Alla kategorier Hushållsvaror Västra Götaland Göteborg Luxway Nordic AB

Datavägen 43A, 436 32 Askim — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Luxway Nordic AB

• 2019-02-06

Berit Andersson skrev om Luxway Nordic AB
    Har äntligen fått en bra bastu med rätt utseende som det skall vara!
    Vi har haft mycket problem med en annan leverantör,men här blev det rätt.
    Kan bara rekommendera
    /berit Läs mer
  • 2019-01-18

Jens S skrev om Luxway Nordic AB
    En jättetrevlig butik med många bastu och trevlig personal.
    Fick en snabb leverans och har använt denna bastu flera gånger och den är lika skön som den är snygg nere i badrummet. Grannarna skall åxo komma på provning, tror ni kommer sälja bastu till de med.
    Bara att rekomendera varmt!
    Hälsningar / Jens Läs mer
  • Sabina V

2018-05-29

Sabina V skrev om Luxway Nordic AB
    Utebliven leverans på 5 veckor. Svarar ej på mail. Ingen information om förseningen. Ej villiga att kompensera för detta, oproffsigt. Trist! Läs mer
  • 2018-03-14

Sten I skrev om Luxway Nordic AB
    Nöjd... så hel nöjd !
    Jag kan varmt rekommendera denna nya typ av bastu.
    Hade inte så mycket förväntningar innan vi åkte på ett besök till bastubutiken i Göteborg. Men vi fick prova en infrabastu där i butiken. Lite fräckt för det borde flera ta efter att man kan få testa innan man köper och speciellt en produkt som kostar lite pengar. Både jag och frugan svettades som bara rackarn efter en 15 minuter och i och med att det inte blir så varmt i luften så är det lätt att andas ändå. Vet inte riktigt hur den faktiskt fungerar mer än att båda jag och frugan är mycket piggare och fredagskvällarna har numera blivit en mys stund i bastun. Har alltid en kall öl som väntar, frugan snackar detox men det fungerar inte på mig. Öl fungerar bättre:-) Läs mer
  • 2017-03-23

Staffan S skrev om Luxway Nordic AB
    Helt underbar infrabastu !!!
    Kan verkligen rekommendera detta företag. Fick prova en bastu i deras butik innan vi bestämde oss. Både frugan och jag var helt sålda direkt efter 30 minuter i deras provbastu. Snabb leverans och enkel att få ihop.
    Ringde andra och frågade hur infra fungerade och de kunde inte svara på några frågor, men när jag ringde luxway så hade de svar på alla frågor och kunde även se bastumodeller i deras butik.
    Tycker bara det är lite synd att de ligger i Göteborg, så det var några mil att åka, men det var värt all besvär.
    / Staffan Läs mer
  • 2013-09-18

sture s skrev om Luxway Nordic AB
    Fick vår efterlängtande bastu idag. Det var mycket enkelt att montera, dock så fastnade vi på en detalj men det löste sig snabbt via deras kundjänst.
    Kan varmt rekomendera bastun

Sture/ i Nol Läs mer
  • 2010-01-18

Susanne J skrev om Luxway Nordic AB
    Köpt en infraröd bastu av detta företag. Detta är en av mina bästa investeringar jag gjort !
    Bastun är bara så snygg och skön, känner mig 10 år yngre, Bra service, vi fick faktiskt prova denna infraröda bastu innan vi köpte, de hadde ett rum man kunde låna med en bastu i.
    Detta gillar jag, man vill ju inte köpa grisen i säcken:-) Bastun är bara så härlig! rekomenderas Läs mer