Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Norrmalm Lydmar Hotel

Södra Blasieholmshamnen 2, 103 24 Stockholm — Visa karta

Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 8 kunder tycker om Lydmar Hotel

• Tobias H
    Tobias H skrev om Lydmar Hotel
    Skönt avslappnad miljö, trevlig personal och magiskt god entrecote (i mycket väl tilltagen portion) ... och hotellrummet lika trevligt snyggt.
    Jakob J gillar detta
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Lydmar Hotel
    Älskar Lydmars. Drinkarna atmosfären personalen. Allt är perfekt utan den "köttiga" menyn.
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Lydmar Hotel
    Trevligaste hotellbaren i stan med mycket bra mat och trevlig service. Varje gång jag är där känner jag för att skaffa mig ett rum och helt enkelt aldrig checka ut =)
  • Mårten T
    Mårten T skrev om Lydmar Hotel
    Trevligt bemötande och mkt nöjd med maten också och snabbheten i servicen även om det känns som om personalen blivit inlärda att sätta sig på huk eller t o m bredvid på chesterfield-soffkanten för att vara "informell" komma närmare sina gäster än den vanliga återhållsam service man annars oftast får på restauranger.
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Lydmar Hotel
    Super trevligt ställe med kunnig och trevlig personal. Gillade att man fick kombinera ihop sin varmrätt själv efter egen smak. Gillade också atmosfären, kändes som man var hemma hos någon. Kom ihåg att boka bord i tid bara!
  •  Frida H
    Frida H skrev om Lydmar Hotel
    Tänkte att det skulle vara snobbigt jobbigt att äta här- jag hade fel! Vardagsrumsmiljö med bokhyllor och fina blommor i vaser fick mig på fall. Sjönk ned och avnjöt en trerätters med gott vin som vi rekommenderades till maten. Toaletterna var fräscha och det fanns handsprit :)
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Lydmar Hotel
    Nya Lydmar är rakt igenom klockrent. En restaurang som har lyckats med att skapa en avslappnad atmosfär utan att tappa stilen.

Medan de lirar gamla klassiker som Bowie och Supertramp njuter jag av maten som är mycket vällagad. Kött brukar vara tråkigt i jämförelse med en vällagad fisk...men inte på Lydmar. BBQ såsen kör åttor runt alla rökiga texas-alternativ, i alla fall de jag har smakat.

Jag vet, jag hyllar det här till enorma höjder men det var precis så bra det var. Testa själv :)
    Nikola T, Björn W, Tobias H, Joakim B gillar detta
  • Mats L
    Mats L skrev om Lydmar Hotel
    Pelle har lyckats igen.Läcker stämning, bra mat till rimliga priser och kul personal. Ser fram emot vernisager och annat spännande i lobbyn.

Södra Blasieholmshamnen 2, 103 24 Stockholm