Lumen Design Sweden

40 omdömen om Lumen Design Sweden

Sedan starten hos Reco 2020

Göran S
Skrev om Lumen Design Sweden

Hur bra service som helst, snabbt och smidigt

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Göran för att du tar dig tid att lämna ditt omdöme om vår service! Verkligen uppskattad av oss & självfallet riktigt härligt att du uppskattar oss på Lumen Design Sweden! Stort tack och hoppas att vi får vara med på eventuella kommande ljusprojekt. Önskar dig en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År! //Lumen Design Sweden

Mari A
Skrev om Lumen Design Sweden

Fantastiskt fin service. Snabb leverans och riktigt fina produkter. Rekommenderas!!

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Mari för att du tar dig tid att berätta om din köpupplevelse hos oss. Verkligen kul att du uppskattar vår service & våra produkter och vi ser fram emot att få förmånen att hjälpa er även under eventuella kommande ljusprojekt. //Lumen Design Sweden

Bo H
Skrev om Lumen Design Sweden

Har handlat tidigare och varit belåten

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Bo för att du tar din tid att dela dina synpunkter om Lumen Design Sweden! Vi hoppas att dina levererade produkter överträffar era förväntningar. Med vänlig hälsning, Lumen Design Sweden

Lasse V
Skrev om Lumen Design Sweden

Superbra kvalite samt klockrena tips för mina behov Kan varmt rekommenderas //Lasse

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Lasse för att du delar med dig av din köpeupplevelse hos oss. Verkligen trevligt att du uppskattar våra produkter och vår service. Hoppas vi kan vara till hjälp även vid framtida projekt. //Lumen Design Sweden

Gith W
Skrev om Lumen Design Sweden

Företaget gjorde ett kundbesök och inventerade våra önskemål och behov. Presenterade sina produkter 100 % Våra beställda varor fick vi med snabb och personlig leverans. Vi är oerhört nöjda och kommer definitivt återkomma vid inköp av spotlight och andra produkter.

Svar från Lumen Design Sweden

Tack Gith, verkligen kul att du uppskattar vår service & våra produkter. Ser fram emot att ta del av slutresultatet i er fina restaurang. Stort tack för ert förtroende att ni väljer oss på Lumen Design Sweden som er leverantör av innovativ LED-Belysning. //Lumen Design Sweden

Per J

Bra led deck light KDS 108 lätt installerat bra ljus

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack för att du delar med dig av dina åsikter Per. Verkligen kul att höra att våra levererade produkter lever upp till dina förväntningar. //Lumen Design Sweden

Elias D
Skrev om Lumen Design Sweden

Absolut toppkvalitet på produkterna och helt fantastiskt bemötande. Rekommenderas varmt ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Elias för att du tar dig tid att dela med dig av dina åsikter! Verkligen härligt att våra produkter och service motsvarar dina högt ställda förväntningar. Vi hoppas att vi får nöjet att skräddarsy fler High-End ljussystem till er om behovet uppstår i framtiden. Ett stort tack för att du väljer oss på Lumen Design Sweden som din leverantör av innovativ LED-Belysning. //Lumen Design Sweden

Göranssons A

Allt var bra..................................

Svar från Lumen Design Sweden

Tack A Göranssons, verkligen trevligt att allt var bra! Vi ser med förhoppning fram emot fler samarbeten under 2023.

Christer H
Skrev om Lumen Design Sweden

Bra allt igenom ,snabb leverans och snygga armaturer

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Christer för att du tar dig tiden att dela med dig av din köpupplevelse hos oss. Verkligen kul att höra att du uppskattar både våra innovativa produkter och vår service. //Lumen Design Sweden

Kent V
Skrev om Lumen Design Sweden

Bemötande utmärkt Förväntningar som jag trodde utmärkt Varor utebelysning, solcells belysning, spotlights

Svar från Lumen Design Sweden

Tack Kent för att du delar med dig av din köpupplevelse hos oss på Lumen Design Sweden. Vi har tagit del av dina installationsbilder och imponerades över vilken fin installation som gjorts- verkligen härligt at få ta del av - Tack! //Lumen Design Sweden

Gunilla Elisabet F
Skrev om Lumen Design Sweden

Lätt att få kontakt och möjlighet att diskutera produktval innan beställning samt ett mycket trevligt bemötande! Leveranstiden för altanbelysningen var inom 24 timmar - imponerande!

