Alla kategorier Kök Stockholms län Haninge LuckorOnline Sverige AB

LuckorOnline Sverige AB

Midgårdsvägen 9 A, 136 38 Handen — Visa karta

LuckorOnline har sedan 2009 erbjudit sina kunder att byta köksluckor och kökstillbehör till bästa pris, online. Du kan räkna ut en offert och beställa produkter till köket oavsett var än i landet du befinner dig. Få hjälp med mätning över telefon, beställ hem provbitar / färgprover samt montera själv med bra guidning från vår webbsida (i Stockholm kan vi även hjälpa till med montering). Det skall vara enkelt att byta utseende på köket utan att det kostar allt för mycket.

Vi kan hjälpa dig med köksluckor till alla köksfabrikat (marbodal, ballingslöv, vedum etc), även äldre stommar från 50-, 60-talet. Vi har även en egen offertdel för dig som önskar luckor till Ikeas Faktum - och Metod - serie.

Köp inte nytt kök, byt köksluckorna istället!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 11 kunder tycker om LuckorOnline Sverige AB

• Desiree C skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Beställde nya köksluckor, dessa är helt fantastiskt fina!
    Outstanding service! Läs mer
  • Ingegerd R skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Trevligt bemötande av Luckor Online redan vid första kontakten via telefon. Bemötandet har varit fantastiskt hela vägen, från hembesök -mätning, montering av snickare och sedan förberedelser inför målning av väggar och tak. God service hela vägen och snabbt jobbat med gott resultat. Kan verkligen rekommendera Luckor on line. Läs mer
  • Urban J skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Nya köksluckor
    Mycket kunnig personalkontakt och trevligt bemötande!
    Bra kvalité till ett bra pris!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Zoltan K skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Köpte nya luckor till hela köket. Fantastiskt bra servive med förslag till förbättringar. För den som vill förnya sitt kök kan jag bara varmt rekommendera luckoronline. Alla mina förväntningar blev överträffade med råge i alla avseenden! Läs mer
  • John F
    John F skrev om LuckorOnline Sverige AB
    När vi bytte väggpanel och nytt trägolv på landet så insåg vi att köksluckorna i vårt gamla IKEA-kök behövde bytas.
    Vi kontaktade 5-6 företag men det var ett företag som stack ut med service. De ville säkerställa så det var rätt mått på luckor och fronter för att kunna lämna en korrekt offert.
    Vi fick även bra hjälp när det gällde val av kvalitet på luckorna.

Vårt val av LuckorOnline som leverantör grundades på bra info och guider på hemsidan, mycket bra återkoppling av säljaren Tommy samt bra prisnivå.

Luckorna levererades på utsatt tid och var väldigt bra emballerade i lagom tunga inplastade paket. Alla luckor och fronter visade sig ha riktigt hög finish.

Monteringen gick extremt lätt tack vare perfekt passform samt alla förborrade hål för gångjärn, dragbackar och lådfronter.

Jag kan verkligen rekommendera LuckorOnline med tanke på bemötande, service och kunnighet från personalen. Dessutom håller luckorna toppen-kvalitet och ytfinish.

