Hemsida24 AB

1.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Hemsida24 AB

• 2020-09-04

Björn N skrev om Hemsida24 AB
    Tyvärr går det ordentligt utför för Hemsida24. För rätt länge sedan höjde jag mitt abonnemang hos dem för att få https. Nu visar det sig att de inte har något system eller modell för när certifikaten går ut. Så när de förfaller är det din uppgift som kund att kontakta dem och be dem förnya dem. Så gör ingen annan seriös leverantör och det innebär att din hemsida blir svår att nå om du inte bevakar detta själv.
    Björn Läs mer
  • MARCUS M

2020-05-19

MARCUS M skrev om Hemsida24 AB
    De lovade min klient en bättre webbsidemotor om han förlängde sitt avtal för tre år. Det visade sig vara en betaversion av vad som någon gång i framtiden kommer att bli deras officiella webbsidemotor. Allt skulle fungera precis som innan sa försäljaren, väldigt lite fungerade som innan. Väldigt lite fungerade över huvudtaget. De skulle migrera webbsidan inom en vecka, det tog 6 månader. När det väl var gjort var webbsidan fulltständigt oanvändbart. Efter 6 månader till hade de fått till något som liknade en användbar sida, men inte ens då var den så klar att man skulle kunna publicera det. Efter veckors mailande (de återkommer sällan till kunden har vi förstått) så valde deras kontaktperson att skylla på att kunderna missförstått erbjudandet och att vissa funktioner inte längre fanns då de inte var "standard" på webben numera och ingen använder det. Jo tydligen används det, då min klient faktiskt använder det i sidan.

TLDR; Deras erbjudande om en bättre webbsideeditor var ren gojja då den är knappt i beta-stadie, de återkommer inte vid förfrågan och om man pressar fram ett svar får man bara undanflykter och ursäkter i pseudofackspråk. Hemsida24 var en bra service för länge sedan. Läs mer
  • Patrik Valentin F

2020-02-07

Patrik Valentin F skrev om Hemsida24 AB
    Zebastian ringer upp mig och säger att han vill omförhandla Heymo till Hemsida24 eftersom de har ett nytt gränssnitt. Efter det skickar han ut en faktura om 2 år förskottsbetalning. Det framgick inte information om det. Riktigt fult fulsälj.

I mejl med Jenny ignorerar hon fullständigt mig och kör över mig:

Hej,
    Eftersom att du redan har betalat en tid i Heymo får du givetvis tillgodoräkna den perioden. Fakturan du fått är dörför förlängt med 24 månader som han även sa i samtalet. Korrekt information har gått ut till dig i samtalet med Zebastian både gällande pris och perioden avseende 24 månader.

Eftersom avtalet ingåtts mellan två företag är distansavtalslagen inte är tillämplig och därmed gäller inte ångerrätten.

Jag rekommenderar alla att inte ta kontakt med Hemsida24, de är ignoranta, det är alltid telefonkö, de är oschyssta och fula! Läs mer
    MARCUS M gillar detta
  • Jan B

2019-06-03

Jan B skrev om Hemsida24 AB
    Hemsidan legat nere under 5 dagar, dom sa att vi inte betalt domänen. Skickade in kopior på inbetalningen och efter 5 telefonsamtal 4 mail samt ett besök på deras kontor vilket var öppet men ingen personal öppnade dörren som var låst.
    Efter det sista samtalet så lovade dom att sidan skulle komma online inom en timme, inte en ursäkt för deras strul samt inkompetens fick vi. får se om vi får ersättning för detta. Läs mer
    MARCUS M gillar detta