LuckorOnline Sverige AB

LuckorOnline Sverige AB

LuckorOnline har sedan 2009 erbjudit sina kunder att byta köksluckor och kökstillbehör till bästa pris, online. Du kan räkna ut en offert och beställa produkter till köket oavsett var än i landet du befinner dig. Få hjälp med mätning över telefon, beställ hem provbitar / färgprover samt montera själv med bra guidning från vår webbsida (i Stockholm kan vi även hjälpa till med montering). Det skall vara enkelt att byta utseende på köket utan att det kostar allt för mycket.

Vi kan hjälpa dig med köksluckor till alla köksfabrikat (marbodal, ballingslöv, vedum etc), även äldre stommar från 50-, 60-talet. Vi har även en egen offertdel för dig som önskar luckor till Ikeas Faktum - och Metod - serie.

Köp inte nytt kök, byt köksluckorna istället!

Läs vad 83 kunder tycker om LuckorOnline Sverige AB 2

2021-09-17
    Gänget på LuckorOnline är grymma! Vid minsta problem såg de till att lösa dem direkt. Vi är supernöjda! /Jonas och Maria
    2021-09-13
    LuckorOnline har just bytt våra köksluckor och -lådor och vi är supernöjda. Det finns ett flertal företag i branschen och vi hade undersökt de olika företagens utbud men fastnade för LuckorOnline så snart vi tog kontakt med dem. Kontakten med Tommy har varit allt det man kan önska genom hela processen med snabba svar och goda råd. Vi kan rekommendera deras mätservice eftersom genom att utnyttja den vet båda parter vad hela projektet går ut på. Det gör att man får en snabb och säker offert. Vi använde också företagets installationsservice och Benny och Tommy gjorde ett jobb på en dag som skulle ha tagit oss amatörer mycket längre. Resultatet var precis det som vi hade önskat oss och vi har nu en helt ny look på vårat kök till en mycket resonabel penning. Vi kan definitivt rekommendera LuckorOnline.
    2021-09-13
    Proffsigt hela vägen. Kan verkligen rekommendera företaget!
    Hittade dom på nätet och såg att dom bara fått positiva recensioner. Jag kan bara instämma. Otroligt smidigt i alla steg och köket blev jättefint.
  • LOVISA S
    2021-07-15
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande av Tommy. Noggrann, hjälpsam och engagerad, samt ger snabb respons och återkoppling. Leverans av luckor helt felfritt och allt har funkat mycket smidigt. Jättefina luckor, mycket gedigna samt superfina i lacken. Jag återkommer med bilder när vi har fått upp dem. Rekommenderar varmt LuckorOnline!
  • Christina L
    2021-06-23
    Köpte luckor: Aaria Lackad Grå K-162.
    Ett fantastiskt trevligt bemötande från start till mål. De svarade snabbt på mail. Bor inte i Stockholm så fick konsultation över telefon vilket fungerade alldeles utmärkt. Gjorde justeringar utifrån tips jag fick då. Slutresultatet blev ännu bättre än jag förväntat, toppen att kunna måttbeställa när man har gamla stommar. Kan varmt rekommendera detta företag. Luckorna blev levererade veckan det var sagt. Allting hur smidigt som helst. Superfina luckor.
    2021-06-11
    Bästa serviceföretaget ever! Bra produkter, suverän rådgivning, tipsar om saker som de ej har egen vinning av och blir något fel får man hjälp de luxe. Båda bra till befintliga stommar och nya Ikea. Överväger ni att byta köksluckor är detta företaget ni ska använda!
    2021-06-03
    Jag hade problem med fel beställda luckor och några fel mätta luckor, MEN Tommy fixade allting. Vilken serviceminded kille. Jag ger sällan fem stjärnor. Jobbar själv med e-handel och när man stöter på problem så önskar jag att alla möter en Tommy. Suveränt! kan inte ge mindre än fem stjärnor trots lite fel i ordern. Toppen service, fantastiskt fina luckor och rekommenderar verkligen att ni slår en signal tilll Tommy för att han ska komma på besök och ge en offert. Blir det tokigt (som i vårt fall) så fixar han det utan problem.
    2021-05-10
    Jag kan verkligen rekommendera Tommy och Luckor online. Helt ärligt så är det länge sen jag mött sån bra service, stöd och hjälp. Från första möte till sista har allt varit kanon.

