Lunds Mynthandel
1.0 i betyg av av
1 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företagLäs vad 1 kund tycker om Lunds Mynthandel
-
skrev om Lunds Mynthandel
Usel hantering av potentiella kunder. Kontaktade företaget via e-post och telefon och ville ha en offert på en samling mynt. Tre veckor senare får jag reda på att "de måste prioritera kunder i butiken" och därför inte har tid med min förfrågan. Får också en lång utläggning om att det är massor med arbete för butikens personal att gå igenom min förfrågan och att det tar lång tid att paketera och skicka önskade mynt. Men hallå?!?! Tror de att detta är unikt för deras företag? ALLA företag måste lägga tid på sina kunder -> annars blir det liksom ingen försäljning. Det hänger ihop ganska väl... De beklagar sig även över att de är underbemannade och inte hinner med. Driver man eget företag kanske man för bita i sura äpplet och jobba lite övertid (kvällar och helger) annars kanske man bara ska vara anställd... Hur som helst så tänker jag aldrig mer befatta mig med detta usla företag och jag rekommenderar alla att hålla sig långt borta från denna otrevliga handlare.