Lush

Stureplan 15, 111 45 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Lush

• Emmy L
    Emmy L skrev om Lush
    Om man tycker det doftar för starkt kan man ju faktiskt beställa via postorder på LUSH´s hemsida... :) Bra tips på ansiktskräm är Celestial som dagkräm, huden blir som silke och andas fritt! Som nattkräm använder jag Skin Nanny, som är lite fetare, men den täpper absolut inte till huden. På morgonen är man underbart mjuk och len som en baby! :) Det var länge jag hade så här problemfri ansiktshy!
  • Elina E
    Elina E skrev om Lush
    Jag håller mede Annika T om att jag har blandade känslor för Lush. Jag tycker om produkterna om tycker inte om att gå in i affären för att det stinker så starkt.. Däremot har jag köpt väldigt bra produkter (t.ex massageoljor och badbomber) som jag älskar. Men det skulle varit skönt om man slapp gå in i affären.
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Lush
    Lush är det nya, bättre bodyshop. Tanken bakom är naturistisk, vilket resulterar i att förpackningar och flaskor är i princip bannlysta. Man kan gå därinne i timmar utan att tröttna, och det luktar underbart. Jag duschar inte längre, jag lushar.
  • Annika T
    Annika T skrev om Lush
    Angående Lush har jag blandande känslor för.. Kommer ihåg när butiken låg på söder och varje gång man gick förbi fick jag nästan hålla andan för det luktar så starkt ut mot gatan. Men jag har fått otroligt bra presenter därifrån tex badbomber som e grymma att ha i badkaret. Och jag provade en SK*T BRA ansiktskräm(huden blir super len) av min kompis från Lush.. Så fort min egna är slut ska jag springa dit och köpa en till mig själv..
    Johan C gillar detta
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Lush
    När man kommer in på Lush möts man alltid av en väldigt stark doft från alla badbomber, tvålar och cremer de har här. Det doftar gott men också ganska starkt, och så kan man även sammanfatta deras produkter. Annars tycker jag de är perfekta att ge bort i present, och det är lite roligt att allt är gjort för hand. Värt ett besök om inte annat bara för att titta och dofta!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Lush
    Visst är det en alldeles speciell känsla att kliva in på Lush med alla dessa handgjorda & helt naturliga badbomber, tvålar och krämer.
    Visst det är en aning dyrt med det kan det ju vara värt, för det är är en lyxig känsla att köpa nåt naturligt och bra för kroppen. Däremot så kan jag bara inte förstå hur personalen klarar av att jobba i den starka doften som slår emot en när man går in där. Det är jättestarkt.

Stureplan 15, 111 45 Stockholm