Lundhs MTB Cykel

Lundhs MTB Cykel

lundhsmtbcykel.se
  • Badge2023

Välkommen till Lundhs MTB Cykel! Vi erbjuder en värld av cyklar för alla åldrar och kunskapsnivåer. Vi är specialister inom mountainbike, och vårt mål är att göra cykling tillgängligt för alla. Hos oss hittar du det senaste inom MTB-teknik, tillsammans med kunniga experter är vi redo att hjälpa dig att hitta rätt cykel.

20 omdömen om Lundhs MTB Cykel

Maria S
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Proffsigt och prisvärt! Mycket nöjd!

Mimi J
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Proffsiga, kunniga och otroligt tillmötesgående!

Åsa E
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Upptäckte alldeles nyss att vi har en cykelbutik i Köping med kunnig och trevlig personal. Köpte varsin Merida big nine 200 till mig och sonen. Dessutom ingår service en gång om året. Supernöjd att kunna handla lokalt.

Jens H
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Är supernöjd varje gång jag varit hos er, alltid fått ett proffsigt och personligt bemötande! Har lämnat in flera cyklar på service och reparation 100% nöjd. Alltid snabb leverans och bra återkoppling!

Tony A
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Kanon bra service och snabbt och bra och till bra pris.. kan varm rekommendera dom..

Andre E

Supertrevlig och kompetent personal

Magnus P
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Trevligt bemötande bra utfört jobb.

Katrine L

Superbra bemötande 👍 Rekommenderas varmt 😀

Thomas Alarik S
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Köpte ett styrlager och kedjevax, väldigt trevligt bemötande. Alla produkter var kanon. Kan starkt rekommendera att besöka denna cykelbutik

Andro B
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Kanon service, bemötandet är på topp och hjälpte mig att sko om min Stumpjumper till vinterdäck! Svarar på alla mina nybörjarfrågor med glädje!

Magnus P
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Blir alltid bra bemöt och aldrig några problem att få servicarna utförda på mina cyklar. Utförda jobb är lagarbete,växeljustering,byte av ekrar,luftning av bromsar,ventilbyten,allmän översyn av mtb. Inköp strumpor,kedjevax,stänklapp.

Susan N
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Under alla besök var Lundhs MTB hjälpsam, rådgivande på ett mycket trevligt bemötande. Snabb service och kunnig Tack för hjälpen med cyckeln som behövde nytt styre som inte fanns i Sverige.

Mattias P
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Här blir man alltid bra bemött, de har service i toppklass och jobben utförs mycket bra!

Veronica D
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Superbra bemötande och hjälpsamhet. Snabba och bra pris. Rekommenderas verkligen!

Patrik S
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Snabb service till ett helt ok pris Trevlig personal som visste vad som höll på med

Sofi T
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Proffsig och tillmötesgående personal!

Ylva A
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Mycket proffsigt och bra bemötande. Jag fick svar på alla mina frågor tillsammans med tips om rätt saker. Precis sådant som man vill ha när man är nybörjare på mbt. Jag känner mig viktig som kund. Ger därför högsta betyg och jag rekommenderar varmt Lundhs MBT cykel i Köping.

Annica J
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Butiken har mycket bra bemötande. Servicen är snabb, noggrann och bra. Kunnig personal. Kan varmt rekommendera butiken!

John W
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Tycker att Lundhs MTB står för bra service och bra utförda jobb. Ett stort plus för mycket trevligt bemötande också. Helt klart dit man ska vända sig med sin cykel.

Svar från Lundhs MTB Cykel

Tack John för de fina orden och för förtroendet.

Urban H
Skrev om Lundhs MTB Cykel

Mycket trevligt Fick kvalitativhjälp direkt Och en snabb service bla ny kassett ,kedja och framdrev .

Svar från Lundhs MTB Cykel

Tack Urban för de fina orden. Välkommen åter.