Alla kategorier Dator Västra Götaland Göteborg Macforum AB

Östra Hamngatan 16, 411 09 Göteborg — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Macforum AB

• Alexander W
    Alexander W skrev om Macforum AB
    Stort och bra utbud men man märker att saker säljer av sig självt för dom, dom kan bli bättre på service. Till mitt företag hade dom helt klart kunnat sälja mer och vi hade nog kunnat göra bra samarbeten om dom hade varit lite mer på. Men som ren Mac affär så är dom helt OK, stort utbud som sagt och verkar ha mycket på lager.
  • Ola J
    Ola J skrev om Macforum AB
    Grymma mac datorer, mac gets you laid!
  • Martin H
    Martin H skrev om Macforum AB
    Även om det gör mig ont att säga det, har MacForum tappat lite av sin själ i och med öppnandet av den stora butiken i Nordstan. Hjälpte nyss en god vän konvertera från PC till Mac. Hon blev helt förtvivlad när hon insåg att firewireporten tagits bort från den nya MacBook hon köpt. När hon ville lämna tillbaka datorn och byta upp sig till en MacBook Pro MED FW-port var det kalla handen från MacForum. Tack och lov löste det sig istället via en annan Apple-ÅF med hjärtat på rätta stället. En trea blir det dock ändå, i och med att jag sedan tidigare har goda erfarenheter av dem.
  • Jimmy C
    Jimmy C skrev om Macforum AB
    Mycket trevlig och kunnig personal som får företaget att framstå professionellt. Man får snabbt hjälp och de verkar ha svar på det mesta, annars kollar de upp det snabbt. En gång prutade de till och med för mig!
    Den nyöppnade butiken vid Nordstan är även den mycket stilig.
  • Therese E
    Therese E skrev om Macforum AB
    Bra ställe att gå och kika på Mac-produkter även om det inte är det billigaste. Personalen är alltid trevlig så man kan fråga dem det mesta och sen gå hem och köpa med studentrabatten på mecenatsidan.

Östra Hamngatan 16, 411 09 Göteborg