-12-04

Tommy E skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi var ute efter nått lite mer eget än det Ikea erbjuder. Så vi hörde av oss till LockorOnlne. Dom var väldigt lättsamma och lyhörda när det gällde våra önskemål. Vi är väldigt nöjda med vårt nya kök och skulle rekommendera LuckorOnline både när det service och kvalitét. Läs mer
  • 2018-11-30

Marcus D skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Bytt luckor och täcksidor i köket, med gamla Ikea mått. Gick mycket smidigt att byta då allt är förborrat etc. En extra eloge till den som packar på fabriken, mycket väl emballerat! Läs mer
  • 2018-11-27

Sven W skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi köpte IKEA luckor och en golvsockel till Faktum stommar, det var lätt att beställa Online till ett överkomligt pris, leverans utlovades inom 5-6 veckor men kom redan efter 2 veckor. Vi är mycket nöjda med LuckorOnline.
    Sven Elisabet Läs mer
  • 2018-11-26

Selma A skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag har handlat två gånger från LuckorOnline: måttbeställda luckor till eget kök samt till min mammas kök. Båda köken har fått rejäla lyft. Luckorna är mycket prisvärda och fina och beställning och leverans har fungerat utmärkt båda gångerna. Jag har fått ett mycket trevligt och personligt kundbemötande. LuckorOnline har varit hjälpsamma vid beställning och ställt kontrollfrågor om de mått jag angett för att tillse att alla mått är korrekta. Är nöjd och kan starkt rekommendera LuckorOnline.

Selma Läs mer
  • 2018-11-23

Nellie B skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Super nöjd med allt!
    Servicen från Tommy i butiken, all hjälp man har fått från honom och alltid fått den extra hjälpen så man kände sig extra speciell.
    En extra stjärna till både fabriken som gjorde exemplariska luckor som fraktats fint från Finland. Inte en enda skråma. Vi är super nöjda med resultatet och kommer definitivt köpa från Luckoronline i framtiden. Läs mer
  • 2018-10-21

Desiree C skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Beställde nya köksluckor, dessa är helt fantastiskt fina!
    Outstanding service! Läs mer
  • 2018-10-19

Ingegerd R skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Trevligt bemötande av Luckor Online redan vid första kontakten via telefon. Bemötandet har varit fantastiskt hela vägen, från hembesök -mätning, montering av snickare och sedan förberedelser inför målning av väggar och tak. God service hela vägen och snabbt jobbat med gott resultat. Kan verkligen rekommendera Luckor on line. Läs mer
  • 2018-10-18

Urban J skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Nya köksluckor
    Mycket kunnig personalkontakt och trevligt bemötande!
    Bra kvalité till ett bra pris!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-10-18

Zoltan K skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte nya luckor till hela köket. Fantastiskt bra servive med förslag till förbättringar. För den som vill förnya sitt kök kan jag bara varmt rekommendera luckoronline. Alla mina förväntningar blev överträffade med råge i alla avseenden! Läs mer
  • John F

2018-08-29

John F skrev om LuckorOnline Sverige AB
    När vi bytte väggpanel och nytt trägolv på landet så insåg vi att köksluckorna i vårt gamla IKEA-kök behövde bytas.
    Vi kontaktade 5-6 företag men det var ett företag som stack ut med service. De ville säkerställa så det var rätt mått på luckor och fronter för att kunna lämna en korrekt offert.
    Vi fick även bra hjälp när det gällde val av kvalitet på luckorna.

Vårt val av LuckorOnline som leverantör grundades på bra info och guider på hemsidan, mycket bra återkoppling av säljaren Tommy samt bra prisnivå.

Luckorna levererades på utsatt tid och var väldigt bra emballerade i lagom tunga inplastade paket. Alla luckor och fronter visade sig ha riktigt hög finish.

Monteringen gick extremt lätt tack vare perfekt passform samt alla förborrade hål för gångjärn, dragbackar och lådfronter.

Jag kan verkligen rekommendera LuckorOnline med tanke på bemötande, service och kunnighet från personalen. Dessutom håller luckorna toppen-kvalitet och ytfinish.

