Kan jag ange NOLL?? Jag har vägrat flytta till "nya suitebuildern" och döma av inläggen här var det himla tur. Har haft mitt företags hemsida på Hemsida24 i många, många år.... Hittills har jag lyckats förnya utan problem. Den här gången (och även tidigare men då missade jag det inte) har det ställt in att det blir en automatisk förnyelse på TRE ÅR - om du inte aktivt kryssar UR den rutan. När jag ringer supporten och säger att det är fel, att det abonnemanget inte ens har startat än.... så vägrar de att rätta till så att...

Hemsida24 AB
16 omdömen om Hemsida24 AB
Det finns ingen som kan svara på någonting när man ringer kundtjänst, dom är dryga och nonchalanta. Det som skulle varit en summa årsvis är nu nästan dubbelt så dyr som jag måste betala 2 ggr per år och det finns ingen som kan svara på varför det är så. Betalar man inte stänger dom bara ner hemsidan.. Hemsida 24 var bra för många år sen men verkar idag vara ett företag bara ute efter att lura dig.
En stor varning för Hemsida24. Just nu läggs kampanjer ut om att man kan köpa en hemsida hos dom och få 95% rabatt. Men så är inte fallet! Sanningen är att dom ger dig ett abbonemang där dom sedan höjer priserna på fakturorna utan att berätta det för kunden och skickar ut krav till dig att betala dessa oförskräckt höga summorna, En ökning på 600% närmare bestämt!!! På deras hemsida står det dessutom att ingen bindningstid finns men när man tar kontakt med deras kundtjänst hävdar dom att bindningstid visst finns. När...
Säger som en del andra kring det här företaget. Passa er för dom! Riktigt dåliga. Vi sa också upp vårt avtal via telefon när deras kundtjänst ringde upp oss, inga konstigheter. Nu får vi bestrida en faktura också på över 4000 kr för tre år. Alltså över 1000 kr för en hemsida, enkel, per år. Bättre att ni väljer någon annan leverantör som är 6-7 ggr billigare och bättre.
Fy fan! Haft hemsida 24 sedan jag startade mitt företag, nu blev man grundlurad på ett abonnemang med löpande avtal. De vägrar svara i telefon och slutar svara på mail. Sjukt jävla horribelt beteende!! Hasslare som lurar åt sig pengar på ett makalöst oseriöst sätt
vi blev lurade, av säljaren. har haft en tjänst i 8 år och ville bara ha det så, säljaren bra uppdaterar tjänsten utan att vi hadde en aning o band upp oss 2 år med 5 ggr priset. hasslar fasoner. var uppmärksamma med den företag
Jag har aldrig, aldrig varit med om sämre support. Vi bytte till nya och "förbättrade" hemsidan. De konverterade sajten och vi fick låsa upp oss på 24 månader till en högre kostnad. Vissa tjänster försvann bara. Sedan visar det sig att de numera kostar extra. Men vi får ingen hjälp med att fixa det. De försöker ta betalt för 12 månader till redan 12 månader innan föregående avtal gått ut. De försöker sälja på andra tjänster lite i smyg. Den konverterade sidan har tappat en massa funktionalitet. Det är en massa saker som...
Den nya sitebuildern är helt värdelös. Att ha hemsida via hemsida24 har fungerat bra för mig i 10 år men sedan de bytte verktyg är det helt värdelöst. Ser på google analytics att jag tappat enormt mycket besökare till hemsidan också. Supporten ger inte heller något intryck av att vilja hjälpa en. Riktigt riktigt tråkig utveckling för hemsida24.
Jag har varit kund många år och tyvärr har det bara blivit sämre och sämre. Jag kan inte rekommendera hemsida24 till någon. Droppen blev när min webbshop legat nere en längre tid och supporten inte kunde ge några besked om hur länge det skulle dröja innan den skulle fungera igen - inte det svar man som företagare vill ha mitt i julhandeln. Nonchalant bemötande och noll servicekänsla från personalen tyvärr.
Sämsta någonsin! Kan bara hålla med övriga här.. Har också varit kund i många år. Dem ringde mig nyss, för tredje gången på ett år.. Dem "erbjuder" mig som kund att flytta över min hemsida till deras nya verktyg, GRATIS mot att jag får en faktura på över 4200 kr + moms för att betala mitt abonnemang 2 år framåt.. Jag betalar idag månadsvis... och menade att det vill jag fortsättningsvis göra. Jag menade att om dem uppgraderar sitt system så borde det väl ingå isf. Jag har ingen lust att finansiera deras nybygge. Hemsida...
Har tidigare haft h24 i många år och kan verkligen se hur dåligt deras verktyg blivit! Dom lyssnar absolut inte på kunderna och vill bara tillrättavisa kunderna, riktigt arroganta och otrevliga!
Jag kan bara hålla med de 4 andra recensionerna. Exakt samma sak gäller min hemsida. Nya sitebuildern är totalt oanvändbar. Känner mig lurad på både pengar och en bättre hemsida. Som sagt, hemsidan var hyffsat bra för ett antal år sedan, men rekommenderar den förstås inte längre.
Tyvärr går det ordentligt utför för Hemsida24. För rätt länge sedan höjde jag mitt abonnemang hos dem för att få https. Nu visar det sig att de inte har något system eller modell för när certifikaten går ut. Så när de förfaller är det din uppgift som kund att kontakta dem och be dem förnya dem. Så gör ingen annan seriös leverantör och det innebär att din hemsida blir svår att nå om du inte bevakar detta själv. Björn
De lovade min klient en bättre webbsidemotor om han förlängde sitt avtal för tre år. Det visade sig vara en betaversion av vad som någon gång i framtiden kommer att bli deras officiella webbsidemotor. Allt skulle fungera precis som innan sa försäljaren, väldigt lite fungerade som innan. Väldigt lite fungerade över huvudtaget. De skulle migrera webbsidan inom en vecka, det tog 6 månader. När det väl var gjort var webbsidan fulltständigt oanvändbart. Efter 6 månader till hade de fått till något som liknade en användbar sida,...
Zebastian ringer upp mig och säger att han vill omförhandla Heymo till Hemsida24 eftersom de har ett nytt gränssnitt. Efter det skickar han ut en faktura om 2 år förskottsbetalning. Det framgick inte information om det. Riktigt fult fulsälj. I mejl med Jenny ignorerar hon fullständigt mig och kör över mig: Hej, Eftersom att du redan har betalat en tid i Heymo får du givetvis tillgodoräkna den perioden. Fakturan du fått är dörför förlängt med 24 månader som han även sa i samtalet. Korrekt information har gått ut till...
Hemsidan legat nere under 5 dagar, dom sa att vi inte betalt domänen. Skickade in kopior på inbetalningen och efter 5 telefonsamtal 4 mail samt ett besök på deras kontor vilket var öppet men ingen personal öppnade dörren som var låst. Efter det sista samtalet så lovade dom att sidan skulle komma online inom en timme, inte en ursäkt för deras strul samt inkompetens fick vi. får se om vi får ersättning för detta.