lumendesign.se

Läs vad 10 kunder tycker om lumendesign.se

• 2020-10-13

Hans Christer A skrev om lumendesign.se
    Hej köpte två satser av spotar en med 10st deckare och en med 6st.. sats med 10 st lyser fortfarande men den med 6st lös bara 2 dagar och nu när jag mäter efter transformatorn så finns det ingen spänning ut från den. Bara w30v i Läs mer
    2020-10-13 Lumen Design Sweden svarar Hans Christer A
    Hej Hans Christer, det låter verkligen som du haft otur med en av våra levererade transformatorer. Vi kan bara beklaga det inträffade men hoppas att du kontaktar oss inom kort så att vi kan ordna med en ny transformator till dig per omgående. Ser fram emot att höra från dig inom kort.

Med Vänliga Hälsningar Lumen Design Sweden
  • 2020-09-21

Per N skrev om lumendesign.se
    Däckbelysning med skymningsrelä. Snabbt och enkelt att beställa. Bra utbud och enkelt att göra tillägg på beställningen. Läs mer
  • 2020-08-25

Andreas E skrev om lumendesign.se
    Köpte ett gäng decklights till nya altanen samt trapp decklights.
    Produkterna håller hög kvalitet och enkla att installera.
    Bra support och hjälp med idéer från personalen.
    Kan varmt rekommendera lumendesign.
    Mvh. Andreas på Alnö. Läs mer
  • 2020-08-20

Patrik R skrev om lumendesign.se
    Köpte två olika sorters spotlights för altan efter att ha haft ett samtal lumendesign som kom med tips och råd hur man ska tänka på ljussättningen till altanen.
    Det var ett toppensamtal och jag kommer att fortsätta att handla av dem framöver.

Mvh/Patrik Rosenson Läs mer
  • 2020-08-03

Peter B skrev om lumendesign.se
    Var har nu monterat 23 st decklights aluminium samt 23 st decklights ögonlock på vår altan och är helnöjda!
    Bra kvalitet och service samt snabb leverans.
    Vi kan verkligen rekommendera Lumen Dedign! /Peter Läs mer
  • 2020-07-24

Diana K skrev om lumendesign.se
    Köpte Ljuslist Wifi RGBW 4,8w/m IP65 12v till barnens rum. Väldigt lätt att sätta upp. Hoppas nu bara klistret håller så inte slingan faller ner. Ungarna älskar sina slingor och ligger och styr ljuset med sina mobiler som de vore på en nattklubb. Topp betyg från oss. Läs mer
  • 2020-06-29

Sven Johan L skrev om lumendesign.se
    LED belysning till altanen, mycket bra hjälp och tipps.

Kan gärna rekommendera företaget Läs mer
  • 2020-06-26

Peter A skrev om lumendesign.se
    Väldigt trevliga människor man får prata med, hög service och kunnande👍🏻 Läs mer
  • 2020-06-24

Martin E skrev om lumendesign.se
    Köpte ett 30 tals decklights av dem för ett altanpojekt och de levererade det lovat med guldstjärna och när man behöver kompletterings handla några fler så löste de det väldigt smidigt. Läs mer
  • 2020-06-24

Sundsvalls Bostäder Ab S skrev om lumendesign.se
    Jag köpte ledlist och den gav ett fantastiskt sken! Snabb leverans och kunnigt företag som gav bra support innan köp. Jag kan rekommendera detta företag till andra med gott samvete. Läs mer