Macforum AB

Macforum AB

Ring 4631-72 13 100 www.macforum.se
3.5

Välkommen till Macforum AB. Vi säljer och servar Appleprodukter, samt tillhandahåller konsulttjänster i V. Götaland. Tel: 031-721 31 00

6 omdömen om Macforum AB

Monicha Freja N
Skrev om Macforum AB

Mer än uselt! Har bokat tid för byte av batteri på min Mac. Åker 20 mil enkel resa. Har fått löfte att hämta den samma eftermiddag. När jag kommer dit finns inte batteriet hemma. Nonchalant får jag till svar att det är Apple supporten som gett ett löfte inte de. När jag ringde Mac forum fick jag inget svar, inte heller när jag mejlade dem därav att jag ringde Apple supporten. Och han lovade att det skulle gå fint om jag bokade innan. Det ska ta flera dagar innan jag kan få min Mac tillbaka. Jag förklarar att jag har rest...

Alexander W
Skrev om Macforum AB

Stort och bra utbud men man märker att saker säljer av sig självt för dom, dom kan bli bättre på service. Till mitt företag hade dom helt klart kunnat sälja mer och vi hade nog kunnat göra bra samarbeten om dom hade varit lite mer på. Men som ren Mac affär så är dom helt OK, stort utbud som sagt och verkar ha mycket på lager.

Ola J
Skrev om Macforum AB

Grymma mac datorer, mac gets you laid!

Martin H
Skrev om Macforum AB

Även om det gör mig ont att säga det, har MacForum tappat lite av sin själ i och med öppnandet av den stora butiken i Nordstan. Hjälpte nyss en god vän konvertera från PC till Mac. Hon blev helt förtvivlad när hon insåg att firewireporten tagits bort från den nya MacBook hon köpt. När hon ville lämna tillbaka datorn och byta upp sig till en MacBook Pro MED FW-port var det kalla handen från MacForum. Tack och lov löste det sig istället via en annan Apple-ÅF med hjärtat på rätta stället. En trea blir det dock ändå, i och med att jag sedan tidigare har goda erfarenheter av dem.

Jimmy C
Skrev om Macforum AB

Mycket trevlig och kunnig personal som får företaget att framstå professionellt. Man får snabbt hjälp och de verkar ha svar på det mesta, annars kollar de upp det snabbt. En gång prutade de till och med för mig! Den nyöppnade butiken vid Nordstan är även den mycket stilig.

Therese E
Skrev om Macforum AB

Bra ställe att gå och kika på Mac-produkter även om det inte är det billigaste. Personalen är alltid trevlig så man kan fråga dem det mesta och sen gå hem och köpa med studentrabatten på mecenatsidan.