Vi är så nöjda med köket nu och vårt val av LuckorOnline! Läs mer
  • 2018-08-07

Mariana P skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag bytte luckor från IKEA luckor (gamla modellen) till nya vita från LuckorOnline i min lägenhet. Det blev mycket fint!
    En mycket trevlig och kunnig representant som heter Tommy hjälpte mig så allting gick smidig och felfritt.
    Jag antecknade alla mått men ville att även Tommy ska kolla igenom dem. Han hittade några mått som inte stämde och när allting var korekt gick beställningen iväg.
    Allt som var beställt anlände felfritt och allt passade. Det gick snabbt och smärtfritt att byta luckorna.
    Bra bemötande, bra samarbete och kunnig personal gjorde att mitt kök blev toppenfint.
    Kommer att i framtida projekt anlita Luckoronline. Läs mer
  • 2018-05-15

Johan skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi har ett gammalt kök med mått som inte någon köksleverantör kunde leverera för samma peng som luckoronline.se kunde. Detta gjorde att köksprojektet initialt blev större än tänkt (första planen var att byta stommar för att passa Ikea) men även dyrare än vad måttanpassade luckor faktiskt kostade. Efter mycket research så bestämdes ett möte i deras butik, och provbitar kunde jämföras hemma för att ge bättre beslutsunderlag kring utförandet. En enkel offertfunktion gjorde att jag hade en god kostnadsuppföljning. Tack vare luckoronline så blev det en fröjd att byta luckor och köksrenoveringen till en väldigt enkel process. Ca 20 luckor monterades på två kvällar, och med deras instruktioner kunde jag montera dessa själv. Fick även råd om hur jag kunde få loss täckkåpor/passbitar vilket visar på kunskap och en geniun relation mot kunder.

Bra produkter, snabb leverans, kunnigt bemötande och en genuin inställning hos luckoronline gör att det enbart går att rekommendera deras koncept, butik och produkterna som levererades. Läs mer
  • 2018-04-09

Bent C skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi bytte luckor från IKEA luckor (gamla modellen) till nya högblanka vita från LuckorOnline i vår lägenhet.
    Med hjälp av en mycket kunnig Tommy, som har stor kännedom om måtten från gamla IKEA kök, gick allt smärtfritt.
    Jag hade antecknat alla mått men Tommy kollade igenom dem och hittade ett och annat mått som inte stämde.
    När allt var som det skulle gick beställningen iväg.
    Allt som var beställt anlände som bestämt och allt passade.
    Snabbt och smärtfritt gick bytet av luckorna.
    Köket blev toppenfint.
    Skall man leta efter något att anmärka på så är det den blå skyddsfilmen som sitter på kanterna, svår att få av (långa naglar behövs) och den lämnar lite avfärgning. Lätt att torka bort men den kunde vara samma som sitter på framsidan av luckan vilken inte var några problem med. Detta beror inte på luckoronline utan på tillverkaren av kantlisten.
    Kommer att i framtida projekt även anlita luckoronline. Läs mer
  • Lotta Z

2018-01-08

Lotta Z skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Det har blivit så fint i mitt kök nu med nya luckor och lister och jag är så nöjd. Jag hade mätt själv först men Tommy ville att vi skulle gå igenom allt tillsammans via telefon innan jag skickade in beställningen och det var tur det, annars hade det mesta blivit fel. Dessutom är han lugn och saklig och det märks att han veta vad han gör. Det var enklare än jag trodde att montera det själv och Tommy var alltid snabb med svar när frågor dök upp. Rekommenderas till 100%.
    Bra pris och riktigt bra kvalité. Läs mer
  • 2017-09-19

Ingrid P skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Blev dags att fräscha upp mitt lägenhetskök, ville dock endast byta luckor så jag var i kontakt med ett antal firmor.
    Denna stack ut, både i seriöst bemötande och priset /service.
    Och nu är allting på plats, superfint!
    Allt har funkat så smidigt och snyggt, hela vägen.
    Så otroligt nöjd!
    Tack Tommy! Läs mer
  • David L

2017-01-04

David L skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi var lite osäkra med tanke på det enda (!) omdömet på Rejta/Eniro och inget här på Reco men valde att ta hem LuckorOnline på en mätning ändå eftersom det var ett så gammalt omdöme på Eniro.

Vi fick ett mycket bra intryck av Tommy som verkade kompetent och lyhörd för våra önskemål och han kom även med egna idéer och förslag (som vi körde på). Smidig montering men vi tog hjälp av rekommenderad montör (Dennis) för finliret. Även det är vi supernöjda med!

Allt som allt mycket prisvärt och enkelt! Läs mer

Midgårdsvägen 9 A, 136 38 Handen