Kunskap och service, med fokus på min trygghet genom hela processen.

Köket blev superfint och känns nu som helt nytt. Jag är även väldigt nöjd att jag tog hjälp av snickaren Benny (rekommenderad via Tommy) både med att byta luckorna, ordna med alla passbitar mm, men även med att bygga in kylskåpet som innan var fristående.

Fem tummar upp av fem möjliga!
    2021-04-26
    Supernöjd med mina nya luckor! Väldigt bra bemötande och service! Professionell, hjälpsam och kunnig personal.
    2021-04-22
    Vi beställde nya köksluckor (modell DUO) och är jättenöjda! Väldigt trevligt bemötande av Tommy som hjälpte oss med alla möjliga frågor. Alltid snabb respons. Rekommenderar verkligen.
    2021-04-21
    Fagotti vitrinluckor, lådfronter och täcksidor, specialmått och specialfärg.
    Alltid hjälpsamma och kompetenta vid beställningar.
    Mycket fin finish och pålitliga leveranser med skyddande emballage

Efter att ha byggt nytt kök med uteslutande LuckorOnline 2019 var det ett självklart val att återvända som kund när vi nu bygger ett sideboard.

Toppenprodukter och jättebra service.
    2021-04-07
    Vi skulle välja nya luckor till köket. Såg då att LuckorOnline fanns och vi fastnade för deras hemsida med tydlig information. De hade ett överraskande stort utbud och vi blev proffsigt och kunnigt bemötta av personalen. De kunde mycket och hade svar på de frågor vi hade. Väldigt god service!
    Vi är mer än nöjda och kan varmt rekommendera LuckorOnLine.
    2021-03-24
    Hela upplevelsen från början till slut var enbart positiv från första besöket och mätningen tills den sista luckan var på plats. Snabba och trevliga svar på frågorna och tidsplanen höll som lovat. Kan rekommendera varmt!
  • Lars L
    2021-03-18
    Mycket bra produkter och ett suveränt bemötade när jag byggde om och renoverade kitt kök. Servicen är mer än man kan förvänta sig och LuckorOnline gör verkligen det där extra man som kund vill ha för att känna sig trygg med affären. Snabba på att svara vid frågor. Jag kan verkligen rekommendera LuckorOnline!
    2021-02-25
    Beställde köksluckor och lådfronter. Leverans som beräknat och allting passade utmärkt på våra gamla Ikea stommar. Mycket nöjd
    2021-02-18
    Vi har bytt ut samtliga fronter och luckor i ett Ikeakök, samt låtit montera nya överskåp och bänkbelysning. Tommy gjorde ett första hembesök för måttagning och kom med ideer och förslag på kreativa lösningar. Hela processen från offert till montering har varit mycket professionell och det märkts tydligt att fokus har legat på att vi ska bli nöjda. Vi skulle definitivt välja luckoronline igen.
    2021-02-17
    Köpte 17 nya laminerade köksluckor och lådfronter.

Blev vänligt och hjälpsamt bemött både på telefon och via mail.

Allt passade perfekt och priset var betydligt lägre än andra alternativ jag kikade på.

Rekommenderas.
    2021-01-26
    Köpte luckor och lådfronter med beslag och renoveringsstegar i Tenori vit träådrad. Vi är såååå nöjda med allt! Proffsigt och trevligt bemötande där eventuella frågetecken raderades omgående. Enkelt att montera och slutresultatet snyggt och som bonus kan man skryta inför sina vänner ”hur enkelt” det är att renovera kök själv!
    2021-01-26
    Beställde en lucka för att komplettera vårt Faktum-kök. Fick snabbt bra respons på min beställning och resultatet blev över förväntan. Hade trott vi skulle vara tvungna att lacka om för att matcha övriga, men det syns knappt att luckan är köpt i efterhand!