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Gunilla för att du tar dig tid att dela med dig av din köpupplevelse hos oss på Lumen Design Sweden. Vi hoppas att våra produkter lever upp till era förväntningar och det vore jättetrevligt att få ta del av slutresultatet. Ni är alltid välkomna åter vid eventuella funderingar kring vår service och/eller produkter. //Lumen Design Sweden

Mats T
Skrev om Lumen Design Sweden

Personligt engagemang och mycket hög servicenivå.

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Mats, verkligen härligt att du uppskattar vår service! Du är alltid välkommen att kontakta oss igen vid eventuella nya belysningsprojekt. //Lumen Design Sweden

Björn S
Skrev om Lumen Design Sweden

Superproffsig hjälp med att hitta rätt solpanel som ersättning för våran som gått sönder. Snabb leverans o trevligt bemötande på telefon. Björn

Svar från Lumen Design Sweden

Verkligen kul att höra Björn! Stort tack för att du tar dig tid att dela med dig av dina åsikter och vi hoppas att serva dig fler gånger framgent. //Lumen Design Sweden

Jörgen K
Skrev om Lumen Design Sweden

Proffsigt och snabbt. Fick det jag behövde.

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Jörgen, verkligen uppskattat att höra att du är nöjd med våra produkter och service. Nöjda kunder är alltid vår strävan.

Ludvig E
Skrev om Lumen Design Sweden

Trevlig personal med snabb service! Beställt flera gånger, Har alltid gått snabbt och smidigt till ett bra pris.

Svar från Lumen Design Sweden

Tack Ludvig för att du delar med dig av dina åsikter. Riktigt trevligt att du är nöjd med vår service och våra produkter, vi ser fram emot ditt nästa belysningsprojekt och hoppas att du återkommer till oss även nästa gång.

Annie S
Skrev om Lumen Design Sweden

Fantastiskt bemötande av personalen och snabb leverans, produkten (decklight) har nu lyst upp altanen i 7 år och har sedan installationen fungerat exemplariskt. Enkel att installera och montera.

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Annie för att du delar med dig av din köpupplevelse hos oss. Vi ser med spänning fram emot ert nästa belysningsprojekt & hoppas att vi åter får leverera våra innovativa produkter till er. //Lumen Design Sweden

Margaretha E

Bra service, trevligt bemötande

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Margaretha för att du delar med dig av dina åsikter! Nöjda kunder är alltid vårt mål & hoppas att våra levererade produkter motsvarar era förväntningar. //Lumen Design Sweden

Tore J
Skrev om Lumen Design Sweden

Snabb och smidig leverans. Helt ok utbud med tanke på vad jag eftersökte

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Tore för din återkoppling till oss. Hoppas att våra levererade produkter lyser upp er tillvaro och motsvarar era förväntningar. //Lumen Design Sweden

Lena B
Skrev om Lumen Design Sweden

Helt suverän produkt! Vi köpte led floorlight med separat solcell. Blev otroligt bra bemött när vi hade frågor kring deras produkter. Rekommenderar företaget till vänner och bekanta som är på jakt efter solcellsbelysning.

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Lena för dina rader. Vi uppskattar verkligen att få ta del av våra kunders åsikter om våra produkter & vår service. Hoppas att din solpanel med tillhörande Decklights levererar enligt dina förväntningar! //Lumen Design Sweden

Per S
Skrev om Lumen Design Sweden

Investerade i ledstrips till min bastu och hittade fantastiskt prisvärda produkter med hög kvalité! Fick dessutom suverän support från företaget. Ordern skickades samma dag som jag gjorde den. Kan rekommendera produkterna och servicen som jag erhöll!