Vi är så nöjda med köket nu och vårt val av LuckorOnline! Läs mer
  • Mariana P skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Jag bytte luckor från IKEA luckor (gamla modellen) till nya vita från LuckorOnline i min lägenhet. Det blev mycket fint!
    En mycket trevlig och kunnig representant som heter Tommy hjälpte mig så allting gick smidig och felfritt.
    Jag antecknade alla mått men ville att även Tommy ska kolla igenom dem. Han hittade några mått som inte stämde och när allting var korekt gick beställningen iväg.
    Allt som var beställt anlände felfritt och allt passade. Det gick snabbt och smärtfritt att byta luckorna.
    Bra bemötande, bra samarbete och kunnig personal gjorde att mitt kök blev toppenfint.
    Kommer att i framtida projekt anlita Luckoronline. Läs mer
  • Johan skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi har ett gammalt kök med mått som inte någon köksleverantör kunde leverera för samma peng som luckoronline.se kunde. Detta gjorde att köksprojektet initialt blev större än tänkt (första planen var att byta stommar för att passa Ikea) men även dyrare än vad måttanpassade luckor faktiskt kostade. Efter mycket research så bestämdes ett möte i deras butik, och provbitar kunde jämföras hemma för att ge bättre beslutsunderlag kring utförandet. En enkel offertfunktion gjorde att jag hade en god kostnadsuppföljning. Tack vare luckoronline så blev det en fröjd att byta luckor och köksrenoveringen till en väldigt enkel process. Ca 20 luckor monterades på två kvällar, och med deras instruktioner kunde jag montera dessa själv. Fick även råd om hur jag kunde få loss täckkåpor/passbitar vilket visar på kunskap och en geniun relation mot kunder.

Bra produkter, snabb leverans, kunnigt bemötande och en genuin inställning hos luckoronline gör att det enbart går att rekommendera deras koncept, butik och produkterna som levererades. Läs mer
  • Bent C skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi bytte luckor från IKEA luckor (gamla modellen) till nya högblanka vita från LuckorOnline i vår lägenhet.
    Med hjälp av en mycket kunnig Tommy, som har stor kännedom om måtten från gamla IKEA kök, gick allt smärtfritt.
    Jag hade antecknat alla mått men Tommy kollade igenom dem och hittade ett och annat mått som inte stämde.
    När allt var som det skulle gick beställningen iväg.
    Allt som var beställt anlände som bestämt och allt passade.
    Snabbt och smärtfritt gick bytet av luckorna.
    Köket blev toppenfint.
    Skall man leta efter något att anmärka på så är det den blå skyddsfilmen som sitter på kanterna, svår att få av (långa naglar behövs) och den lämnar lite avfärgning. Lätt att torka bort men den kunde vara samma som sitter på framsidan av luckan vilken inte var några problem med. Detta beror inte på luckoronline utan på tillverkaren av kantlisten.
    Kommer att i framtida projekt även anlita luckoronline. Läs mer
  • Lotta Z
    Lotta Z skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Det har blivit så fint i mitt kök nu med nya luckor och lister och jag är så nöjd. Jag hade mätt själv först men Tommy ville att vi skulle gå igenom allt tillsammans via telefon innan jag skickade in beställningen och det var tur det, annars hade det mesta blivit fel. Dessutom är han lugn och saklig och det märks att han veta vad han gör. Det var enklare än jag trodde att montera det själv och Tommy var alltid snabb med svar när frågor dök upp. Rekommenderas till 100%.
    Bra pris och riktigt bra kvalité. Läs mer
  • Ingrid P skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Blev dags att fräscha upp mitt lägenhetskök, ville dock endast byta luckor så jag var i kontakt med ett antal firmor.
    Denna stack ut, både i seriöst bemötande och priset /service.
    Och nu är allting på plats, superfint!
    Allt har funkat så smidigt och snyggt, hela vägen.
    Så otroligt nöjd!
    Tack Tommy! Läs mer
  • David L
    David L skrev om LuckorOnline Sverige AB
    Vi var lite osäkra med tanke på det enda (!) omdömet på Rejta/Eniro och inget här på Reco men valde att ta hem LuckorOnline på en mätning ändå eftersom det var ett så gammalt omdöme på Eniro.

Vi fick ett mycket bra intryck av Tommy som verkade kompetent och lyhörd för våra önskemål och han kom även med egna idéer och förslag (som vi körde på). Smidig montering men vi tog hjälp av rekommenderad montör (Dennis) för finliret. Även det är vi supernöjda med!

Allt som allt mycket prisvärt och enkelt! Läs mer

Midgårdsvägen 9 A, 136 38 Handen