Bra och tydlig information vid beställningen, bra bemötande från företaget, toppenresultat
    Topp service helt enkelt, från A till Ö
    2020-12-15
    Riktigt bra service!
    Letade efter speciella gångjärn som inte fanns i butik någonstans i Göteborg. Ringde luckoronline och fick kanonbra hjälp. Gångjärnen skickades samma dag, borde vänt mig till luckoronline tidigare!
    2020-11-26
    Beställde beslag till IKEA FAKTUM. Ikea har slutat sälja dessa beslag men Luckoronline hade dom. Beställde ena dagen och dagen efter låg paketet i brevlådan.
    Riktigt snabb leverans och prisvärt.
    Fredrik
    2020-11-22
    Fantastiskt bemötande, från första kontakt till leverans. Tommy är extremt kunnig och hjälpte oss med alla detaljer i samband med att vi planerande och genomförde beställningen. När de måttbeställda luckorna levererades så passade allting på millimetern.
    Stort tack
    2020-11-05
    Superfina luckor och otroligt bra service!
    2020-10-20
    Jag köpte nya köksluckor till stommar från Ballingslöv. Bemötandet var utmärkt genomgående, då jag var lite osäker på hur jag skulle lägga in måtten på hemsidan fick jag hembesök och hjälp med att mäta. En mätning som sedan visade sig vara exakt utförd. Luckorna var av god kvalitét och levererades snabbt från fabriken i Finland. Jag är mycket nöjd över både den service och produktkvalitet jag fått och rekommenderar LuckorOnline varmt.
    2020-10-15
    Köpte nya luckor, lådfronter och täcksidor till vår nya bostad.
    Fantastisk service av Tommy som kom förbi 2 gånger för att hjälpa oss mäta och ge råd.
    Han var superbra på att snabbt svara på frågor och hålla oss underrättade om processen.

Kunde inte vara nöjdare!
    2020-09-02
    Mycket bra service. Bra produkter. Mycket nöjd 👍👍👍👍👍
    2020-08-26
    Det är ofta när det strular till sej som man märker vilken kvalité ett företag har. Tommy hanterar både beställningar och reklamationer med samma professionalitet och serviceanda. Missen från tillverkningen rättades till och nu har vi sjukt snygga luckor i köket. Man känner direkt man öppnar förpackningen att detta är riktiga kvalitetsluckor, tunga och gedigna.
    Tommy är som sagt otroligt hjälpsam, flexibel, kommunikativ och kommer med både tips och förslag. Man kunde bolla idéer med honom innan och vid beställning. Vi kan inte bli mer nöjda än så här!