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Per för att du delar med dig av dina åsikter av vår service och våra produkter! Vi gör alltid vårt bästa för att leva upp till vår vision- Högkvalitativa LED-produkter till rätt pris med högsta möjliga servicenivå. Vi önskar dig en trevlig sommar! //Lumen Design Sweden

Patrick P
Skrev om Lumen Design Sweden

Jag hade lite frågor innan köpet som besvarades snabbt via mail. Jag hade inga förväntningar eftersom jag inte kände igen företaget sedan tidigare. Varorna var hos mig 2 dagar efter beställning och lika med andra saker som jag fyllde på med senare. Bra hemsida och förklaringar. Jag köpte paketet med decklights takfot/bryggor.

Svar från Lumen Design Sweden

Tack Patrick för dina vänliga rader, alltid lika trevligt att kunna hjälpa våra kunder till rätt produkter för önskat ändamål. Hoppas att du blir nöjd även med våra högkvalitativa High-End LED produkter. //Lumen Design Sweden

Linda M
Skrev om Lumen Design Sweden

Köpte ledlampor till min trall Bra service med snabba svar på Mail

Svar från Lumen Design Sweden

Tack Linda för att du tog dig tid att skicka din återkoppling till oss. Hoppas att även våra produkter matchar vår kundservice & att din installation överträffar förväntningarna. //Lumen Design Sweden

Michael B
Skrev om Lumen Design Sweden

Jag hämtade paketet idag och blev lite förvånad att jag skulle hämta ut det hos Schenkerombud. Hade förväntat mig leverans till dörren. Har således inte installerat det ännu. Men det var bra hanterat vid order och ett snabbt besked om att leveransen kunde bli något försenad p.g.a. sjukdomar. Det accepterade jag och leveransen kom som planerat aviserad igår.

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Michael för ditt lämnade omdöme och återkoppling till oss. Vi ska se om vi kan uppdatera vår webbshop med förtydliganden kring denna viktiga information att leveranser via Schenker går via närmaste ombud. Vi är mycket tacksamma för alla förslag och ärliga åsikter från våra kunder som hjälper oss i vårt arbete att ständigt utveckla våra produkter och tjänster. Med Vänliga Hälsningar Lumen Design Sweden.

Jan O
Skrev om Lumen Design Sweden

snabbt svar och snabb leveranstid.

Svar från Lumen Design Sweden

Tack för ditt omdöme Jan, hoppas våra levererade produkter överträffar dina förväntningar.

Roland E
Skrev om Lumen Design Sweden

Snabb och bra service och mycket bra produkter också mycket bra kundservice

Svar från Lumen Design Sweden

Tack Roland för din återkoppling kring vår service och våra produkter, verkligen trevligt att våra produkter och tjänster uppskattas bland våra trevliga kunder. //Lumen Design Sweden

Kristian L
Skrev om Lumen Design Sweden

Mycket bra kundkontakt/service och lampan jag köpte fungerar utmärkt till konkurrenskraftigt pris.

Svar från Lumen Design Sweden

Tack Kristian, verkligen kul att du uppskattar vår service och våra produkter. Hoppas vi får nöjet att leverera fler innovativa LED-produkter till dig framöver. Med Vänliga Hälsningar Lumen Design Sweden.

Carl L
Skrev om Lumen Design Sweden

Köpt trädgårdsbelysning. Mkt bra produkt som fungerar efter förväntning. Leverans gick snabbt tre dagar. Föredömligt med returpacksedel bipackad I leverans M. A. O. Nöjd kund

Svar från Lumen Design Sweden

Tack Carl för ditt lämnade omdöme och riktigt kul att vår service och våra produkter uppskattas av våra trevliga kunder.

Margaretha E
Skrev om Lumen Design Sweden

köpte däckbelysning. Ringde och hade en del frågor som jag fick svar på. beställde och fick varorna allt gick väldigt smidigt.

