lumendesign.se

lumendesign.se

Läs vad 19 kunder tycker om lumendesign.se 2

2021-03-21
    Köpte ledlampor till min trall
    Bra service med snabba svar på Mail
    Tack Linda för att du tog dig tid att skicka din återkoppling till oss. Hoppas att även våra produkter matchar vår kundservice & att din installation överträffar förväntningarna. //Lumen Design Sweden lumendesign.se
    2021-03-19
    Jag hämtade paketet idag och blev lite förvånad att jag skulle hämta ut det hos Schenkerombud. Hade förväntat mig leverans till dörren. Har således inte installerat det ännu.
    Men det var bra hanterat vid order och ett snabbt besked om att leveransen kunde bli något försenad p.g.a. sjukdomar. Det accepterade jag och leveransen kom som planerat aviserad igår.
    Stort tack Michael för ditt lämnade omdöme och återkoppling till oss. Vi ska se om vi kan uppdatera vår webbshop med förtydliganden kring denna viktiga information att leveranser via Schenker går via närmaste ombud. Vi är mycket tacksamma för alla förslag och ärliga åsikter från våra kunder som hjälper oss i vårt arbete att ständigt utveckla våra produkter och tjänster. Med Vänliga Hälsningar Lumen Design Sweden. lumendesign.se
    2021-03-15
    snabbt svar och snabb leveranstid.
    Tack för ditt omdöme Jan, hoppas våra levererade produkter överträffar dina förväntningar. lumendesign.se
    2020-12-06
    Snabb och bra service och mycket bra produkter också mycket bra kundservice
    Tack Roland för din återkoppling kring vår service och våra produkter, verkligen trevligt att våra produkter och tjänster uppskattas bland våra trevliga kunder. //Lumen Design Sweden lumendesign.se
    2020-12-01
    Mycket bra kundkontakt/service och lampan jag köpte fungerar utmärkt till konkurrenskraftigt pris.
    Tack Kristian, verkligen kul att du uppskattar vår service och våra produkter. Hoppas vi får nöjet att leverera fler innovativa LED-produkter till dig framöver. Med Vänliga Hälsningar Lumen Design Sweden. lumendesign.se
    2020-11-25
    Köpt trädgårdsbelysning. Mkt bra produkt som fungerar efter förväntning. Leverans gick snabbt tre dagar. Föredömligt med returpacksedel bipackad I leverans
    M. A. O. Nöjd kund
    Tack Carl för ditt lämnade omdöme och riktigt kul att vår service och våra produkter uppskattas av våra trevliga kunder. lumendesign.se
    2020-11-25
    köpte däckbelysning. Ringde och hade en del frågor som jag fick svar på. beställde och fick varorna allt gick väldigt smidigt.
    Stort tack för ditt lämnade omdöme Margaretha. Vi hoppas att även våra levererade produkter når upp till dina förväntningar. Med Vänliga Hälsningar Lumen Design Sweden lumendesign.se
  • Göran S
    skrev om lumendesign.se
    2020-10-28
    Köpte decklights, så smidigt o blev helt kanon. Bra kundtjänst. Kommer att köpa igen till nästa projekt.
    Tack Göran! Verkligen kul att höra att våra produkter och service motsvarar dina förväntningar. Ser fram emot att vara behjälplig vid ditt nästa belysningsprojekt igen! lumendesign.se
    2020-10-27
    Bra produkter, smidigt. Snabb respons på frågor
    Stort tack Niklas för att du tar dig tiden att ge ditt omdöme kring våra produkter och vår service. Uppskattas verkligen av oss på Lumen Design Sweden! lumendesign.se
    2020-10-13
    Hej köpte två satser av spotar en med 10st deckare och en med 6st.. sats med 10 st lyser fortfarande men den med 6st lös bara 2 dagar och nu när jag mäter efter transformatorn så finns det ingen spänning ut från den. Bara w30v i
    Hej Hans Christer, det låter verkligen som du haft otur med en av våra levererade transformatorer. Vi kan bara beklaga det inträffade men hoppas att du kontaktar oss inom kort så att vi kan ordna med en ny transformator till dig per omgående. Ser fram emot att höra från dig inom kort. Med Vänliga Hälsningar Lumen Design Sweden lumendesign.se
    2020-09-21
    Däckbelysning med skymningsrelä. Snabbt och enkelt att beställa. Bra utbud och enkelt att göra tillägg på beställningen.
    2020-08-25
    Köpte ett gäng decklights till nya altanen samt trapp decklights.
    Produkterna håller hög kvalitet och enkla att installera.
    Bra support och hjälp med idéer från personalen.
    Kan varmt rekommendera lumendesign.
    Mvh. Andreas på Alnö.
    2020-08-20
    Köpte två olika sorters spotlights för altan efter att ha haft ett samtal lumendesign som kom med tips och råd hur man ska tänka på ljussättningen till altanen.
    Det var ett toppensamtal och jag kommer att fortsätta att handla av dem framöver.

Mvh/Patrik Rosenson
    2020-08-03
    Var har nu monterat 23 st decklights aluminium samt 23 st decklights ögonlock på vår altan och är helnöjda!
    Bra kvalitet och service samt snabb leverans.
    Vi kan verkligen rekommendera Lumen Dedign! /Peter
    2020-07-24
    Köpte Ljuslist Wifi RGBW 4,8w/m IP65 12v till barnens rum. Väldigt lätt att sätta upp. Hoppas nu bara klistret håller så inte slingan faller ner. Ungarna älskar sina slingor och ligger och styr ljuset med sina mobiler som de vore på en nattklubb. Topp betyg från oss.
  • 2020-06-29
    LED belysning till altanen, mycket bra hjälp och tipps.

Kan gärna rekommendera företaget
    2020-06-26
    Väldigt trevliga människor man får prata med, hög service och kunnande👍🏻
    2020-06-24
    Köpte ett 30 tals decklights av dem för ett altanpojekt och de levererade det lovat med guldstjärna och när man behöver kompletterings handla några fler så löste de det väldigt smidigt.
  • 2020-06-24
    Jag köpte ledlist och den gav ett fantastiskt sken! Snabb leverans och kunnigt företag som gav bra support innan köp. Jag kan rekommendera detta företag till andra med gott samvete.