Alla kategorier Hushållsvaror Västra Götaland Göteborg Luxway Nordic AB

Datavägen 43A, 436 32 Askim — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Luxway Nordic AB

• Staffan S
    Staffan S skrev om Luxway Nordic AB
    Helt underbar infrabastu !!!
    Kan verkligen rekommendera detta företag. Fick prova en bastu i deras butik innan vi bestämde oss. Både frugan och jag var helt sålda direkt efter 30 minuter i deras provbastu. Snabb leverans och enkel att få ihop.
    Ringde andra och frågade hur infra fungerade och de kunde inte svara på några frågor, men när jag ringde luxway så hade de svar på alla frågor och kunde även se bastumodeller i deras butik.
    Tycker bara det är lite synd att de ligger i Göteborg, så det var några mil att åka, men det var värt all besvär.
    / Staffan Läs mer
  • sture s
    sture s skrev om Luxway Nordic AB
    Fick vår efterlängtande bastu idag. Det var mycket enkelt att montera, dock så fastnade vi på en detalj men det löste sig snabbt via deras kundjänst.
    Kan varmt rekomendera bastun

Sture/ i Nol Läs mer
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Luxway Nordic AB
    Köpt en infraröd bastu av detta företag. Detta är en av mina bästa investeringar jag gjort !
    Bastun är bara så snygg och skön, känner mig 10 år yngre, Bra service, vi fick faktiskt prova denna infraröda bastu innan vi köpte, de hadde ett rum man kunde låna med en bastu i.
    Detta gillar jag, man vill ju inte köpa grisen i säcken:-) Bastun är bara så härlig! rekomenderas Läs mer

Datavägen 43A, 436 32 Askim