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack för ditt lämnade omdöme Margaretha. Vi hoppas att även våra levererade produkter når upp till dina förväntningar. Med Vänliga Hälsningar Lumen Design Sweden

Göran S
Skrev om Lumen Design Sweden

Köpte decklights, så smidigt o blev helt kanon. Bra kundtjänst. Kommer att köpa igen till nästa projekt.

Svar från Lumen Design Sweden

Tack Göran! Verkligen kul att höra att våra produkter och service motsvarar dina förväntningar. Ser fram emot att vara behjälplig vid ditt nästa belysningsprojekt igen!

Niklas N
Skrev om Lumen Design Sweden

Bra produkter, smidigt. Snabb respons på frågor

Svar från Lumen Design Sweden

Stort tack Niklas för att du tar dig tiden att ge ditt omdöme kring våra produkter och vår service. Uppskattas verkligen av oss på Lumen Design Sweden!

Hans Christer A
Skrev om Lumen Design Sweden

Hej köpte två satser av spotar en med 10st deckare och en med 6st.. sats med 10 st lyser fortfarande men den med 6st lös bara 2 dagar och nu när jag mäter efter transformatorn så finns det ingen spänning ut från den. Bara w30v i

Svar från Lumen Design Sweden

Hej Hans Christer, det låter verkligen som du haft otur med en av våra levererade transformatorer. Vi kan bara beklaga det inträffade men hoppas att du kontaktar oss inom kort så att vi kan ordna med en ny transformator till dig per omgående. Ser fram emot att höra från dig inom kort. Med Vänliga Hälsningar Lumen Design Sweden

Per N
Skrev om Lumen Design Sweden

Däckbelysning med skymningsrelä. Snabbt och enkelt att beställa. Bra utbud och enkelt att göra tillägg på beställningen.

Andreas E
Skrev om Lumen Design Sweden

Köpte ett gäng decklights till nya altanen samt trapp decklights. Produkterna håller hög kvalitet och enkla att installera. Bra support och hjälp med idéer från personalen. Kan varmt rekommendera lumendesign. Mvh. Andreas på Alnö.

Patrik R
Skrev om Lumen Design Sweden

Köpte två olika sorters spotlights för altan efter att ha haft ett samtal lumendesign som kom med tips och råd hur man ska tänka på ljussättningen till altanen. Det var ett toppensamtal och jag kommer att fortsätta att handla av dem framöver. Mvh/Patrik Rosenson

Peter B
Skrev om Lumen Design Sweden

Var har nu monterat 23 st decklights aluminium samt 23 st decklights ögonlock på vår altan och är helnöjda! Bra kvalitet och service samt snabb leverans. Vi kan verkligen rekommendera Lumen Dedign! /Peter

Diana K
Skrev om Lumen Design Sweden

Köpte Ljuslist Wifi RGBW 4,8w/m IP65 12v till barnens rum. Väldigt lätt att sätta upp. Hoppas nu bara klistret håller så inte slingan faller ner. Ungarna älskar sina slingor och ligger och styr ljuset med sina mobiler som de vore på en nattklubb. Topp betyg från oss.

Sven Johan L
Skrev om Lumen Design Sweden

LED belysning till altanen, mycket bra hjälp och tipps. Kan gärna rekommendera företaget

Peter A
Skrev om Lumen Design Sweden

Väldigt trevliga människor man får prata med, hög service och kunnande👍🏻

Martin E
Skrev om Lumen Design Sweden

Köpte ett 30 tals decklights av dem för ett altanpojekt och de levererade det lovat med guldstjärna och när man behöver kompletterings handla några fler så löste de det väldigt smidigt.

Sundsvalls Bostäder Ab S
Skrev om Lumen Design Sweden

Jag köpte ledlist och den gav ett fantastiskt sken! Snabb leverans och kunnigt företag som gav bra support innan köp. Jag kan rekommendera detta företag till andra med gott samvete.