Tusen tack!
    /Kicki och Lasse
    2020-07-25
    Jag beställde luckor och lådfronter till gammalt Ikea kök.
    Är mycket nöjd med service och bemötande och allt blev till belåtenhet
    2020-07-17
    Var ute efter något billigare variant av köksluckor och har funderat länge att beställa hos luckornaonline. Det enda jag ångrar är att jag inte gjort det tidigare! Fått all hjälp via mail som kan tänkas och nu sitter köksluckorna på plats. Det var enkelt att montera och snabbt gick det! Kan starkt rekommendera!!!
    2020-07-09
    Luckoronline levererade inte bara ett kvalitativt nytt kök för ett rimligt pris, de gav mig också en utmärkt service. Det var överlag förhållandevis enkelt att montera de nya fronterna men när vi kom till lådorna behövde vi lite hjälp. Luckoronline lotsade oss med hjälpsam hand även igenom detta. Det blev ett helt nytt kök! Rekommenderar dem varmt.
    2020-06-28
    Vi fick tips om LuckorOnline av vänner när vi skulle byta våra gamla ek luckor mot vita luckor/lådor i köket.
    Snabb och trevlig service av Tommy när han kom för att mäta våra luckor. Dessutom en del tips som vi tog till oss.
    Luckorna levererades efter några veckor och köksmontören Dennis tog ur de gamla och satt i de nya inkl. handtag på en eftermiddag.
    Vi är väldigt nöjda med de nya luckorna och den hjälp vi fått av Tommy och Dennis.
    2020-05-12
    Köpte ett antal måttbeställda luckor och är mycket nöjd. Utmärkt hemsida för beställning. Därefter goda råd och extra verifiering att allt blivit korrekt i beställningen. Bra kvalitet på luckorna och enkel montering med deras tillbehör. Mycket bra service från beställning till leverans. Kan varmt rekommenderas.
    2020-04-17
    Jag köpte 8 st luckor och gångjärn till mitt badrumsskåp.
    Jag fick väldigt proffsigt o trevligt bemötande.
    Luckorna passade perfekt o det blev snyggt .👍🏻🌹
    2020-03-12
    Jättebra bemötande och hjälp att mäta våra gamla luckor samt hjälp med instruktioner för hur man fixar borrhålen till knopparna Vi är supernöjda
    2020-02-15
    Vi är så nöjda med våra nya luckor. Bemötandet hos LuckorOnline var från första början fantastiskt, professionellt och tryggt. Vi anlitade hjälp med installationen av luckorna, magiska killar. Vi är grymt nöjda med både slutresultat och pris.
    2020-02-05
    vi bytte skåpluckor och bänkskivor i ett kök.
    2019-12-19
    Köpte två lådsatser inklusive fronter. Fick utmärkt service och rådgivning kring både färgmatchning och montering.
    Vi är mycket nöjda med både processen och resultatet. Lådorna är nu i full användning med funktion och kvalitet på topp. Rekommenderar tveklöst!
    2019-11-04
    Det fungerade oerhört smidigt och blev toppenbra! Alla som vill renovera sitt kök och slippa kasta ut stommarna, som ju ändå oftast är helt ok, borde titta på det här alternativet. Istället för en veckas montering av helt nya köksskåp, så byttes luckorna på några timmar och sedan var det klart.
    2019-10-24
    Beställde nya luckor. Tommy kom hem till oss och mätte samtliga luckor.
    Fick otroligt bra service och är mycket nöjd.
    2019-10-17
    Köpte extraluckor till mitt IKEA-kök. Bra service och bemötande.
  • Magnus O
    2019-08-15
    Vi köpte nya luckor till gammalt kök. Mycket bra hjälp och tips från Tommy.
    Leverans var väl packad och stämde fint.
    Prisvärt!!
    2019-08-05
    Nya luckor till gamla stommar(ikea) handtag. Snygga! Snabba svar vid frågor via mejl. Nu är de på plats och jag är mycket nöjd!
    2019-07-29
    Jag köåte köksluckor till en gammail IKEA stomme och allting har fungerat utmärkt med LuckorOnline, bra service, tålamod och bra förslag.
    2019-07-25
    Köpt köksluckor bra kvalitet trevlig bemötande snabb leverans.
    2019-06-14
    Alla förväntningar uppfyllda och ett fantastiskt bemötande.
    2019-06-10
    Jag köpte nya lyckor till ett gammalt ikea-kök.
    Valde en egen nyans på färg och fick snabbt hem en provbit av luckan jag valt.
    Supersnabba svar på frågor. De var noggranna och bad mig mäta och kontrollera att det verkligen var rätt stommar jag hade så att allt skulle bli rätt.
    Jag fick jättefina luckor och superbra service!
    Kan varmt rekommendera!
  • Andreas S
    2019-06-10
    Köpte nya lackade luckor som passar Ikeas gamla Faktum-stommar. Otroligt nöjd med bemötandet, mycket trevlig och hjälpsam personal, utöver det vanliga! Bra leveranstid. Inga skador och mycket bra finish på luckorna. Bra gångjärn. Allt passade perfekt. Snyggt slutresultat. Kan verkligen rekommendera LuckorOnline till den som vill förnya sitt gamla kök utan att totalt riva och börja om!
    2019-05-27
    Jag köpte köksluckor Aaria i en mellangrå kulör. Köket fick en riktigt modern stil. Jag är jättenöjd. Kontakten med Luckoronline via mejl fungerade mycket bra, fick goda råd och tips av säljaren som hjälpte mig att få till köket. Leveransen av luckor och tillbehör löpte snabbt och effektivt. Jag rekommenderar dem gärna.
    Göran i Gällivare
    2019-05-26