Luleå Bil & Motor AB

Storhedsvägen 5, 973 45 Luleå — Visa karta

Välkommen till Luleå Motor!

På Storhedsvägen 5 i Luleå hittar du Luleå Motor precis intill E4:an mellan Biltema och Willys. För oss är professionellt bemötande och kundservice utöver det vanliga något som vi lägger stor vikt vid. Vi har lång erfarenhet inom branschen och vet hur vi levererar en smidig och trygg bilaffär helt enligt dina förväntningar. Behöver du finansiell hjälp så kan vi tillhandahålla detta genom lån med förmånlig ränta genom våra samarbetspartners.

Går du och funderar på att köpa ny bil så är du varmt välkommen in på en kopp kaffe så ser vi till att göra vårt yttersta för att hitta din nästa drömbil.
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Luleå Bil & Motor AB

• 2019-10-12

Fredrik H skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Köpte en bil. Mycket trevligt bemötande och service. Kändes tryggt och ärligt. Kommer vara en återkommande kund. Läs mer
  • 2019-09-06

Peter S skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Mycket bra! Trevlig och mycket seriös bilfirma med personal. Rekomenderas Läs mer
  • 2019-09-06

Sofia N skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Är jätte nöjd med bemötande av Jonas, trevlig och framåt. Läs mer
  • 2019-09-04

Asmir B skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Köpte en bil av Luleå Bil och Motor, blev på ett professionell sätt bemött och fick det bästa upplevelser. Hoppas det blir flera gjorda affärer med er på Luleå Bil och Motor. Läs mer
  • 2019-09-04

Victor F skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Bästa bemöttningen av alla bilaffärer i luleå. Läs mer
  • 2019-07-10

Peder N skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Trevlig och förtroendeingivande försäljare som jag upplevde som över förväntan hjälpsam.

Bilen motsvarade mina förväntningar och inga otrevliga överaskningar har dykt upp på dom ca 300mil jag hunnit köra med bilen Läs mer
  • 2019-05-30

Tobias E skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Köpte en Xc70. Bra bemötande, enkel och smidig affär. Inget svammel Läs mer
  • 2019-05-27

Katarina N skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Köpte en Volvo V60. Blev bra bemött, trevlig personal och köpet gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-05-19

Peter U skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Köpte en bil.
    Jag hade inga förväntningar, men blev positivt överraskad över bemötandet, och trevlig personal. man fick kolla på bilen ifred och att bara att fråga om man undrade över något. inget överdrivet sälj snack Läs mer
  • Sar K

2019-05-09

Sar K skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Jag köpte en Audi Q5. Jag blev bra bemött och tycker att företaget levde upp till sina och mina förväntningar. Läs mer

Magnus J skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Köpte en volvo v60 och blev bra bemött kan rekommendera dom varmt Läs mer

Kenneth L skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Köpte begagnad bil väldigt bra bemötande, rekommenderar detta företag Läs mer

Kjell E skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Köpte en beg volvo v70, snabbt svar, trevligt och proffsigt bemött Läs mer
    2019-05-08 Jonas D svarar Kjell E
    Tack för rekommendationen Kjell.
  • Anders S

2019-05-07

Anders S skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Seriösa säljare med en god syn och förståelse för vad man kan tänkas behöva för bil! Hade det gått hade jag röstat 10av5 👍 Läs mer
    2019-05-08 Jonas D svarar Anders S
    Tack för den fina rekommendationen Anders. Hoppas ni är nöjd med eran fina Volvo XC70
  • Pontus D

2019-05-07

Pontus D skrev om Luleå Bil & Motor AB
    Jag köpte en bil och är supernöjd med bemötandet, uppföljning, kontakten och affären i helhet. Läs mer
    2019-05-07 Jonas D svarar Pontus D
    Tack för den fina rekommendationen Pontus. Hoppas du är nöjd med din fina BMW.

Storhedsvägen 5, 973 45 Luleå